-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
Most rendeltem képes motorról egy Dainese combtáskát (korábban már volt róla szó, de mindig elmaradt). Nem kérdeztem, de sejtésem szerint valami után gyártott cucc lesz 4,5 k -ért. Pofásan néz ki, remélem nem szakadnak le a műanyag csatok, többi nem érdekel (ha nem "eredeti").
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CyberPunk666
senior tag
Mit gondoltok a forcefield hátprotektorokról? Mondjuk a Dainese cuccokkal szemben?
A safety hungary-nél azt mondták, hogy csakis keményprotektorok, de az interneten eléggé dicsérik ezeket a forcefield csodákat.Mit gondoltok ezektől? A forcefield pro sub 4 konkrétan azt állítja magáról, hogy a világon ő engedi át a legkevesebb energiát. Mire kell még figyelni ezen felül a hátprotektornál?
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #72504 üzenetére
Nekem pro sub 4em van, elotte volt egy masik ff-em is, de a pro sub 4bol volt nagyobb meret, amely nagyobb teruletet fed le, ezert csereltem le, plusz a teszteredmenyek miatt.
Amugy erdekes dolog ez a kemeny vs ff puha protektor tema. Mindenki masra eskuszik.
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #72504 üzenetére
Ott azt is mondják, hogy ne motorozz fék készültségben (ne legyen az ujjad a fékkaron). Szóval nem kell mindent elhinni.
-
vlevi
nagyúr
válasz Shad0w #72507 üzenetére
Ezt azét mondják, mert a vészfékezés az nem az elsőfék reflexerű berántását jelenti, hanem kuplung-hátsófék-éscsakutána az első. Persze fotelből ezt könnyű mondani, megcsinálni nehezebb, de az biztod, hogy a hubazmeg berántott elsőfékből csak a fetrengés van, baleset elkerülés helyett.
-
#79335424
törölt tag
Egy idő után viszont "ösztönné" válik, automatikusan csinálja az ember.
HGabor89:
Dehogy állnál fejre! Símán megszokható az is. Mondjuk, én nem sokat érnék az egyujjas fékezéssel. A matató, és a középső ujjam szokott a féken lenni. Nem direkt, hanem egyszerűen már így kényelmes.[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
Ajajj, flame veszély
Ööö, nincs kuplung. Ha vészfékezel akkor nincs kuplung. Max a legvégén ha még nincs tele gatya akkor behúzhatod, hogy ne fulladjon le a motor. Ezt tanítják, nem én találtam ki.
De ebből nem akarok hitvitát. Ha csak ezt a "fékkaron az újj" témát nézem akkor tőlem mindenki úgy vezet ahogy neki tetszik. Safety hungarynál pedig úgy állnak hozzá, mintha embert öltél volna. Nekem csak ez nem tetszett (meg még pár apróság). Néztem más oktatásokról videót, ahol az oktató elmondta, hogy safety-nél aszondják ne, szerintünk meg nem dől össze a világ ha mégis.
Ja és távol álljon tőlem, hogy szidjam a Safetyseket, aza két nap amit oktattak marhajó volt, rengeteget megtudtam a helyes kanyarodásokról. És aza 35k pénz teljesen megérte.
Szerk.: A hirtelen belemarkolástól csak az évek és a tapasztalat fog megmenteni. Szerintem ha ott van az újjad, ha nincs amikor megijedsz akkor rámarkolsz a fékkarra. Nekem az elsőnél nem volt rajta, rámarkoltam, kb. 20 centit ment függőlegesen a motor álló első kerékkel mielőtt eldőlt... (ment utána is még pár 10 métert csak nem függőlegesen és nélkülem )
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Lecseréltem ma a hűtőfolyadékot, ami meglepő hogy a könyv 3,6l-t ír, viszont kb csak 2.7l jött le, meg ugyanennyi is ment vissza bele. Pedig döntögettem a motort jobbra balra meg nyomogattam a csöveket is ha kell hanem.
Mindenesetre a hűtés megfelelően működik, alig kellett légteleníteni, termosztát kapcsol be-ki, stb.
Hondáék akkora barom helyre tették különben a kiegyenlítő tartályt a VFR-en hogy a komplett hátsó lengőkart, hátsó kerekestől mindenestől ki kellene szedni ha le akarod szerelni a tartályt. Folyadékcseréhez ugyan nem kell, de ha valami kehe lenne akkor pf. No komment....[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
Akkor mondok jobbat. Valahol azt tanítják, hogy a sebességtől is függ mi a jó eljárás.
-
vlevi
nagyúr
Azert tanitjak a kuplungot, mert ha veszfekezesnek leblokkolod a kerekket, azzal a motor is lefullad, es hiaba engeded fel a feket, a motorfek megfog szivatni. Ha viszont kuplungolsz, akkor nincs motorofek, nincs motorlefulladas, egy hibalehetoseggel kevesebb. Persze, ha nem veszfekezel, akkkor nem szukseges kuplunggal kezdeni, mert nem fogod blokkolora fekezni a hatso kereket.
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #72518 üzenetére
Én hallottam egy jobb módszerről is blokkolás ellen. Nem kell annyira taposni a féket.
Valamint, ahogy vlevi is írja, ha mégis lefullad, akkor abból elég nagy gáz van. Egy HD -n nagyon valószínű, hogy ha lefulladt motornál rádobod a kuplungot, akkor a következő másodpercben már nem lesz alattad a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
Igen tudom, elmagyarázták a dolgot. Plusz annyit hozzátettek a dologhoz, hogy azért is fontos elkerülni a lefulladást mert ha odébb kell a végén gurulni mert pl. hátulról seggbe akar tolni valaki akkor ne a lefulladt motort kelljen indítgatni meg két lábbal rollerezni
(#72523) Somatom Érdekes akkor ezek szerint azt is máshol máshogy tanítják. Meg gondolom ez azért motor típus függvénye is.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
#79335424
törölt tag
Nem tudom, hogy hol, mit tanítanak. Nekem a budai hegyek voltak a tanáraim, mert akkoriban még nem voltak külön vezetéstechnikai tréningek. Csak haverok, meg csajok, akik előtt nem lehetett visszafordulni a szakadék, vagy a siratófal előtt. Persze, hogy ez baromság. Most. De, mint tudjuk, 16 évesen az ilyesmi véresen komoly dolog.
-
Shad0w
senior tag
válasz Ferdzsoo #72525 üzenetére
Például: Samsung SC5670. Nem írják, de van fújó funkció is (hátulján van neki külön csatlakozó). Nem egy kompresszor, de a hozzá adott szűkítővel már kellemesen lehet vele port fújni (PC-met szoktam kifújni vele a teraszon).
-
#79335424
törölt tag
Én is magamnak teremtettem rá lehetsőéget. Csak egyszer faternak feltűnt, hogy a tíz éve letárolt Trophy -jának a kipuffogójára ráolvadt a ponyva. Volt pittyputty, de sztem csak anyám kedvéért, mert akkor sztem már tudták, hogy hiábavaló próbálkozás. Akkor már túl voltunk a gördeszkán, a gágyén, a hegyről lefelé roncsderbin lábbalhajtós Moszkvicsokkal, a "ki tud nagyobbat ugratni" miatt kettétört biciklin, a "ki mer lecsúszni a műanyag bobbal a normafa sípályán", és sok hasonló őrültségen.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Valamikor a 90 -es évek végén volt egy durva tél, amit volt "szerencsém" végig futárkodni egy 125 -ös ETZ -vel. Kaptam egy rózsadombi címet. Fölfelé még ment a dolog, de lefelé már nem. Eldöntöttem a gépet, előreküldtem, én meg nadrágféken utána. Egyszer még felnyaltam a bécsi utat, de egyébként egész jól lenyomtam a telet.
-
demars
addikt
válasz Lomha 8V #72506 üzenetére
@mindkilla
Igen, ugyan ilyet rendeltem. Motoros boltban néztem, 15 k körül volt, ha jól emlékszek. Na azt sokallottam. Én nem tartom vészesen drágának, ha valóban nem szakad szét egy szezon alatt simán megéri az árát.Most értem haza Sitkéről. Hatalmas buli volt (van). Reggel indulunk Hringre, kamion versenyt nézni emiatt nem maradtunk tovább. Már hideg a nyári cucc ilyenkor. Kellett egy termo pulcsi, hogy ne fagyjanak le a vállaim és mellkasom.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Most néztem a fogyit (tegnapi tankolás blokkját) 4,5 l / 100 km re. Sztem ez tök jó. Ez vegyes használat, bár városban keveset mentem. Jobbára főút, kevés pálya meg faluk között cikáztunk.
100, 110, 130 -as tempókat tartjuk legtöbbször, amit az út enged.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
Zörög a fejidom zörög. Ma telt be a pohár. Hát 7 év alatt a pogácsák elöregedtek, de főleg összementek. Ez a motor fiúk nem olyan masszív mint pl a gs volt. Ezt nem olyan tartósra csinálták, de hát nem lep meg. [link]
Amúgy a holnapi szerelés miatt bontottam meg, hogyan férek el. Lesz kis doboz elektronikával miegymás. Na de majd![ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #72543 üzenetére
"Mert ez műanyag!"
Ugye, hogy nem volt olyan rossz az a mindenki által lenézett kis GS? Nekem egyetlen bajom vele, hogy a lábtartó meg az ülés távolsága "nem adja ki", tegnapi 410 km-es túrámon is rohadtul elfáradtam. A végére szó szerint begörcsöltek a lábaim, ma felkelni sem volt sok kedvem. Vagy az ülésen kéne magasítani (bár akkor félő, hogy a rossz derekammal nem tudnék felszállni rá), vagy a lábtartókat lejjebb tenni. Bal oldalon ez utóbbi gond nélkül kivitelezhető lenne, jobb oldalt viszont a kipufogó könyöktől megoldhatatlan (max. 1 centit enged).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Imy
veterán
Jelenleg egy 2000-es évjárató SV650S-t használok. Szeretem, de kényelmetlen a motor, és ha lehetőségem lesz rá, lecserélem. Illetve amivel nem vagyok elégedett, az az első lámpája, ami nagyon gyenge, és gyengék az első teleszkópjai. 2007-ig egy 2002-es USA modellem volt, ott ezekkel nem volt gondom, habár az is kényelmetlen volt. Amúgy szeretem, mert megbízható, és jó hangó motor....
Amiket most nézegetek: (lényeg, hogy ABS-es legyen!!)
GSF650S
FZ6SEzekről mi a vélemény? Kényelmesség, illetve mennyire megbízható modellek, van nekik valami típushibájuk? Ki melyiket venné? Én az egyik felé hajlok, de most egyenlőre nem akarom elárulni, nehogy az kerüljön ki győztesen. A két motor használt árban kb egy szinten mozog...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux - haladóknak
- PlayStation 5
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- E-roller topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...