Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz #79335424 #69651 üzenetére

    Egyet is értek Veled, meg nem is! :K :N

    Véleményem szerint, ez az olyan balf@szoknak van kitalálva, mint amilyen én is vagyok! :DDD
    Pl.: megyek enyhe terepen, és arra is kell figyelnem, hogy mikor merre váltok. Ráadásul (még) nem megy elég jól az állva váltás, ezért ilyenkor az esetek kb. felében le kell ülnöm egy pillanatra. Nem szégyellem kimondani: balf@sz vagyok, de legalább tudom magamról, és látom magamon a fejlődést! Régebben minden váltásnál le kellett ülnöm. De a lényeg: még mindig figyelnem kell a váltásra! És ez bizony sokat elvesz abból, amikre még figyelhetnék helyette! Sokan nem akarnak ennél komolyabb szintre lépni, és inkább csak élveznék a táj szépségét, stb. Én speciel rohadtul élvezem a terepezés minden pillanatát, de 100%, hogy ha egy ilyen "ótómatával" mennék, még jobban élvezném az egészet!
    ...és most lehet kövekkel megdobálni, de ez az őszinte véleményem... :B

    Amúgy ennek a cikknek a második oldalán még részletesebben le is írják, hogy miért is jó az automata terepen! :K

    u.i.: vezettem az BMW R1200GS Adventure-t, azon ilyen kuplung-nélküli váltó volt. Hamar meg lehetett szokni, de az mégsem igazi automata, ott van kuplung (lefulladsz megálláskor, ha nem használod) stb.

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

  • Archer

    őstag

    válasz #79335424 #69651 üzenetére

    Nagyobb köbös gépeknél magas fordulaton már elég becsületes motorfék van, sokkal jobban lassít, mint a hátul a 220-as tárcsa meg az egydugós nyereg (ha az én motoromat veszem figyelembe), első fékkel befékezni egy élesebb kanyarba (pláne ismeretlen terepen) pedig már egy felsőbb szint, ezt nem a hegyi szerpentinen a szalagkorlátok között kell gyakorolni. Szóval szerintem igenis álljon rendelkezésünkre a motorfék bármely körülmények között, ne csak annyira, ahogy éppen a váltó gondolja. Mondjuk egy utazós autóban, ahol sok száz km-t kell napi szinten levezetni és a lényeg, hogy minél gyorsabban és kényelmesebben elérjünk A-ból B-be, biztos jó dolog, de egy komolyabb teljesítményű motoron szerintem nem az igazi. Másik, hogy mondjuk egy sor4 1000 motoron berakom 5-be itthon, lent a horvát tengerparton meg kiveszem üresbe, megoldja erőből az egészet.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák