-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz dellfanboy #41144 üzenetére
nem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Lipton
őstag
válasz dellfanboy #41146 üzenetére
Ajanlom a honda cb1000r modelljet. Szerint nagyon kenyelmes kompakt kis motor, nem kell gubbasztani rajta es az 1000es nyomatekos motor miatt nagy jol hasznalhato.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz dellfanboy #41139 üzenetére
NEM!!
Agyameldobom, és senki nem szól rá, hogy ne tanácsoljon ilyen hülyeségeket? Te meg honnan veszel ilyeneket? Gondolkozzál már...
K---ra nem úgy megy, hogy beviszed szomszédjóska szervizébe, lefojtjátok x kW-ra, oszt' jóvan. Ez vagy gyárilag lefojtott és annyi kW, vagy nem, és akkor nem használhatod korlátozott jogsival.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
pr1mzejEE
addikt
Maradok a gs500-nál, azt nem kell/kéne folytani.
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
Lipton
őstag
válasz -Mike- #41155 üzenetére
Van
Mobilrol vagyok majd teszek kepet is. Nyaron vettem, most 4 eves es olyan 2e km ment bele eddig. FZ1 volt a masik kiszemelt (meg persze A monster s4rs). Nem bantam meg hogy ez lett. Nagyon kicsi kompakt motor, keskeny es aranylag alacsony is. Ha nem vagy magas ez akkor is teljesen jo (173cm vagyok). Jo az ulese, kenyelmes az ulespozicio de plusz plexi semmi rajta igy 160 felett mar huzatos. A motorja szuper. Folyamatosan es kis fordulatrol szepen tol de emiatt azert elmarad az FZ1-re is jellemzo tuzijatek felul (viszont hatodikban 45km/h rangatas nelkul siman megy). Rovid es keskeny, nagyon jol fordul es varosban is jol lehet vele kerulgetni de nagy sebessegnel (200+) talan bizonytalanabb kicsit az eleje.
Koltsegekrol meg nem tudok mit mondani, tavasszal majd kapja a szokasos szezon elotti felkeszitest. Akku kicsi benne elegge igy ha tobbet all vagy nagyon rovid szakaszokat mesz lehet vele baj.
Akropovic karbon van rajta igy a hangja is pont jo[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Lipton #41157 üzenetére
Na ez nagyon jó hír, 2cmel vagyok nálad magasabb, de az egyik kritikus pont az lett volna, hogy kényelmesen leér e a lábam a motorról. Mennyi km volt benne amikor vetted? Folyamatosan nézem belőle a kínálatot, 1,8m-ért lehetne már most is venni 2010-eseket.
Képeket tolj majd.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz -Mike- #41160 üzenetére
Sokaig nezegettem en is. Sok regen hirdetett van ami meg jo (vetel) az elmegy gyorsan.
Az FZ1 nagyon mas motor erzesre. Egyik baratomnak olyan van evek ota. Naked-naked de egymas utan azert mas. Alapban nagyon mas a motorok karaktere es az egesz motor merete. Erzesre a cb egy "bicikli".
Nekem a monster tetszett meg nagyon de hat ducati. Szuper design, hang stb de draga nagyon es a szerviz is mast jelent mint a honda eseteben. Ami meg szinten tetszett az a triumph triple de az egyszeruen ritkasag.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Lipton #41157 üzenetére
Plusz egy pont a CB mellett,nekünk is az van,talán annyival egészíteném ki,hogy a felénk lévő utakhoz a futómű gyári beállítása kicsit puha,de mivel teljesen állítható mindene így ez nem probléma,iszonyat kezelhető,nem rángat,ha kell megy is és bőven többet tud mint az utak,haverom akinek gsxr1000je van azt mondja,hogy 80-100ról 6.ban a CB jobban gyorsul mint a fz1,viszont azt nem tudom,hogy a yamaha mennyire megy fent,mert a 150 le csak 150 és nem 125.De szégyenkezni tuti nem kell vele és 178cm vagyok és még nekem is kényelmes.talán a hátsó rendszámtartót cserélném le egy kisebbre,hogy még hegyesebb legyen a segge.
Mr.Brightside
-
Lipton
őstag
Futomu szerintem is ugyan ez de kicsit kemenyitve nekem is megfelelo bar ez fugg a hasznalattol, ut minosegetol, testsulytol, stb.
Yamaha felul leszakitja a karod, ez nincs a honda eseteben. Sokkal egyenletesebb a honda ennek az elonyevel es hatranyaval egyutt. Palyan az FZ1 a nyero motorban de varos es tura az a cb terepe inkabb. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #41157 üzenetére
Nagyon jó gép az a cb1000r. Nekem is majdnem az lett belőle.
3 dolog miatt mégsem az lett: nincs szélvédelem ami nekem még a 600 ason is nagyon hiányzott pedig annak volt fejidomja a cb1000r-nek még sajna az sincs. Második hogy 2 személynek ami nálam fontos nagyon kényelmetlen az a hátsó kis priccs es nagyon kicsi is, nincsenek hozzá gyári dobozok sem. De nagyon utángyártott sem. A harmadik pedig nem akartam láncozni megint de ez a saját hülyeségem.Akinek ezek a szempontok egyáltalán nem számítanak annak szerintem kiváló választás, mert viszonylag olcsóak ahhoz képest mit tudnak technikailag és teljesítményben, ráadásul szerintem dizájnra az egyik legszebb gép a piacon.
Ezt mindenkinek maga kell mérlegelni. Én nagyon sokáig filóztam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lipton
őstag
válasz Ferdzsoo #41165 üzenetére
Nekem a hatso ules es doboz nem szempont. Cuccolni nem akarok semmit amikor esetleg kell akkor ott a hatizsak.
160-ig aranylag jo, kicsit hajolva 200 sem gaz meg. Hosszu tavu gyors turazasra nem ilyen motor kell ez teny. A gond hogy nekem sokkal jobban tetszik a fejidom nelkuli motor
Lancot meg kenni kell, ez ilyen.
Nekem ez volt az optimalis valasztas de nyilvan mindenkinek mas fontos.
Mint naked motor szerintem aranyaiban az egyik legjobb. Nekem fontos volt az abs es ezen van az is. -
.mf
veterán
válasz dellfanboy #41154 üzenetére
Ott is az van: ilyen átalakítás után bevizsgálási, ellenőrzési procedúra van; annyi díjjal, hogy belerokkansz. Ha ez olyan simán menne, mint mondod, akkor szerinted miért nem mindenki ezt csinálná?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
eszgé100
őstag
Sziasztok!
Esedékes lenne egy bőrruhára beruháznom, de nem tudom milyet válasszak.
Itt Angliában gyakorlatilag az összes motoros bolt az Alpinestar, illetve RST cuccaokkal van tele. Előbbi sajna kiesik, mert számomra egyelőre nem fér bele a keretbe, az RST-ről pedig nem találtam semmilyen magyar nyelvű véleményt, abban sem vagyok biztos, hogy ismerik-e egyáltalán Magyarországon?
Jelenleg ez a szett tetszik, és még viszonylag bele is férne a keretembe: nadrág, kabát, vagy esetleg érdemes lenne inkább egyrészest vennem? Árban ugyanaz.Keretem max. 350-400 font (kb. 135-150e Ft), szóval megköszönném, ha ennyiből tudnátok ajánlani valami pofásat.
Plusz még egy két jótanács is jól jönne, hogy mire figyeljek vásárláskor.
Még érdekelne az is, hogy cordura cuccokkal érdemes foglalkozni? Árban kb feleannyiból kijönnék, de igazából nem szeretném egyik cuccot sem 1 év alatt lelakni.
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz eszgé100 #41170 üzenetére
Szia!
Én RST-ről mint márkáról nem tudok nyilatkozni, lehet más igen. Amire érdemes figyelni vásárláskor:
A helyedben nem vennék egyrészest az tényleg csak pályaördögöknek van, eleinte én is azt akartam és örülök hogy itt lebeszéltek róla.
Kényelmetlen lenne, nem tudod hova tenni, stb.stb, ha nem pályanapokra jársz kizárólag akkor kétrészest végy. Bár szerintem a 2 részes ugyanolyan frankó pályanapra mint az egyrészes.
Próbakor gerincvédőt mindenképpen húzz alá, akkor fog úgy állni ahogy kell neki, még ha akkor nem is veszed meg, később ha lesz, fontos hogy a ruha méret passzoljon a gerincvédőhöz is. Ajánlanám a sötétebb szineket, nem látszik annyira hogy használódik. Ha teheted ülj fel a boltban egy motorra is, (komolyabb boltokban van próbamotor direkt erre a célra) mert akkor érzed igazán hol hogyan mennyire illeszkedik rád, mennyire kicsi/nagy. A lényeg a motoron hogy érzed magad benne. Nem pedig amikor hátrafele nyújtod állva a karodat akkor mennyira szűk elöl.Nekem volt kordura cuccom is, viszonylag erősebb használat melett éppenhogy kibírt 3 évet, én annyira nem voltam vele megelégedve, persze ez azért eléggé márkafüggő. Elvileg egy gyengébb minőségű bőrruha is elbírja kis odafigyeléssel 5-6 évig. (persze ez is használatfüggő)
Védelem szempontjából pedig óriási különbség van a bőrruha javára a cordurával szemben...Jah.: Ha fázós vagy semmiképpen nem ajánlom a perforáltat, abban szét fogsz fagyni. Ha mindíg meleged van akkor jó lehet. Saját véleményem (itt sokak véleményével ellentétben), ha csak nem folyik rólad folyamat a víz ne vegyél perforáltat.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lipton
őstag
Sziasztok, felnicsíkot hol érdemes felrakatni? köszi
-
tboldi
nagyúr
-
.mf
veterán
válasz eszgé100 #41170 üzenetére
Nagyjából az, amit Feree is mondott
- kétrészes praktikusabb, ha nem csak pályázol
- gerincvédővel próbáld
Viszont:
Én inkább azt mondom, hogy világos betétes, vagy fényvisszaverős-betétes. Látni és látszani. Plusz a világos-betétes kevésbé forrósodik fel napon. A sok kosz a feketén is meglátszik.
Legyen rajta néhány perforált felület, hogy szellőzzön, ne legyen teljesen zárt; de a túl nyitott sem feltétlenül jó.
Ez az RST lehet, hogy olyan, mint nálunk a Mugen Race: kínai OEM, olyan nevet hímez rá, amilyet kérnek. A Mugen a Superzone házi márkája. Bő négy éve hordok egy kétrészest, 36-37e km és pár kisebb esés van benne, de még bírja. Idén szezon végén elviszem rendesen kitisztíttatni, meglátom, mit mondanak rá, remélem jópár évet még kihúz.
Kordura gyorsabban tönkremegy és kevésbé véd csúszáskor. Cserébe kényelmesebb, rámolhatóbb. Szvsz: inkább túrázóknak, robogósoknak való.
Kb ennyi.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
eszgé100
őstag
Koszonom mindkettotoknek.
Mindenkepp valamilyen mintasat szeretnek venni, nem tetszenek a tul sotet ruhak, es ahogy .mf is irta, latni es latszani. En is jobban szeretem mikor mar 2km-rol kiszurom a motorost a tukorben"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #41146 üzenetére
Nekem 900, max 1 milla a határ motorra, nem akarok többet rá költeni. Ebbe még nincs benne természetesen a papírmunka és a szervizelés.
Nekem a legnagyobb félelmem, hogy túl kicsi lesz és meg fogok szülni rajta. A 600-as tanuló Hornetek nekem szenvedések voltak, kicsi volt a tank, kényelmetlen volt.
Pacekra nagyon bejönnek a 2004-2005-ös GSX-R-ek, igaz 750 jóval drágább, mint a 600as, de gondolom 1-2 lityivel többet is kér.
Szóval tanácstalan vagyok, el kéne menni próbálgatni, de nincs időm és míg nem veszem meg, nem is akarok nézelődni
-
Sianis
addikt
válasz Something_ #41178 üzenetére
Nem vagy könnyű eset. Én meg már vígan csapatom a GSX-F-nek.
-
Something_
őstag
válasz Sianis #41179 üzenetére
Na az biztos jó lenne nekem méretre :-) Csak hát első motornak sportmotort akarok, míg nem vagyok annyira vén
De sok minden számításban van, lehet, hogy a full legelsőnek kinézett CBR600F leszNem kapkodom el az biztos..
Addig is tudok menni a 250-es robesszal, ha esetleg azt elviszik, akkor már lesz kapkodás :
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Mostanában sokan vettetek motort. Tudtok linkelni egy aktuális adásvételit? Lehet, hogy ma elviszik az enyémet, most hívott egy csávó, hoz bukót is meg minden
-
Sianis
addikt
válasz Something_ #41181 üzenetére
Én ezt használtam és nem kötöttek bele. Viszont minden mezőt ki kell tölteni, még a lakcímkártya sorszámát is.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #41181 üzenetére
Az a tuti,ha majd integetsz a kapuban az új tulajnak aki kifizette a motor.
Adásvételi. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #41178 üzenetére
Azért a (super)sport motorok nagyon gubbasztósak. Nem egy motorostól hallottam hogy cserélnék le valamilyen "ülősebb" típusra a sportokat mert a hétköznapi(bb) használatban messze nem olyan kényelmes. Oké hogy nagyon szépek (nekem is tetszik pl az R1 és a GSXR is nagyon) de érdemes átgondolni hogy valóban mire is kell. A motor karaktere is kevésbé közutas, a csuklót nagyon terheli, görnyedsz rendesen és az előnyeit inkább akkor érzed ha feszegeted a határokat amiket közúton még egy darabig nem nagyon fogsz... személyes vélemény volt.
Üljél fel pár motorra és nézzed meg mi kényelmes neked. -
.mf
veterán
válasz Lipton #41184 üzenetére
Biztos benne van az is, hogy az én Ninjám még békebeli (2001-es), termetesebb darab (bár 192 centimhez kell is) nyugisabb üléspozícióval, de szerintem aki ezt mondja, az vagy nem ül rendesen, vagy a motor nincs jól beállítva. Ha a csukló fárad / fáj, és nem a kemény futómű rázása, hanem mert arra terhel, az rég rossz. Csuklón csak akkor lehet terhelés, ha intenzíven fékezel.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
-
Xaels
félisten
válasz fattyu #41186 üzenetére
Semmi köze a gyúrásnak ehhez. Ott van kollégám aki amióta ismerem sportmotorozik, amatőr versenyeken is indul és az egész ember 3 gatyában is vékonyabb nálam. Ami a lényeg az a helyes testtartás.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
fattyu
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #41178 üzenetére
Nekem volt 04/600 és most 04/750-et nyúzok. 750et vedd sokkal jobb közútra. Mondjuk pályára is jobb, de ha versenyezni is akarsz vele akkor számold bele hogy szopó 600+ kategóriában az 1000ek ellen menni
A k4-5 750 nem annyira kicsi. 183cm vagyok nekem egyáltalán nem tűnik kicsinek. Az üléspozíciót annyira megszoktam már hogy fel sem tűnik hogy nem egyenesen ülök rajta. A csukóm nem fáj soha, mert nem a csuklómra támaszkodok Ülj fel egyre aztán meglátod.
Nekem nem tűnt fel hogy többet enne a 750 mint a 600. De ha 1 liter számít akkor elve nem sportmotort kell venni
750el egy a szopás, a blokk ha szétmegy, nehéz találni csereblokkot. Nagyon drága volt ez a modell 2004-5ben, emiatt keveset adtak el belőle. 600ból viszont rengeteget eladtak. A blokkot leszámítva nagyjából csereszabatosak a 600/750 alkatrészek, szóval van bőven bontott cucc a 750hez ha szükség lesz rá.
Amúgy egy nagyon strapabírő megbízható évjárat ez a kettő. Mentem velük összesen vagy 100e km-t és ebből kb 10e-t nyélen. Egyiket nem kellett hibával szervízbe vinnem soha. Törést is jól bírták a 600ban 3 esés volt amikor eladtam, a 750ben most van 6 vagy 7, és még most is gyári éréken van a váz (kimérettem)
-
Polemius
aktív tag
Legutóbbi tankolás óta alacsony fordulaton rángat a motor, szerelő azt mondta, először próbálkozzak valami normálisabb benzinnel, mert vszeg a karbiban a kosz okozza, hátha kimossa.
Gondoltam teszek bele valami prémium 100-ast.
Ki mire szavaz? Shell vagy OMV? -
.mf
veterán
válasz fattyu #41190 üzenetére
Azért volt abban is valami, amiket mondott, a saját logikáján. (Inkább a stílus volt az, ami)
Pályára igenis kell kondi, fizikai és mentális is.
A nagyon tudni motorozni sosem árt. A rutin és biztos motorkezelésre utcán is nagy szükség van, ahányszor fordultak már ki elém.
S a "magabiztosság"... talán nem ez a legjobb szó rá. Néha egyeseken messziről látszik, ahogy ül a motoron, ahogy a motor és ahogy ő rajta mozog, hogy ott valami nagyon nem stimmel... Tavasszal láttam egy srácot Simoval. Bartókon ment, Gárdonyi tér Pest felé, olyan enyhe kanyar, hogy szinte egyenes. Már messziről is fura volt. Nagyon bizonytalan volt minden: ahogy ült, ahogy mozgott, ahogy a motor mozgott. S abban a szinte-egyenesben 30-40-nel elcsúszott. Csak pislogtam, hogy hogyan sikerült ezt összehoznia. Hűvös volt, talán 5-8 fok, de száraz. Gondolom a gumi is hótfos volt. Rosszul terhelt, rosszul döntötte, meg befékezett a kanyarba? Mire kapcsoltam, hogy odamenjek segíteni, már felállította és ment tovább; lehet, hogy gyakori és már rutinja van benne...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
BoB
veterán
Nem tudom mi a helyzet ezzel a gyúrás témával, de hiába akar valaki normálisan ülni sportmotoron, ha x perc múlva elfárad mert a törzsében a tartó izmok túl gyengék. Be fog görnyedni, rá fog nehezedni a kormányra.
Én pl. ha sportmotorral vagyok egész nap (mit egész nap kevesebb is elég), nem bírom tartani magam órákon keresztül ahogy kellene. Pályán csak még rosszabb az erős fékezések miatt.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Laraxior
titán
Elvittem a motort megnézetni az első fékbetéteket, mert valami nagyon nyikorgott elindulásnál, meg a városban menet, kicsit megijedtem, hogy annyira kopottak, hogy beestek Az autónál is így jártam, ott kicserélték tárcsával együtt és kész. Motornál viszont nem játék.
A lényeg, hogy rendben van, még a kopásjelzőig van elég sok, úgyhogy idén betart, nem tudom mi volt a nyikorgás, azóta se hallottam, miután kiértem a városból, és beértem a másikba, egy 100-as tempóval.Viszont a láncom már nagyon nulla, szerdán le is cseréltetem, kaptam hozzá láncszettet, akitől vettem, ez az: Milyen minőségű ez, ismeritek?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
fattyu
veterán
nyilván én is látok olyanokat hogy sírok mert lerí a félelem a közlekedéséről még annyi idő alatt is amennyi alatt én elhaladok ezek mellett. Amugy a gyúrásra meg az a jó hogy ámokfutós tempó utassal. Amikor tehetetlen előre csúszó plusz 50-60 kilót tartasz meg utána a sajátod már fel se tűnik. Amugy azt valahol értem hogy a kreszben említett sebességek mellett kényelmetlen egy sportmotor.
Nincs is értelme annak aki betartja.
Szerintem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Laraxior
titán
Igen, első és hátsót is hozzákaptam, mindkettő bontatlan. Van még két pár fékbetétem is előre, de az ráérős, 4 gyertya, és egy levegőszűrő.
Szerdán kicseréltetem a láncot mindenképpen. Mennyibe fáj egy ilyen művelet amúgy? Mert látom, hogy hátul nem annyira borzos a dolog, de az elsőnél azért már szépen szét kell szedni a motort
Azt mondta az arc, hogy két órás művelet."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Laraxior #41196 üzenetére
Az jóféle lánc. Nekem most lett cserélve szettben,gold került fel. Èlt 21.8eKm-t. Ha cseréled akkor első/hátsó lánckerékből is illik újat venni.
Fékre. Vegyél egy féktisztító spray-t,(drótkefe,csiszoló papír,jó ha ez is van) illetve néha vedd ki a pofákat,munkahengereket tisztísd meg.Ui,
Lánc/kerék csere ~6eFt általában. Jahh,idomos.. Akko lehet több lesz.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kupon kunyeráló
- Robot fűnyírók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Jövedelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest