-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41289 üzenetére
Contit nem ismerem, tesztekből ítélve inkább a (többihez képest) mérsékeltebb árával akar versenyezni, ahhoz képest viszont nem rossz. Persze vannak neki is komolyabb gumijai, Race Attack meg nem tudom még mik. Metzeler nekem bejött, M3 volt, most M7 van, mindegyik jó szerintem, utóbbi azért jóval újabb (igaz drágább is) de valahogy megbízhatóbb tapadást érzek vele de ezekben szerintem mind több van, mint amit egy kezdő motoros bevállal az első szett gumival. M5-ről is szinte csak jókat hallani, rosszul tuti nem jársz azzal sem. Mondjuk hozzáteszem, esőben azért ésszel velük, akkor nem érhet (nagy) meglepetés.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #41317 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál (tudom, menjek a sajnálatommal a... ), ahogy képről emlékszem, nagyon szép állapotú volt a motorod. Viszont ha találsz egy ügyes festőt meg egy műanyagost, szinte észrevehetetlenre meg tudják csinálni, az a lényeg, hogy fontosabb szerkezeti elemek nem sérültek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41348 üzenetére
Hát ebből nem sokat látni Mindenesetre az indexes tükör utólag fabrikált dolog, ahhoz már kellett egy kis forrasztás meg fúrás.
Daywalker: nagyjából képben vagyok az árakkal, tényleg csak bontós cuccokkal érdemes építkezni ilyenkor, a gyári új az horror. Most már tele van az ebay harmad/negyed áron kínai meg mindenféle utángyártott cuccokkal de eléggé kérdéses a minőségük. Annyira meg azért nem olcsók, hogy az ember random rendeljen párat próbának. De amikor egy darab gyári idomcsavar 1k, egy kormánycsutka meg 25k, ami gyakorlatilag egy darab cső, meg hasonlók, akkor nem csoda, hogy elkezd az ember alternatívákat keresni. Lámpa, hűtő meg társairól már ne is beszéljünk, NASA árfolyam.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41353 üzenetére
Azért mondtam, csodáltam volna, ha ennyiért patika gépet adnak RR-ből. Persze attól még lehet jó. Ha a féktárcsa görbült akkor sanszos, hogy a villa is kapott, azt azért jól nézd meg (persze ott úgysem fog kiderülni ha csak nem hajlott szemmel láthatóan). Ha nem kamu a km., a lánc is lassan cserés lesz, "nyúlásjelzőt" nézd meg a villán. Yoshi kipufogó szép meg jól szól de valami papír meg db killer nem ártana hozzá mert műszakin nem engedik át, ha nem vagy csókos ($) (mondjuk azt a hővédő műanyagot én kapásból szedném le, nagyon bután néz ki . Hűtőt is érdemes lenne megnézni az idomok alatt, mivel elég széles, lehet, hogy az is kapott.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41360 üzenetére
Erről az eladó bolt intézi a műszakit dologról megvan a véleményem... Hűtőnek az oldala kaphat, ha borul a gép. Most nézem, jó nagy batárt ez a dob, kb. mint a gyári, akkor inkább kell a műanyag (amúgy az nem lemez inkább?), besárgul egy idő után a hőtől a lámpa. Csomagtartó kb. semmire sem jó, tárca meg telefon talán belefér aztán megtelt
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41382 üzenetére
RaceAttack inkább pályára való (Metzelernél ez a Racetec széria). Attól, hogy én a Metzelert mondtam, nem kell hozzá foggal-körömmel ragaszkodni, nézhetsz Pirellit (elvileg egy cég a Metzeler-rel), Dunlopot (Road Smart, Sport Smart) azoknak is vannak nagyon jó gumijaik. Felesleges nagyon puha gumit venni városba, elég hamar kockásra fogod koptatni, nem véletlenül találták ki a "Road" kezdetű gumikat.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41459 üzenetére
Sportmotor megcsúfolása... Akkor már inkább táskarendszer, egész formásakat lehet kapni ezekre konzollal, mindennel.
Más: úgyis régen volt téma meg amúgy is tabu itt az olajakról beszélni de rendeltem egy olajcserényi Motul 300V-t, legalább +20 LE-t és -2 liter fogyasztást várok tőle ennyi pénzért Egyszer kibírom... majd írok róla ha valakit érdekel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Egy ilyesmi szerintem még vállalható:
Zin: ER6, Hornet, FZ6, Z750, Bandit, ezeket szokták ajánlani. Amúgy meg szerintem bármi amihez érzel magadban kellő önuralmat. De igen, azért ne egy ezresgixxerrel kezd
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41467 üzenetére
Kicsit meghajtod majd, aztán megtudod Gyárilag nem kéne különösebben melegnek lennie mivel a dob fölött van egy hővédő lemez de a képen nem igazán látni, hogy a sportdobot hogy sikerült felapplikálniuk, általában nem fér el nem gyári dobok felett az a lemez.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sajnos 5W-30 olajban nem sok variáció van, van ez a Motul, meg egy másik német, (eddig azt használtam) meg a Lucasnak van még asszem de az itthon elég beszerezhetetlen. Beállni csak nem fog tőle a blokk Hogy van-e értelme, az más kérdés de fiatalság, bolondság...
Mikori amúgy a motorod? Mert úgy rémlik, a Honda 2007-től a legtöbb utcai motorjába már 30-as olajat ír.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ez CB1000 ugye? 2009-esre találtam manualt, arra 30-ast ír de ha azt nézték, biztos úgy van. Egyébként érdekes, mert nekem is 30-ast ír az adatoknál de mégis van egy diagram a kezelési könyvben, ahol melegebb hőmérsékletekre már a 40-est ajánlja.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41496 üzenetére
6000 az még fütyi a PC37-es RR-en, 8000 körül indul meg, 10 körül meg igazán de ha elfogadsz egy tanácsot, te azt idén már ne próbáld ki, majd jövőre amikor már elég meleg az aszfalt, jó az a 4-5-6 ezres mászkálás már ilyenkor, nem kell több. Adj magadnak időt kiismerni a gépet különben rövid távon perec meg kórház lesz belőle. Közhely de igaz, a gázt a hülye is tudja húzni, akkor van gond, amikor meg kell állni vagy bevenni a kanyart. Jó ismerkedést amúgy a géppel
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41534 üzenetére
" mert sokan túlgondolják, nincsenek tisztában a tudásukkal és a motor tudásával." - Nem akarok okoskodni de 110-zel vizes, hideg aszfalton, kopott első gumival ha kell egy disznót fékezni, nem istenbizony, hogy nem megy ki alólad az eleje. Az a motor hozzád képest nagyon sokat tud és még jó darabig így is lesz (magamon megtanultam, pár neccesebb szituációnál). Nem az a jó motoros, aki le tudja gyorsulni az Audis hülyegyereket, (persze, hogy le tudja, az átlag utcai autók kb. 80-90%-a nem téma a gépnek), hanem aki mindig hazaér, egyben. De persze ez csak egy jó tanács.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nálunk a legelcseszettebb időpontokban állnak neki valahol a közelben füvet nyírni, fát vágni láncfűrésszel, flexelni, vésni, betont keverni, a fene tudja még mit. A szomszéd nyáron volt, hogy este fél 10 körül még füvet nyírt (hogy mit lát ilyenkor, az rejtély). Nem messze van tőlünk a balatoni főút, na ott aztán küldik egész nyáron, hétvégén főleg, az üvöltő sportmotorostól elkezdve a traktor chopperig mindenki (ez engem amúgy jobban zavar mint egy sor4 vagy egy sport V2 ). Már megszokták ezeket, úgyhogy szerencsére a motoromon lévő Leo SBK dobért sem szólnak De településen belül nem is szoktam bőgetni, szerintem elég nagy suttyósság az ilyen (kb. mint a "pólóban-rövidnadrágban elmegyek a kávézóig oda letámasztani a gépet" szituáció), babakocsis anyukáknál van amikor behúzott kuplunggal gurulok.
Azért alapjáraton nem olyan elviselhetetlenek ezek a dobok, amíg melegszik kicsit, utána meg úgyis pikk-pakk eltűnik az illető vele.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha elmegyek motorozni, mindig beöltözök (én legalább is). Nem pont bőrruhára gondolok de legalább valami zárt cucc meg egy magas szárú cipő illik azért. Nyilván van, hogy útközben megállok itt-ott inni/enni valamit de ugye attól még rajtam lesz a ruha. Ha csak le akarok ugrani a teázóba, kávézóba akárhová, lemegyek gyalog vagy biciklivel vagy akárhogy. Ha mondjuk a kedvenc kávézóm a szomszéd városban van, elmegyek motorral, de akkor meg már beöltözök. Szóval ahogy én látom: ha valaki érzi magát elég tökösnek, hogy ezres sportgépekkel mászkáljon, akkor annyira ne legyen már gizda, hogy nem bírja ki rendes motoros cuccban 20 percig, amíg beül valahová. Ha meg csak leugrok egy utcával arrébb, tök felesleges a motor, ha csak nem azért, hogy letámasszam az út mellé mutogatni, hogy én aztán mekkora májer gyerek vagyok. A papucs, rövidgatya, póló meg nálam sehogyan sem összeegyeztethető egy sportmotorral, a kettő valahogy üti egymást, persze lehet én látom rosszul a dolgokat. Persze felőlem aztán egyszál fecskében is motorozhatnak, pont nem érdekel, csak az én szememben ez inkább magamutogatás, mint motorozás.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mondom, felőlem aztán mindenki abban motorozik, amiben akar. Lehet, hogy te egy nagyon rendes, becsületes ember vagy, nem tudom, nem ismerlek de ha látnálak papucsban, rövidnadrágban, pólóban a napernyő alatt, az út mellé támasztott csicsás motoroddal (jól látható helyen, hogy mindenki lássa), rólad is ez lenne a véleményem. És most ez nem csak a motorozásra vonatkozik, bármire. Ha akarok végezni egy az átlagosnál veszélyesebbnek mondható tevékenységet, igyekszem arra rákészülni. Ahogy a motorfűrészes favágónak illik felvenni egy vágásbiztos nadrágot meg egy rostélyt vagy a tűzveszélyes anyagokkal dolgozók ne műszálas ruhában mászkáljanak, hogy ne gyújtsák magukra (meg másokra) az egész üzemet úgy itt is elvárható szerintem egy minimális szint. Pl. baromira nem lenne őszinte a mosolyom, amikor egy ilyen papucsos rider összeb@ssza az autómat ahogy a lámpánál rá esik motorral együtt mert "kiment" a lába alól a cérnapapucs vagy nagyobb sebességnél forgalmas úton összetalálkozik egy lódarázzsal (amikből egyébként a melegedő klíma miatt évről évre több lesz) és még lehetne sorolni. Bár a törvény nem írja elő, de egy alapvető felszerelés itt is elvárható (lenne). Szerintem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem akarok én senkit megtéríteni ne aggódj, de azért az ismerőseimnek, barátaimnak fogom is mondani, akár többször is. Havernak is nemrég volt balesete, be volt öltözve szerencsére ahogy kell, nem mondom, hogy kutya baja lett de ha nincs rajta a cucc, hát jobb nem is gondolni rá... Engem senki nem győz meg, hogy de f.sza dolog a rövidnadrág-póló. De részemről is lezárva.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Vélemények alapján elvileg a legjobb láncspray, ha valaki tud szerezni, kérek én is egy-két flakonnal :
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz AndrewTdi #41711 üzenetére
Szerintem kb. pont annyira, mint bármelyik másikkal. Ducatival szerintem itthon az a probléma, hogy nem sokan értenek hozzá de azért szereli mindenki. Amúgy ugyanúgy beszállítóktól rendeli az alkatrészeket mint a többi gyártó, pl. Showa teleszkópokat is használnak ami meg ugye japán, szóval én inkább a hozzáértés hiányára (Desmo vezérlés többek között) vezetném vissza a rossz hírüket. Az, hogy mondjuk áll alattuk az olaj, az valóban olasz trehányság de a Ducati már csak ilyen Ha minden fillér számít, nem ez lesz a te motorod, de ha jobban el lennék engedve anyagilag, én tuti, hogy azt vennék (egy szép kis 1098-ast, igaz a sport Hondák nekem finomabb kidolgozásúnak tűnnek -hegesztések, idomok összeszerelése- de valami kegyetlen szép hangja van, főleg ha hátul ott figyel a dupla Termignoni)
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Jön az utcai RCV? Talán nem mennek bele ebbe a kompresszoros marhulásba és inkább egy realitásokhoz közeli gépet próbálnak meg összerakni. Meg talán lejjebb nyomja majd a Blade árát...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Itt már mindegyiknél a 200 LE feletti kategóriáról van szó. Valahol olvastam, hogy a 2015-ös R1-re már 230 LE körüli teljesítményt mondanak. Megfelelő pályán gondolom még kimotorozható (a motorosok nagyon kis hányadának), közútra nyilván teljesen értelmetlen, nem is oda szánják.
bogyo112: na ne aggódj, itthon nem sok ilyen fog letolni az útról, lévén gyakorlatilag a hazai sportmotor (ezres meg pláne) eladás megállt, 1-2 éves adatot találtam, de eladtak egy évben ilyen 150 darabot, nagyobb része annak is gondolom 600-as. Beszélgettem nemrég egy Hondás szervizessel az 1000RR-ről, gyakorlatilag a 2009-től gyártott generációból (SC59, nem olajevős) nem lehet venni használtan, mert nincs. Alig adtak el újat így használt sincs, ami meg volt, abból is sokat elvittek külföldre amikor erős volt az Euro.
Régebben amikor a Daytona 675-öt nézegettem, azt mondta a szervizes, gyakorlatilag névről ismerik az össze tulajt, olyan kevés van belőlük az országban.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41778 üzenetére
Csak az anyag is többe kerül, 300k alatt nem igen tudom elképzelni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #41788 üzenetére
Mi nem drágult...
Egyébként még anno persu linkelt itt egy "tanulmányt", abból az derült ki, hogy a Motulnak a 300V az igazán jó olaja, az jó eredménnyel ment át a teszteken, a 7100 ami elvileg a top utcai olaj náluk, viszont elég középszerűen teljesített, viszont közel 4k-ért nem ezt várná az ember - nem ér annyit.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hát nem tudom, de ezen a képen szerintem kifejezetten ronda a Kawa. Meg ha már a farokméregetés, az utcai változat 197 LE kompresszorral, 7 évvel ezelőtt a Desmosedici RR tudta ezt mindenféle feltöltés nélkül. Akkor már az új R1 durvább vas, az "izomból" hozza a 200 lovat. Amúgy az elejét mintha Iron Man-ről licencelték volna
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #41866 üzenetére
Egy nagyon szűk rétegnek (gondolom én) megvan a megfelelő tudása ilyen brutál teljesítmények kimotorozásához de a nagy többségnek nyilván felesleges, inkább mutogatni jó, meg birtokolni az éppen aktuális csúcstechnikát. A másik oldalról nézve viszont valamit fel kell mutatni, hogy el lehessen adni az újabb modelleket, egy idő után a külső kozmetikázása már kevés, a Honda ezrese 2008, Yamaháé is kb. 2009 óta kint van a mostani formájában (a többit nem követem), azért ez már 5-6 év, ez már autóknál is legalább 2 generáció, végül is "megérett" a frissítésre.
fattyu: Igazából szerintem csak a Kawa meg a Suzuki tesz ilyen ocsmány kipufogókat a sportgépeikre, R1-en az ülés alá húzott mindig is jól nézett ki, S1000RR is rendben van, Fireblade meg szinte még szép is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Van abban is valami. De mondjuk az 50-edik (csak mondtam valamit) nyélgáz után megszokod, utána már Sidewinder rakétáról álmodozol. Viszont a lepencei szerpentinen (nem voltam még ott amúgy ) igen csak meg tud tréfálni a 200 ló. A mai 600-as sportmotorok is tudnak 250 körüli végsebességet, közúton már az is elmebeteg tempó szerintem, annyival már tényleg folyamatos életveszély. Ettől függetlenül biztos jó meg élvezetes dolog az 1000-res (sport) "elemi" ereje de azért valljuk be, az már bőven a racionalitások felett jár.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem teljesen mindegy, hogy milyen vas volt? A lényeg, hogy 7 évvel ezelőtt az utcai technika már ott tartott.
A H2 teljesítmény adatát a saját oldalukról vettem, gondolom csak tudják, hogy a mérnökeik mit dobtak össze. 200 PS-t (metrikus lóerő) írnak ami 197 LE -bár elvileg itthon az első használatos-. Van ahol olvastam olyat, hogy Ram Air nyomással 207, de mivel van feltöltő, ennek nem látom értelmét.
Viszont az oldalukból az is kiderül, hogy a Trellis acélváznak köszönhetően majdnem 240 kg, mennyi a ZX10, 200? ...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
De hogy valami örömteli hír is legyen: [link] Sok sikert neki!
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Igazából nekem tök mindegy, melyik mennyire póver, úgysem veszek ilyet soha (majd egyszer egy lepkelámpás Bladet talán) mert nem tetszik, csak a számokon ment a vita. Szerintem amire azt mondják, hogy "road legal", az már utcai technika de mindegy is
fattyu: akkor te kifogtad őket. Én egyszer vittem olyant, akinek minden megálláskor elmondtam, hogy NE kanyarban helyezkedjél. Ezt vagy 3-szor elismételtem, aztán ott volt vége a közös motorozásnak, végleg. F.szt nem lehet ezen megérteni...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha már sisak: nemrég jött meg a Bell sisakom. Ha esetleg találkozik valaki a márkával valahol, nyugodtan tehet egy próbát, simán benne vannak szerintem az élmezőnyben (azért nem ma kezdték...) mind minőségre, mind védelemre (Sharp szerint legalább is). Ami külön tetszik, hogy vastagabb (3,2 mm) a plexije mint a többinek, nyilván ha szembe jön a villanyoszlop, tök mindegy, de hasznos tud lenni. Ja meg baromi könnyű, 1350 g. Bár szerintem kicsit hangos lesz, lévén "Racsing" sisak de engem nem zavar
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #41999 üzenetére
Hozzá kell tenni, hogy a youtube elég rendesen butítja a videókat, hiába HD (legalább is a sima mezei usereknek, ha valami "csókos" tölt fel, ott nem) mert amúgy a 3 Black tényleg elég jó videókat csinál. Viszont a Sony sem gyengébb sokkal, ha egyáltalán gyengébb, meg ott van képstabilizátor. GoPro-nak egyedüli nagy előnye a Sonyval szemben, hogy ebayen rengeteg féle utángyártott kiegészítő van hozzá, Sonyhoz meg többnyire csak a gyári cuccok jó drágán (bár itt is folyamatosan bővül a kínálat). Az biztos, hogy 130 ezreket nem adnék a GoPro-ért, mert annyit nem ér.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Type-R #42006 üzenetére
Nem mondtam, hogy rossz, csak túlárazott. Szerintem a 3 Black képminőségénél nincs szükség jobbra egy pár perces "élményvideó" összevágásához, több múlik a készítő kreativitásán. Persze akinek van 150-160 ezre a 4 Black-re, annak hajrá, én inkább elmotorozom azt a pénzt vagy kétszer felgumizom
Jah arról ne is beszéljünk, hogy nagyjából a 3 Black/ 4 Silver minőséget megkapja az ember durván fele annyiért a Sony AS30 formájábanEgyébként a JVC második generációs kamerája sem lehet rossz.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Arra gondoltam, hogy akinek már van valamilyen "minősítése" feliratkozók száma vagy látogatottság alapján (amit nyilván nem kötnek a megtekintők orrára), annak nem butítja annyira a rendszer a feltöltött videóit, mint Béla118-nak, aki feltölti a hétvégi Simsonozásról a HD tartalmat, de a kutya sem nézni, akkor meg minek foglaljon annyi helyet a szerverükön. Ismerek több GoPro-s arcot is, meg tudom, hogy milyen nyers videókat készít a kamera, és akárhogy próbálgatták a bitrátát, tömörítést, stb-t, köszönő viszonyban sem volt a feltöltött videó a gépen lévővel. Pedig pár éve csinálják már.
Nem gondoltam, hogy a két szép szememért nekem aztán minden jár, ennyire ne nézd már a másikat hülyének.Viszont pl. a több milliós nézettségű szutyok celeb klippeknél a HD valóban HD közeli...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #42048 üzenetére
Az ilyen marhán nem nagyon segített volna.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz 30z.Samu #42073 üzenetére
Az a baj, hogy nem nagyon van a 125 meg a 600 között túl nagy választék. A "válságig" nyomták mindenkinek a hitelt, vették a nagyköbcentis gépeket, utána meg kb. semmit. Most már azért adogatnak ki a gyártók ebben a szegmensben gépeket de nem nagyon veszik, így használt sincs. Hagyományos utcai (naked) motorok között 250-ben a CBF 250 ugrik be, 500-ban a GS500 vagy a Kawa ER-5 amik lehetnek használtban olyasmi áron, amit írtál. 600cm3-től nagyobb a választék jóval de sajnos ennyiért nagy szerencse kell egy jót kifogni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ma vettem légszűrőt a motorhoz, 15k volt a gyári papírszűrő, már nem tudják, mennyit kérjenek érte, az előzőt 13 körül vettem. Autóba olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő megvolt majdnem ennyiből. Ok, hogy szűkebb piac de akkor is
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #42142 üzenetére
Az a baj az enyémhez (PC40, 2007-től) nem nagyon van. Elméletileg gyárt hozzá a HF is de még külföldi oldalakon sem találtam, nem hogy itthon. Valami noname-t találtam még, de az meg nem tudom mennyire passzentos, elég egyedi kialakítása van ennek a szűrőnek.
Mosható "Racsing" szűrőből van elég nagy választék 20-30k-ért de nem akarok azzal sz@rakodni 3-4e km-enként. Papírt csak kifújom kompresszorral a téli szünetben meg kiporszívózom az airboxból a darazsakat aztán következő télig jó azBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #42144 üzenetére
Agosat néztem én is, de akkor már a gyári, az tuti jó, +3k már szinte mindegy. Na mindegy, nem panaszkodás, ha kell, kell, csak mondjuk autónál felcsapja az ember a Unix-ot vagy valamelyik hasonló rendszert, aztán válogathat a pár ezer forintostól a tízezresig, itt meg van egy fajta drágán aztán szevasz. Persze lehet más típusokhoz nagyobb a választék.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Holnap lesz a verseny. Sanyi ha jól tudom, a 26. helyről rajtol, tüdőgyulladással!. Nem semmi egy figura. Béka segge alatti színvonalú focira van pénz de az ilyen emberek meg 0 támogatást kapnak.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Politika
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs