-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tarill
őstag
Clockwise-counterclockwise, új szavak amiket egy életre megjegyeztem szétszedtem az SV-t, részsikereket értem el, ráállítottam a feszítőre kb 90 foknyit tudtam pluszba feszítést adni neki ami szinte semmi de mégis jó lett. Garázsba szépen járattam egy darabig totál megszünt a lánchang amit hallottam(bár nem mondanám durvának de engem már zavar), utcán kerülve is szép csendes volt, beöltöztem, mentem vele egy kicsit tempóssabbat mikor megálltam egy pirosnál ugyan úgy hallottam mint előtte. Szóval kicserélem a feszítőt valszeg visszaenged kissé, bár elég szívás lesz, főleg az újat betenni rögzítő nélkül. Ja am balmenetes a feszítő mint közbe kiderült
-
Ferdzsoo
addikt
Húha itt bajok lesznek.
Ha rákeresel az ABS kifejezésre sokminden érdekes dolgot fogsz találni.
De amúgy igen, mindegy mennyire rántod be, nem fog kicsúszni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #74208 üzenetére
Az alvó motorost az ABS sem védi meg....
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #74211 üzenetére
Van egy ismerősöm, aki egy átmulatott éjszaka után ment haza motorral másnap reggel, aztán egyszer csak szembejött egy villanyoszlop. Szanaszét zúzta ő is a lábát (főleg a térdét), de már felépült, újra üzemel a kriplitaxi.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Geresics #74210 üzenetére
Lassan meglesz vele a 16 000km... Szépen bírja, enyit nem néztem volna ki belőle.
(#74211) HGabor89: Csak arról trollkodtam, hogy a posztban már majdnem egy alvó motorost ír le, akinek miután a szembe jövő autó dudája felébresztette álmosan reflexből satuzva milyen jó szolgálatot tesz az ABS.
Hazafelé amúgy sajnos keveset tudtam aludni, ott volt egy szakasz a vége felé, amikor már egy-egy másodpercre kihagyott az agyam... Meg is álltam az első kúton kávézni, utána újra működtem. Szval szerintem simán be lehet aludni, igaz, sokkal nehezebb, mint kocsiban.
(#74212) tboldi: Azért ott reggel más baj is lehetett, mint a fáradtság....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz D1Rect #74214 üzenetére
(#74216) Mosquito34: Az az érdekes, odafelé nem volt semmi ilyesmi, pedig az volt az első masszívan 1000km feletti távom egyhúzásra. Visszafelé sajnos több rossz dolog is összejött, kevés alvás és akkor ráadásul vagy 5 órát kellett dekkolni a tenger alatti vonatnál, mert épp valami gebasz lett az egyik alaugútban és nem indult, míg ki nem javították.....
(#74218) bob.zxr: Az a mókás, így egyedül, autópályán tökéletesen elég volt az ereje, beraktam 6.-ba, és négy országgal arrébb vettem csak ki belőle kis túlzással. És a fun faktor is számomra rendben volt, nem jöttem lassan.
Kisebb hegyi gurulásoknál és főleg ilyen szakaszokon előzéseknél sokkal jobban érezni, hogy ez bizony nem egy erőgép. De ettől függetlenül igencsak szerethető kis élménymotor, nekem ennyi kompromisszumot megér a kedvező fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #74220 üzenetére
Ennyit: [link]
Az angliai út odafelé azóta kiszámoltam, pontosan 4,55L/100km-re jött ki, visszafelé még nem volt időm összeszámolni.
Ugye, végig pálya, leginkább óra szerinti 130 körüli átlag tempóval, és ugye keresztben hátul az 50L-es hengerzsák, ami annyira nem volt egy aerodinamikai csoda.Én ezzel elégedett vagyok, így a 72 lóerő ellenében.
-
canniball
nagyúr
"Kisebb hegyi gurulásoknál" nincs vele semmi gond, csak forgatni kell.
"...visszafelé még nem volt időm összeszámolni."
Dobj fel egy alkalmazást a telefonra és nem kell számolgatni, megteszi helyetted."Lánc pucoláshoz az okosok (és a használati is) sima petróleumot ajánlja."
Ez ugyanaz a petróleum amit a fényes porcelánba kell önteni (vagy esetleg van belőle többféle is)?
Illetve ha már használati: te szalonból vetted a gépet, kaptál hozzá magyar nyelvű útmatatót?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
Ez tényleg elég jó.
De azért kemény vagy ennyit autópályán menni motorral.
Nem is értem mi volt abban a jó.
Én keresem a kanyarokat ahol csak lehet.
Helyedben biztosan inkább felosztottam volna, de nem.pályázok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #74223 üzenetére
Tavaly előtt ismerősök mentek Spanyolba. Egy ember bérelt dobozosba vitte a motorokat, többiek repülővel oda. Autópálya mellék utak stb ő ment kb 7eKm a dobozossal, motorral valami 1,5eKm mentek. Mellesleg 4-5napig tartott a menet csak oda. Szóval ha A-B pont között van vagy 2-3eKm-t és csak oda mész az a cél akkor autópálya, igen unalmas de gyors. Vagy vonat/kamion/dobozosra fel a motort és úgy le,spórolsz egy szett gumi árat,lánc sem fogy ésatöbbi. A mai világban a legkevesebb az idő.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
félisten
Lassan 1 hónapja volt a bukfenc és még képzelnétek, hogy csak futok a jegyzőkönyvem után? 5 nappal az utolsó ígért időpont után ismét kopogtattam, hogy hol a papír? Az éppen ma futott be, mert ugye a képek és nem egyszerű stb, tehát még postán sincs. Amúgy meg azt mondták nekik erre 30 napjuk van, teljesen időben vannak és gyorsak.
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #74224 üzenetére
+
Tavaly egyénileg kellett eljutni Oetzbe. Csak autópályán megállás nélkül 770km és 7,31 óra. Ez mellékutakon szintén 770km DE 12,48 óra lett volna. Úgy döntöttünk, hogy Salzburg után lejövünk a pályáról, hogy onnan majd a célig mellékutakon megyünk tovább. Nem jött össze,el kezdett esni, így vissza a pályára. Az első és az utolsó napot kell megnyomni, hogy minnél több időd legyen ott motorozni ahol valóban szeretnél. De még mindig közbe tud szólni az időjárás, műszaki probléma a többi motos hogy bírja stb stb.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
Szállingóznak az újdonságok: [link]
Foglalkoztat a gondolat, hogy valami régebbi stílusú gépet válasszak majd. Mondjuk egy ilyet.
Most épp 15:20-ig nincs semmi dolgom, qrvára ráérek ilyenekkel foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #74224 üzenetére
VFR talin egy magyar-francia srác is vonattal hozta el Bécsig a VFR-jét, este indult, végigaludta az utat, majd reggel letolták és indult Sikondára.
Mondta a pontos összeget, de nagyon piti összegért, talán valami 120 euroért hozta el neki a vonat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz -Mosquito- #74229 üzenetére
Én ugyan nem fizetek semmit, nekem keletkezett kár. Jegyzőkönyv híján el sem kezdődhet semmi. Én rendszeresen vertem az ajtókat hogy most már ide vele.
-
kcsa
veterán
válasz Kolondrum #74230 üzenetére
Ha nincs jegyzőkönyv, nincs büntetés. Ezzel együtt a lehetőség fennállt.
Ismerős sztorija: a fia elindult motorral, háztól kb. 15 méterre az ónos eső miatt jeges úton beesett az árokba (egyedül) és eltörte a lábát (sajátját). Kijött a mentős, hivatalból hívta a rendőrök, és megbüntették, mert nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett.
-
félisten
Hát ha jön azt nem én fogom kifizetni. Minden esetre ez a lassúság és tötymörgés elég siralmas képet fest az ügyintézések sebességéről.
kcsa! Aham, hát meglátjuk, de a csekk nem érint.
Szerk: Be lesz fizetve nyugi.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
Amúgy tényleg titok mi történt? Nem mintha nem aludnék nyugodtan, csak nem szégyen szerintem ha valaki esik, nap mint nap hibázunk, a legtöbből semmi sem lesz, van ez így, tessék én meg motor tolás közben estem a géppel pofára, nincs ebben semmi ...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
dellfanboy
senior tag
válasz -Mosquito- #74226 üzenetére
en multkor a Duseldorf-Becs utat tettem meg aszem este 8kor indultunk reggel 9kor hajtottam le becsben.
jobb volt mint egy autopalyas favagas az teny, par orat aludni is tudtam. bar nem volt olcso asszem 300+EUR-t fizettemeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #74228 üzenetére
Még olcsóbb lehet ha jóval előbb foglalja le a jegyeket.
Symbian :
Most akkor milyen jegyzőkönyv után futsz/kérsz?? Volt rendőri intézkedés/helyszínelés vagy nem?
Dellfanboy:
Az autópályán ~935km és 9,31 óra.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ath
senior tag
-
HSM
félisten
válasz canniball #74222 üzenetére
Hahaha... Menj majd el 100+ lovas gépekkel, akik hajtják is. Forgattam én, amikor ez a kép kialakult bennem, de egyfelől nem a legkellemesebb hang/élmény állandóan váltogatni és 7-8000-en pörgetni, másfelől a meg így is úgy állva hagy mondjuk egy SV1000 vagy Street Triple 100 körüli tempónál, hogy öröm nézni.
A telefonos tippet köszi, általában oda írom, aztán az Excel táblám meg számolgat. Csak most a sietségben néhány tankolásnál csak a KM állásokat írogattam fel, és majd elő kell halásszam a számlákat a mennyiségekről.
Petróleum tudtommal az, igen. [link]
Igen, az enyém szalonból vett, hogy mondják ezt szépen, "túltárolt" motor volt. Van hozzá magyar használatim is természetesen. Bár a netről töltött angolt valahogy jobban csípem, szerintem jobban "fordították".Amúgy szó szerint azt írja, hogy a benzin és a kereskedelmi tisztítószerek károsíthatják az O-gyűrűket és a láncot, ezért kizárólag petróleumot használjunk. Amit még ír róla, hogy mivel kőolajtermék, a tisztítás mellett kenést is biztosít a láncnak.
(#74223) Feree13: Nem is az élmény volt a lényeg, hanem hogy kijussak vele Angliába, meg vissza. Közben meg ha arra jártam, ledolgoztam ott szűk két hónapot.
Egyébként ha lett volna kicsit több időm, én is másfelé megyek, nézelődök, de sajnos se oda, se vissza nem volt erre plusz néhány napom.
Egyébként meglepően szép volt az út és érdekes még így pályán is, főleg az ausztriai és németországi szakaszok. Nyilván a kanyarvadászat élménye azért hiányzott.(#74224) Mosquito34: Ez így nagyon jó opció, ha összeálltok 4-5-en, és így oldjátok meg, futóval, dobozossal, amúgy elég zsebbenyúlós, amennyire tudom ez a szállítgatás...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Csak mert tudom, hogy vannak itt néhányan, akiket érdekelhet:
Megújul az MT-09 is, többek között új külsővel, csúszókuplunggal és gyorsváltóval.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
"Hahaha... Menj majd el 100+ lovas gépekkel, akik hajtják is."
Nincs egy hónapja hogy haverommal voltunk a Mátrában, én elől ő utánam a VFR-rel; nem egyszer kellett "hosszabb" szakaszokon lassítanom és hátrafelé nézelődnöm hogy vajon csak lemaradt vagy elfeküdt valahol és azért nincs sehol.
Na jó, az igazsághoz hozzátartozik hogy mivel még mindig sok helyen kavicsfelhordásos az út így ő még nálam is óvatosabban jött, lehet egy bátrabb pilótával más lett volna a felállás. De szerintem pont ezek a szerpentines/döntögetős szakaszok azok ahová nem kell 100+ LE és így az SV is (meg más hasonlóan "gyenge" gép is) megállja a helyét. Nyilván egyenes szakaszon ahol csak húzni kell neki ott más a felállás, de az egy másik történet."Forgattam én, amikor ez a kép kialakult bennem, de egyfelől nem a legkellemesebb hang/élmény állandóan váltogatni és 7-8000-en pörgetni..."
A hangja nem különösebben érdekel, váltogatni én a szerpentineken kb. két fokozat között szoktam fel-le, az említett fordulatszám pedig pedig pont hogy adja az élményt, hiszen a kanyarokban elég óvatosan fékezgetni a f@sza motorfék mellé."...másfelől a meg így is úgy állva hagy mondjuk egy SV1000 vagy Street Triple 100 körüli tempónál, hogy öröm nézni."
100 körüli tempónál???! Vagy nem ugyanazt értjük "kisebb hegyi gurulások" alatt (én pl. a 24-est Eger felé vagy a Dobogókő/Pilisszentlászló felé vezető utat) vagy mi vagyunk nagyon bénák, vagy ti nagyon pro kategóriások, de az említett szakaszokon mi nemhogy nem szoktunk százról gyorsítani de még a százas tempó sincs meg."A telefonos tippet köszi, általában oda írom, aztán az Excel táblám meg számolgat."
Ezek szerint te voltál akivel már korábban "beszéltünk" erről és aki kitartott az Excel mellett. Ha már nem ragaszkodsz hozzá és androidos telefonod van ajánlom a My cars alkalmazást, én ezt használom, bele lehet írogatni mindent aztán számol helyetted és mindenféle statisztikákat is nézegethetsz. A grafikája ugyan nem a legcsinosabb de az "áráért" cserébe szerintem ez legyen a legnagyobb baja."Van hozzá magyar használatim is természetesen. Bár a netről töltött angolt valahogy jobban csípem, szerintem jobban "fordították"."
Oh, te vagy az én emberem. A neten hiába kerestem sehol nem találtam magyar nyelvű mánüelt, a műszaki angolom meg egyenlő a nullával. Ment egy privi.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
dellfanboy
senior tag
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
ath
senior tag
válasz dellfanboy #74244 üzenetére
instant love csak az a böszme kipufogó nem tetszik
-
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
válasz Something_ #74239 üzenetére
Eselytelen elerni az eloadot. Kapcsoljak, kicseng, de nem veszik fel. 5x5 percet probaltam.
Vicc.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Vodafone mobilszolgáltatások
- LED világítás a lakásban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Formula-1
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- elado lakas lagymanyoson bme mellett