-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Sokan a közúton próbálják kiadni a munkahelyen/otthon/bárhol elszenvedett sérelmeket, frusztrációt. Ha máshol nem mutathatja meg hát legalább majd az úton ő lesz a jani. Más kérdés, hogy ma már az átlag autók között (ami a legtöbb embernek elérhető) akkora különbségek nincsenek teljesítményben, úgyhogy más is tudná nyomni ha akarná csak neki több esze van.
Hogy a motorosokkal minek b@szakodni, végképp nem értem, úgyis gyorsabb, akkor meg hadd menjen. Ja de nehogy már a motoros legyen a gyorsabb, majd én megmutatom neki! kb. Engem valahogy soha sem zavart ha egy nálam gyorsabb járművel közlekedő meg akart előzni. Gyorsabb, hát menjen, legalább nem világítja ki hátulról a szememet meg mehetek nyugodtan a saját tempómban.
A másik szerintem, hogy sokan burzsuj gazdagként tekintenek a motorosokra és már emiatt is előjön egyfajta ellenszenv.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mostanában egyre gyakrabban nézem a hirdetéseket, hogy képben legyek a választékot illetően. Régebben már írtam, hogy majd 600-as supersportot akarok a következő szezonra. Amit nem tudok eldönteni, hogy ha van egy x összeg amit rá tudnék költeni a témára, akkor használjam ki azt maximálisan, hogy legyen egy minél fiatalabb gépem (hosszú távra gondolkodok vele, nem akarom majd eladni amíg nem muszáj) aztán majd ahogy csurran-cseppen szépen kicserélgetem rajta mit ki kell vagy inkább vegyek egy régebbit olcsóbban és mint megvan a maradék pénzből csere minden ami kell aztán ugyanott vagyok? Írtam ugye a Daytonát de nem biztos, hogy bele merek vágni, egyszerűen annyira ritka gép itthon és a pesti szerviz is nekem oda-vissza ~350km Van a közelben Honda szerviz több is de nem tudom ők hogyan boldogulnának vele (na meg mennyiért...). Ami még marad számomra az R6, de leginkább pont a szerviz miatt a 600RR. Ha jól tudom, az R6 inkább a Triumphra hasonlít mint a Hondára, az inkább pályás gép, a Honda teszteket olvasgatva meg ilyen mindenes (utcára, pályára egyaránt jó). Valamint a Yamaháról még hallottam rémtörténeteket az alkatrészárakat tekintve. Ahogy látom van itt a topicban R6 tulaj, esetleg megerősíthetné vagy cáfolhatná.
Egyébként egy 675 tulajjal is felvettem a kapcsolatot neten, azt mondta neki egyedül valami kipufogó elzáró bizbaszt kellett cserélni garanciában (ez állítólag soknál előjön, meg van amelyik eszi az akksikat ) de azon kívül semmi gondja nem volt vele, 3000-től már használható, akkor már azért megindul, 13000-nél van a vége.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #11561 üzenetére
Nem fosok, ha Pest közelében laknék, nem lenne kérdés de nem ott lakok. Nem magától a szervizköltségtől félek, hanem hogy beviszem a nem Triumph szervizbe a gépet és kicserélnek 20 dolgot rajta mire rájönnek, hogy mi a baja (pénz, idő, járkálás). Jártunk már így autóval, a szerelő akihez szoktuk hordani (ami jól dolgozik) nem igazán jött rá, mert elég típusspecifikus hiba volt, a márkaszervizben meg egyből vágták.
Na de akkor R6 vagy 600RR, mondjuk 2005-nél régebbit nem nagyon szeretnék. Suzuki nem mert csak (aztán lehet az is bekerül a kalapba ).Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #11566 üzenetére
Áhh, nehéz döntés Másik, hogy nem nagyon van belőle választék. Múltkor felraktak egy szerintem elég jó ajánlatot, 2 nap alatt el is vitték. Hiába halott a piac, azért van az embereknek még annyi pénze, hogy a jó boltra hamar lecsapnak. Na de többet már nem hozom fel ezt a Triumph vs. japán témát Ha odaérek, majd konkrét hirdetésekkel jövök aztán kérek róluk véleményt. Bár úgyis látni kell élőben.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz zsolt19900 #11749 üzenetére
Kresz egyéni gyakorlóprogram 2.81 a legújabb frissítéssel - ezt nyomatják vizsgán is ha azóta nem változtattak rajta
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Esetleg a Spidi Carbosix itt elég jó árban van, bár nincs már minden méretben.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nemrég a Motorrevüben is volt 600-as összehasonlító teszt, az is a Daytonát hozta ki győztesnek pályára (igaz az R-es változatról volt szó) viszont utcára csak az utolsó előtti lett szóval lehet ezt többféle képen nézni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A Forcefield mellkasvédője a brossúra szerint passzol az L2 gerincvédőhöz, de pl. a Knox mellkas+Forcefield gerincproti már eléggé inkompatibilis lenne szerintem.
Mod: bár a fene tudja, egyedül a derék részén lévő "öv" lehet zavaró.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy mégis csak megpróbálom a Daytonát. A hatalmas választékot böngészve ezt néztem ki, fel is hívtam a tulajt, ha igazak az adatok amit ír szerintem nem rossz vétel. Ahogy kivettem a szavaiból nem egy nagy motorfan, külföldről hozta be, márkaszervizbe vitte olajcserére meg stb. de neki kb. munkába járni kell arra meg nagy szóval nincs kihasználva azért adja el.
Amit tudni kell róla, hogy külföldről behozott. Két dolog van ami zavaró, az egyik, hogy csak egy kulcs van és a sorszám nincs meg hozzá, a másik, hogy valami sportdob van rajta de nem tudja milyen, szerinte nem volt gond vele műszakin (ahogy nézem, olyan 25-30k-ból szállítással lehet szerválni az angoloktól egy használt gyári dobot ha úgy alakul).
Mondtam neki, hogy vigyük be a Triumph Budapesthez adásvétel előtt, szó nélkül belement, azért ez talán biztató jel.
Vélemények?[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz yodamastah #13860 üzenetére
Külföldi fórumokon csupa jót írnak róla, már az összes fellehető infót elolvastam róla. Két dolgot írtak hibaként. Az egyik, hogy néhány példány szereti enni az aksikat, a másik, hogy az exup szelep van, hogy meghibásodik aztán akkor csere. Ezeken kívül rosszat nem írtak. Lényegében már el van döntve, hogy ilyet szeretnék, magára a hirdetésre lennék inkább kíváncsi, hogy mit szóltok hozzá.
Még annyit mondott, hogy másfél évet állt a gép, utána belerohadt a benzin a szűrőbe, ott kellett valamit pucolni meg volt egy aksi csere (4 éves kor azért még nem indokolná, bár ha a másfél év alatt nem töltögette...).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Pár napja még 1,5-ért árulta és már jó ideje annyiért volt fent mert elég régóta nézegetem. Valamikor tavasszal álltam neki nézelődni, akkor már fent volt. Szerintem bukik rajta bőven. Miért nem vették meg? Olasz márkákat is sokszor hónapokig, évekig árulják mert félnek megvenni. Lutri az egész de mit csináljak ha újra nincs pénzem. Kívülről megnézem amennyire tudom a motorba meg úgysem lát bele még a nálam hozzáértőbb sem, egy japánnal is be lehet szopni.
Szerviz egyébként ugyanaz ahová ő is hordta mivel Pesten csak ők foglalkoznak hivatalosan Triumphal, még ha szépítik is a dolgot, a lényegi dolgokban csak nem hazudnak nagyot.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
Ma voltam megnézni/megvenni a motort. Nem vettem meg. Sok "apró" dolog ami végül egy elég nagy összeget kiadna úgyhogy hagytam. Az eladó végül is korrekt volt szóval tovább nem is részletezném, aki hajlandó rákölteni azt a bizonyos összeget, annak lesz egy korrekt motorja de nekem sem időm sem pénzem nincs vele szervizbe mászkálni mire minden meglenne.
Egyébként gyönyörű hangja volt és küllemre is szerintem a legszebb motor a 600-asok között, valamint méretre is pont passzolt volna hozzám de nem minden áron akarok ilyen motort.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #14001 üzenetére
Összes folyadék, gumik, esztétikai hibák amik engem zavarnának, nem gyári cuccok (csúsztak vele ami megesik de nem gyári alkatrészekkel javították) ilyesmi. Durván 250-300k. A blokk amúgy rendben van, azt mondta a szervizes srác, hogy a km is nagyjából reális szóval aki rákölti és más hiba nem jön elő még úgy is jól jár, elvégre egy 4 éves gép.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #14009 üzenetére
"első motornak akkor sem veszek tökéletest" - használt már eleve nem lehet tökéletes, hibák mindegyiken vannak de azért látni, hogy melyikkel volt törődve meg melyik az amivel csak mentek. A műszaki állapot megint más tészta. Az esztétikum meg a jó műszaki állapot nincsenek szoros összefüggésben, kinek ez, kinek az fontos, van akinek meg mind a kettő.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz zsolt19900 #14260 üzenetére
Sidi nagyon jó csizmákat gyárt, nekem is van egy, nem kényelmetlen (persze ülő pozícióban), rendesen tartja a lábad, sétálni is egész sokat lehet benne (persze nem ebben kell hegyet mászni) és a kopó dolgok cserélhetőek rajta. Csizmához amúgy nem árt egy jó minőségű hosszú szárú zokni sem. Szerintem is vegyél egy komolyabb leakciózottat vagy keress aprón méretprobléma miatt eladót. Persze pénz beszél de 15-20k-ért lassan már egy normális bőr cipőt nem adnak
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz yodamastah #14545 üzenetére
Vagy az autóval volt valami gáz vagy a sofőrt követett el már előtte valamit, esetleg körözték is. Megijedt, menekülni akart. Szerintem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz yodamastah #14547 üzenetére
Nagy probléma itt, hogy külföldi egyénről van szó és ez még jobban megbonyolítja az ügyet (másik ország megítélése, stb.). A lövöldöző rendőr szerintem tuti kap egy "ejnye-bejnyét". Csak azt nem tudom akkor minek nekik pisztoly, ha úgysem használhatják mert mindenért a ráncigálás megy.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nekiálltam nézegetni a japán gépeket, mivel 675-ös blokkból (Daytona vagy Street Triple) szinte 0 a választék. Ha esetleg felkerül valami, az lesz az elsődleges de nincs nagy dömping.
Régebben ajánlottátok itt az R6(R)-ot, hogy talán technikailag az a legjobb. Viszont mindenhol az írják/mondják, hogy az inkább pályagép, utcára nem az igazi, utast meg el lehet felejteni. Akkor néztem a 600RR-eket, de 2007-estől, amin elég sok újítás van, nem igen van normális árban, 1,4-1,5-öket elkérnek értük, 2 körül meg láttam zsír újat, valami beragadt készlet, ahhoz mérten drágák. Amúgy alapvetően tetszenek csak a hirdetéseknél jobbra-balra kamuzik mindenki.
Csak kíváncsiságból ránéztem a Ninjákra és ott azért barátibb árak vannak, néhány éveset már lehet venni annyiért, mint Hondából 2-3 évvel idősebbet. Persze tudom az állapot a lényeg, csak a puszta adatokat nézegettem. Külföldi fórumon olvastam olyat, hogy valaki szerint a nagy H összeszerelési minősége meg az anyagok messze jobbak mint a zöldeknél, ebből mennyi lehet igaz? Esetleg van a ZX6-nál valami ismert széria hiba vagy évjárat amit érdemes kerülni?
Vagy akár az R6 is jó lehet nekem? Kb. 175 magas vagyok meg 75-80kg között. Elsődlegesen utcára lesz egymagam részére, de néha-néha lehet, hogy lesz utas is. Pálya nincs kizárva de az majd csak később, egyelőre barátkozni akarok a géppel. Gixxerek nem tetszenek.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #14707 üzenetére
Szerintem inkább a "körítésre" gondolt (idomok meg társai) mint a motorikus részekre. Pont a napokban olvastam, hogy valamelyik új ER6 műanyag részeinek az összeillesztése elég kínaira sikerült, centis hézagok, fülek kilátszanak stb. Jó persze ez csak esztétika meg az ER6 nem is a felső osztály de akkor is. Persze kevesebb pénzből a Honda meg egyik sem tud csodát művelni pont amit pár hozzászólással feljebb beszéltetek is.
A régebbi Kawákról lehetett olyat olvasni pl., hogy a korrózióvédelem nem a legjobb, felniken spóroltak a festékréteggel, könnyebben lepattan róla a festék, bizonyos csapágyak gyorsabban kopnak (persze ez is relatív, mihez képest) stb. Bár gondolom sokszor az ilyen vélemények márkafanatizmusból adódnak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #14719 üzenetére
Lehet félreérthető voltam, nem mindenem a kinézet csak próbálom körüljárni a dolgot ilyen szempontok szerint is. Nem gondolom, hogy ma már nagy különbségek lennének négy japán között, legalább is az én szintemen biztos nem, a nagy pályamenőknél biztos kijönnek a különbségek. Csak hallani/olvasni ezt-azt, azért írtam ide hátha meg tudjátok erősíteni vagy cáfolni
Legutóbb ezt a Kawát néztem, a leírás szokásos (garázsban tartott stb.), km. kevésnek tűnik korához képest, esetleg a képeken láttok valami nem oda illőt?
Felkerült a tutis által említett RR is bár nekem ez drága [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #14743 üzenetére
Jó, már léptem egy szintet, elfogadom, hogy mindegyikkel lehet gond (autóból már egy ideje franciák vannak a családban és mégis élünk szóval fogékony vagyok mindenre ). A linkelt Kawáról esetleg valami? Majd felhívom a hét elején, meglátjuk mit mond, helyileg sem lenne túlzottan messze.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #14746 üzenetére
Mi miatt? Elvileg ezen már van kormánylengéscsillapító.
mod: persze, képről nyilván találgat az ember csak úgy ránézésre gondoltam
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nekem mindig a John Deere fűnyíró traktor jut róla eszembe ami a melóhelyen van Különben nem rég kaptam itt meg a magamét, hogy nézegetni veszem vagy használni Viccet félre téve a fekete jobban tetszik, az a lime zöld túl rikító, nekem legalább is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Tomate #14807 üzenetére
Veszed vagy már a tiéd? Ha veszed, a nevedre átírással automatikusan visszahelyeződik ha csak külön nem kéred, hogy maradjon kivonva. Ha pedig a tiéd és van rá érvényes műszaki akkor csak be kell menni az okmányirodába a szükséges papírokkal és némi pénz fejében visszahelyezik. Vagy ha lejár az ideiglenes kivonás időtartama, automatikusan visszahelyeződik. Tudtommal. Ha azóta változott, javítsatok ki.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #14815 üzenetére
Meg ha bejelentette az előző tulaj, mivel nincs rá kötelező, szerintem fedezetlenségi díjat is kell fizetni, 110Ft/nap Nekem legalább is anno kellet, adásvétel után három nappal kötöttem rá kötelezőt, küldték is a csekket valami 400 Ft-ról.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #14820 üzenetére
Többe kerül nekik a csekk, vicc az ilyen Hallottam már 5 Ft-os csekkről is
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A fekete Ninja felejtős, papírjaival van valami. Ez az R6R 1,4 körül sok ha teszem azt tényleg rendben van?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Köszönöm a véleményeket, mára befejeztem a "melyik sportmotort vegyem" kérdéssorozatot
Az RR helyileg közel van, valószínűleg megérdeklődöm. Mint írtam, pálya egyelőre nem lesz, próbálom a fokozatosság elvét követni később valószínű, hogy megpróbálom a pályát is, de hogy utcán többet fogok vele menni az biztos.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Anno a Honda is próbálkozott ilyesmivel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Valter Moto emelőszemes emelőiből egyik sem állítható úgy mint mondjuk a Bike-Lift-é, annyit hajlítok rajta befelé vagy szét, hogy passzoljon aztán kész?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz NINJA_V #15166 üzenetére
Nem akarok műhelyt nyitni, egy motorhoz kellene Láttam használtan jó árban egy Valtermotosat, azért gondoltam rá. Amúgy a Bike-Lift emelői tetszenek, olyat már láttam szerelőnél, elég masszív eszközök. Ami most van az állítható mégis gagyi, az helyett szeretnék valami normálisat.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #15175 üzenetére
Hát pont ez az, nem akartam én csicsázni ezért vettem még anno egy noname állítható emelőt de az egy sz@r. Túl vékony falú csőből van hajtva és nem is egyből, hanem három részből áll, a csavarokkal nem lehet normálisan megfogatni az illesztéseknél, lötyög jobbra-balra. Nem akarok még egy ilyen gagyit venni. Olyan hátsó emelő lenne használtan mint ebben a cikkben, 10k-ért, annyit szerintem megér még ha nem is állítható.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Vagyonszerzési illetéket a NAV-nak kell fizetni, átíráskor az okmányirodában két csekket adnak, az egyik az új forgalmi+törzskönyv, a másik a vagyonszerzési illeték ami a NAV-nak megy. Az összeg amúgy reális, sőt mondhatni még "olcsó" is egy ezresre, mióta áttértek a kw alapú számolásra, ilyen csinos összegek jönnek ki egy erősebb motor átírásánál.
Valaki pedig tuti bejelentette, csak úgy nem küldözgetnek 60 ezres csekkeket. Vagy ez most mi volt? Meg az, hogy az eladó lejelenti attól még a vevőnek is át kell íratni a saját nevére, akkor pedig kérik tőle ezt az összeget, addig nem is adnak új forgalmit.
Egyébként itt egy hasznos oldal.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha nem sürgős és Sidit akarsz, szerintem várj valami akcióra, Motorline szokott akciózni elég komolyan, ki lehet fogni jó vételeket. Most úgyis jön a retek idő, szerintem érdemes kicsit várni/nézelődni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz boogie84 #15319 üzenetére
Legolcsóbb a petróleum+fogkefe. Lefújod, lesúrolod, megint lefújod fémtisztára, hagyod megszáradni, esetleg egy tiszta ronggyal letörlöd, lefújod láncspray-vel. Én legalább is így szoktam. Pepecselős, lánctisztítóval biztos egyszerűbb de az jóval drágább.
Más: ma vettem én is egy Lidl-ös csodatöltőt, egész korrekt kinézete van, azt hittem gagyibb lesz. Viszont próbaképpen felraktam egy aksira ami már vagy 3 hete nem volt töltve (viszont fűtött helyen volt) és egyből feltöltöttnek érzékelte. Létezik, hogy ennyire nem merült a 3 hét alatt vagy a masinával lehet gond?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #15331 üzenetére
Nem véletlenül Al-Ko lesz az? Egyébként jellemzően Briggs vagy Honda motorral szerelik őket. A Briggs olcsóbb motorjai egyszerűek mint egy faék, oldalt szelepelt, kb. elmennek bármivel aminek olaj állaga van. Komolyabb motorjaik már felül szelepeltek de az is csak OHV. Honda már komolyabb technika, OHC de egyik sem pörög 2500-3500-nál többet. Ismertebb még az MTD Thorx, Tecumseh, Kawasaki, Kohler. Az első kettő hulladék kategória, bár a Tecumseh régen jó volt amíg a Fiat gyártotta, most kínai, az utóbbi kettő meg felső kategória, hobbi szinten nem találkozni velük.
Egyébként aki jót akar magának, a mai MTD meg Al-Ko gépeket messzire kerüli (ezzel nem a tiedét akartam leszólni).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #15340 üzenetére
Honda, Viking, Toro, Sabo (bár ezt nálunk nem igen kapni), AS-Motor (ez meg inkább ipari) mind nagyon jó gépek és nem feltétlenül kerülnek 300e-be. Castlegardenről is jókat mondanak, Husqvarna-k is tűrhetőek minőségre csak nagyon gagyi a fűgyűjtő részük. Egyébként sz@rd le, hogy hány m2-re ajánlják, akkor lenne jelentősége ha naponta használnád, 100-150 körül már kapni nagyon jókat, Hondából is. Önjáró legyen, szövet gyűjtős, hátsó kerék hajtásos meg legalább 6 lovas aztán kész. Na de nem offolok tovább
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz #25954560 #15405 üzenetére
Jók az Alpinestars táskái, tényleg látszik, hogy mindenre gondoltak rajtuk és abszolút nem kényelmetlen, minta ott sem lenne. Nem egy utazó táska az tény de a szükséges dolgok elférnek benne (papírok, étel, ital, alapabb szerszámok, esetleg némi ruha, vagy notebbok, arra van külön kialakított hely). Anyagminőség is jó, szerintem praktikusabb mint egy tanktáska (van sisaktartó háló is, az egy dolog, hogy néz ki ha a hátamon hurcolászom a sisakot de mégsem a kezemben kell). Knoxx-nak is vannak jók, meg a Kriega-nak is, bár azok elég húzós árban mennek (mondjuk ránézésre még komolyabb mint az Alpine, fém csatok, vastagabb anyagok).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Vesrah fékbetétekről hallott valaki? Japán cucc, mindenhol csoda számban emlegetik, kb. a gyári Honda árában van. Érdemes főképpen utcai használatnál túlspilázni ezt a dolgot vagy vegyem amelyik olcsóbb. EBC-ről, Brembo-ról rosszat nem igen írtak, és majdnem 10k-val olcsóbb tőlük egy első szett mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
"a gyári után gyártott már nincs olyan minőségű mint amit a gyárban beszerelnek" - miért ne lenne? Tök ugyanazt rakják bele gyárilag mint amit a márkakereskedésben tudsz venni gyári Yamaha, Honda stb. címszó alatt. Az más kérdés, hogy sokszor a márkakereskedés nem gyári cuccokkal dolgozik (olaj, szűrők, fékbetétek stb.) ilyen vagy olyan szempontok miatt.
Esetleg idősebb gépeknél tudom ezt elképzelni, ahol a gyártás óta eltelt mondjuk10 év, és azóta már más technológiákkal, más anyagokból készítik az alkatrészeket és bár a méret meg a paraméterek meg minden egyezik, összességében mégis más (általában gyengébb minőségű), mint a 10 éves.Más: ha már így szóba jött, idomon a sima matricákat érdemes lakkoztatni, értem ezalatt, hogy akkor sok-sok évig jó lesz, vagy ha 1-2 év múlva lekopik, ragasztok fel másikat aztán jó napot?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #15510 üzenetére
Ha jól értem itt azokról a cuccokról volt szó, amit ha mondjuk bemegyek egy Honda kereskedésbe és kérek, akkor zárt csomagolásban, Honda matricával, jó hosszú termékszámmal ellátva adnak. Szerintem ez a "gyári utángyártott". A kínai, olasz, spanyol stb. által gyártott valami már nem gyári csak szimplán utángyártott. Vagy én keverem itt a dolgokat? Én az előbbire értettem, hogy tök ugyanaz mint amit a gyárban beszerelnek, lévén ugyanonnan jön csak az összeszerelő üzemhez küldenek egy fűzkosárral ömlesztve, a viszonteladóknak pedig szépen becsomagolják, matricázzák, stb.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Az gáz ha egy új szett Metzeler guminál az első még német de a hátsó már "Made in China"? Lehet valami másolat vagy elefántosék már a sárgáknál is gyártanak?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- RAM topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Eredeti játékok OFF topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- kissgábor007 károsultjai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest