-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #73300 üzenetére
Figyu! Ilyen cihopata üzemmódban az én GS-em is elkérte a 4,8-at. De nem a fogyi miatt járok lassabban, hanem már én féltem rajta ülni. "Számomra sportos" üzemmódban 4,2-4,5 liter, nyugis túra néhány lendületesebb előzéssel (mint szinte mindig) meg 3,8 - 4,0 liter körül kér. Azon vagyok kiakadva, hogy anno valamelyik népítéletben valaki azt írta, hogy be lehetett a kis GS-sel pusziltatni 7,0 litert százon. Szerintem neki tuti hibás volt a motorja, mert egyébként nem létezik...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
StoneBridge
senior tag
válasz Kolondrum #73300 üzenetére
Várjál, az most nem jött le, hogy a 6l sok, ha az említett idegbeteg módjára használtad? Gondolom nem...
A nagy fordulat nem is annyira, de a több megállás-elindulás, fékezés újra kigyorsítás szerintem az ami jobban számít.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
mm89
őstag
Meglepődtem én is amikor ráültem kollégám sv650 jére. Ugye nekem is volt, nem rémlett hogy emelgette volna az elejét. Na ez olaszból való motor, de tuti hogy valami piszkálás van benne mert egyesben 6e nél húztam egy nagyot neki és úgy jött kerékre mintha az lenne a dolga! Mondjuk mondta hogy 7litert eszik. (az enyém 5-6 között evett). Évjárat ugyanaz (2004).
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
BoB
veterán
válasz StoneBridge #73302 üzenetére
Nekem van fogyasztásmérő a motoron (pillanatnyi, átlag), a saját tesztjeim alapján 2 deci pontossággal működik. Az alapján a fordulat nem számít nagyon, hanem az hogy mennyire van eltekerve a gáz (autónál mennyire van mélyrenyomva a gázpedál).
Ha folyamatosan úgy megy hogy koppra húzza a gázt amikor csak lehet, akkor szerintem lehet több is mint 6.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #73316 üzenetére
BMW F800R, aminek kapcsán még lóg egy "élménybeszámolóval", ha jól rémlik.
-
Ferdzsoo
addikt
Megjöttünk 6 nap horvátból, 2018km, ebből 130km autópálya volt csak összesen!
Embertelen jó utak vannak Horvátországban, simán alázza pl. az osztrákokat, (minőségre, szélességre forgalommennyiségre, mindenre) és olyan hágók, tengerparti utak, egy motoros paradicsom, biztos hogy legközelebb is inkább ide jövünk Ausztria helyett.
Senj-től Vodice-ig végigcsapattuk a tengerparti utat és a hegy másik oldalán lévőket is bejártuk, több hágóval együtt. Ilyenkor 0 forgalom, olyan aszfalt, a gumit kenni lehetett megállás után. Nagyon ipari volt. Soha nem volt még ilyen jó túránk, nálam veri az osztrákokat...
Lesz majd videó is, csak még össze kell vágni...
Azmeg hogy egy jó kis csapatás után megfürdesz a tengerben, pf kib@szottjó érzés..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
válasz runner 125 #73283 üzenetére
Muti a 8 évest. Ma elcipeltem párom FZ200-asát próbáltam vele ügyeskedni, hát én sem fényképész leszek. Nem volt sem waxolva semmi, régóta nem mostam le, bocsai ha van bogár.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]bogyo112! Mivel az injectort csöppet állították így kíváncsi voltam rá. VOlt ez a pillanatra fulladós jelenség, meg néha bizonytalanság stb. Ezek mind eltűntek.Jelenleg sztem nem fog el 5.8 alá menni. Számomra nehéz nem meghajtani és komótosan indulni meg minden.
A GS ha 7-et megeszik annak meg van az oka, ismert hiba.StoneBridge! Kicsit sok, de meg van az oka. Valamivel 4L felett lenne a jó, azt gyári kipudofóval simán lehet hozni, de tudok F-et ami eddigi 7Xxxxkm alatt még nem evett 5L felett.
Grillo! Akkor Szia, én nem. Autóval próbáltál mellettem eljönni a szűk úton?
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73319 üzenetére
Ez így nem az egész útvonal, de mondjuk a 90%-a. A legkeményebb a Gospic - Sveti juraj szakasz a nemzeti parkon át, az valami leírhatatlan...
És a legdöntögetősebb a Senj - Starigrad (D8) szakasz, az egy álomút motorosoknak.A szállás Starigrad - Paklenica-n volt. Csillagtúráztunk minden nap.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #73306 üzenetére
Attól függ mi számít terepnek.
Canniball, HSM
Akkor vagy az enyém meg a másik kollégámé volt gyenge, vagy akkor még nem mertem ennyire cibálni.
Mike
Próbálj ki egyet, de mondom, a sajátomat nem éreztem annó ilyen erősnek. Egyébként milyen motorod is van?[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #73322 üzenetére
Itt -ott méregettek, de mindig előre villogtak már nekünk, vagy csak az út szélén álldogáltak, nem volt attrocitás, lehet csak szerencsénk volt. Hát azt nem mondhatnám hogy szigorúan közlekedtünk, sőt...
Majd lehet jön csekk, nem lennék meglepve...
De a falutáblánál ahol elvileg 50-van a nyerges vontató olyan lazán megy km-eken át 90-100 között öröm nézni.
Olyan kanyaroknál 30-as meg 40-es tábla amit 80-al lazán lehet venni, hát.... a túra közepe felé nem tudtuk komolyan venni a sebességkorlátozásokat. De a helyiek sem ez messziről látszott...
Meg a semmi közepén be van téve egy 70-es tábla a nyílegyenes úton...
különben maguk a horvátok sem tudják saját magukat komolyan venni, olyan hogy falutábla után kapaszkodósáv tábla amiben a belső sáv minimum sebessége 60km/h...
Ezt nemegyszer láttuk. bolondok ezek.Nem is tudom van ezeknél telepített fix trafi? Ahol kiírták hogy radarska kontrolla ott betartottuk, de néztem én az út szélét soha nem láttam semmit...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Tarill
őstag
megjött ebayről a bukógomba 7.5e ft cakli pakli fel is raktam gyorsan. Ne legyen rá szükség de hátha még jól jön. Annyira néz ki hülyén mint amire számítottam.
Nem mellesleg ma átvehettem a jogsim ahhoz képest h péntek zárás előtt fél órával beestem az okmányirodába a papirokkal kedden délbe jött az sms h mehetek érte. hamar lepörgették ennek örülök
-
runner 125
nagyúr
válasz Tarill #73326 üzenetére
Nem utolsó sorban chopper-es lábtartónak sem utolsó.
SymbianOS
Szép, vigyázz csak rá. Nincs most jó minőségű friss képem róla, de ha nézegetnéd keress rá a tavalyi hsz.-omra, amikor vettem. Noh pont úgy néz ki most is, nem változott semmi, csak került rá egy fekete plexi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz Tarill #73326 üzenetére
Annyira néz ki hülyén mint amire számítottam.
Egyrészt szerintem semennyire sem néz ki hülyén.Másrészt ha rajtam múlik és megoldható lesz majd a motoromra, akkor én egy ilyen komplett rendszert rakok majd a motoromra. Nem az esztétikum csúcsa, de megvédi azt amiért olyan sokat küzdöttem (érdemes megnézni a videóban, hogy mit kap a gép). Főleg ha komolyabb pályázás is lesz a vége, akkor főleg hasznos lesz...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz imibogyo #73328 üzenetére
Atya ég. Ne má. Most komolyan utcára felszerelnéd két ilyen karácsonyfaággal?
Értem én h a gyakorló stuntosnak megéri, de utcai motorozáshoz qrvára felesleges. Nem beszélve arról, h ez max kis tempónál ér valamit. Pályázásnál simán fennakadhat a rázókőben, földben, amitől könnyen átfordul a motor.
Emellett a fickó által prezentált eldőléseket a kb. 10 mm-es rugóutak szinte alig tompítják. Óriási terhelést kap a keret össze felfogatási pontja és a motor váza is. Megkockáztatom, h ennyi eldöntés után bármikor megrepedhet bizonyos pontokon a váz.Ha ilyen ambícióid vannak, össze kell spórolni egy papír nélküli pályagépre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #73332 üzenetére
Ilyenkor nem találom azt a vidit amikor egy srácnak leakadt a bukócső a pályán és akkorát perecelt szegény, pedig ilyenkor tanulságos lenne. Mármint ha ekkora keret a cél.
Hello darkness, my old friend...
-
Imy
veterán
Motort hogyan lehet hivatalosan 25KW-ra visszaminősítetni? Nem nekem kell, hanem egy ismerősömnek...
-
félisten
válasz V.Stryker #73312 üzenetére
Hagyd már meg őket legalább csak látszólag abba a hitbe, hogy én bogyo módjára békésen közlekedem. Az tény, hogy ma keveset mentem békésen. 80 volt az alap, rángattam a gázt. Végre elmúlt az a rántás amit akkor csinált amikor a legkisebb gázt ráadtam.
Tarill! Én pár másodpercig kerestem is hol van, nem néz ki hülyén. Touod mi néz ki hülyén? A fejidom.
-
mm89
őstag
válasz -Mike- #73325 üzenetére
Hát igen, add is el őket azonnal
Egyébként mielőtt tovább fokozódik a félreértés, én egy bizonyos sv ről beszéltem, nem általánosságban
Mint mondtam az én sv-m is messze volt az iszonyatostól.Tarill
Jó lesz rajta lábat pihentetni
A jogsi dolgot hallottam már hogy meggyorsították, de ez tényleg durva. 2 munkanap. Nekem annó a maximális 28 napot pont be is tartották...ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #73336 üzenetére
Ne aggódj! Ez a topik olyan, mint egy motorostúrai vacsora: mindenki bátorra issza magát és azon versenyzik, hogy ki tud nagyobbat hazudni. Ki fogta meg 160-rol fél kézzel a motort ABS nélkül, mikor elé vágtak, miközben Ady-t szavalt a bukósisakba. Persze előtte a 650-est 200-nál még egy kerékre vette, miközben az 3,8 litert fogyasztott az olcsóbbikból.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
imibogyo
veterán
Először is mindenkinek:
Úgy látom félreérthető voltam.Nem mondtam, hogy pont ilyen vaddisznó megoldást szeretnék, csak azt, hogy hasonlóan komplett rendszert tervezek ellentétben az egy-két pontra felszerelt példányokkal, mert az akár ilyen ütéseket is kibír (egyszer - kétszer - párszor nem kell ezt életvitel szerűen művelni ).
Elsőre ezt találtam ezt linkeltem, de ami nekem tetszik az inkább valami ilyesmi komplett bukó-keret rendszer, mármint a CBR1000F-et feltételezve, ami nem lóg ki durván. DE mint már mondtam ha marad is ez a motor, akkor 100% hogy NEM LESZ utcán használva, tehát az utcai használati része irreleváns számomra. De pályán is normális tervezést feltételezve nem érhet le sehova, ha mégis, akkor az el van cseszve. Ez a képen látható is mire leér már régen rossz...
Ha pedig új motor lesz véve (és a múltkor már mondtam, hogy csakis enduró, szupermoto (bár ezekre inkább gomba), vagy túraendúró jöhet számításba), akkor annak olyan magasan lesz az egész felépítmény és annyira más a felhasználási köre is, hogy ha az már akárhova is leér, ott már régen gond van, vagyis akkor van az a helyzet, amiért egyáltalán fel lett rá téve az egész hóbelevanc...
(#73329) Horvi: Nem is azért van, hogy borogasd. Ő is csak tesztelte direkt, hogy mit bír...
(#73330) Tarill: ő is csak direkt használja így a videó kedvéért. A többire válaszoltam fenn...
(#73332) runner 125: Pályázásnál simán fennakadhat a rázókőben, földben, amitől könnyen átfordul a motor.
Szerintem ez csak szarul megtervezett példánynál fordulhat elő, mármint a rázóköves dolog. Azt pedig kétlem, hogy én az elkövetkező 20 évben Rossi szintű dölésszöget érnék el akárhol is, hogy a felhúzott bukókeret problémát jelentsen. De igazából még ilyen extrém dölésszögnél is van hely egy a hűtő magasságába felhúzott 8-10 centis gombának és 2-3 centis csőnek...Emellett a fickó által prezentált eldőléseket a kb. 10 mm-es rugóutak szinte alig tompítják. Óriási terhelést kap a keret össze felfogatási pontja és a motor váza is. Megkockáztatom, h ennyi eldöntés után bármikor megrepedhet bizonyos pontokon a váz.
Na de nehogy már ehhez tervezzem a bukókeretet, hogy állandóan esni fogok majd a géppel. Másrészt a srác DIREKT tesztelte a keretet és én is azért linkeltem, mert elég sokat elárul egy keret bírásáról. Lehet amúgy neki is 5 évnyi stunt alatt kap ennyit a motor, mint most egy videó alatt (én meg nem stuntolok)... Na meg aztán szerinted ha egy 4-5 ponton felfogatott keret ennyire megterheli a vázat, akkor mit vársz az egy ponton felfogatottaktól? Én pont azt látom, hogy ha kerettel és nem csak gombával esel, akkor sokkal nagyobb eséllyel úszol meg egy vázdeformációt, mert nem csak egy pontra összpontosulnak az erőhatások.Ha ilyen ambícióid vannak, össze kell spórolni egy papír nélküli pályagépre.
De hát erről van szó az én esetemben. Itt van a CBR1000F, ami nem lesz lepapírozva, de azért nem is akarom ripityára törni a pályán, ha bénázok. Na itt jöttek képbe az ilyen-olyan védelmi eszközök, ezért indult be az agyam. A kormány, karok, kapcsolók, még esetleg az első futómű is még így is 90%, hogy kuka, de ha legalább a motor többi része nem így fog kinézni mondjuk egy "egyszerű" csúszás után, akkor az már nagy segítség, nem?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #73342 üzenetére
Ő.
-
demars
addikt
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #73349 üzenetére
Éppen azt tervezem venni, (a nagy "légkulcs" szerintem itthonra tök fölösleges, nem szerelek kereket), kompresszort meg 3 hete vettem egy Einhell-t. Ha tudok előre erről az akcióról, akkor inkább vártam volna, mert ez 20%-kal erősebb (1,kW vs. 1,5 kW), 3 év garis (amaz csak 2), és alapból jár hozzá 10m légtömlő is. Ja, azt most vennem kell pluszban, mert csak egy 4 m-res spiráltömlőm van, az meg elég rövidke.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iPhone topik
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Gitáros topic
- További aktív témák...