Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Dexar007 #33001 üzenetére

    Vitaalap? Mi a tökről?:U Olvass vissza, használd a keresőt, 100x le lett írva,
    hogy közúton hogyan közlekedik az ember, mekkora tartalékokat hagy.:R
    Nem akarom ismételni magam, de ha közúton határon próbálsz egy kanyart
    bevenni, az nagy baromság, mert ha nem sikerül, nincs kavicságy gumifallal.
    Mikor kerülhetsz olyan helyzetbe, hogy korrigálnod kell? Közúton ~bármikor.
    Szóval nem mész határon: onnantól kezdve minden módon belefér a kanyar.

    Ha sztorizgathatok, hadd idézzem fel a DT50-nel egy (régi) tapasztalatomat:
    (gyerekként még) félelemérzet nélkül "lapon" fordultam vele egy parkolóban,
    mindezt rögtönzött verseny közben, miközben majdnem össze is ütköztünk,
    de szerencsére nem lett baj. Ja, és védőfelszerelés nuku. Szóval beszúrtam
    a belső ívre, ledöntöttem, és "nyertem". Hú... Ha ott nyomok egy lowside-ot,
    akkor kiütöm unokatesómat, lezúzok 2 motort, és a lábamból se sok marad.
    Mennyi voltam? 14-15? Mondták is, hogy nem kéne annyira dönteni, mert a
    talaj sem az igazi, könnyen lehetett volna baj belőle. Bátor voltam. Vakmerő.
    De gyorsan felfogtam, hogy ez nem így megy... Lehet menni versenypályára,
    ahol beöltözve lehet a határokat feszegetni - a vasat eldobálni. Közúton meg
    maradjunk vmi épeszű tempónál, mert bármikor változhat a tapadás is, jöhet
    szembejövő, stb. (Linkeltem is egy HSZ-t, hogy két tök más világról van szó.
    Erre kötöd az ebet a karóhoz, hogy AZ segítene jobban kezelni az XT-t...:F
    Úgy tudom, azt a motort eleve nem is versenypályára találták ki.:N Ha ilyen
    ambícióid vannak, akkor vegyél sportmotort. És menj ki a Hungaroringre.;])

Új hozzászólás Aktív témák