Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Xaels #41897 üzenetére

    Az elején gyorsan töltődik, majd a végefelé átvált csepptöltésre, az lesz a hosszú.
    Ennyire lemerülve / lemerítve sajnos esélyes, hogy hamarosan cserés lesz.

    Archer: "Nem teljesen mindegy, hogy milyen vas volt? A lényeg, hogy 7 évvel ezelőtt az utcai technika már ott tartott."

    De, éppen ez az, hogy nem utcai technika volt, hanem MotoGP technika minimálisan visszafogva, utcára kiadva. A Ghost Rider turbo Busája meg 350 lóerős volt, és ő is utcán ment vele!!4négy! ;]

    Ha kihoztak volna csak egyetlen kompresszoros gépet 238 kilóval és 20x-2xx lóval (a 200 PS nem pontos érték, a kiállításon a H2R-re 310 LE / ram-airrel 326 LE-t mondtak, míg a honlap csak 300 PS-t ír), akkor még megérteném, hogy miért vagy fennakadva. Na de ez csak a visszafogott változat utcára, ott van pályára a fullos 216 kg és 310 LE H2R is; de még a 200 kilós és 200 lovas ZX10R is kapható, ha neked "izomból" kell a 200 LE kihozása. Viszont az az izomból 200 LE rendkívül hegyezett és akkora nyomatéka se lesz, mint egy feltöltősnek.
    Aztán majd ki tudja, lehet, hogy utólag még a rengeteg szunnyadó teljesítmény-többletből valamennyit elektronikusan vissza lehet csalogatni. Ninja H2 OC Edition ;]

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák