-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imy
veterán
A 2016-os sem jobb, mert a hűtő mögé került, és úgy, hogy a bordákon nehogy keresztül áramoljon a levegő.
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #72894 üzenetére
Nem tapasztaltam ilyet soha, mondjuk nekem egyedi tartóval van felrakva, de azzal nem mozog egyik ford.szám tartományban sem.
Pontosabban egyetlen egy esetben hallani rendellenes hangot, ha a konzolt fenthagyom, de a GPS-t kiveszem belőle. Ilyen esetben a GPS hátsó, fixálócsavarja iszonyú hangosan tud mocorogni a konzolban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #72902 üzenetére
mit értesz egyedi tartó alatt? Van róla képed?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #72902 üzenetére
Az a csavar tényleg zörög, mint állat!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72899 üzenetére
Pedig jó lenne, van egy fasza tabletom amin van 30 giga netem meg 2napig bírja ha egésznap filmezek meg netezek rajta, jobb lenne mint ezek a cuccosok megvenni 30 ezerért. De a melegedés, plussz nappal nem fogom látni, na igen ez problem
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vlevi
nagyúr
válasz TommyGun #72895 üzenetére
Teljességgel használhatatlan lesz.
Az én telefonomnak igencsak jó a fényereje, navigáció közben napszemcsiben, lehajtott plexin keresztül is látom. De, ha beteszem a vízálló telefon tokba, az a tok olyan irdatlan mértékben hullámos, és olyannyira tükröződik, hogy képtelenség bármit is látni rajta.
Ráadásul, ha közben navigálsz, meg töltöd, ésatöbbi, akkor minden telefon, vagy tablet melegszik . Egy légmentesen zárt fóliában nagyonhamar felforrósodik.
Én azt a tokot már csak esőben veszem elő. -
kisninja
őstag
Tegnap voltam kint megye motorosokkal kaloringen. Hát valami fantasztikus volt. Van izomlázam egy kicsi, a motort sikerült egyből a gumi pereméig dönteni. Nem én voltam a leglassabb. Azért ismerősök fél óra alatt leelőztek azért párszor. De csak 2 hónapja motorozom..... Ésszel.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Teasüti
nagyúr
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #72910 üzenetére
Köszi ... hát gratulálok profi munka ... nekem a gyárival egész eláll a kormánytól, szinte egy szintbe van a plexi tetejével tied jóval lejjebb van, mármint ami átjön a képről... lehet a szél a baj
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
FIREBLADE78
addikt
Gondolkodom egy full karbon matricázáson vagy festésen,vm fasza metálfénnyel. Mivel nem tudjuk,lehetetlen kideríteni a gyári színt,így csak taknyolás szinten megy a dolog. Matrica jobb ötlet lenne?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Horvi
őstag
válasz FIREBLADE78 #72917 üzenetére
Milyen motorról lenne amúgy szó? A gyári szín miatt kérdem.
Hello darkness, my old friend...
-
félisten
válasz runner 125 #72851 üzenetére
Ezer hála.
-
-Mosquito-
őstag
-
imibogyo
veterán
válasz FIREBLADE78 #72916 üzenetére
Hát úgy igazából mindenre. Érdekel ez az SM világ...
Mennyire vagy elégedett összességében a motorral? Jó vétel volt, vagy ma már másik SM gépet vennél? Ha másikat vennél, akkor hasonló teljesítményű gépet néznél, vagy ennyi idő alatt mióta használod már kinőtted és most már feljebb váltanál (ezt az időtállóság miatt kérdezem, 660 XTX-et kevésnek éreztem például, azzal biztosan nem lennék el egy évnél tovább)? Ezt a gépet milyennek érzed ilyen szemszögből? Elég élménymotorként a teljesítménye (azért ez egy jóval könnyebb és más felépítésű/célú motor, mint az XTX)? Vagy felesleges is ekkora teljesítmény körül nézelődni ha hosszútávra keresek SM/(túra)enduró vasat és inkább a 800-1000 cm3 körüli gépek tájékán nézelődjek? Röviden kinőtted-e a gépet és ha igen mennyi idő alatt?
Utcára bevált-e, vagy sem? Már írtam, hogy kevés tapasztalatom van, de azért mentem már pár ""hasonló"" géppel és volt ami bejött szigorúan utcai ergonómia/kényelem szempontjából (660 XTX) és volt ami nagyon nem (KTM 640 LC4 - rázott, mint az állat, 10 Km után zsibbadtak a végtagjaim (hogy hibás volt-e a motor nem tudom)). Ilyen szemszögből mi a tapasztalatod? Mindennapi használatra megfelel a motorod, vagy felejtős (túrát nem tervezek maximum 2-500 Km-es távval, inkább az "átlagos utcai/melóba járós/nagyon kevés pálya" felállásban érdekel))?
Ha lecseréled a gépet a közeljövőben ismét SM gép felé kacsingatsz, vagy "ennyi elég volt belőle" és inkább "normál" utcai gépet veszel majd? Tehát mennyire tudott hosszútávon beszippantani az SM világ, mennyire vált be neked? Ez csak úgy tisztán kíváncsiságból érdekel...
Sajnos tudom, hogy ezek között rengeteg a szubjektív megítélés alá tartozó kérdéskör (a legtöbb az), de mégis csak jobban látod/érzed mint tulajdonos ezeket a használhatósági dolgokat a saját motorod kapcsán és természetesen a saját szemszögedből a mindennapi használat miatt.
-
-
mm89
őstag
válasz imibogyo #72923 üzenetére
Nagyon jó kérdéseket tettél fel, én is épp ilyen témában gondolkozok, úgyhogy csatlakozom!
Fel is raktam hirdetni a Z750-et és nézegetem a DRZ400sm -eket
Ráadásul azt vettem észre, hogy supermotos videókat nézek amikor csak lehet
Az én logikám a következő:
Sajnos nincs sok időm motorozni, idén is egyszer jutottam el Kecskemétre a gokart pályára és egyszer a Mecsekbe (Szegedről). Ez a kettő volt a "hosszabb túra". (még leírni is nevetséges.. és egyben szomorú is...)
A többi csak tekergőzés itt a városban meg a környéken (<100km)
Ez még csak az egyik fele. A másik a gyorshajtás. Annó az sv -vel 120 körüli túratempóhoz képest most inkább le se írom mennyivel szoktam közlekedni... Utólag persze mindig belátom, hogy ez veszélyes, de közben nehéz visszafogni magam. (ez gondolom ismerős érzés)
Szóval egy supermototól azt várnám, hogy ha van egy-két óra szabadidőm akkor előkapom, randalírozok egyet a városban, kimegyek valami elhagyott útra, parkolóba, megtanulok egykerekezni, stoppie-zni (a Z-t nem szívesen törném össze és nem is hiszem, hogy a 230kg motornak jót tesz az egykerekezés), de ha úgy adódik még Kecskemét vagy Kakucs is játszhat pályázásra.Azt tuti, hogy túrázni nem jó vele.
Amikor elkezdtünk motorozni, az egyik kollégámnak pont DRZ400sm volt. 110 felett már szenvedett a széltől, így a szerpentinekig eljutni elég kemény volt vele, ott viszont nagyon elemében volt.Arra a következtetésre jutottam, hogy ha superlotyót vesz az ember akkor olyan társaságot kell találnia ahol csak superlotyósok vannak.
Horvi
[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
runner 125
nagyúr
válasz imibogyo #72923 üzenetére
2-500km-es táv egy 1 hengeres, 10 cm széles, abból 2 cm vastag szivaccsal rendelkező supermotoval? Jól átgondoltad? 1x mentem egy DRZ-vel 2 x 45 km-t, én kikészültem.
Ezek max városi bohóckodásra alkalmasak, némi erdőúttal. Első számú motornak én biztosan nem vennék endurot / supermotot, max. utcai mellé."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kroni1
veterán
Szevasztok! Nyáron inkább motoroztam meg nyaraltam úgyhogy rég jártam erre, de ha már itt akkor egyből egy vidivel..
Kollégáim kicsalogattak a Kakucsringre. Mivel az utóbbi időben inkább terepen járok, így nem éppen oda való Karoo3-as terepgumival merészkedtem fel a pályára. A GS-el még sosem voltam pályán, de jó buli volt. Kipróbáltuk Chrobák Jani slick-es 125-ösét is, szegénykémet már megviselte az élet, de az tényleg egy pályára való gép, a slick gumi is brutál jó volt! Szerencsére nagyrészt csak mi voltunk a pályán így volt, hogy megfordíttattuk a menetirányt is, fárasztó nap volt, de megérte!
geresics: Ha még nem vettél sisakot akkor én a Caberg Xtrace-t javaslom inkább. Nem rossz az AFX sem, de talán a Caberg egy fokkal minőségibb. Ugyan valamiért a kommunikáció kialakítást csak a flip up sisakjaiba teszi elérhetővé a Caberg nem tudom miért, (az AFX-be elvileg belerakható) de ha ez nem szempont, akkor az talán jobb választás szerintem. Szellőzése az AFX-nek nagyon jó, talán ez is mellette szólhat, de azért a nyitói, a porháló eléggé fapados, ráadásul Pinlock sem tehető bele, a Cabergbe pedig igen.
Amúgy az Xtrace-t te hol vennéd? Én is kerestem nyáron, h kipróbáljam, kérdeztem a hazai importőrtől (motoroázis) de azt mondta, hogy nem fogja forgalmazni, csak a Tourmax-ot fogják árulni.
-
Horvi
őstag
Hát ahogy mondtad te is én sem szívesen csapnám oda a Z-t bár így is sikerült már. Szóval ezért érdekelne valami olcsóbb SM móka
Aztán ha max nem jön be a dolog akkor túladok rajtaAmúgy az itthon mennyire valid, hogy veszel egy ilyen SM-et és "átalakítod" endurora vagy minek hívják. Szóval bütykös gumi meg ilyenek és akkor lehetne menni terepre. Pár külföldi videóban láttam, hogy ott tolják így. Kb kicserélik a kereket meg pár apróságot és már tolják terepen/utcán.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
félisten
Most bukott meg nálam a kawaszati. Ebben a pillanatban bizonyosodott be, hogy olyanért fizettem amit nem végeztek el a motoron. Pont! Soha többet oda!
De nézzétek meg, nem titok. Igaz a videó nem nekem hanem a leendő gazdájának (ha majd eladom) készült a szervizkönyvbe.
[link][ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
Én a drz ről informálódtam mostanában.
Ott 3 változat volt
S - street legal enduro, sima első villa, enduro kerékszett, műszerfal, tükrök, lehet két személyes is. stb, 40 ló
SM - street legal supermoto. fordított első villa, supermoto kerékszett, feszesebb futómű, műszerfal, lehet két személyes is. stb. 40 ló
E - Full enduro, nincs műszerfal, normál villa, terep kerekek, nincs utas lehetőség mert más a váznyúlvány. viszont 50 lóÉn a gyári SM- et venném szívem szerint.
Második motornak már drága nekem, nameg mivel nincs időm egy motort kihaszinálni, minek tartanék kettőt?Ha ökörködésre kell második akkor neked szóba jöhet még papír nélkül is. Ilyen -olyan kerekekkel és olcsóbban is jössz ki.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Horvi
őstag
Köszi az infót. Bár akkor ugye ha papír nélkül venném akkor meg ugye a szállítást meg kell oldani
Bár egyelőre ez még elég terv gyanús csak, és ha lesz is belőle valami akkor is már csak jövőre.
Egy kérdés a Z-hez. Neked milyen évjárat van? Illetve milyen olajat használsz hozzá? Mert most nekem a gyári Elf olaj van benn és a váltó így nem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #72927 üzenetére
Időközben természetesen néztem videókat az Xtracerről, és az egyiken a csókának látszik a SENA a sisakon, szóval gondolom elfér benne. Innentől kezdve az lett az első számú jelölt!
Sajna árat még nem találtam hozzá, csak külföldön, de napokon belül alaposabban utánajárok!
Megfordult még a fejemben, hogy veszek sima matt színűt, és dekorossal rakarok rá láthatósági csíkokat. Egyik kolégám ezt csinálta a Duke sisakjával, és tök jó lett! Gondolom elég tartós is, mert ugyan azt használják, mint autókon.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kroni1
veterán
válasz runner 125 #72926 üzenetére
Ez mindenkinek más..
Én amikor futárkodtam heti öt napon át napi 5-6 órákat és többszáz km-eket simán kibirtam az XR-en, igaz annak az DRZ-nél szélesebb, kényelmesebb az ülése. De lehet hasonlókat találni, és akkor a kényelem megoldva. Egy idő után azt vettem észre, hogy a magyar utakkal sokkal kompatibilisebb futóműve és a kényelmesebb testtartás miatt már minden esetben azzal szerettem menni, a Fazert meg nem is volt kedvem elővenni még nagyobb túrákra sem, csak állt a garázsban.
Az 1 henger ha nagyon nagy köbcentis akkor tényleg tud gáz is lenni, de itt is van különbség, én az XT660-ast nem éreztem gáznak. Aki pl. egy kultúrált sor4-hez van szokva annak azért valóban elég furcsa lesz és szokni kell, már ha egyáltalán meg tudja szokni, de sokan vannak akik pont erre gerjednek. (egyébként őszintén megmondom engem is zavar ha nem látok a tükörben a vibrációtól, én is inkább a sima járású motorokat szeretem) Nyilván a 150-180km/h sebességgel autópályázás az felejtős, de ha valaki óvatos duhaj és megelégszik a 120-130km/h alatti tempóval annak szerintem egy SM vagy enduró is lehet akár szerethető első motor. Ha egész nyáron hosszabbakat túrázik az ember arra nyilván nem ilyet kell venni, de mindennapos használatra a legfajább, és emellett évi 1-2 hosszabb túrát is ki lehet bírni szerintem. -
SirKero
őstag
válasz canniball #72883 üzenetére
Szerintem SymbianOS kolléga erre gondolt barkácsolást kedvelőknek
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #72936 üzenetére
Ennek mi értelme van konkrétan? A VÉDA 50m-ről kezdi a bemérést, (rendőrmotoros haver mondta) és akkora b@szomnagy kapuk, hogy aki ezt nem veszi észre távolabbról az kb. meg is érdemli a csekket. Túl van lihegve. Amúgy a neten meg is tudod nézni pontosan hol van ilyen, megjegyzed és akkor amerre jársz napi szinten ott még figyelni sem kell.. De a navi progik is tudják jelezni, ha ismeretlen helyeken jársz akkor ahogy írták előttem is: Waze vagy iGo bekapcs,teló a zsebbe vagy a tartón, fülesen kapod az infókat azt csá. (én amúgy is be szoktam dugni a fülest a hozzá készített Microsonic illesztékemmel hosszabb utakra, mert tompít egy 28dB-t a szélzajon) Bárhogy is nézzen ki, én biztosan nem kötnék egy ilyen baromságot a motor akksijára, de az autóéra sem..
geresics: Szerintem csak külföldön fogsz tudni venni Xtrace-t, kérdeztem az importőrt, egy db-ot megrendelésre sem tudnak behozni, asszem minimum 16db-ot kell rendelnie..
[ Szerkesztve ]
-
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #72942 üzenetére
Leszedtük a szigetelést még a gátnál, ahova mentünk. Katasztrófa! Volt több javított vezeték is, de csak össze vannak sodorva zsugorcsö azt jónapot. Most az összes gyanús kábelt cseréljük. Mindent forrasztunk. Rendesen elvezetjük és rögzítjük a köteget.
Pepecs munka de muszáj megcsinálni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
imibogyo
veterán
Ráadásul azt vettem észre, hogy supermotos videókat nézek amikor csak lehet.
Dettó...Azt tuti, hogy túrázni nem jó vele. Amikor elkezdtünk motorozni, az egyik kollégámnak pont DRZ400sm volt. 110 felett már szenvedett a széltől, így a szerpentinekig eljutni elég kemény volt vele, ott viszont nagyon elemében volt.
Ez szerintem nagyon motor (nyereg, szélvédelem és "ergonómiai háromszög") függő, ezért is kérdeztem Fireblade-től, hogy ő mit gondol a sajátjáról. 660 XTX-el nem volt gond 300 Km sem egyhuzamban, akár 140-el sem, viszont összességében "nem ment jól". 690 SMC meg ment mint a barom (vagy legalábbis sokkal agresszívebbnek érződött) az XTX után és ugye sokkal könnyebb is, olyan volt mintha motorról biciklire ültem volna át. Viszont (számomra) kényelmetlen volt már 10-20 Km után is. A két gép természetesen más céllal épült, tiszta sor. De ilyen jellegű véleményekre lennék kíváncsi a kollégától, hogy mit gondol a Husky-ról. Hátha ennek más a tömése, vagy jobb az ergonómiája ezért nem fárad rajta, meg ilyesmik...(#72926) runner 125:
2-500km-es táv egy 1 hengeres, 10 cm széles, abból 2 cm vastag szivaccsal rendelkező supermotoval?
Nem feltétlenül csak a kis SM gépeket nézegetem, de Fireblade kollégának azzal van saját, hosszútávú tapasztalata. Akár egy 950 SM/Multistrada/Hypermotard/Dorsoduro kategória is szóba jöhet, ha pedig nyerek a lottón, akkor egy KTM 1290R lesz a befutó (óhhh az a motor...). De őt itt most logikusan a Husky-val kapcsolatban kérdezem.Jól átgondoltad?
Szokás szerint, nem....Első számú motornak én biztosan nem vennék endurot / supermotot, max. utcai mellé.
Mondjuk egy jobban az utcai használatra hangolt géppel én ki tudnék békülni, mint például amilyen a 660 XTX és ha lenne belőle csak egy 20-30 Le-vel erősebb verzió (maximum ugyanekkora tömeggel) akkor nekem az megfelelne "mindenes"-nek. De sajnos nincs.(#72933) Kroni1:
Abszolút egyet értek. 660 XTX-el és XR650R-el van egy kevés tapasztalatom és nem tartottam egyiket sem kibírhatatlannak. És mondom én alapvetően csak belföld és csakis rövidebb "motorozások"-ra keresek gépet, nem is igazán nevezhetők ezek túráknak. -
Kroni1
veterán
válasz canniball #72939 üzenetére
Rossz a kép szerintem, nekem is walkman illesztékem van, és van rajta egy alagút a hangnak középen.
Symbi: Ja, már sikerült is belefutni egybe? Mennyivel mentetek?
KrenAtesz: márhogy kevesebb mint 50méter? Na akkor viszont tényleg madárnak kell lenni..
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Kroni1 #72947 üzenetére
Jaja, a "gyári" képen teljesen zártnak tűnik; de így már látható. Mennyibe fáj egy ilyen? Esetleg tapasztalat a Motosafe füldugóhoz képest? Nekem inear fülesem van, navigációhoz azt használom, s bár valamennyi zajt kiszűr de közel sem annyit mint a MS.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok