-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Integra #18447 üzenetére
Nem szemellenzős világról van itt szó, egyszerűen nem tetszik az a traktor kerék. Attól, hogy valamire nincs pénzem, még elismerem ha valamilyen téren elismerést érdemel. Ott van pl. a sokat emlegetett 1199 vagy bármelyik Rolls Royce. Gyönyörűek de mellette maradéktalanul betöltik eredeti rendeltetésüket is és attól, hogy valószínűleg soha nem lesz pénzem egy Rolls-ra, mindig az államat keresem, amikor néha napján látok egyet.
Meg Brad Pitt 300 ezres motorja meg társai. Az sem tetszik hiába rohadt drága.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #18578 üzenetére
40 fokban álló helyzetben a strandpapucson kívül mindenben lerohad a lábad de a normálisabb csizmáknak azért van megfelelő szellőzésük, ki lehet benne bírni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Külön fizetni kellett azért, hogy ott lehess? Az komoly. Olyannal már találkoztam márkaszervizben, hogy nem lehet bemenni -munkaterület, még rám esik valami címszóval- (mondjuk én ezt sem nagyon csípem, viszont legalább van ahol megoldják úgy, hogy be lehessen látni a műhelybe) de ehhez azért pofa kell. Lakamoto pl. ezért jó, ott bent lehet lenni, egész jól el lehet beszélgetni a szerelő sráccal, igaz nem mondanám olcsónak (mondjuk nem drágább mint a többi hivatalos szerviz) de legalább nem gány munkát végez.
Intergra: a 6 rugós óradíj azért tud igen csak sok is lenni. Amikor a még garanciális autót bevittük a márkaszervizbe hogy felrakjanak egy vonóhorgot és a kb. 4 csavar behajtása a gyárilag kialakított helyekre meg 3 vezeték összekötése egy délelőtt eltartott nekik. Ott is valami 5 vagy 6 ezres óradíj volt. Meg az anyátok p...ája... Azóta sem látott az autó márkaszervizt és köszöni megvan. Aztán sírnak, hogy csökken a márkaszervizek forgalma, vajon miért...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Láttam én is. Hatalmas film, mindenkinek ajánlom. Azért nem semmi sebességet ért el az öreg a sufniban összerakott Indiánjával, egy mai 1000-es sportgépnek is a becsületére válna (persze végsebességben, nem gyorsulásban). Otthon öntötte a dugókat meg kenyérvágó késsel vágott az utcai gumiból slicket meg hasonlók, áhhh, kötelező film
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csongi #18729 üzenetére
Az eső egy dolog, inkább legyen mint ne legyen, nekem azzal nincs semmi bajom mert növénynek/állatnak kell de miután eláll, egy nap múlva már száraz minden aszfalt aztán kész. De ez a szutyok hó megint mire elolvad... addig tiszta locspocs lesz minden, nem valami f@sza motorozni.
Másrészt most meg az összes tavaszi munka tolódik, metszés, növényvédelem, földmunkák, meg még lehet hogy el is fagytak a fák rügyei ahol már megindultak, szóval lesz ennek még böjtje.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Amikor én csináltam a jogsit, reggelenként már ilyen 0 fokok voltak, taknyom-nyálam egybefojt a 2-3 óra vezetés végére, akkor szokott olyat csinálni a tanuló Suzukin az index kapcsoló, hogy beragad, jó időben nem, csak amikor már ilyen pár fokok voltak aztán a szokásos nyomás nem volt elég, rendszeresen kint hagytam az indexet. Meg vezetés elején első út a benzinkútra ment ha aznap mi voltunk az elsők, mert előző naphoz képest mindig elengedték a gumik (szelepek) a nyomást. Az oktató kocsijáról bikázás a hulla aksik miatt, meg nem szabadott leállítani meg lefulladni mert akkor megint lehetett bikázni Piros lámpánál kifogyott a benzin a motorból meg hasonlók Komoly egy arc volt az oktató. Jah meg indulás előtt a garázsnál mindig meg kellett etetni a macskát
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #18821 üzenetére
4T-vel sem jön ki olcsóbban, ott még pluszban szelepek, vezérlés. Ott is komolyan kell venni az előírt szervizeket mert törik egy szelep vagy valami aztán anyagi csőd az egész. Haver is így járt a 250-es RMZ-jével (jó, az nem enduro). Eltört egy szelep, vitt az mindent amit ért, az volt a szerencséje, hogy tudott hozzá szerezni egy jó állapotú blokkot aztán kettőből csináltak egyet de gyári alkatrészekből többe került volna megjavítani mint amennyiért vette a motort. Persze ha vétel után egyből cseréli a szelepeket, nincs ilyen gond de csak a 4 szelep valami 50k körül van.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #18831 üzenetére
"Amint a 2T bol 30 loero felett akarsz kohozni valamit, az rohadtdraga lesz egy 4T hez kepest. 350 dr meg oroketu, nem crossmotor." Igazából nem értem minek annyira reszelgetni egy 25-öst valag pénzért, amikor pl. ott van a 250-es CR a 60 lóerejével. Havernak volt 25-ös CR, amíg nála volt, egyszer cserélt benne dugót, Wössnerre ha jól emlékszem, aztán ennyi volt, mást a motor részére nem igen költött és 2 vagy 3 évet kiszolgált nála, pedig szereti húzni neki a gázt. Az RMZ-s srácot akit meg említettem még talán lightosabban is megy, mégis durrant neki a blokk. Úgy gondolom, hogy akik írnak ide a fórumba segítségért, nem versenyszerűen fogják használni, ott meg talán jobban kijönnek a 2T-vel. Mindegyiket szerelni kell bizonyos időközönként csak a 2T-ben kevesebb a cserélendő alkatrész.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ezt még tavaly akciózták, valamikor a nyártól. Ami már tényleg hányinger, van utánfutónk, szimpla 750kg össztömegű szóval semmi spéci, arra is már majdnem annyiba kerül a műszaki mint egy autóra, azon aztán tényleg mi a tökömet vizsgálnak... Jah meg ugyanúgy van rá baleseti adó Már tényleg nincs mit mondani rájuk.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hadd szóljak én is hozzá egy rövidet a csizma vitához. Nekem is Vortice van de nem igazán értem mit csináltok itt akkora problémát a három csatból. Az elején én is sokat tököltem vele de ha megszokja az ember, kb. 1-1,5 perc alatt fel lehet venni a két csizmát, nehogy ennyi ideje ne legyen már valakinek rá. Nem tudom az ST milyen de ez a három csatos megoldás nekem abszolút masszív rögzítés érzetét kelti. Ha rendesen meg vannak húzva a csatok, abban aztán nem mozog semerre a láb az fix. Szerintem ez inkább pozitív dolog mint negatív.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #18994 üzenetére
Brutális egy masina lehet, a CR500-ról is hallottam már cifrákat, ez meg ráadásul V4 2T
Bár ültem már turbós V12 (M62) meg feltöltés nélküli V16 2T-ben is (Nohab), na ezek vérbeli 2T-k, utóbbinál heti 2-3 kanna olaj (40-60 liter), előbbinél meg naponta ennyiBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Féktárcsákról nem is beszélve. Akkor már inkább vannak ezek a fémtisztítók (féktisztító), az pillanatok alatt elpárolog, mondjuk gumira meg műanyagra nem szerencsés fújkálni semmi ilyesmit.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz boogie84 #19563 üzenetére
Tescoban ~1k-ért lehet venni ilyen ecsetelős javító festék, azzal nagyjából el lehet tüntetni.
125-ös téma: nekem volt a kis CBR, kb. 180 centi vagyok meg 75-77 kiló, 90-es utazót simán vitte, 100-ig el lehetett vele menni, ment volna még tovább is de ott már közel volt a piroshoz. Persze ez sík területen értendő, nagyobb emelkedőket nem nagyon csípte. 100-150 km-t különösebb megerőltetés nélkül el lehetett vele motorozni, fölötte már azért kényelmetlen volt. Nyilván pörgetni kellett de ez van, erre tervezték. 40-50e km-es tulajok is voltak fent a fórumon, a kötelezőkön kívül mást nem kellett rá költeni. Jó, ez már kívül esik a 200k-s összeghatáron csak a téma kedvéért írtam, hogy azért kompromisszumokkal de síkabb vidékeken el lehet 125-tel is motorozgatni. Igaz az valami 120-130 kiló volt mindennel feltöltve, ezek a 25-ös chopperek meg vannak vagy 150.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz boogie84 #19647 üzenetére
Tényleg az a baj, hogy ott mindjárt kellett volna reklamálni (nem okoskodás képen), most így bizonyítsd be, hogy nem már így vitted oda. Ha olyan a cég és ad a jó hírére valamint Te is nagyon erélyes leszel velük, talán lenyelik a békát is kijavít(tat)ják, másképp viszont valószínűleg Neked kell lenyelni, fogyasztó védelem ide vagy oda.
Egyébként tényleg baromi dühítő tud lenni az ilyen, ok, hogy lényegében nem befolyásolja semmilyen módon a motorozást de aki érzékenyebb az ilyen esztétikai dolgokra (pl. én is) annak azért felb.szhatja az agyát. Igen is figyeljenek oda arra amit csinálnak ha már egyszer ezzel foglalkoznak.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz bandus #19649 üzenetére
Pont ilyesmiről ment itt a téma nem sokkal ezelőtt, kicsit olvass vissza. Ha csak a városban kell munkába járni, közlekedni, akkor szerintem valami nagyrobesz nagy kerekekkel vagy ha váltogatni is szeretnél, akkor egy 125-ös kismotor, van elég sok féle a viszonylag olcsótól a milliós tételig, attól függ mennyit szánsz rá.
A túrázgatni a hegyekben meg pont olyan mint az "áhh, nem kell erős számítógép, csak játékra kell". Pont hogy oda kell a motorerő, különben egyrészt nem lesz élvezetes mert csak vánszorogsz, másrészt másokat is fenntartasz, oda szerintem már kell minimum valami 250-es gép de inkább a duplája.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz vendingo #19952 üzenetére
A hátsó gumik tényleg elég jó árban vannak (180-ast néztem), viszont az elsők majdnem annyiba kerülnek mint a hátsók. Supercorsa SP 42k-ért szerintem elég jó, vagy az M5 Interact 33k-ért. Megjegyzem ezt a boltot.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #20172 üzenetére
Az előző motoromat úgy vettem, aznap csináltatott friss műszakival, hogy a hátsó fékről nem ment a féklámpa, el volt állítva a kapcsoló, a tompított izzó jól láthatóan már kormos volt belül, nagyon a végét járta, az első gumi meg meg volt repedezve, úgy adtak rá friss műszakit... Jó, nem nagy dolgok de ennyit a műszaki értékéről, pénzlehúzás...
Amúgy tényleg szép motor, egyedül nekem az a szögletes lámpa kicsit szúrja a szemem de a japán gépeken valahol mindig kilóg a lóláb formatervezés szempontjából Sok balesetmentes km-t hozzá.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #20207 üzenetére
Adásvételnél formanyomtatvány adásvételi (3 v. 4 példányos, most nem emlékszem), a netről nyomtatottat kerüld, nem biztos, hogy elfogadják. Indigós de mindegyik oldalt külön alá kell írni meg jól rá kell nyomni a tollat, hogy rendesen átvigye az indigót, különben okmányirodában lehet, hogy nem tudják lefénymásolni és az sz.pás. Ami kell az okmányirodába: adásvételi, kötelező biztosítás igazolása, forgalmi, törzskönyv, eredetvizsga papírja. Ennyi. Befizetsz majd egy nem kicsi összeget, a többit meg már mondják. Forgalmit elvileg adnak azonnal, az új törzskönyvet meg majd postázzák. Ha a motor ideiglenesen vagy teljesen ki volt vonva a forgalomból, akkor a rendszám is kell, bár ezt a részét annyira nem ismerem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #20228 üzenetére
Formanyomtatványt írószerboltban tudsz venni, egyébként rá van írva minden, hogy kell kitölteni. "Tehát arra van 15 napom, hogy bevigyem az adásvételit, forgalmit, törzskönyvet, eredetvizsga papírját, és megkössem a kötelezőt, jól gondolom?" - Jól.
"Mi a tapasztalat, mennyi időmbe fog kerülni, amire mindent végigjárok?" Nálunk pl. nem kell időpont az okmányirodába, úgyhogy akár egy nap alatt is le lehetne zavarni, felétek nem tudom, hogy van. Eredetvizsgához kell időpont, az kb. egy óra alatt megvan. Okmányirodában ha időpont kell és nem kapsz a 15 napon belülre, akkor nyilván nem tudsz mit tenni de úgy tudom ez fel is ment a 15 nap alól. Biztosítást már lehet neten is kötni, biztosítója válogatja, azt otthonról is el tudod intézni ha van ilyen netes felületük. Arra figyelj, hogy megvétel után minél hamarabb köss rá biztosítást, mert utána naponta X Ft fedezetlenségi díjat számolnak ki.
Forgalmit, törzskönyvet meg kell kapnod, ezek nélkül ne vedd meg, ilyen utólag küldöm meg stb. nem játszanak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ramius #20598 üzenetére
Kültérre szerintem a hajóponyvák a legbiztosabbak, napot, esőt, jeget mindent bírnak. Az a fényes, viszonylag kemény anyagú, amit teherautók felépítményénél is szoktak használni. Tetőcserép meg nyárfa ellen mondjuk az sem véd Ha kitalálod a méreteket, szerintem meg is tudják varrni egy erre szakosodott helyen. Persze lehet ezek a "kész" ponyvák is jók.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #20600 üzenetére
Annyira azért nem vészes a súlya egy akkora darabnak, van abból vékonyabb is. Nem mondom, hogy nem jók ezek a gyári ponyvák (mondjuk nem használtam még) csak nekem ez jutott eszembe mint strapabíró cucc.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha már index: nekem ilyen süllyesztett kagyló szerű bizbaszok vannak elől a klasszikus kilógó gyári helyett (már így vettem a motor), E akármennyi ugyan bele van írva de ez mennyire lehet szabályos? Másik hogy szemből, napsütésben mit láthatnak belőle... Ha akarok a gyárira hasonlító formájút venni elég arra figyelni, hogy az E betű bent legyen vagy legjobb lenne a gyári bontóból?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz zsolt19900 #20792 üzenetére
Ebayen nem néztél használt gyárit? Szerintem jobban járnál vele.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #20826 üzenetére
Ha nyernék egy ilyet, én is tuti megpróbálnám eladni, aztán max. 80-100 körül vennék valami tuti sisakot ami valószínűleg nem sokkal ad gyengébb védelmet.
Integra: Scotts Landscaper Pro család ha még nem csináltál ilyet, azzal nem tudod elrontani, ha bénán szórod akkor sem égeti ki. Ha már van némi rutinod, akkor jó a Sportsmaster-ből a 26-5-11-es, az olcsóbb mint a másik család viszont nem burkolt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Valaki linkelte ezt a videót. Amiről itt pont most szó volt. Ha valaki állatkodik mint a videóban amikor 200-ról visszafékezve akarja bevenni a kanyart meg megy keresztül-kasul az autópályán, nem kell csodálkozni ha megvan az eredmény de pl. 1:00-nál vagy 1:10-nél az mi volt (fékezésre gondolok) vagy amikor az Opel vagy milyen mikrobuszt előzi, nekem egyik sem tűnik egy kiélezett szituációnak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz vendingo #21127 üzenetére
Nem akarok beledumálni a dolgodba, de azért akarod eladni, mert ezen a szerintem túl hosszúnak nevezhető túrán már nem volt kényelmes? Az év többi napján amúgy elégedett vagy vele? Ráköltesz egy valag pénzt, hogy rendben legyen (ami amúgy dicsérendő), meg extrák stb. és emiatt a pár nap miatt eladnád? Tényleg nem az én dolgom de szerintem jól gondold meg, mert az eddigi hozzászólásaidból úgy tűnt, hogy amúgy nincs különösebb bajod a motorral. Bár ha egy olyan áron el tudod adni, amivel nem sokat buksz a ráfordított idő/pénzhez képest, akkor végül is nem para.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Mi lenne, meg kell nézni amennyiben úgy gondolod, hogy ez jó ár érte. Képeken sok minden nem látszik, kb. annyi, hogy fekete... Mindenesetre biztató jel, hogy pénzesebb embernek tűnik a tulaj az udvarból ítélve, nem valami putri, még az is lehet, hogy tényleg költött a motorra.
vendingo: akkor nem szóltam, azt hittem ez valami hirtelen felindulás volt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem tudja esetleg valaki, hogy az utángyártott ledes indexeknél az a menetes "szár" amivel fel kell rögzíteni, mindegyiknél azonos átmérőjű? Mert lehet hozzájuk kapni motorspecifikusan ilyen takaró lemezt de mi van ha mondjuk az index szára kisebb átmérőjű mint a takarón lévő furat? Postán jönne a cucc szóval nem tudom ellenőrizni, feleslegesen meg nem szeretnék pénzt kiadni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz salieri. #21241 üzenetére
Szerintem kell kresz, ha eddig semmilyen motoros jogsid nem volt. Más téma a motor mint a kocsi/kamion/akármi. EÜ viszont nem kell, az elég egyszer megcsinálni, nyilván az első jogosítványoddal, akármi is az.
Ha B-vel robogóztál az szerintem semmit nem számít.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #21516 üzenetére
Tényleg már röhejesek ezek az árak. De csak gyorsan rákerestem pl. az elsőre, mindjárt barátibb (mondjuk még így is nagyon meredek egy fröccsöntött műanyagdarabért de mégsem 27k). Szóval valóban van itthon nálunk gond ilyen téren rendesen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #21596 üzenetére
Petróleum, fogkefe. Láncspraynek én Castrolt használok, vettem két dobozzal, már nem dobom ki ha van de leszórja kicsit a lánc az elején. 2,5k volt. Sokan Mol-osra esküsznek, majd kipróbálom, az is ilyesmi árban van. Haver vett Motult jó drágán, azt is leszórja valamennyire.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Xirtam #21859 üzenetére
Szerintem nincs baj a 125-ös kategóriával, mármint, hogy túl kicsit stb. Tanulni szerintem tökéletes. Meg gyengébb fék stb. az is igaz, de azért ezekkel is lehet blokkolóra fékezni ha úgy sikerül. Egyedül szerintem annyi a titka ennek a kategóriának, hogy nem szabad túlzottan sokat adni érte (fél milla szerintem már az). Lévén, ha rákapsz motorozásra és nem csak munkába járni kell A-ból B-be, max. 1,5-2 éven belül biztosan kinövöd és akkor tudd minél kevesebb bukóval eladni. Költeni a kötelező dolgokon kívül nem szabad rá (kipufogó meg minden bizbasz) mivel úgyis el fogod adni és azt a pénzt nem fogod visszakapni. Ha ezeket figyelembe veszed és 3-400 között veszel valami jobb állapotút (jellemzően ez a kis CBR ami speed külsővel van), szerintem jó választás. 250 jobb lenne, de az a kategória nemrég jelent meg megint, nem igen van még használt, max. 1-2 éves, azok meg árban...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #21866 üzenetére
Nekem volt 125-ös CBR, most meg 600-as van.
Más: ha előre veszek(vettem) ledes indexeket viszont hátul marad a gyári izzós, akkor is lehet/érdemes relét cserélni vagy oldjam meg ellenállással (amit egyébként adtak is hozzájuk, az egy párhoz négyet)?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #22434 üzenetére
600RR-be 2007-től 30-ast írnak, viszont az angol manual szerint 40-es is mehet bele nagy melegben. Most az enyémben 40-es van, de gondolkodom következő olajcserénél az 5W-30-on. Talán az arany középút 5W-40 lenne a legjobb? 10 foktól már használom egészen a 35 fokos kánikuláig.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz bebe-net #22508 üzenetére
Öreg vagy a szabad ég alatt volt tárolva (ez a gázabb) és a nap kiszívta. Ha csak ennyi a baja, az nem probléma, ha jól néztem 110-es van elől, az 20-25k-ért kapsz valami normálisabbat, nyilván ez alku tárgya. Azért jó alaposan át kell nézni azt a motort hátha van ott más is.
Xirtam: Honda már kiadott három 500-ast az idén -ugyanazzal a blokkal-, nem azokra gondolsz? Már kaphatóak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Xirtam #22511 üzenetére
Elsőre azt mondanám, hogy ha nem számít az a tetemes mennyiségű pénz amit 2 év múlva eladáskor bukni fogsz akkor vegyél, miért is ne, az új mégiscsak új, biztosan más érzés kitolni a szalonból (ilyenhez még nem volt szerencsém) mint a használt hirdetéseket bújni meg falra mászni a sok kamugép eladótól.
Másodikra viszont azt, hogy 2 évre tényleg felesleges új, kvázi az 2* fél év amit ténylegesen menni tudsz vele, az nem valami sok. Tanulni vegyél az új árának mondjuk a feléből valami jobb állapotú gépet, jó lesz az a pénz még majd amikor a nagyobb vasakat nézegeted. Jah meg a ruházatról sem feledkezz meg, inkább a motoron spórolj mint azon.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- EA Sports WRC '23
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest