-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
-
.mf
veterán
válasz Laraxior #41244 üzenetére
Ez így már jobb ár.
Olaj: ahogy a többiek is írták, kézikönyv ellenőriz, motort megérkezés után hagyni egy fél órát hűlni, alá tál, motort középtámaszra vagy hátsó emelőre, alul leeresztő csavar ki, várni, amíg már csak csöpög, szűrő le láncos bizbasszal, új szűrő száján tömítésre pár csepp az új olajból, új szűrő felteker és meghúz (de ne túl erősen!), kicsit megdöntögetni, még kicsit várni, amíg alig csöpög; ekkor leeresztő csavar vissza, meghúz, feltöltő csavar leszed, olajat betölt, amíg max állást el nem éri, feltöltő kupak vissza, motort beindít és pár másodpercig járat, leállít, vár pár másodpercet, olajszintet megint megnéz és utánatölt, amíg megint min-max között van, majd feltöltő kupakot jól meghúzod. Done.
Szívató: ahány ház... én amíg sisakot és kesztyűt veszek fel, addig egyhelyben járatom, szívatót csak 5-10 mp-ig hagyom rajta, utána alapjáraton ketyeg; s csak akkor indulok el, ha már legalább a 40°C-ot kiírja. De az enyém picit hepciás erre, hidegen és szívatóval nagyon érezni, hogy nincs ereje és nem jár jól, amint 50-60 fok, onnantól már jó. Másoknál lehet, hogy 40 fokon is már sima.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
Most jártam úgy amikor hoztam el a szerelőtől, hogy húztam a gázt, de semmi, nem reagált. Indítás előtt megfogtam a blokkot, hogy meleg-e, hogy indítsam a motort, kicsit furcsa volt, hogy nem akar menni, kijött a szerelő, mondta, hogy mi a szitu, félig tolta a kart és máris megjöttek a lovak
Köszönöm a segítségeteket"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #41250 üzenetére
Én kb. 20-30másodpercig járattam a motort szivatón, utána nyugodtan vissza lehetett tolni már nem állt le.
Majd sisak, kesztyű fel, és uccu neki. Teljesen felesleges percekig szivatóztatni. onnantól hogy visszatolt szivatóval nem áll le teljesen jó, ele lehet vele indulni. Tudom eleinte nehezen reagál, de óvatosan kell vele bánni. Minél előbb elindulsz annál hamarabb meleg lesz a gép. Ha egy kicsit utánaolvaston ennek mindenhol ezt javasolják."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz Ferdzsoo #41256 üzenetére
Ha nem hül vissza menet közben, hogy aztán állhass az út szélén. Az enyémen kicsit túlméretezett a vízhűtő és év elején kétszer is leállt emiatt alattam. A szerelő azt tanácsolta tovább melegítsem indulás előtt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz DigitXT #41258 üzenetére
Ez nekem új. Léghűtéses gépem volt annó és ott is volt ilyen 5°C alatt ha gyorsan mentem.
(#41259) kcsa: ebay-en találtam jó kis halálfejes rácsot rá ami nem annyira levegős mint a gyári rács
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Polemius
aktív tag
Ha már olajszűrő, az ilyen megoldások mennyire használhatók?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #41262 üzenetére
Én azt hallottam, na meg láttam is, hogy a szűrőt sokhelyen kézzel húzzák csak meg. Nem kell annyira megtépni.
Nekem a srác kézzel húzta meg és nem esett le soha."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #41263 üzenetére
Kézzel kell rátekerni/húzni miután a gumitömítést vékonyan bekened olajjal,majd meghúzni azt szerszámmal érzéssel 1/2, max 1 fordulatot. Ahány ember annyiféle erővel tudja rátekerni. Volt már olyan szitum,hogy szerviz egyik nap,olaj/szűrő kötelező csere stb,otthon másnap szép kis paca volt a gép alatt. Emberünk ekkora erővel tudta csak ráhúzni,ami nem volt elég. Van ellen példa is..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Polemius
aktív tag
válasz -Mosquito- #41262 üzenetére
Egyelőre egy motorom van, és azt pár évig nem tervezem lecserélni.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #41264 üzenetére
A Polemius által linkelt eszköz azért jó, mert lehet rá nyomatékkulcsot tenni és gyári értékre meghúzni, akkor tuti jól lesz, nem csak hasra ütés szerűen. Pl. a K&N (aka tunying légszűrő...) olajszűrőkön van hatlapfejű rész amit szintén meg lehet húzni nyomatékkulcsal. Amúgy én is kézzel szoktam meghúzni, félbe hajtott csiszolópapírral vagy valami gumiköpennyel meg lehet húzni becsületesen, nem csúszik el az ember keze, eddig nekem még nem volt probléma.
Bilincsel meg dróttal valamihez a közelben hozzá lehet rögzíteni és akkor tuti nem lazul le.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Archer #41266 üzenetére
Nem azt írtam/mondtam,hogy ne vegye meg. Azt csak a hozzá passzoló szűrővel tudja használni. Ami lehet majd ritka,kevés helyen vagy drágábban fog megkapni. . Kérdés van-e nyomatékkulcsa.. Szóval passz,ő dönt ha az kell neki vegye/vigye.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Herczi
senior tag
Sziasztok!
Motorlineon van egy Spidi dzseki beakciózva, nekem megfelelne, viszont 150 km-es körzetben nem találok Spidi dzsekit amit feltudnék próbálni. Így a méret felől erős kétségeim vannak. Szóval hátha van itt egy hasonlóan amorf testalkatú, Spidi tulajdonos (millió az egyhez).168-170 cm alacsony vagyok, viszont ehhez 107 cm-es mellbőség párosul (néha kicsit több), szerintetek ezekhez a méretekhez az 52-es dzseki passzolna? Mellbőségben az lenne a jó, viszont alsó hangon 10 centivel magasabbnak kéne lennem a méret tábla szerint. Ha minden kötél szakad, akkor megrendelem, azt max visszaküldöm ha nem jó, mert más ötletem nincs, csak azért nem szeretem a boltokat sem szivatni.
-
Something_
őstag
Milyen új gumit érdemes 600 RR-re rakni? Amit nézek hétvégén RR, annál kapásból új gumit kéne rakni és szeretnék kalkulálni ezzel, viszont nem tudom, hogy mi a javasolt.
-
dellfanboy
senior tag
ezen a tréningen volt már innen valaki? hétvégére betervezném, az offroad-os részét csak két aggályom van:
125-ösön oktatnak
pár napja írtam nekik emailt amira még válasz nem jött. ezért nem tudom megér e egyáltalán egy telefonhívást, hogyha egy emailre nem tudnak válaszolni...[link]eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #41271 üzenetére
Amennyiben gumit keresel tudok beszerzési forrást ajánlani. Garantálni nem tudom de reálisan nem találsz az országban olcsóbban hivatalos helyről (nem én foglalkozom vele - unokatesóm). Nyilván a kamionról leesett árral nem lehet ilyen esetben számolni.
-
.mf
veterán
válasz dellfanboy #41272 üzenetére
A Hringesen Ali volt pár éve, de a dirt és enduro azóta jött.
A Safetynél meg 110-eseken... és még azzal is bőven csúszkálsz meg elfáradsz. Nem siratófalat kell mászni vele.
Hívd fel, idehaza az a biztosabb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
dellfanboy
senior tag
válasz Something_ #41274 üzenetére
a gumi nem attól függ, hogy nagyrészt mire használnád? ha pályázol akkor kellene vmi extra tapadós, utcára túrára meg egy tök más (csak azért mert az oké, hogy 600rr de sztem nagyban függ a felhasználástól is)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #41276 üzenetére
Főleg Budapesti használ, néha országút, de mindennapos használat lenne.
Szeretnék pályára is menni, de nyilván elég ritkán, főleg az elején. Pl következő szezonban 2-3-4 alkalom max.
E mellett mindennapos használat melóba járni, plusz hazafele kerülővel M3, M0 :-))[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
ezek mennyire normalis csíkok? Elaztam, hagytam szaradni a ruhát, voltak rajta fehér csíkok, letoroltem, es ilyen furcsa érdes maradt a bőr utana. Remelem látszik a képeken. Gyakorlatilag két hetes a naci, só lenne? Így kikezdi ilyen rövid idő alatt?
(A képek nagy méretűek, mobilnet miatt írom. )
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
PoLizei
aktív tag
Sokszor téma a biztonságos, minőségi ruházat. Itt a követendő példa: Tom bemutatja, mi(k)ben szokott motorozni: RidingWithTom
P*L****
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41278 üzenetére
Szerintem valami túra gumi erre. Metzeler Roadtec, Dunlop Roadsmart vagy hasonló.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
[link] egész jó gép A2-höz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
A térdek melegen tartására milyen protektort vagy melegítőt érdemes venni? Az elmúlt pár évben 10-15 fok alatt nem nagyon használtam a motort olyankor elég volt a farmer és aláöltöző vagy térdmelegítő, de most gyakrabban megyek az esti órákban, oda azt meg már kevésnek érzem. Valami ilyesmire gondoltam. Érnek ezek a protektorok valamit?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #41284 üzenetére
Ez a Guzzi még mindig csúnyácska szerintem. Meg van aki nem cruisert keres ebben a kategóriában, meg az olaszok...
Az XV535 nagyo jó, ha az ember talál belőle nem szétkókányolt verziót, sajnos jópár éve nem gyártják. Léghűtéses, kardános kis igényű gép. Viszont baromira frusztráló, hogy nincs üzemanyagszint jelzés és bele sem látni a tankba. A szivató is jól el van dugva lent.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egyik ismerősöm egy ilyen Guzzival többször végig járta Európát a feleségével kettesben (tíz év alatt), és azon kívül, hogy naponta (!) elhagyott egy-két csavart, igazán nagy baja nem volt vele. Szerette a gépet nagyon. Most valami 1800-as Intrudert hajt, ha jól tévedek.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz Szakbarbár #41285 üzenetére
"A térdek melegen tartására milyen protektort vagy melegítőt érdemes venni? "
Az előző példában szereplő Guzzit. Esetleg valamelyik boxer BMW-t.
Hátránya, hogy nyáron sem kapcsolható ki a térdfűtés"de érdemes összevetni mondjuk a CBR250 adataival a 90-es évek elejéről..."
Tudnának bikább gépet is csinálni, de nem akarnak, mert akkor nem fér bele az A2-be. Ugyanaz a helyzet, amiért minden 125-ös gép teljesítménye 11kW[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz Szakbarbár #41285 üzenetére
A linkelt térdvédő melegen tart, hatékony, én is használom. Egyszer egy buktánál is megteszteltem, elég rendesen védte a térdem, bár azért néhány hónapig sántikáltam, de nem tört a csont. Szerintem megéri megvenni.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41289 üzenetére
Contit nem ismerem, tesztekből ítélve inkább a (többihez képest) mérsékeltebb árával akar versenyezni, ahhoz képest viszont nem rossz. Persze vannak neki is komolyabb gumijai, Race Attack meg nem tudom még mik. Metzeler nekem bejött, M3 volt, most M7 van, mindegyik jó szerintem, utóbbi azért jóval újabb (igaz drágább is) de valahogy megbízhatóbb tapadást érzek vele de ezekben szerintem mind több van, mint amit egy kezdő motoros bevállal az első szett gumival. M5-ről is szinte csak jókat hallani, rosszul tuti nem jársz azzal sem. Mondjuk hozzáteszem, esőben azért ésszel velük, akkor nem érhet (nagy) meglepetés.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Something_ #41289 üzenetére
(#41289) HGabor89, (#41292) torzo
Köszi a tippeket, délután lehet hogy meg is nézem a középhosszú változatot valamelyik boltban.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
pakriksz
őstag
válasz canniball #41294 üzenetére
Olyan szerintem nincs hogy nem manuális szivató. Vagy van karburátorhoz, és az mindig manuális, vagy nincs mert nem kell az injektorhoz.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Milyen asztali médialejátszót?
- Dell notebook topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gitáros topic
- Suzuki topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest