Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Pocee #17960 üzenetére

    hát mivel műszakilag rohadt igényes, a csapszegelékeléses blokkot is csak a yamaha merte bevállalni, akárcsak az 5 szelepet anno, 1.5-2% teljesítményért. ilyen szempontból szerintem etalon.
    versenypályán gyárilag nagy a lemaradása, de általában a screamer blokkok amúgy is előnyben vannak, vegyük a bmw t. papíron sokkal erősebb és ő használt másodikként kipörgésgátlót elérhető áron, ami ezzel a 200 lóval lesöpört mindent. a kutya nem foglalkozott az R1 el. ZX10 válaszolt egy elég jó csomaggal, RSV4 is. R1 maradt a régi, egy kipörgésgátlót raktak rá, ami jól sikerült, de ebben az olsztályban a nem fejlesztés egyenlő az elfelejtéssel.
    semmikép nem mondanám rá hogy felejtős motor.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák