Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz Integra #29013 üzenetére

    Hát igen, de azért ne feledkezzünk el arról sem, hogy a nagyobb tömeg (és a hosszú építés) azért szerepet játszik abban is, hogy ne kerekezzen állandóan a gép, turbónál azért meg pláne fontos - ugye neten van elég videó turbósított gépekről, amelyek kvázi kezelhetetlenek. Szóval tök jó, ha lesz tengernyi nyomaték meg lóerő, amit aztán az ECU-val kell szoftveresen megzabolázni. Illetve ugye ott a másik probléma, hogy most hova hangolják? Lentre, fentre, középre? Egy turbóval nem lehet mindent, de ha csúcsteljesítményre mennek akkor fentre hangolják, akkor viszont az 1,4-hez képest alul nyomatékot fognak veszíteni. Sok a kérdőjel. De ez csak az én elképzelésem, majd persu megcáfol:DDD

    mod: ja igen, meg még egy nagyon forró és érzékeny alkatrész, az nagyon hiányzik...

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák