-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Nagy bevásárlás, elhoztam.
Végre nem a hirdetési oldalakon kellett a használt ruházatok között keresgélnem.
A párom elküldött, hogy az Auchanba vásároljak be, de előtte beugrottam a PLUS Racing Gear-ba.
A ruha, kesztyű, csizma, sisak, kényelmes, nagyon jól szellőzik motorozás közben. A bevásárló központban 20 perc után kezdtem érezni, hogy kezd melegem lenni, és a csizmában is kezdett kényelmetlen lenni a járás. Ha a túrák alatt nagyobb sétát tervezek, akkor érdemes lesz vinnem egy utcai cipőt. Összességében az egész ruházat kényelmes, praktikus, és nagyon tetszik.
A váltó karon majd állítanom kell, mert nehezen tudom aládugni a csizmát, magasabb mint a régi.Ja és hogy a dohányosokat húzzam, 3 havi cigaretta árából van meg a komplett új ruházat.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Megtaláltam Gaborman telefonszámát , adatlapodon fent van
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Horvátországba van valakinek útvonala, kb 5 nap,esetleg szállás, kb mennyiből jönne ki egy ilyen út. 2 motor 2-4 fő. Köszönöm.
vendingo Te voltál ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Útvonal terv, [link] Szívesen fogadok módosításokat, aki ismeri az útvonalat. Az Ausztriai rész nem ismerem, a többit igen. 4-5 naposra terveztem kb.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Polemius #108255 üzenetére
Szlovákia fele, valamikor szeptemberben, jönne a fiam is bér motorral. Pár évig kint lesz Izlandon, addig felesleges neki motort venni, hogy a garázsban álljon.
Öltözöm, és csapatok egy kört valamerre, az idő jó. Ha holnap is ilyen marad, akkor megyek egy nagyobb karikát.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Akit szeretne féltetős félszobát szabad kilátással, ellátás nélkül az szóljon, ismerem a tulajt.
-
baboss
őstag
Érdekel valakit holnap egy Szlovák túra ? Biztos lesz fedett buszmegálló valahol.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
-
baboss
őstag
Mastercard kártyával tudok Szlovákiában benzinkúton, étteremben fizetni, nem akarok eurót váltani.
-
baboss
őstag
válasz tboldi #108267 üzenetére
Közben ALÁLTAM INFÓT.
1/ A Magyarországon is forgalomban lévő Visa, MasterCard és Maestro kártyákat – legyen az elektronikus vagy dombornyomott – Európa nagy részén elfogadják. 2012 januárjától elsősorban úgy nevezett chipes kártyákat bocsáthatnak ki a hazai bankok is. Ezek biztonsági szempontból a legkorszerűbb kártyák, nem másolhatóak. Vannak azonban az Európai Unión kívüli országok, ahol a chipes kártyák elfogadása még gyerekcipőben jár, ilyen például az Egyesült Államok is.2/ Sokakban olyan tévhit él, hogy a kártyahasználat külföldön költséges. Ha kártyával fizetünk egy benzinkúton, étteremben, múzeumban a vásárlásnak, akárcsak belföldön, nincs költsége. Ugyanez igaz az internetes vásárlásra is. És az átváltási árfolyam is kedvezőbb, mivel a bankok nem a drágább valuta-, hanem a kedvezőbb devizaárfolyamon számolnak el.
3/ A készpénzfelvétel a vásárlással ellentétben valóban költséges lehet a felszámított tranzakciós jutalék miatt, ezért érdemes megfontolni és csak akkor használni a bankkártyát külföldön készpénzfelvételre, ha feltétlenül szükség van rá. Fontos tudni azt is, hogy az elfogadóbankok minden esetben korlátozzák a más bankok bankkártyáival felvehető készpénz összegét. Így előfordulhat, hogy bár a limit összege és a számlánk egyenlege lehetővé teszi a készpénzfelvételt, az elfogadóbank mégis korlátozza azt.
-
baboss
őstag
Hazaértem a karikából. Mozgalmas, eseménydús volt. Holnap leírok mindent, van fénykép és videó is. Most nagyon fáradt vagyok, és a tököm tele van. A lényeg hogy a PLUS Racing Gear ICE motoros nyári ruhaszett bevált., ötször kapott el az eső.
A többi holnap.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz eron009 #108464 üzenetére
Most vettem nekem bejött, nagyon jó.
-
baboss
őstag
Vennem kéne egy blokkot, [link]
Ezek az értékek elfogadhatók vagy felejtős ?
1 ZYLINDER 8,8BAR
2 ZYLINDER 12,5 BAR
3 ZYLINDER 9,0 BAR
4 ZYLINDER 8,8 BAR
Úgy néz ki, hogy az enyém meghalt. Indulni pöcre indul, de melegen ha leállítom akkor utána már csak úgy indul be , hogy max gáz mellett is csak pöfög, nem veszi fel a fordulatot. Nagyobb lejtőn tolásra beindul, alapjárat nincs, nem tudom beállítani. Gyertyák pipa új. Szikra hidegen melegen van. Karbi kitakarítva, hibát dugulást nem találtam.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108585 üzenetére
3 év alatt soha, attól tartok, hogy ha megbontják annyi hiba, kopás lesz benne, hogy több száz ezer lenne a blokk felújítása. Vezérmű lánc csörög, szelepek halhatóan kopognak.
Inkább vennék egy másikat, a régi meg megmaradna donornak, sok alkatrész ugyan az. [link] Vagy egy 550 vagy 750 est.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108588 üzenetére
Ok köszi, akkor megnézetem valakivel. Nagyon a szívemhez nőtt nehezen válnék meg tőle.
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108673 üzenetére
A ki megnézte azt monda kikopott, cserélni kellene, az egész sort, pontosan már nem emlékszem, hogy melyik része az, de holnap megkérdezem. Melegen ha leáll, akkor nem lehet újra indítani ,valami olyasmit mondott, hogy kivan kopva, túlsók üzemanyagot kap. Ha lehűl akkor simán indul.
Szinkront állított, nagyon el volt hangolva, kompresszió elvileg jó, azt holnap tudja lemérni.
Mire belőtte a szinkront, addigra a motor felmelegedett, és leállítás után nem igen akart elindulni, ha ekl is indult akkor gázadásra nem reagált éppen csak pöfögött, el lett zárva a benzincsap és amikor kezdett elfogyni az üzemanyag akkor már elkezdet felpörögni.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108673 üzenetére
Ha a karbisor visszatelt hűtve akkor simán elindult.
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108678 üzenetére
Most jöttem meg a szerelőtől, azt mondta, hogy a karburátorházban a subler van kikopva, kompressziót most nem tudott mérni, mert sok a munkája. A motor nincs nála lerakva mert nem tudja hova lerakni.
Találtam karburátor sort a Bátisz motornál, Kawasaki ZR7 -es karburátor sor jó lesz hozzá elvileg, hétfőn felhívom őket.
2007-es.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108701 üzenetére
Az alumínium fészek van kikopva. 1992-es a motorom, a bontott karbi 2007-es, remélem az még nincs kikopva annyira mint az enyém. Jövőhetén megnézi a szerelő kompressziót, meg elvileg ha belefér akkor a szelephézagokat is.
A ZR7 -es karburátor soron van elektromos rész is, ami nekem nincs, azt mondta a szerelő, hogy azt nem fogja használni, nem kell bekötni.
Gyertya, pipa, légszűrő, most lett cserélve. Szikra hideg, meleg állapotban, trafók jók.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108706 üzenetére
Köszönöm, a biztatást Már el voltam keseredve, hogy az idén nem fogok motorozni, pedig itt áll az új ruházat a szekrényben, ami végre nem használt.
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #108707 üzenetére
Beszéltem a Bátisz motorral, 2007-es Kawasaki ZR7 balesetes motorkerékpár, 27000km volt benne, viszont nagyon sokáig állt, tehát a karbit takarítani kell és lehet, hogy a tömítéseket is ki kell majd cserélni.
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Bp - Pestmegye, hol érdemes motort bérelni, és elfogadható áron van ? -
baboss
őstag
válasz Nikaré #109039 üzenetére
Sok a gond vele, drága lenne a javítás, belpiacos, 28 éves, ki is nőttem (400 cm3), inkább gyűjtök fiatalabb nagyobb motorra. A fiam jön haza Izlandról szeptember elején, és 1 hetes túrára mennénk el. Azt mondta ne foglalkozzak, költsek a régi motorra, tavasszal vesz nekem másikat, kipótolja 600k-val a motorvására gyűjtött összeget.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #109050 üzenetére
Megvan a karibi, de nem lett sokkal jobb. Motorgenerál kelkene, ami sok lenne, nem alkarok annyit rákölteni.
Nikaré
Még nemtudom, a típust, de inkább 750-1000 cm3.
Ez nagyon tetszik, csak ez is 1992-es.[link][ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Szeptember 15-19 megyek a gyerekkel túrára. Bér motorral tudunk csak menni.
Én ezzel.
Ezzel meg a fiam.
Itt fogjuk kibérelni. [link]
A dobozok miatt lettek kiválasztva, hogy legyen bőven pakoló helyünk.
Valakinek van tapasztalata a motorokról ?
Csak motorozás lenne, nem nagyon akarunk látványosságokat nézegetni. Napi 500km az reális tervezés ?
Az első napra ez lenne az útiterv. [link]
Ezután, hogy jobbra, Románia - Szerbia vagy balra Cseh - Ausztria menjünk még nem tudom.
Gondolkodtam, hogy jó lenne ezt kipróbálni,
de szerintem a 60kg súlyommal nem fogom tudni kezelni. Ha megbillen repülök a másik oldalra.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #109129 üzenetére
Még nem mért, sufni szerelő, komp mérő állítólag kölcsön van adva, a jövőhétre viszem máshova, addig nemigen tudok mondani semmit.
-
baboss
őstag
válasz runner 125 #109128 üzenetére
A fiam szeretne nagyon menni, ő állja a költségeket, (de adok bele én is) direkt ezért jön haza Izlandról, nem akarom elrontani a lelkesedését, nagyon várja már. Megkért tervezzem meg az útvonalat, és ő intézi a szállást. Az elején még sátorozásról volt szó, (nincs meg hozzá semmi, meg kellene venni ) de nemsokkal drágább egy rendes szállás. Számolgattam én is, nem olcsó. Nincs km limit, és külföldi felár. Bérlés - tankolás - kaja - szállás - 2000 - 2500km 35 - 40k / fő / nap. Még itt a legolcsóbb a bérlés, van dupla, vagy tripla áron is. A következő szezon elején veszi meg magának a motort, meg nekem is besegít.
-
baboss
őstag
válasz Gaboman #109141 üzenetére
Erre nem is gondoltam, de tök igazad van. Ha így áll a dolog akkor még kibérelünk két mocit. amit utánfutón húzunk magunk után, ha van ilyen, és akkor lehet csereberélni, tesztelni. Ha bedöglik valamelyik akkor meg Nem baj, van másik
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Itt van egy másik útvonal, lehet, hogy szeptember közepére jobb lenne délebre tervezni a karikát.
[link] -
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #109166 üzenetére
Nem ismerem az útvonalakat, random terveztem, szívesen fogadok minden javaslatot. A gyereknek jobban tetszik ez az útvonal. [link]
Ha valakinek van javaslata ne fogja vissza magát. Amit figyelembe kell venni, hogy 5 nap, napi 500 km. Indulás és érkezés Szentendre, autópályát kerülném ha lehet.
Ha megoldható akkor térkép útvonal linkeket kérnék.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz #31733248 #109175 üzenetére
Nálam a napi 4-5-6 száz km nem sok, sokat szoktam menni ennyit. 300km az kb 4-5 óra motorozás, nem makett motoros vagyok. A gyerek meg hagy szokja. Volt túrám ahól 14:30 -tól éjjel 2- íg esőben csapattam, majd egy buszmegállóban tértem nyugovóra. Valaki a topikban azt mondta, hogy ő a motort ott lökte volna az árokba és elment volna egy szállodába aludni. Ha jól emlékszem Tortura volt a kirándulás neve.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #109177 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest