-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #70593 üzenetére
Szó nincs arról hogy kalória nélkül kellene motorozni. A lényeg csak az hogy közben ne edd tele magad. Telezabálod magad valami jó nehezen emészthető zsíros cuccal, ott minden lesz csak teljesítmény nem. ELőtte nap kell tölteni szénhidráttal, meg kora reggel. Motorozás közben pedig csak csipegetni. Éhes nem leszel, és mégsem húz le a sok kaja. Otthon utána meg mehet a pizza sörrel
-
yodamastah
őstag
válasz
FIREBLADE78 #70613 üzenetére
jah, ugy 100 méterre elég....
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #70629 üzenetére
Hát mondjuk 10 éve előfordult hogy 1 héten 2 pályanap is volt. 2007ben volt olyan hét hogy 3 napot voltam kint
Igaz ebben volt gsxr klub hétvége is. Most sacc olyan fele lehetőség van felmenni a hungaroringre. mint akkoriban. Be is telnek a helyek gyorsan.
Az új aszfalttal amúgy kb 2 másodperccel gyorsabb lett a pálya. És továbbra is zabálja a gumikat. Reméljük az f1 csökkent majd ezen.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Mi lenne ha az időre tekintettel áttennénk a holnapi kakucsozást jövő hét hétfőre ? Hétfőre normálsi időt mondanak, és motoros/gokart nap lesz. És talán Daywalker is tud jönni
Ha nem akkor semmi gond, végülis elvileg holnap nem lesz eső, és olyan 23-24 fok lesz dél körül.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
jo volt. sokan voltak ma. d. u. azért lehetett jokat menni. gumikep tisztult, ido jo volt. 75 kort mentem osszesen. most irány sörözni
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70754 üzenetére
delelottre sztem kimegyek.
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70776 üzenetére
Az nem jó. 10 lassú is már sok, nem hogy 25
Akkor ez nem lesz jó, vagy rakjuk át csütörtökre, vagy next week.
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70778 üzenetére
Jelentkezz a tréningre ha még van hely és meg van oldva
Henrik és a Zsolti jól nyomják lehet sokat tanulni tőlük.
-
yodamastah
őstag
Ha sima gurulásnál szitál a kormány ott alapvetően baj van. Mindenképp figyelmet érdemel, még egy hegyes villaszögű sportmotornál is.
A jó állapotú kormánycsapágy megléte legalább olyan alapvető mint a jó féké. Ha felmerül a gyanú hogy baj van a kormánycsapággyal, azonnal érdemes foglalkozni vele!
40km/h alatt normális ha elengedett kormánynál elkezd nyolcasozni a motor. Főleg egy sportmotor nem fog ilyen tempóban egyenesen menni elengedett kormánnyal.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Laraxior #70905 üzenetére
Ennek az egész Horvi csizma/bőrruha bevásárlásnak az volt az apropója hogy kijött kakucsra egy robogós cipőben meg farmerban. Bár felengednek így, de oda ez nem való. Nem kötelező ott sem elesni, de még kakucson is mész 80-90el kanyarban, és ott már a farmerben nem vicces elcsúszni.
-
yodamastah
őstag
Ha SIDI, én a MAG1-et vinném. Top védelem, és talán a legkönnyebb csizma a piacon. A vertigo corsám a végét járja, és a mag1 van kinézve. Középkategóriás sport csizmákat nem nézegetek. Tört már el bokám ilyen közepes csizmában, maradok inkább a lehető legjobb védelemnél.
-
yodamastah
őstag
Igen az ST is egész jó. Az ára azonban kb ugyanannyi mint a vortice/MAG1 modelleknek, a védelme meg kevesebb. Az a 10-15e ft difi az kb mindegy. A lényeg hogy próbáld fel őket, és amelyik szimpatikus azt vidd. Pl lehet sokat akarsz benne járni és erre az ST a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ha valakinek van kedve csatlakozni, délután megyünk ki kakucsra.
-
yodamastah
őstag
válasz
StoneBridge #70951 üzenetére
Armalith farmer az ami a bőrhöz hasonlóan bírja az aszfalton csúszást. Viszont nagyon sürü szövésű. Annyira nem szellőzik mint egy sima farmer. Ja és mocsok drága.
-
yodamastah
őstag
kiraly ido van, sajnos mar az elso gumit is tepem, best lap 45.1
-
yodamastah
őstag
Meglett a 44. De még mindíg van benne bőven. Legalább ez volt az első nap hogy úgy éreztem normálisan kezdek menni.
Sajna mindkét gumi kuka, első hátsó csúszott már az utolsó etapban. Hátsó szimplán elkopott Elég rondán széttéptem viszont az elsőt. Pedig nem szokásom
Ilyet első gumival 2007ben csináltam utoljára
Valamit ki kell találnom...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nagyjából ez történhetett: Játszottam tegnap a beállításokkal. Előre döntöttem a motort, és kicsit növeltem a húzó csillapítást elől. Ezzel több súly kerül előre, és ez a kettő együtt már sok lehetett a guminak és túlmelegedett. A gondom az, hogy ezzel a beállítással jó volt motorozni a szűk pályán, gyorsultam is, de ha a gumi szétmegy akkor biztos hogy ez így nem lesz jó.
-
yodamastah
őstag
Mai pályamotoros beszámolókat is várjuk!
-
yodamastah
őstag
3mm az nem sok, de már érezhető. A te esetedben 5-6mm sem lenne sok, mivel lágy a hátsó rugód. Ha a hátulját emeled akkor az ívet jobban fogja tartani gázon. A bekormányzás is jobb lesz, de nem annyira nagy a változás mint amikor az elejét engeded le. Persze nálad most az eleje is alacsonyan fut, mert a gyári első rugok is puhák kicsit a te súlyodhoz.
Lényeg: hátul 3mm emelést nyugodtan kipróbálhatsz, elesni emiatt nem fogsz. Mondjuk rugó előfeszítés növelésselsel kéne kezdeni, az is emeli a hátulját. Arra figyelj, hogy ha tekered be az előfeszítést akkor free sag maradjon legaláb 5mm.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Én egyébként nem tolnék bele sok lét a k4-be. Nem ütőképes versenymotort építesz, csak néha kinéznél pályára. Első hátsó rugó csere, hátulra szelepelés, pl racetech gold valve kit. Azán kell egy jó alapbeállítás. Ez kijönne olyan 160k-ból, és ezzel már jól lehet menni. Ja és normális gumik, ami legalább pálya/utca ajánlott. Pl Racetec K3 vagy Supercorsa SP. Ezeknek gumimelegítő sem kell.
-
-
yodamastah
őstag
Kezd meleg lenni, de még jo az ido. Gyulnek az emberek is, hétvégén verseny. best lap 44.5
-
yodamastah
őstag
44.2 hatso gumikep jo lett. elso sajna ugyanaz, 60 kor alatt szetment a bal oldala.
kezd picsameleg lenni -
yodamastah
őstag
Nos hát király volt a mai nap, sikerült megúszni a túlmelegedést, olyan 29-30 fok lehetett a max hőmérséklet délután, ki lehetett bírni.
Délutánra jött pár ismerős, volt kivel motorozni is. A hátsó gátlón sokat puhítottam a mai napra, és úgy tűnik ez segített. Legalábbis 75 kör alatt a hátsó gyönyörűen kopott. Az eleje az katasztrófa, egyelőre teljes tanácstalanság, bármerre állítottam semmi nem segített. Gumi a nap végére kuka lett. Az utolsó etapban már 2x majdnem pofára estem úgy megcsúszott
Az utolsó 30 körben már nem mértem, inkább videóztam, ha esetleg lett valami jó felvétel akkor felrakok belőle.
Első
Hátsó:
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #71254 üzenetére
Ahhoz képest tök jó az az idom. Azt hittem sokkal gagyibb lesz. Én mondjuk mindenképp utángyártott kompozit pályaidomot raknék fel. Ha jól meg van csinálva sokkal strapabíróbb mint ezek a gagyi műanyagok. Az ára meg hasonló. Annyi hogy fényezni kell az meg drága. De ha spórolósan eldobálós motor kell, akkor le lehet mondani az esztétikumól. PL az én motorom is katsztrófálisan néz ki már, de motorozni tartom, nem dísznek
-
yodamastah
őstag
Fárasztó hát. Ha jól mész akkor a célegyenesben sincs már függőlegesen a motor, csak hátul kb 3 sec-et. Többi ledöntve végig
Sokat kell kijárni és megedződsz
Ha van kedved, jövő hét szerdán megyünk újra. Próbálom kisakkozni miért gyalulom le a gumit (geomoetria vagy nyomás). Itt egy 44es kör [link]. Azért remélem 43 még idén meglesz. 42 meg majd jövőre
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
-Mike- #71319 üzenetére
Azt az utolsó előtti balost szerintem nem jó teljesen jobbról kihúzódva kezdeni. Sokáig tart amíg kihúzódsz, annyi idő alatt be lehet játszani szüken is. És ha így elrontva csinálod, az előtte levő kanyart sokkal gyorsabban be lehet venni. 125ös helyi menők is így mennek ha jól láttam. Bár a gixxer nem 125ös
A 43hoz lehet elég lenne 2esben menni (3asban mentem eddig csak). A motor erejét még mindíg nem használom. Viszont 2esben nehezebben lehet kezelni.
A gumi bal elejét meg valószínűleg a dupla balosban túrom szét.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Kecsón 41 már nagyon jó idő 600-1000es sportmotorral. Supermotoval 40 eleje a jó idő. A kawás srác gondolom a piroskás motorral az egyik helyi menő lehetett. Ők mennek ilyen 41-42-eket. 43ig relatív könnyű lemenni, utána már kenni kell neki keményen. Nem tűnik soknak a 2 sec difi, de 41 és 43 közt elég nagy már a különbség. Sokkal nagyobb mint mondjuk 48 és 50 között.
Kakucs hasonló csak plusz 1 sec. 44et menni nem kell semmi extra. Lapon mész mindenhol és megvan. De a 42höz már nagyon precízen össze kell rakni a kört, és kellenek a jól megválasztott ívek, kemény kigyorsítások meg jó gumi.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
ennyi volt a szezon eltortem a kulccsontom sajnos... tobbit kesobv, most vaeom a rtgt
-
yodamastah
őstag
lowside. utolertem egy lassut aki ivet valtott es ranyultam a fekre. muteni kell..
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep