-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Kibuvo mindig van ara hogy epp adott pillanatban miert nem oltozik be az ember rendesen. Nyar van, egy szal sisakban es kesztyuben szuper jo erzes gurulaszni, fel le a vilagban. Hanyszor ereztem enis mar idiotanak magam borruhaban 36 fokban. Aztan amikor valami okbol csuszol a foldon es szallsz be az arokba, hirtelen megis jo otletnek tunik a teljes felszerelsben motorozas.
Az meg aztan foleg okorseg hogy majd robogora nem kell beoltozni annyira. Amikor a varosi fogralomban fellok valaki, akkor pont ugyanakkorat fogsz esni mint ha egy 1198 lett volna a segged alatt. Foleg idegesito amikor gyonyoru fiatal csajokat latok robogozni 1 szal nyari ruhaban meg 1 sisakban. Es csak drukkolok hogy megmaradjon nekik ez a szepseges allapot.
Persze en sem vagyok kulonb, estem mar el motorral sisak nelkul is 0 fokban slick gumival, es 38 fokban en sem veszek hosszu nadragot meg csizmat amikor meloba megyek. Koptattam mar en is a boromet eleget, jegeltem sokat az izuleteimet, es toltak be a mutobe csavarozasra. De a lenyeg hogy legalabb magunknak ne hazudjunk. Amikor rovidgatyaban ulok fel a gixxerre, pontosan tudom hogy nagyon sokat kockaztatok, meg akkor is ha ennek megfeleloen kozlekedek. Nem csak rajtam mulik a dolog.
No meg persze a faluban 3-4 utca tavolsagra gurulast ne hasonlitsuk ossze a budapesti husdaraloval
-
yodamastah
őstag
Az oregrol siman el tudom kepzelni hogy meg most is jobban motorozik mint az atlag. Hallottam mar rola, es allitolag tolja neki eleg rendesen
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hat motoron elvileg nincs meleg, de kanikulaban varosban nagyon is az. Most is a gixxerrel maszkalok es majd lerohadok rola. Leve nem szaguldozhatsz hogy 85 fokon tartsd a vizet, es ugye sokszor meg kell allni 100-105 fokos a viz, es folyamatosan jon rad a motorbol is a meleg. Ugy hogy kozben a levego meg 36 fokos.
AZ utobbi 2 hetben folyamatosan robogokat tesztelek (biztos utalnak az eladok hehe) es szinte megvaltas atulni egy ilyen motorra ami nem tolja rad a 100 fokos levegot. Szoval pont robeszon kevesbe ertheto ha nem oltoznek be. AZ fele annyira meleg, es van csomagtartoja, tudod hova pakolni a cuccokat. Nyilvan nem borruhara gondolok, de egy magassyaru motoros cipo, alap terdvedo, halos dzseki, nyari kesztyu siman vallalhato 36 fokban is.
Erdekessegkeppen osszesen eddig 1db robesz volt amivel ugy ereztem hogy a forgalomban biztosnagban ereznem magam rajta, es ez egy kymco volt. Nagy kerekek, 250hez kepest meglepoen jol gyorsult, lasu temponal is egesz jo stabilitas, nem tul szeles, es ami fontos magasan van a lampaja es szembol feltunoen nagy motornak tunik. Neztem pl a Leonardot, terd magassagban van a lampa, az eletben nem vesz eszre senki refivel se
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #9684 üzenetére
Egy armalith farmer meg egy terdvedo is sokat vedett volna.
-
yodamastah
őstag
válasz Szplöttyy #9689 üzenetére
Vegulis tokmidegy mit veszel, mert munkaba be lehet jarni mindegyik motorral ami gurul. Ha neked az a szived vagyahogy gixxerrel jarj be, akkor vegyel azt. Enis gixxerrel jarok meloba, de ezerrel probalgatom a 250es robogokat, mert az valo erre.
Azert egy dolgot ne felejtsek el megkerdezni. Mennyire tudsz motorozni? Mert varosi forgalomban kozlekedeshez azert nem art egy elfogadhatonal jobb motoros tudas. Itt nem nagyon lehet hibazni, mert keresztulmennek rajtad hipp hopp. Nagyon magabiztosnak kell lenned, foleg sportmotorral. Ha jol motorozol akkor sportgeppel nagyobb biztonsagban vagy mint egy robogon, de ha benazol akkor konnyen tepsiben vegzed.
-
yodamastah
őstag
A halos dzsekimben (ami nem valami fos anyag, hanem kordura szovet), eleg patentosak a protektorok. Raadasul ugyanolyan minosegu protektorozas van benne mint az 1 reszes ruhamban (ugyanaz a marka). SZoval csak megfelelo meretu es minosegu kabatot kell venni, fog az vedeni. Persze ez is csak kb arra jo hgy ha az ember felborul 30-al akkor a konyoke, valla vedve legyen, de pl ha labbal elorefele csuszol, akkor mint minden sima dzseki, a valladig fel fog csuszni. Gerincvedo nem kell bele, azt kulon fel kell venni es kesz.
Protektor ing sem rossz, persze sokat csuszni abba sem lehet, mert ahol nincs protektor ott kb nulla vedelem lesz csuszasra. (bar van oilyan protektor ing ami kegyetlenul tele van protektorozva, de az meg gonolom mar jo meleg is.)
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9712 üzenetére
Ez nem kanikula kabat hallod. Van a spidinek kifejezetten olyan dzsekije ami erre valo... 30-al a forgalomban a borkabat lagy reszei alig szelloznek. Egy jo kanikula dzseki annyira szellozik hogy 20 fokban gyakorlatilag megfagysz benne meg varosi temponal is.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9720 üzenetére
Spidi airtech van nekem, minap irtam mar itt. Jo meretet kell venni, abban nem fog csak ugy elforogni a protektor. Lehet szukiteni a felkar reszen, hogy ott is tartson. Ezt csak varosba hasznalom es csak 30 fok felett. Tenyleg csak arra jo hogy ne rohadj meg a varosi forgalomban. A matraba tuti nem mennek ki vele
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Abarom [link]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #9744 üzenetére
Ez egy uj fazer, nem R1. De tokmindegy... egyertelmi hogy ki volt itt a hunyo. A lada is szabalytalan, de ettol meg nem kell 60-al telibe verni egy teljesen kiszamithatatlannak tuno autot, ami elotted benazik... Teljesen olyan mintha nem is elore nezne a motoros...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
AZ utobbi idoben tesztel robeszok kozott volt kymco ami meglepoen jol szerepelt, de volt ami egyaltalan nem tetszett. Az anyagminoseg itt-ott eleg gyatra. (pl. 6 eves motoron full rozsdas also villahid!) Mindenesetre amennyire tudom legalabb a blokkjaik jol birjak, es amit probaltam azok egesz jo eroben voltak a blokk merethez kepest.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #9783 üzenetére
A blokkok korrektek. Egz ismerosom ment egy 125-ossel valami 70ekm-t 3 ev alatt (turazott vele europaban, meg ilyenek) De azert vannak silany anyagok nemelyik modellben... 5-6 eves motorokon rozsdasodo becsuszo kromszar a villan meg a rugostagon [link]... nem japan szinvonal.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #9792 üzenetére
Ez nem a bacsuszoszaron van, de amit en a sajat szememmel lattam az a becsuszoszaron volt a villan Full rozsdas also villahiddal egyetemben Ami kepet belinkeltem, az elegge gyakori Kymcokon. De pl pont a haver Runnere-n is kezd igy kinezni a rugostag. Teli hasznalat nem tesz jot..
[ Szerkesztve ]
-
-
yodamastah
őstag
100% feket nem mernoki pontossaggal ertettem, es inkabb 100% lassulasra gondoltam, nem 100% behuzott fekkarra. A K1200s-en szervos abs fek van, szoval nagyot nem kell huzni rajta. A hiba ritkan jott elo, de reprodukalhato volt, sikitva vitte visssza az ember a motort hogy mi a f*sz ez.
Nem tudom pontosan az o eseteben mi hulyitette meg a rendszert, de elvileg az ujabb szoftverrel mar nem csinalta. Azt sem tudom hany motort erintett. Rakerestem neten azert van fent par hasonlo sztori [link] [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Kihozza a 3-4millas motort mer az kell. Fingja nincs fogja e tudni fizetni. Most tudja, aztan majd lesz valahogy. Egyszer elunk ugye.... Sok ismerosom tartott illetve tart igy motort... Aztan amikor ugy alakul hogy motorozni mar alig marad penz, es meg mindig van 3-5 ev a hitelbol, elkezdi szare hugye arulni csak tunjon mar el a teher a nyakabol... tuti biznisz....
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #9880 üzenetére
Nos direkt rakerdeztem ujra hogy is volt ez. Eltelt azota vagy 7 ev. A haver szerint a jelenseg ugy nezett ki, hogy amikor az ABS mukodesbe lepett, neha egyszeruen elment a fek, mintha elengedted volna a feket. Lehet hogy marad valamennyi fekhatas, de toredeke. SW update utan jo lett. En is mentem ezzel a motorral (tetszett is nagyon), de semmi gond nem volt. Viszont en nem fekeztem 1x sem nagyot. A problema csak akkor jott elo amikor az ABS-nek dolgoznia kellett. Haver is csak egy ido utan jott ra hogy baj van, amikor kifejezetten a veszfekezest meg az ABS-t probalgattak.
Meg annyi hogy ez a motor elvileg a legelso darbok kozul kerult ki.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9921 üzenetére
" vajon egy hangosabb kipuff megvédhette volna e, a hangra figyelt volna e a srác..."
MIndenkeppen sokat segit ezekben a szitukban a gyarinal hangosabb kipufogo. En sem szeretem az ordito kipufogos motorokat, de a gyari rendszerek neha veszelyesen halkak.
Fater jol meguszta amugy, meg a motor is. Jobbulast nekik.
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9932 üzenetére
Az uvolto verseny rendszer es a gyari kozt azert vannak atmenetek.
Az teny, hogy ha hatulrol jossz gyorsabban, akkor a hangosabb dobbal sem fog eszrevenni, de ha az autokkal kb azonos tempoban mellettetuk gurulsz akkor nagyon is fogjak tudni hogy ott vagy. Meg akkor is ha a holtereben vagy, fogja hallani hogy valahol ott van egy motor.
Masik ami miatt fostam a gyari kipufogoval motorozni, a gyalogosok rendszersen leleptek elem, foleg kisebb utcakban. Egy viszonylag kulturalt hangu, de nem ordito kipufogo mar megoldja ezt a problemat. Kiveve ha sukettel talalkozol. De o ugyis rendesen korul fog nezni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ilyen szituban ki kell kerulni ha csak lehet. Autos berogzodes, hogy ha baj van akkor beleallunk a fekbe aztan lesz ami lesz. Motorral sokszor celravezetobb kikerulni a problemat. Elfersz 80cm helyen, ezt ki kell hasznalni.
Egy baratomat tanitgattam motorozni, elegge bena volt szegeny, de azert probaltam sok infot az agyaba beleverni. Ennek ellenere az elso komolyabb veszfekezos szituban romma torte magat. Megallt elotte kocsisor, o meg el volt bambulva (motoron nem bambulni, de ez masik tema), huzott egy nagy feket > stopi, beszart elengedte a feket, ment tovabb lenduletesen, megint nagy fek + ujabb stopi, de ekkor mar atfordult fejre a motorral. El se csuszott a kocsiig. Amikor ez meselte, megkerdeztem tole hogy ha 2x volt ideje stopizni, akkor miert nem kerulte ki az elotte allo autot? Na erre nem tudott valaszolni. Egyszeruen benne volt az autos reflex. Elottem a problema> megoldas satu fek.
Mindemellett nem szabad elhanyagolni hogy egy ilyen panik szituban elegge le lehet blokkolni agyilag. Hiaba tudja az ember hogy mit kene csinalni, ha panikol, akkor nem mindig van annyi lelekjelenet hogy helyesen cselekedjen, akkor sem ha tudja mit kellene tenni.
A videon azert valoban necces, kicsit mehetett volna ovatosabban is, latva hogy all a forgalom.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
En 2.2 / 1.7-el megyek utcan (hidegen). Szeretem ha van tapado felulet es nem pattogok ossze vissza (ilyen 2.9-et nem venne ra senki hogy belefujjak ).
MOndjuk a d211gp-nek az uzemi homerseklet melletti nyomasa 2.1/1.55 szoval meg tul is fujtam
-
-
yodamastah
őstag
A helyes guminyomas nem motor fuggo hanem gumi fuggo. Belefujnek a hatsoba 2.9-et, sokkal kevesebb tapado felulet lenne lapon. Azt a gumit amit en hasznalok, arra terveztek hogy 1.5-1.6 korul mukodjon a legjobban. Lapra dontve teljesen kifordul a gumi, es jo nagy lesz a felulet. Sok koze nincs ennek ahhoz hogy a gyarto mit irt a motorra.
Errol a gyari nyomasos motor tesztrol meg kerdezd Freon-t. Egy ujja ott maradt a ducati teszten mert a barmok tulfujtak a pirelliket...Ekkora terhelesen 3-4 tizedet megy fel a nyomas melegen. Nem szabad ennyire felfujni a gumikat palyan, mert egyresz kicsi lesz a tapado felulet, masreszt meg a gumi mint rugozo elem szinte megszunik letezni, konnyebben fogsz elesni.
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10075 üzenetére
Nem mondom hogy menj alacsony nyomassal. Csak azt mondom hogy en alacsonnyal megyek es teljesen ok. Az elmult 100e km-ben nem fujtam fel hatso 2.0 fole Igy gyorsabban melegszik a gumi, es jo nagy a tapado felulet. Jol jon ez neha De elegge gumi fuggo hogy ez mukodik-e.
-
yodamastah
őstag
Persze hogy nem veszelyes a gyari nyomas, maskulonben nem lenne rairva a motorra. Hasznalhato az csak nekem nem tetszik Siman lehetne 4.0val is motorozni, de olyan lenne mintha fa kerekeken motoroznal. Veszelyes akkor lesz amikor 1.0 ala megy, foleg az elso. Bar ha az elso lapos, akkor mar 1.5-1.6 kornyeken lehet erezni hogy csuklik be a kormany a lassabb kanyarokban.
-
yodamastah
őstag
Jol mondja Az utobbi idoben eleg sok olyan sport/palya gumi jelent meg ahol a hatsoba keves nyomas tok jol mukodik. Nem feltetlenul annyira alacsony mint az Ntec dunlop, ahol a hatso teljsen hasznalhato meg 1.5-el is kozuton (hidegen), de ilyen 2.0 koruli ertek egy par gumiban teljesen jo hatul. A gumikat ugy csinaljak meg hogy az oldalfal torzulasa jelentos tapado felulet novekedest eredmenyez kanyarban, ami meg kozuton sem jon rosszul. Pelda igy nez ki egy Ntec dunlop lapra dontott motorral: [link]. Szepen latni ahogy teljesen kifordul a gumi hogy meg tobb felulet legyen. Ezen felul az alacsony nyomas hasznalata mellett a gumi gyorsabban melegszik be.
Valoszonu egy 20e km futasteljesitmenyu tura gumira a fentiek nem lesznek igazak. Ott lehet hogy hasznalhatatlanul instabil lenne a 2.0-re fujt hatso a 300 kilos tura motoron 2 szemellyel es csomagokkal. Szoval egyszeruen nem lehet kijelenteni hogy mi a jo guminyomas. Gumi, motor, es felhasznalas fuggo. En kozutra mindig ugy fujtam a gumijaimat, hogy leheto legalacsonyabb nyomas legyen amivel meg a gumi profilja meg jol vezetheto, stabil motort eredmenyez. A gyorsabb bemelegedes, es a plusz tapado felulet jol jon 50-el a varosban is. Az elsokkel ez 2.0-2.3 koruli nyomassal volt meg, hatsokkal 1.7-2.0 kozott. (metzeler, pirelli, bridgestone, dunlop mintas palyagumik) Kulfoldi turakra raktam fel Metzeler Z6-ot is hatra (elol racetec), es ott is csak 2.1-t hasznaltam hatul, gyonyoruen mukodott (es meglepoen jol passzolt a z6 a racetec elsohoz!)
Nem szabad persze kifelejteni, hogy alacsony nyomassal sokkal gyorsabban kopik a gumi. A gyarto mar csak ezert sem fogja azt mondani, hogy hajra menjel 2.0 hatso nyomassal nyugodtan, mert szuper jol mukodik ezen a nyomason is a gumink, es kozben elkopik 2/3-ada ido alatt. Aztan az user az eletbe nem gumit attol a gyartotol meg egyszer
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Epp minap vett egy haver Dunlop Qualifier II-t, es a gumis felfujta neki pont ilyen 2.5/2.9-re. Srac panaszkodott szornyu volt vezetni ugy pattogott a BP utakon
Valamelyik nap felfujom mar 2.5/2.9-re az ntec-et, es kiprobalom
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #10103 üzenetére
"Ha eladnám az SV-t, akkor valószínűleg egy sporttúra vagy túraendúró lenne." ...
"Lényeg, hogy megbízható modell érdekelne (min 2003-as évjárat), ami kivisz a világból is és nem szopok a szereléssel egy több ezer km-es túra alkalmával. Jövőre 3-6 ezer km-es túrák vannak tervbe."
SV1000S Tonkretehetetlen, orokke szeretheto, raadasul a csere se kerulne sokba.
De ha vagy zseton es jo motor kell akkor BMW En eddig barmi bmw-t probaltam mindet nagyon jo volt vezetni. 1200gs-t nehez uberelni ha vilagbol kimeno tura gep kell.
"ényeg, hogy megbízható modell érdekelne (min 2003-as évjárat), ami kivisz a világból is és nem szopok a szereléssel egy több ezer km-es túra alkalmával. "
Erre jo szinte barmelyik 2000 utani japan motor. En barmikor hajlando lennek elindulni egy 3-6e km-es turara a 8 eves gixxerrel, ugy hogy lesetalok az udvarra es raulok 10-20e km-re mar lehet elvinnem szervizbe es kicserelnek par dolgot rajta elore, de attol nem fosnek hogy barmi is tonkremegy.
Esetleg 1000es fazer?
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #10123 üzenetére
Az MT01 azert probald ki. Jo motor de inkabb feeling motor az. ELegge raz az a blokk, es allitolag hatul nem jo ulni rajta (ezt nem probaltam csak mondtak). Szoval nem biztos hogy jo otleg sokezer kilometerre elmenni vele.
Ducatival en biztos nem mernek nekivagni kulfoldnek. Jo motorok, de a megbizhatosag mar mas kerdes. Turaztam ducatissal kulfoldon aki a kisero autoban hozatott magaval egy fel motort alkatresznek Igaz ez nem multistrada volt Harley hasonlo... Bar teny hogy izgalmas es meno marka mindketto A DUcatikkal pedig motorozni is eleg jo.
SV-bol van turakormanyos naked verzio is... Vstrom meg az igazi tura verzio SV blokkal, az egy kivalo es olcso alap turaenduro. Esetleg probald ki milyen vele menni, hatha megtetszik. Az 1000es vstrommal motoroztam, nekem bejott...
Szerintem mindenesetre azt kene csinalnod hogy kiprobalod azokat a motorokat amik kepben vannak. Konnyebben tudsz donteni.
En csak 185cm vagyok, de 1x megcsinaltam gixxerrel hogy 3 nap horvatorszag korbemotorozas (kb 2800km), majd hazajottunk es masnap hungaroring Az teny hogy utana mar enis elfaradtam, de altalaban a ringen 3x jobban kinyulok mint 1 nap reggeltol estig turazastol.
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #10129 üzenetére
Persze hogy gyenge az sv650. Mert az. DE a zzr1400... az mar kicsit a masik veglet. No meg nem hiszem hogy sokkal kenyelmesebb lenne mint egy SV.
Ha ciki az olcso tomegmotor, akkor vegyel BMW-t. De az meg nem lesz olcso. Az hogy olcso is legyen meg meno is, valoszinuleg nem fog menni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #10132 üzenetére
Annyira talan nem dragabbak a BMW motorok mint az autok. De probalj ki egy duolever+telelever-es bmw-t aztan rajossz miert kelrul tobbe Egy motorba tenyleg nem lehet annyi extrat belehordani hogy sokkal dragabb es jobb legyen mint egy egyszeru tomegmotor, de azert a BMWnek a futomu-fek-vaz temaban vannak eleg komoly es jol sikerult egyedi megoldasai. Ulj fel egy 1200RT-re vagy az 1200GS-re es csodalkozz hogy a fenebe lehet ezekkel a szornyeteg nagy motorokkal ilyen konnyeden motorozni.
De ar/teljesitmenyben sem feltetlenul rossz a BMW. Ott van pl az S1000RR. Alig dragabb mint egy gsxr1000, es sokkal jobb stock allapotban. Nem veletlen hogy ha megnezel egy alpok adria stock1000 rajtracsot akkor 30 motorbol 20(!!!!) BMW S1000RR.
-
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #10158 üzenetére
Na mondjuk pont az olajcsere nem lenne semmivel dragabb a BMW-vel. Persze ha lehuznak a draga marka szervizben az mas, de ha mar nem garis a motor, akkor nem tetel megcsinalni otthon..... Aki meg nem tud motoron olajat, legszurot meg olajszurot cserelni az fizessen
A problema inkabb az, hogy tehcnikailag sokkal komplexebb egy modern BMW. Emiatt tobb a hibalehetoseg is. Alkatresz pedig mindekepp dragabb hozza. Pl ha borulsz vele, akkor csillioba kerulhet a javitas, de ezen segithet a casco.
-
yodamastah
őstag
válasz TayRol #10165 üzenetére
MOL-bol enis bespajzoltam. A mini flakonbol ami zsebbe is elfer szereztem egy kartonnal, meg 2010be nyertem 3 nagy flakont. Osszesen van vagy 2 liter meg mindig Egyebkent kivalo cucc, elotte castrolt hasznaltam de ez sokkal jobb. Remelem fogok meg annyit motorozni hogy elfogyjanak
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
En szivesen szerelgetem a motoromat. Az oraberem is kevesebb, mint amennyit a szervizben kernek, es a legtobb dolgot tok egyszeru megscinalni rajta. 1x meg kell nezni mas hogy csinalja es utana menni fog. Gondolok itt alap dolgokra, mint olajcsere, gyertyacsere fek elemeinek csereje/karbantartasa, futomu ki/be, legszuro csere, egyeb apro javitasok. Komolyabb dolgok miatt enis elviszem szervizbe, de keves ilyen van. Elromlani nem romlott el semmi amiota japan motorjaim voltak. Csak elkopnak a cuccok. Futomuvet Deczihez hordom. Igazabol nem is emlekszem mikor voltam utoljara szervizben a motorral. Talan amikor a 600-asban vezermulancot csereltettem.Ja meg amikor az afrtunert beleforrasztottuk a 750be... de ott tobbet dolgoztam en mint a szerelo srac
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Az emlitett 2007es eset ota minden szabalytalan motorosokkal kapcsolatos cikkben / video jebatszasba belerakjak azt az balesetet. Nem mintha elotte nem tortent volna hasonlo. SOkkal durvabb motoros utozesek voltak mar elotte, leszakadt vegtagokkal, sok halottal (sajnos egyet lattam en is BP-n). De errol video van. Igy lehet folyamatosan tolni a nep arcaba.
Valamibol elni kell ezeknek az ujsagiroknak is....ha mas nincs, ismetlik onmagukat. Ha megnezel egy Tv2 tenyeket, azon kivul hogy kifolyik 50 liter ver minden este, kepesek azt is megcsinalni, hogy ha tortenik egy ronda baleset, es nincs mivel kitolteni a musoridot akkor az elmult fel evbol az osszes hasonlo balesetet megegyszer bemutatjak.
Sajnos ezzel nincs mit tenni. Ezek a latvanyos dolgok. Az hogy magyarorszagon naponta 80 ember hal meg dohanyzas miatt, azt nem lehet minden este bemutatni. Unalmas lenne.
Mindezek mellett egyetertek azzal hogy aki 300al szaguldozik forgalomban azt segbe kell rugdosni. Aki kemeny csavo az mutassa meg versenypalyan mit tud. Kozuton kozlekedni kell.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10392 üzenetére
Eringen joval kevesebb tapadas van mint hring. Ettol meg lehet rajta motorozni. Gond inkabb hogy ott hogy strapabiro hatso kell, mert szetszedi a puhabb keverekeket. Vagy olyan marka ami jobban birja a terhelest, pl bridgestone.
Kecson brutal tapadas, van, ha euroring ilyen lenne, sokkal jobban tetszene.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- VoLTE/VoWiFi
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen