Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alvaro

    senior tag

    válasz degu #3246 üzenetére

    Nálam a kesztyűnek van csak elektromos fűtése, de pont az van, hogy a motor akkujáról megy. Mivel gyári extraként kapható az F650-ekhez markolatfűtés, ezt azért csak elbírja.
    Azért ilyenkor vigyázok az akkura, főleg, hogy nálam a generátor valószínűleg sose ad le távolról se akkora teljesítményt, ami rá van írva

    Ez fordulatszámfüggő, F650-nél azt hiszem 5000rpm kell, hogy meglegyen a 400 watt, ami viszont már nagyon bőséges lenne a plusz dolgokhoz. Így, hogy a tipikus fordulatszám nálam 2500-3000 ilyenkor (felváltáshoz húzom csak ki egy picit jobban), sokszor pedig csak az 1500-as alapjárat, ennél azért jóval kevesebbet ad le általában.

    Hozzávéve, hogy télen nagyobb a belső ellenállása az akkunak, ezért eléggé megszenved az indítóval, ilyenkor jobban vigyázok rá: sokkal kevesebbet gurulok leállított motorral, nagyon ritkán használok távolsági fényt (ami +55 watt), ha pedig mégis megállok egy (tudom előre, hogy) hosszú piroshoz, kulccsal lenyomom a világítást is az akkut kímélendő.

    Egyszer megmakacsolta magát a Rotax (talán novemberben), és nagyon sokat indítóztam, akkor mégis csúnyán lemerült - na akkor rátettem töltőre. Miután hazamentem, egy segítséggel betolás után.

    Tegyük hozzá, a kesztyű összesen 2A plusz terhelés (hivatalosan). Sokkal többet nem tennék rá most. f650.hu-n olvastam olyanról, aki 110 watt extra világítást tett föl a motorjára, na neki nyáridőben is leszívta az akkuját.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz degu #3246 üzenetére

    Nem csak néhány indítózásra jók ezek az akkuk. Minél újabb a gépjármű, annál többet tud egyébként. A lambda szondákat pl melegíteni kell üzemi hőfokra, ott szaladnak az amperek rendesen, nem egy ülésfűtés fog betenni neki.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák