-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz V.Stryker #71099 üzenetére
Erről az a kettő motor jut eszembe amik kint alszanak télen is. Egyik nap reggel mentem utamra és mindkét tulaj el akart ezekkel indulni. Az egyik tolja ráugrott, beröffent leállt, füstölt minden, nagy nehezen elindult. A másik csak önindítózott, de kitartóan. Mondom nem sietek megvárom mi lesz. Ő csutkára húzva a gázt is próbálta. Lemerült az akku, na mondom ennyi, elindultam. Visszajöttem és akkor már autóról bikázva próbálta önindítózni órákkal később. Még bnőm is mondta, hogy kitartóan nyomta a gombot meg csavarta ki a gázkart. Muahahahaaaa
-
emre
veterán
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #71099 üzenetére
Az enyém pl.kis gázfröccsel sokkal könnyebben indul. Persze hidegen mikor rátolom a szivatót akkor nem kell, csak mikor napközbeni megállás után inditom. Az előző gépemnek nem kellett, de ennek kell.
Szerintem gép függő lehet.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #71112 üzenetére
Jó a tiednél...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #71107 üzenetére
Nekem is van hasonló telótartó tokom. Nem lehet látni. Van olyan tartóm is, amibe csak bele kell tolni a telefont, nincs külön tokban. Akkor rendesen látom, még akkor is, ha rásüt a nap. Persze célirányosan a lehető legnagyobb fényerejű telót kerestem. Ebbe a fedett tokba csak esőben rakom bele.
-
imibogyo
veterán
És az melyik lenne pontosan?
Amúgy mióta beindult a telekvásárlás és egyebek, sajnos nagyon leült a motorfelújítási projekt. A tö...öm kivan, hogy mindig mire közel jutnék ahhoz, hogy újra motorozhassak, mindig közbejön valami. És most még arra sincs keret, hogy odaadjam valakinek, hogy fejezze be a gépet. Pedig már annyira kevés hiányzik, mostanra már minden lényegesebb dolog ki lett cserélve és épphogy csak nem indul, szóval túl sok minden már nem lehet hátra (csak a markolatok és karok cseréje, de az nagyon kellene).
-
Micsurin
nagyúr
Van szerintetek XIV. ker. környékén szerviz aki vállalja motor átnézését ? (Értem úgy, hogy vásárlás előtt a tulajjal együtt elmenni és kérni egy átnézést.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
PoLizei
aktív tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Grillo #71122 üzenetére
Nem! Egy olyan ketyere amiről nagyon lebeszéltettek ... de mégis tetszik a formája... Egy megkukucskálásból még nem lehet gond.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz Bogyó bá' #71121 üzenetére
Az enyémnek volt egy olyan tulajdonsága, hogy nyáron nem kellett szivató hidegen. Mindenféle gáz nélkül felet fordult a főtengi és ketyegett. Ellenben hidegben, mondjuk 10 fok táján már csak full szivató és attól függően mennyit állt előtte nyenyenye... 1 hét állás után esélytelen volt elindítani. Olyankor meleg vízzel nyakon öntöttem a blokkot és mintha semmi baja nem lett volna full szivatóval ketyegett. Persze utána kb azonnal le kellett venni, mert 5000-re felpörgette. Az viszont igaz volt rá, ha minden nap 1x beindítottam legalább akkor lehetett kint zimankó akkor is ment. Soha nem húztam gázt indításkor. Sőt törekedtem ara, hogy ha beindult azt ne nagy fordulattal tegye legalább az első másodpercekben.
Szerettem a vele való játékot, mert tőlem függött az alapjárat, ernő alatt nincs beleszólásom, egyszerűen ketyeg és mindig ugyan úgy ha 40 fok van ha 15. Őszre leszek kíváncsi amikor bele bele nyalunk a 0 fokba, vagy 1 hétig esik és reggel lesz 10 fok.
Hidegen és hidegben olyanokat durran, hogy én magam megrezzenek.Micsurin! http://kawaszati.hu/
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Karbis gépnél ha nem indul normálisan mit nézzek első körben? Alapjáraton vettem vissza, picit bántotta a fülemet az 1100 -as fordulat. Bár azt olvastam, hogy ezeknél ez a normális. Alacsonyabb fordulaton terhelődik a motor.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
emre
veterán
válasz demars #71125 üzenetére
Nem vagyok szerelő, én is csak találgatok (hol van Persu ilyenkor) elég sok minden lehet.(szar kompresszió, eltömődött fúvókák, párásabb időben öregedő repedezett szigetelésű gyújtótekercs.
Igazából kellene a pontos tünet, hogy mi a nem normális. Nézem Tasi videóit, és elég sokszor említi, hogy a gyári fordulatszámjelző csal egy kicsit, szóval az sem szentírás amit mutat a műszer.
Én a gyertyákat és az akku töltöttséget nézném meg először. Ha ttt minden rendbe jöhet a karburátor.
Az enyémet is egy cimborám állította be. Most épp egy FZR1000 genesis-t próbálok életre kelteni, és már sokadszor szedem szét meg rakom össze a karbit, de még mindig nem jó. Behugyoz kicsit a hengerbe. Azt hittem, elég egy tisztítás, de ellenőriznem kell az úszószintet is. Elég macerás ha valaki képzettség nélkül autodidakta módon próbálja elsajátítani ezt a szakmát.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vlevi
nagyúr
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
demars
addikt
Köszi emre!
Teker az önindító de nem kapja el. Ha elkapja rögtön meg is áll. Pici gázt ha adok akkor ok. Nem csinálja mindig. Néha teljesen szuperül indul gáz nélkül is.
Én is úgy tudom, hogy nem szabad húzni neki.
Akksi új (március), karbi szinkront nem tudom, hogy mikor volt. Már kerestem itt a környéken szerelőt, megnézetem vele. (Enyém ugye vörös bárótól van, elvileg leszervizelt, de gondolom szinkront nem végeztek eladás előtt).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Valaki megy erre? Esőt mond vasárnapra. Mivel elég messze van így nem merem bevállalni. Ha beregelek és nem megyek bukom a pénzt. Ha útközben kap el, szét ázunk. De az is lehet, hogy jó idő lesz még.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz Micsurin #71133 üzenetére
Ma is fárasztottam őket, de kaptam egy ilyet. Úgy néz ki megoldódott a hűtő problémám. Nem fortyog nem tolja ki, akárhogy próbáltam előidézni. A régi kupak nem is ilyen mint ez, mármint tök egyformák, de a régi szét van esve. Az újban a rugó erős.
Mellesleg ez a kis kupakocska 7000ft és utángyártott.Az új nem ilyen laza.[link]
Ja ha mész hozzájuk előre mondom, a műhely előtt végig állnak a motorok és tele a raktár. Sacc 1 hét mire sorra kerülsz és az még nem egy javítás csak a felmérés.
Szerk: Ez volt a bűnös, a kezemben szét is esett teljesen. HÁla ég csak ennyi baja volt.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kolondrum #71135 üzenetére
4 szutyok után elment a kedvem attól, hogy vegyek erre a kb. 2,5 hónapra valamit és elvigyem átnézetni.. a mai GSF250 meg végképp elvette a kedvem ...
Tavaszra olyan 500 lesz már a keret... abból meg akár egy idomos GS500 is kijön ha jól láttam...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz -Mosquito- #71136 üzenetére
Próbaúton nem vettem fel. Néha kimarad, meg rettentő meleg nekem ilyenkor is. Ma kissé idegbeteg módon közlekedtem, de a probléma megoldódott.
-
Én úgy vagyok vele szeretem érteni mi miért működik, már ha egyáltalán érdekel. Az ECU nevezetű okosság a farokidom végén is ilyen, ezzel senkit nem fárasztanék. Ellenben a hűtés problémám immáron nem probléma és a kis furcsaságok helyükre kerültek.
Először is határozottan emlékszem, hogy amikor megvettem a motort a műanyag csövek meleg motornál relatív kemények voltak. Köpködés után holt puhák. NEm is érdekelt, mert nem értettem miért van ez. A sapka nekem úgy ment tönkre, hogy ki nem folyt a víz, de amúgy benne minden eltört és összenyitotta már hidegen is a tágulási és a keringő víz rendszerét. Azért ment nekem rengeteget a venti, mert nyomás nélkül a víz 100 fokon felforrt ami kapcsolta a ventit. Ezért fortyogott a tágulási és ezért indult meg nagyon durván gyorsan. Korábban ha megnyomtam a csövet a tágulásiban szemmel láthatóan megnőtt a szint. Most nem, kemény a cső, nyomáson tartja így később forr fel, sokkal sokkal kevesebbet megy venti és ha be is indul nem előzi meg durva fortyogás. Sőt már le lehet akkor is állítani a motort ha megy épp a venti, mert annyit nem képes tágulni, hogy kitolja. Akinek ernője van és néha köpköd annak a sapka is kezdhet meghalni a rossz értéken való nyitás miatt. Olyan jó lett ezzel a kis semmiséggel a dolog a tágulási vízszintje még járó ventinél is elenyészően nő csak meg.
Amúgy 40k lett volna ha megbontják és csak azt megnézik a rendszerrel mi a helyzet a blokkban, visszatömítés stb. Na mondom ilyet meg sem hallok kérem a kupakot hátha.
Visszagondolva a kupak már akkor halódott amikor megvettem a motort, mert sokat ment a venti, de nem volt meleg és tolerálta a hibát az enyhe idő miatt. -
#79335424
törölt tag
válasz kisninja #71140 üzenetére
Nem egészen. A keringést a vízpumpa csak akkor tudja biztosítani, ha minden körülmények között zárt marad a rendszer. A sapka biztosítja ehhez az állandó túlnyomást. Nem azért kezd forrni, mert nyomás nélkül alacsonyabb a forráspont, hanem azért, mert elégtelen a keringés, és a forrástól ez csak rosszabb lesz, mivel levegősödik a rendszer. Ilyen esetben a ventillátor bekapcsolgatás attól fűgg, hogy hol van a hőgombája. Ha a hűtő alján, akkor nem kapcsol be, mert a keringés hiánya miatt ott marad a hidegebb víz, ha viszont az égéstérhez közelebb, akkor meg állandóan bekapcsol, mivel ott forrósodik fel a víz.
-
emre
veterán
nekem hiányzik, szóval hol van Persu?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
-
válasz kisninja #71140 üzenetére
Akkor is kevesebbet megy időben.
vlevi! Soha nem volt ilyennel dolgom nem tudtam mi a jó és mi nem, illetve, hogy miért fontos ez a cucc tulképpen. Pedig épp ernő tulajtól kaptam a tippet. 7 éven át mennyit dolgozhatott, hát megadta magát.
Somatom! Égéstérhez tették közel, ha rajta ülök a bal henger felőli oldalon a blokk hátuljába. HA jól tudom a hornetnek pl a radiban van.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
canniball
nagyúr
válasz Ferdzsoo #71021 üzenetére
Mint írtam nem lesz olyan egyszerű mint ahogy elképzeltem, hogy belekerül a zselé oszt csók. Ennek okán az ára is kb. kétszer annyi lesz mint amire számítottam... Ezért nem tudom megéri-e most ekkora összeget beletolni (úgy, hogy akkor valószínűleg másról kell lemondani) vagy tavaszig félretenni a különbözetet és mindjárt a szezon elején bejelentkezni úgy, hogy megvan az ára. Majd ha végre eljutok hozzájuk és meg tudjuk beszélni a paramétereket akkor tisztábban fogok látni.
A motor nekem is gusztusban jött. De azt úgy vélem kicsit más tészta.(#71023) demars!
Lehet jó lenne, de egy hónapot nem szeretnék várni vele.(#71033) mrhero!
Ez nem tűnik rossznak, megnézem majd. Köszi!Alpinestars cuccokat lehet itthon valahol venni, ahol készlet is van? Abból is találtam kettőt, de próba nélkül nem szívesen rendelnék.
(#71038) HSM!
Akkor úgy tűnik te keményebb seggű gyerek vagy!(#71072) Tarill!
Nekem az van...viszont összehasonlítási alapom nincs, mert más még nem volt.(#71132) demars!
Úgy rémlik V.Stryker is feliratkozott erre.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest