Keresés

• stifi

senior tag

válasz ALI_G #10346 üzenetére

akkor ebéd után én is kimegyek, ezüst-fekete-piros cbr600f, fehér berik ruha..
    a számomat most nem küldözgetném körbe, de felírom a tiéd (gondolom már úton vagy szóval ezt nem fogod látni)

Nincs időm kedvesnek lenni!

• Integra

titán

csak délutánira mész?
    oks, megpróbálok menni, hívlak majd holnap délelőtt :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

• .mf

veterán

válasz ALI_G #10346 üzenetére

Na tessék, akkor ezért vártunk titeket hiába, mert ugyan azt mondtam, hogy vasárnap, amire azt mondtad, hogy jó, mégis szombat mentetek. :))

Nem tudom, milyen volt tegnap, de ma volt olyan, hogy csak ketten (egy srác, akit a motoros találkozóról csábítottam át a pályára, meg én) voltunk. Mondjuk már kicsit fáradtan értünk oda, már csak két és fél menetre volt energiám, a végén már majdnem eltévesztettem egy kanyart a fáradtság miatt.

A motoros találkozó sem volt rossz, a Kawa kanyar előtte kicsit lassú, s szerintem hiába mentünk a rosszabbik utakon, hogy a Csókakői várat megnézzük (ha jól láttam, csak 2-en mentek fel a kb 50-ből). Rendes tőlü, hogy szervezik, de a nagy létszámú, lassú motoros túrák nem az én műfajom. Őszintén, leginkább egyedül szeretek menni.
    A találkozó vicces módon ugyanott volt, ahol másfél hónapja a Közgázos találkozó volt :)) Azt mondják kb. 2000 ember, rengeteg motor, belépő és szállás szinte ajándék-áron volt (a normál belépő 1500/nap, a legolcsóbb szállás pedig 2500+ifa/éjszaka egy négyágyas szobában. Igen, Balaton-parton. Én is alig akartam elhinni). A kaja-pia már inkább fesztivál-árazás volt. Voltak programok, voltak koncertek, voltak sunákok is, meg persze a Balaton.

ujskodas: The Mechanic, magyarul asszem Gépész, egy csontsovány, inszomniákus és tudatalatti bűntudatából fakadó kényszerképzetekben, képzelgésekben élő Christian Bale-lel.

vendingo: én polifoam helyett felfújható matracot szoktam vinni. Kisebb helyre rámolható (itt eléggé szempont) és sokkal de sokkal kényelmesebb. Egy polifoam alig tompít valamit, csak egy árnyalatnyival jobb, mintha a földön feküdnél. Az csak a strandra jó. Csak a matracot fel is kell fújni, ill. le is kell ereszteni, kicsit macerásabb (de amikor reggel nem elgyötörten kelsz fel, nekem megéri).

Djuree: asszem ha a leglazább pontján nagyobb erőltetés nélkül kb 3-4 cm-nyit fel tudsz nyomni rajta, akkor kell állítani. Ha nagyon szakaszosan nyúlt meg, tehát egyik helyen nagyon feszes, míg máshol ilyen laza, akkor az mindenképp cserés mindkét lánckerékkel együtt.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/