Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fattyu

    veterán

    válasz bacus #128995 üzenetére

    A kiköltözés a városból nem megoldás

    de miért nem?

    utazással vesztesz időt az tény. de ez sem feltétlen igaz. Nekem a munkahelyem tömegközlekedéssel 43 perc ajtótól ajtóig. pedig nem is üllőn lakok... ( na jó ez akkor van amikor a máv betartja amit a menetrendben leír ami azért ha őszinte vagyok nem éppen boldogságot okozó százalékban sikerül )
    ennyit pesten belül BÁRMIVEL el lehet cseszni. motorral esetleg tudnám lejjebb faragni.

    minden másban meg nyersz SOKKAL sokkal többet. kert garázs tiszta levegő csend természet nincs homeless nincs büdös nem dugóban ülsz stb stb.

    [ Szerkesztve ]

    a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

  • #56573440

    törölt tag

    válasz bacus #128995 üzenetére

    "Szerintem alapvetően lennének parkoló helyek (földalatti hatalmas parkolók), akkor az felszabadítana egy sávot az utcán."

    Teljesen mindegy, mert a parkolóhely forgalmat generál. Nagyon hamar ahol most egy sávon áll a dugó, kettőn fog. Ahol kettőn áll ott hármon fog... Képzeld el hogy van 2000 parkolóhely egy föld alatti helyen. Oda be kell jusson az autó, azt meg az infrastruktúra nem bírja el... 10 éve is úgy állt minden reggel 2x2 sávon a Ferenc körút, hogy öröm volt bicózni a sávok között... Ha most visszakapjuk a 2x1 helyett a régi felállást szerinted gyorsabban jutsz el bárhova? Pár napig max... Utána viszont kétszer annyi autó áll és szennyez fölöslegesen ugyanott.

    "ahol én élek, itt semmi hátrány nem volt !"

    még. A rendszer tehetetlensége viszont hatalmas. Ha ma valamivel probléma van infrastruktúra szinten, és pl építeni kell, az évtizedes projekt...

    "Azt sem tartom normálisnak, hogy egy lakáshoz (pl 13. ker) csak 1 parkolási engedély van kedvezményesen"

    Máshol meg aukción kell rendszámot vegyél, mert fix mennyiségű van kiadva, és a rendszám drágább mint a legtöbb autó általában, de még nem ugrálnak ki az emberek az ablakokon. Ahol egy autót lehet ott kettőt akarnak. Ahol két autót lehet ott hármat mint a példa mutatja. Ahol hármat lehetne...

    "Ez a díj rendben lenne, ha ezzel helyet teremtenének"

    1: mélygarázsok építését nem tudják megoldani hiphop, onnantól hogy felmerül mint lehetőség, odáig hogy beparkolsz ha kapkodnak megvan vagy 10 év alatt, amennyiben valaki nem kezd el hisztizni, márpedig fog, mert ott a környék le lesz zárva évekre és durván, fel kell bontani a teret, parkot, mindent IS, hiszen random ház alatt nem csinálhat bármit, iszonyat zaj és por, jönnek a nyugdíjasok, a zöldek meg amit akarsz vég nélkül, jogi hercehurca, tanulmányok, szakértők, pénz, idő, még több bírósági meghallgatás, egyeztetés, lakógyűlés, munkacsoportok, idő, és amire a tervtől eljutnak oda hogy kéne kivitelezés, az ára még ha nem is lopják el a felét akkor sem elég már semmire se. És akkor nem volt kormányváltás, vagy önkorminál váltás akárcsak párton belül... Mert akkor ggwp

    Milliárdos tétel, és ezt a legtöbb önkormányzat nem tudja csak úgy kigazdálkodni. Akkor se ha 100k éves díjat szednek most.

    2: felszini parkolókat nem szeretnek léptesíteni többet, mert azt már csak a zöldterület kárára lehetne, amiből annyira sok nincs így se.

    "A baj, hogy minden téren csak a kényszerítés illetve ellehetetlenítés megy !"

    Az emberek józan belátásában bízni úgy általában elég butaság. Nyilvánvalóan a közjó az lenne, ha élhetőbb, kisebb autóforgalmú városban élknénk, tisztább levegővel, több zöldterülettel, kisebb zaj és porterheléssel, meg társai. Ezt úgy általában bárki aki lakott vagy épp lakik belsőbb kerületben be tudja általában látni... Viszont a legtöbben úgy vannak vele, hogy tegye le a kocsit a két szomszédja, meg bárki más, hozzon áldozatot más, én aztán nem fogok -nem személyes, úgy általában- Innentől az ilyen fájó döntéseket karhatalmilag fogják meghozni bármi van, mert másképp nem lehet. Ahogy a bevezető utak lámpáinak hangolását sem köznépi egyeztetéssel döntik el, hanem karhatalmilag mindegyik úgy lesz hangolva, hogy véletlenül se zöldhullám legyen főműsoridőben. Nem azért mert inkompetens parasztok, hanem mert a kapcsolódó infrastruktúra nem bírja el.

    nem értem a koncepciót. Ha azt mondom hogy a parlament alá tesznek egy 20k autós parkolót, mindenki IS oda akar majd beállni, de az a 20k autó honnan fog és főleg hogyan bejutni, amikor most is térdel a város? Le lehet betonozni a dunát mondjuk, az sok gondot megoldana, de azon kívül...

    [ Szerkesztve ]

  • #31733248

    törölt tag

    válasz bacus #128995 üzenetére

    A belvárosban amúgy egészen jól lehetett parkolni az ingyenes parkolás alatt is. Csak nem az ingyenes utcai parkolóhelyeken, hanem a parkolóházakban, pénzért. Egy-egy parkolóházban 100+ parkoló volt azokban a hetekben, amikor a média arról értekezett, mekkora közlekedési káoszt okozott az ingyenes parkolás. Csak hát ugye a legtöbb emberben fel sem merül, hogy nem csak az utcán lehet megállni, akikben meg igen, azok is gyakran az ingyenes utcai parkolóhelyek felkutatásával foglalkoztak. :)

    #128996 JóGéza

    Ja, hát az úgy szokott lenni, hogy ha valaki nem böffeni fel a Telex, vagy az Origo paneljeit, azonnal megkapja a megszokott jelzők valamelyikét. Mert olyan értelmiségi nyilván nincs is, aki mindkét nagy tömbbel szemben kritikus.

Új hozzászólás Aktív témák