Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz bajnokpityu #134002 üzenetére

    Nem ertem ez a hsz minek a valasza akar lenni.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • norbert1998

    veterán

    válasz bajnokpityu #134002 üzenetére

    Nagybátyám vitte még a Jetta-t a szintén TSI gyártó csoport markaszervizebe. Vitte az olajat is stb. Hát a kannát a maradék olajjal "nem tudták visszaadni, mert elkeveredett".

    Ismerős mesélte, ugyanez a szerviz. Olaj csere alatt, gondolta, úgy sincs dolga, az autóban telefonozik, míg az autó be nem kerül a műhelybe, aztán addig majd kint vár. Telefonozik szépen, egyszer csak csörög a telefon, hogy kész az olaj csere, lehet jönni.

    Nem markaszerviz, de hasonló tuskó agyú barmok vannak ott is:
    Haver összetörte az autóját. Átment az elején egy kamion. Elvitte az anyja cége által babusgatott szervizbe. A motorháztetőt felvágása helyett a feszegetest választották, így a két hibátlan első sárvédő mind kuka lett. A srác egy éve nem talál rá sárvédőt. megmondták neki, hogy minimum egymillió, de ők nem vállalják, ez totalkar, elment a nyúlvány, felejtse el. Elhozta hozzám, két hónap alatt összeállt az autó, durva fél millióból. (ez egy, a baleset előtt egy hónappal 1.5-ert vásárolt elsőautó)
    Ugyanez a szerviz nagybátyám következő autóján vezérlés csere, 189 ezer (hogy mi? Az anyag költség durva 30 ezer, egy vezérműtengelyes motorka, szijas szett, otthon kicserelem szinte). Nem baj, legalább ki van cserélve.
    Múlt héten vitte hozzájuk rugót meg szilenteket cserélni. Az árát meg se kérdeztem. Hazafelé ráz az autó 90 felett, mint az állat. (az ember bőven 90 felett szokott járni, ismeri az autót). Hát biztos centirozni kell, hozza vissza holnap. Centiroztak neki. Ugyanaz.

    Na ezért szerelem a saját automat, motoromat. Agyalok már a vezérlés rögzítő készleten is. Egyszerűen nem bízom meg a szervizben. Egyikben sem. Alkatrészt cserélni a hülye is tud, nem kell hozzá szakma meg számla. Csak egy affinitás meg néhány szerszám. Pl Megane 2 és hasonló korú Renault. Mindenki be van fosva, hogy a hátsó tárcsa a hátsó kerekcsapaggyal együtt cserélhető csak. Jaja. Mert a szerelő lusta máshogy, és ezen több a haszna, sokkal gyorsabban. Az üres tárcsa darabja 9 ezer, a csapágyas darabja olyan 20. A csapágy meg kb 3 ezer a csapágy boltban, de bőven túléli a tárcsát. Én visszaraktam a régi csapágyat az új tárcsába. Csak tudni kell, hogy lehet szabad kinyomni, meg be nyomni. A másik az abs gyűrű. Jaj hát az sérülékeny, olyat kell venni amin rajta van. Hallod, oda mész, meg fogod kézzel, és át rakod a másikra, mintha egy étel hordó doboz teteje lenne. És akkor a sok megmondó ember jött a csoportban, hogy 500 km múlva meg majd sír a csapágy mert osszeverted te idióta fsz. Eltelt 30 ezer és köszöni jól van a csapágy.

    134003) persuader

    Azért ez nem törvényszerű szerintem. Van nem egy olyan motor, ami a kínzást is bírja akár a száz ezren túl is. Nincs is más opció, mint kínozni őket, mert elindulni is nehéz. Pl Cbr250rr, xl125v. Végig nyélen mennek mindkettővel, 100-150 ezer a garantált bontás nélkül. A varadero-ban akkor jön el a vezérlés csere, a cbr-ben erre nincs is szükség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák