-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
2008 as van nekem (ha jól tudom neked is). Elf 10w50 -et raktam bele. Ha kuplung nélkül váltok felfelé magas fordulaton, előfordul hogy visszadobja az előző fokozatba, így visszaszoktam a pici kuplungolásra (1-2 ujjal kb fél -egy centit húzok neki és akkor már jó)
Jövőre szerintem megpróbálom a 7100-as motult (előfordulok pályán is, meg amúgy sem papás túrázás van általában..)Supermoto
ha van vonóhorgos autód akkor egy utánfutó bérlés nem nagy összeg (nálunk 3e egy napra). Ha találsz még egy hülyét magad mellé, akkor máris felezhetedKroni1
Sv650 után a Z750 nél először tetszett, hogy alul nem valami ideges. Városban nem okozott meglepetést ha zötyögősebb úton mozgott kicsit a gázkar a kezemben. Egy V2 vagy egy egyhengeres képes ilyenkor megrántani.
Viszont az hogy 6e ig kell forgatni, hogy tényleg legyen ereje... Hááát...
Na de ez ugye előre tudható volt. Most úgy gondolkozok, hogy kipróbáltam ezt is azt is, most jöhet egy harmadik Ha nem jön be a supermotozás akkor tovább kell lépni. Az viszont, hogy több stílust kipróbál az ember, szerintem csak jó lehet.imibogyo
A kollegám csináltatott rá másik nyerget. Jobb lett, de attól még nem túragép.
Én tényleg városi huligánkodásra, gokartpályázásra venném, úgyhogy szerintem nem nyúlnék mellé. Persze mint mondtam, nagyon fontos, hogy milyen társaságban mozog az ember.
Nálunk így kezdődött: (a betűk a nevek kezdőbetűi)
R: DRZ400sm, D:sv650s, M:sv65n
R érezte, hogy nem jó így, lecserélte egy Er6n -re (igen Symbian, ő akar most kipufogót )
Közben egy másik társaságban D és M ment néhányszor Cs -vel akinek egy Z750 -je volt. M ekkor beleszeretett a Z750 formájába, erejébe, hangjába, így le is cserélte. Viszont elkezdett állat módon közlekedni, főleg amikor Cs lecserélte a Z750-et egy GSXR750 -re.
D is GSXR -t akart, így eladta az sv-t, viszont közben M -mel elkezdtek azon agyalni, hogy az évi egy túra nem indokolja egy Z750 vagy egy GSXR fenntartását, mi lenne ha inkább valami supermoto lenne belőle és akkor lehetne vagánykodni városban, ráadásul abban is egyetértenek, hogy jó lenne megtanulni egykerekezni és stoppiezni is
M elkezdte hirdetni a Z750 -et, mondván, ha elviszik akkor az isteni jel, hogy supermotozni kellÉs itt tartunk most
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Horvi
őstag
Nekem 2007-s van de ugyanaz. Olyan nekem is szokott lenni, hogy visszadobja a fokozatot meg azért elég keményen kell a váltóval bánni. Viszont igaz, hogy csak egyszer fordult elő de pont előzésnél, hogy felváltottam kettesbe, kiforgattam kb 10k-ig aztán fogta magát és kidobta üresbe. Mondanom se kell meglepő volt az előzés kellős közepén
A következő próbajelölt nekem is a 7100-es lenne.Nha igen biztos akadna 1-2 "hülye"
Veszel SM helyett egy street triplet aztán tolod neki
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ez csak jó hír. Mivel ugye kizárólag az "objektív felelősség" által "fellazított" sebességhatároktól büntet, így nagyon vakegérnek kell annak lennie, aki megpillantva ezt a monstrumot, nem bír legalább annyira lelassítani... (főleg hogy az országúton elhelyezett példányok túlnyomó többsége úgyis a lakott területek határához közel szokott lenni, tehát amúgy is illik vissza venni a gázt egy kicsit.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
"most jöhet egy harmadik"
Ezzel benne van a válasz a kérdésedben.
Ha a kéthengeres túl rángatós alul, a négyhengerest túlságosan forgatni kell, akkor próbáld ki a 3 hengert.
Speed Triple
Én is kipróbálnám, nagyon szívesen, de addíg marad a V2."a lakott területek határához közel szokott lenni,"
Vezess.hu, vagy hol láttam, ahol nemsokkal a tábla után van a kapu. Ha országúton 110-120 körül közlekedsz, és vissza is veszel egy kicsit, akkor is az 50-es kapuba (ami 69-70-től mér) futsz bele[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én a lakott terület táblán kívüliekre gondoltam: pl. Dunaföldvár határában, stb. A VÉDA alatt még 90-el szabad menni (de csak valós 104-től büntet), a kapu után 50 m-rel kezdődik a település (ott a tábla).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Kroni1
veterán
válasz canniball #72950 üzenetére
Mivel a füledre készül sokkal kényelmesebb mint a motosafe hosszú utakon, zajszűrése kb ugyanannyi szerintem, a gyári in-ear fülesnél sokkal jobb. Nekem érzékeny a fülem, a sima in-ear illesztékkel és a motosafe-el is fájni kezd egy idő után, hiába puha szilikon. Ezért is vettem ilyet a saját fülemre kiöntve, asszem 8-9ezer forint volt egy pár, zenehallgatáshoz is és motoron is jó szerintem! Ha GPS-t vagy esetleg hosszabb úton halkan zenét hallgatok akkor ez, ha csak zajvédelem akkor a 80Ft-os 3M-es füldugó, nekem ezek váltak be a legjobban.
-
Ferdzsoo
addikt
Megjött az új akku.
Ezt most töltővel fel kell tölteni? Mert próbaképp rádugtam és 40 perce már tölti, a régi ehhez képest mindig 5 perc alatt kész volt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
imibogyo
veterán
válasz imibogyo #72954 üzenetére
Az lemaradt, hogy nekem ezek a videók szokták meghozni nagyon a kedvemet. Vagy épp a múltkor már linkelt Kakucsi videó...
MÁS:
Szombaton trélerre kerül az 1000F... Megy szerelőhöz. Két pici és állandó meló mellett úgy döntöttem nem húzom tovább az időt. Majd meglátjuk mit mond a szaki, hogy érdemes-e vele tovább foglalkozni, vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Kroni1 #72960 üzenetére
Nekem nincs bajom sem a füldugóval sem a fülessel, csak utóbbi a MS-hez képest nagyon elmarad a (szél)zaj kiszűrésében; ha ez tud annyit mint a MS akkor jövőre (ha el nem felejtem addig ) lehet én is benevezek rá. Köszi az infót!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
Adtak leírást, nah ez nem jutott eszembe, és nem savas mert zselés.
SRÁCOK EZ ZSELÉS hagyjátok már ezt a savazást!
Ezt nem lehet kinyitni![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
TommyGun
őstag
Mondjuk én is rosszúl írtam mert úgy híjják szakszerűen hogy elektrolit, és a zselés akksit elvileg szakszerűen gondozásmentes akksinak híjják, de a lényeg a lényeg a zseléshez is adnak ilyen kis műanyag szarokat (falakonokat) amikbe elektrolit van és bekő' tölteni majd 1 órát úgy hagyni, majd rárakni a kupakokat és ennyi.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
mm89
őstag
válasz imibogyo #72954 üzenetére
Hoppsz, most lebuktam
Egyébként durva milyen jó, hangulatos, pörgős videókat csinálnak a fiatalok. Néhány éve még egy-egy nagyobb cég csinált hasonlókat:
[link]Horvi + vlevi
Igen, előzéskor kifejezetten kellemetlen tud lenni..
Az MT09 tetszene még, meg a speed triple is (a street kicsi ), de az angol... Maradjunk a japóknál
De a 09 ára még túl sok nekem. majd egy pár év múlva egy night fluo színűt szeretnék.
Mint már írtam mentem már egy tracerrel, az nagyon bejött. Ehhez ha hozzávesszük, hogy a sima 09 még királyabb, hát már nagyon várom azt az évetcanniball
Természetesen van motorféke és durrog is (ha nincs benne a db killer), de azért nem olyan agresszív a lassulás. Ez néha nem is baj.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Ferdzsoo
addikt
Nah akkor a papírt elolvasva:
"This battery is a charged sealed battery with a venting valve. The battery requires no checking of electrolyte level. Do NOT pry open the sealing plug under any condition!Akkor erről ennyit.
Yuasha YTZ-14S
Azt írja ha a volt 12.4 felett van akkor nem kell. ha alatta van akkor kell. Multiméter hiányában kézrátétellel nemtom megmodani mennyi, de a következő beruházásom egy multiméter lesz...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyGun
őstag
Az AGM akksik elvileg ólmos kénsavas cuccok de mi itten zselésekről beszélünk, én arra írtam hogy az elektrolit mert az nem csak sav amit abba beleöntessz. Legalábbis a akksisom mikor felvilágosított ezt mondta.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
"A csekély önkisülés következtében ezek az akkumulátorok a gyárban feltölthetők savval és árammal, s így a vásárlók mentesülhetnek az üzembe helyezés (felsavazás, pihentetés, töltés stb.) kényelmetlen, időtrabló műveletétől."
Forrás: TcTechmm89!
Azt gondoltam, hogy van benne / ki nem vették belőle. Csak arra voltam kíváncsi mennyit tud. Ezek szerint annyit nem mint az előd.
Nem tudom mikor nem baj, de nekem bejön; ha fékezni kell csak elcsukom a gázt, esetleg kicsit segítek rá a fékkel, nagyon nem kell koptatnom a betéteket. Mondjuk volt már hogy megkaptam, hogy emiatt sz@r mögöttem jönni...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz Ferdzsoo #72975 üzenetére
A zselés akksit is fel kell tölteni, onnan tudod hogy zsír új a cucc hogy te töltöd fel, meg mivel szezonális a motor akksizás ezért nem is lenne értelme feltöltve tárolniuk (ha feltöltve tárolták 2 évig az nyílván nem új....) Beleöntöd elektrolitot és után le kell zárni és elvileg soha többet nem kell kinyitni.
A zselés akkumulátor egy szeleppel szabályzott zárt rendszerű akkumulátor.
Gyakorlatilag ólom-savas akkumulátorok melyek nem igényelnek gondozást és karbantartást, nem igényelnek víz hozzáadást, mint a hagyományos savas akkumulátorok.A nevét a GEL Battery kifejezésről kapta, a cellák között az elektrolit egy zselés állagú anyag.
Ezeket a zselés akkumulátorokat gyakran nevezik zárt akkumulátoroknak, de mindig tartalmaznak egy biztonsági szelepet, ez a szelep csak akkor lép életbe, ha túlnyomás uralkodik az akkumulátorban.
canniball
Ez azért vicces részükről, haverom az Exide cucca 2 hónap alatt nyiffant meg, feltöltve kapta és rá volt írva hogy akár 3-4 hónapig is kibírja teljes töltöttségről, szobahőmérsékleten, aztán már a töltésre sem reagált, én nem bízok azóta az előre összerakottakban.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Kroni1
veterán
válasz Ferdzsoo #72975 üzenetére
Olyan nincs is hogy zselés, csak a köznyelvben..
"AGM (Absorbed Glass Mat), vagyis felitatott savas akkumulátor. Ezt tévesen zselés akkumulátornak is szokták hívni, talán mert nem lötyög benne a sav, de a folyadékot a lemezek közé tett üvegszálas anyag tartja magában. Ezek az akkuk jobban tűrik a rázkódást, illetve a nagy áramú töltést, viszont rosszabbul viselik a hőt, ezért akkor előnyösek, ha a csomagtérben vagy az utastérben vannak elhelyezve – a motortérben a hőhatás miatt jobb folyadékos akkumulátort használni. Az AGM akksikat titokzatosan gázrekombinációsnak is szokták hívni, mivel a savval telített szövetben a lemezeken keletkező gázok visszaalakulnak folyadékká, ezért teljesen le lehet zárni a cellákat."
Mindenkinek érdemes sztem ezt az egész cikket elolvasni hogy felhomályosodjunk - forrás
Amúgy AGM-esből is van olyan amibe te töltöd be a cuccot, pihenteted, lezárod, és egy végtöltés után rakható a motorba. Ezek így sokkal frissebbek, mint amit már lezártan - ready to use - veszel meg, és kitudja mióta pihen úgy a bolt polcán. A drágább Banner-Varta-Bosch akksik általában mind ilyenek. Én a Bannert ajánlom motorba: műszerrel rámérve magasabb indítóáramot tudnak mint amit a gyártó megad, pedig a megadott értékek is magasabbak általában mint pl. a drágább társaié. Az ilyen 30-40e ft-os meg mégdrágább hiper-szuper akksiknak meg nem látom értelmét motorba, jó cucc a spirálcellás aksi persze, de az helikopterbe való...
-
Ribi
nagyúr
válasz TommyGun #72979 üzenetére
Most eccer azt írod, hogy a zselés meg az AGM nem ugyanaz, majd leírod, hogy gyakorlatilag ugyanaz.
Na döntsd már el
Mint ahogy leírtad, hogy a zselés is gyakorlatilag ólom sav akku, pont ahogy az AGM is, így ezek annyiban különböznek, hogy az egyiket te töltöd fel a másik gyárilag van feltöltve.Kroni1: Teljesen nem lehet lezárni, mert elvileg ha kicsit "túltöltődik" akkor indul a géz fejlődés és azt ki kell engedni szelepen. És ne robbanjon fel túlnyomástól. Lehet valamennyi gáz fejlődik amit még vissza szippant magába.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Ferdzsoo #72963 üzenetére
Ennyire szaladni... Feltöltöd és leteszed néhány órát nem ráengeded azonnal a töltőt. Kicsit hagy járja már át a lé. Elvileg feltöltve kapod, pontosabban szinte teljes töltöttségen lesz.
Lol szunyi is megmondta.Mind 1 akkor is várni kell aktiválás után.
mm89! Majd ütközünk és megnézheted. Én előbb tervezem mint pár év. Közbe csak az élet szólhat.
(#72983) Feree13! BAszni igen, nem mondtam h nyisd fel. A multiméter meg alap dolog sztem motor mellé.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #72982 üzenetére
Baszki ti tudtok OLVASNI?
NEM KELLETT AZ ÉGEGYADTA VILÁGON SEMMIT BELETÖLTENI MERT ez egy ZÁRT akku, megtiltja a manual még a kinyitást is!
A gyárban aktiválták!
NahmáNA!Tudom én voltam a fasz előbb a papírt kellett volna olvasnom és nem bekérdeznem....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
válasz Ferdzsoo #72983 üzenetére
Hááde olyan jó volt lekiabálni a fejed.
Az ember akinek nincs multimérete és az akkut azonnal megküldi árammal. Ez olyan mint amikor elindul a motor és felet sem fordul a blokk, de csutkát húznak neki. Én ismerek ilyen autóst (ma reggel hallgattam ahogy ez megtörtént és még csak le sem vette a lábát a gázról, így tolatott ki a parkolóból a pappaaa), és robogóst is.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #72985 üzenetére
Meg is érdemeltem
Akkor már ajánlhatnál valami multimétert mit érdemes venni, mert van 8k-tól a csillagos égig minden.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz TommyGun #72979 üzenetére
"A zselés akksit is fel kell tölteni,"
A motoromba az előző akksit úgy vettem, hogy csontszáraz volt, előttem szerelte össze a villanyszerelő.
Komolyabbra fordítva a szót, a hozzávaló sav előre kiporciózva, 6-os tégelyben volt, amit bele kellett önteni az akksiba. Ezután várni kellett 10-15 percet, betenni a motorba, aztán gyújtáskulcs elfordít. Én is lestem, mint vak a moziban, hogy honnan lett bele áram, pedig ez ilyen. 6. osztályos fizikaóra -
TommyGun
őstag
Szerintem vmit félreolvastál, egyszer írtam hogy AGM, hogy azok a hagyományos ólom savas akksik, legalábbis én így emléxem mikor az akksissal dumáltam róla.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #72979 üzenetére
Én nem értek a lovakhoz, csak abból tudok kiindulni hogy ha az Eneloop és tsai.-nál működik akkor nyilván megoldották ezt a dolgot a gépjármű akksik esetén is.
Amit cserébe kapott a haverod az sem bírta a hasonló felhasználást? Vagy inkább savas akksit kért helyette?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #72989 üzenetére
Mindig olyan akksit veszünk (motorba) amit neked kell feltölteni elektrolittal, namost egyszer még tél végén volt vmi akció vett egy exide akksit ami gyárilag volt feltöltve (olyan mint amit Feree13 vett) 2 hónap állás után meg sem moccant a motorban, pedig azt mondta a kereskedő hogy feltöltve kapják, 3 hónapig nem kell hozzányúlni, utána tölteni kell vagy berakod a gépbe és használod, így töltőre sem tette fel. Visszavitte és inkább olyat kért amit neked kell feltölteni, mert elvileg onnan kezdődik az élettartama az akksinak. Biztos pechje volt de én inkább azokban bízok amiket te töltessz fel.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Ribi
nagyúr
válasz TommyGun #72988 üzenetére
Ahogy Kroni1 írta és linkelte, most szinte minden akksi ólom savas.
Van a hagyományos, amiben lötyög a sav és után kell tölteni deszt vízzel néha.
És van az AGM, ami gondozásmentes. Ebből van 2 féle, egyik gyárilag fel van töltve és lezárva, hogy csak roncsolva tudod kinyitni és van amit neked kell feltölteni és lezárni. De egyikhez sem kell hozzányúlni többet.
És az AGM és a zselés az ugyan az.
Legalábbis autóban/motorban ezeket használják. És én így tudom. Vagyis motorban "hagyományos" akksit nem használnak, mert nem szabad megdönteni.
AGM-en kívül valszeg még van más gondozásmentes akksi is de arról nem tudok.Viszont TCn írták: "A keletkező gőz elvezetése egy labirint-rendszerű fedélben történik, amely a túlnyomást elengedi, a gőz azonban lecsapódik benne, és lassan visszacsorog az elektrolitba." Szóval töltéskor mindig keletkezik gőz/gáz.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz yodamastah #72990 üzenetére
Már csak vennem kell egyet.
De most előbb még adok egy esélyt az 1000F-nek hátha életet tudnak belé lehelni. Én amit lehetett és képes voltam rá már megnéztem kicseréltem rajta, de 5-8 másodpercnél tovább nem bírtam beindítani. Majd kiderül.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, de még az én vaksi szememmel is látom legalább 300 méterről ezt a monstrumot (meg azt is, hogy lakott terület következik). Ha 180-nal megyek (megy a fene, csak példa), csak le bírok tán a VÉDA előtt lassítani 104 valós (óra sz. nálam kb.115) alá lassítani, nem? Ha nem lenne ott az az izé (vagy nem venném észre), a lakott terület kezdete miatt akkor és ott úgyis lelassítanék. Szóval nem értem, hogy az a konkrét helyre telepített konkrét példány kiket "fog meg"?
A lakott területről kifelé jövőket esetleg? De ki az, aki a tábla után 50 m-rel (ebből még lejön ugye a 10-20m) már valós 104 fölött megy?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban