-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
Nem volt ma valaki Euroringen? Vagy Kakucsról visszafelé Örkényen? Mintha láttam volna pár ismerős motort innen a fórumról (vagy persze legalábbis ugyanolyan típusúakat)...
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #73792 üzenetére
Ebay-ről tudsz olcsóba lőni GoPro utángyártott konzolt, nekem is azzal van felrakva az AS200V, jól tart.
Persze, létezik bőrjavítás, sőt, van speciális feltöltő anyag is, amivel a repedéseket tudják pótolni. Valamikor télen elviszem én is szakihoz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Khaosz55
addikt
Metzeler Roadtec 01 -es gumiról nagyon jókat olvasok a Német túragumi tesztoldalon. Jelenleg ezt hozzák első helyen. Jövőre dobom le a BT023-at. Vagy Metzeler Roadtec 01 lesz vagy a Continental road attack 2 evo.
-
ath
senior tag
válasz Something_ #73807 üzenetére
hogy ment, milyen volt?
-
ath
senior tag
válasz Something_ #73812 üzenetére
van most időd edzeni járni, hogy tavaszra már jó legyen
más. pascalplast vagy sp-composite? 75€ elég sok eltérés, a szlovák ennyivel jobb lenne, vagy a magyar ilyen olcsó?
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #73812 üzenetére
Kondi szemponjábó kakucs elég kemény pálya. 44 sec alatt kb 3-4 másodpercig van függőlegesen a motor.
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #73815 üzenetére
Plusz a 95 kg-m sem a legidealisabb
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Mosquito- #73809 üzenetére
Ő már ahogy nézem egy jó ideje nem aktív! Pedig jó volt a hszeit olvasni!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #73820 üzenetére
Az a legnagyobb bajom, hogy nem túl jó egészségi állapotom miatt csak kb. 300 km az, ami egy nap alatt jól esik. A Mecsekre meg kicsit kezdek ráunni, nem kanyarvadász vagyok, csak amolyan kirándulós-csavargós figura. A cihopata-száguldozós társaságokat meg különösen kerülöm nagy ívben (Pécs-Orfű, Csesznek környéke). A Bakony már túl messze esik, néha oda is elmentem a nyáron, de az már nekem nagyon sok (400-450km). Az ottalvósakból idénre csak kettő jutott (Debrecen-Zemplén és a Suzuki Savage találkozó Salgóbányán). Több ilyesmit kellene összehozni, de a találkozóktól kiver a víz (pontosabban a nagy csoportban 60-80-nal vánszorgástól). Idénre Erdély sajnos nem jött össze, amikor hívott a barátom, akkor nem tudtam szabit kapni, egyedül meg félek ilyen hosszú utakra elmenni, a nejem sem hagyná...
szerk: a Dunántúlon kéne lakni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #73800 üzenetére
Elmélet felállítva... az elülső henger ami a "hangot adja"... na annak a karbi szívócsonkja eléggé repedezett ez fel sem tűnt eddig. Korideren olvasottak alapján volt akiknek tudott ilyen ciripelést okozni. Na de akkor ezt nem kéne a menetteljesítményben is éreznem? Mármint ha nagyon repedezett a csonk?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
Az F4i inkább sport-túra, viszont chopperes ismerőssel egyszer mentünk motorozni. Talán írtam is róla akkor. Az volt az első és az utolsó. Végig aggódtam, h a pótos Ifa mikor előz be minket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
Köszi srácok! Jót nevettem néhány hozzászóláson
Na akkor egybe, majd szemezgettek:
Igen, tisztítás előtti képek. Köszi az infót, akkor nem hajtom a cserét még.
Lánc feszítő közép állás után van, de még lehet feszíteni.Lehet, hogy fura, de nagyon jó gurulni a srácokkal. A középső valóban egy EN500 és megy is rendesen. 130-140 utazót vígan viszi. A piros egy CBR 600 ott picit unatkozott a kapitány, de ez van. Az én királykék csodám pedig teszi a dolgát 210 -ig biztosan
Egyébként én voltam a visszahúzó erő, a fiúk sokkal rutinosabbak, én azért óvatos vagyok az íveken.
Ma eszembe jutott symbi, egy nyomvályús szakaszon majdnem kiment alólam a paripa.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tarill #73833 üzenetére
Nem tudom Korider fórumon volt akinek hasonló hangja volt és ez megoldotta... most megnéztem... De igazából csak a gumi felülete van egy picit kikezdve nem is vészes... nem értem, hidegen halkabb majd melegen a videón is hallható lesz. Az is lehet csak paranoiás vagyok...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
demars
addikt
válasz #79335424 #73836 üzenetére
Ha nem figyeltem elhúzott bizony
Nekem tetszik az a kis csótány.
A srác idén kezdte "újra" , pár éve bukott egy nagyot, egy hétig kómában volt. Kisodródott és elkapott egy tűzcsapot. Pontosan nem tudom, de egy kawája volt anno, talán 750 -es . Rommá törte szegény. Most már nyugisan közlekedik, de mintha nem lenne benne félelem érzés... Aztán ki tudja.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
imibogyo
veterán
válasz Something_ #73807 üzenetére
+ (#73811) yodamastah
Csak mert kinéztem jó párszor a teraszról épp "dolgoztam" és mintha láttam volna pár ismerős motort. Gondoltam megkérdezem. De akkor ezek szerint nem jöttetek "felém"...
Nekem sajnos még semmi infóm nincs a sajátomról. Félek még egy rövid próbára sem lesz már lehetőségem idén.
EZT meg csak úgy... Elég laza a srác (bocs ha volt már)...
-
félisten
Már lassan 2x mentem végig a GS500-tól az SV1000-ig kb. minden kategórián, és már nagyon viszket a motorvásárolhatnék.
Az az igazság, hogy félek már pl. a 750-es gsxr-ektől, de egy GS500-at meg szerintem baromi hamar megunnék.
Persze ott van, hogy GS-ből úgyis olyat vennék, amit max 1-2 szezonig tarok meg, gyakorlatilag ~nulla bukóval eladható. -
imibogyo
veterán
válasz D1Rect #73844 üzenetére
GS500-al vizsgáztam (Simsonozás után), de én már a forgalmi vizsgára meguntam. Az első pár gyorsítás még "hú, meg ha" aztán a 30. már csak olyan "jól van megy ez azért, ha forgatom"... Hasonló élményem volt a 650-es Versys-el is. Én biztos nem vennék magamnak utcára 70-80 LE alatti gépet. És nem azért mert annyira hú de kemény vagyok, sőt... Pusztán csak ez alatt nem tudott huzamosabb ideig megmaradni a "fun factor" mondjuk kigyorsításoknál, még a kezdőségem ellenére sem... Ez alól számomra csak a speciálisabb felhasználású (SM, enduro, quad) gépek a kivételek, mert azoknál más okoz örömet.
Múlt héten mentem egy Hayabusával (rövid kör volt (~20 Km)), lényegében a már régebben is tárgyalt "újrakezdő" státuszomban. Szerintem ez is mint oly sok minden fejben dől el. Ha van önuralom akkor lehet venni a nagyobbat erősebbet. Mondom ezt annak ellenére, hogy valamilyen szinten én is tartottam attól, hogy egy ~130 LE-s géppel kezdek újra motorozni (itt is volt már róla szó), de mióta mentem egy másik CBR1000F-el, azóta ez a "félsz" elmúlt, eléggé nyugodt, sima, kezesbárány működésű gép, gondolom a sor4-esség áldásos hatásának is köszönhetően.
(#73845) yodamastah:
Én sajnos még pálya közelében sem voltam, nemhogy motorozni. De itt a ház előtt rengeteg motorost látok, ahogy mennek akár az Euroringre, akár Kakucsra. Tegnap egy KTM 950 lényegében átrepülte a vasúti átjárót, vicces volt, ő is meglepődött. Ez az egy előnye van a főút melletti életnek (szeretem a forgalmat nézni, de azért remélem jövő nyáron már az új házban leszünk). -
Horvi
őstag
Erre valakinek valami ötlete/tapasztalata?
KösziHello darkness, my old friend...
-
yodamastah
őstag
Nekem van/volt deklivédő a motorjaimon régóta (fémbetétes üvegszál kompozit). A baloldali a gázabb a gixxeren, az tuti leér ha balra esel (az még kanyarban is leér néha), szóval oda mindenképp érdemes rakni. Estem bal oldalra már jópárat (legutóbb most augusztusban is balos kanyar volt), és a védő sokatsegít ilyenkor abban hogy ne olajozd tele a pályát. Legnagyobb tempó amit bal oldalra estem az kb 120-130km/h volt, simán ezt is bírta, pedig csúszott vagy 60-70 métert a motor a bal oldalán.
Szóval amit javaslok, ha van dekli ami könnyen leérhet és kilukadhat/beszakadhat, érdemes védőt rakni rá. De ez igazán pályamotornál fontos, ahol ugye az ember nem óvatoskodik, keresi a határokat, és egy-egy csúszás bármikor benne lehet. És ilyenkor hasznos ha járóképes marad a motor, kis szerelés után lehet tovább menni, valamint nem esnek el utánad még öten az olajon.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #73849 üzenetére
Hát ugye nekem naked gépem van és estem vele mindkét oldalra már és leért a dekli leért már szóval akkor nekem se ártana benevezni védőre. Amit te használsz az milyen típus? Mert ha jól olvastam akkor az R&G anyaga polipropilén. Azt nem tudom, hogy ez mennyire tartós és erős.
Vállad, hogy van? Mikor pattanhatsz újra nyeregbe? Én tegnap rápróbáltam a dologra mert már nagyon hiányzott
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- Háztartási gépek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...