-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alu
senior tag
válasz molnarpeter #18670 üzenetére
& Jakab66[hun]
Hetvenes hengerben még a sima se olcsó, úgy hogy szerintem maradok a 60 -as hengernél, annál legalább nem kell felmarni a forgattyúsházat. Egy ilyen hengerre gondoltam, szerintetek ebből elég a sima, vagy inkább +5 ezerért a tuning dugós? Karbit is cserélném egy 19 -es Amal versenykarbira. Teljesítmény szempontjából lenne valami javulás, ha lecserélném az eredeti kipufogót egy tuning rezóra? Elvileg ki van szedve a fojtás és nem nagyon szeretném, ha "repedtfazék" hangja lenne a motornak.. a jelenlegi jellegzetes Simsonhang bőven megfelel.
Ha 60 -as hengert tennék rá a csapágyakat ugyan úgy ki kellene cserélnem? Főtengely bírná a tuninghengert?λŁƯ™
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz molnarpeter #18761 üzenetére
Most nem gcizes, de ez legalabb akkora tanacs, minthogy a dominans labadra vegyel nike cipot, a maradek egyre meg eleg a fila is.
Inkabb az illeszteseket kene helyrerakni, hogy szukseg van e c4 re.
En eddig egy par skf et vettem fotengelyhez ehhez a motorhoz. megszorult vele 3 dugo, azok sem egyszer, eltort benne nehany ezek kozul, kapott egy kis fotengelyhezazolo alatetet is az arcaba olvadt formaban, elkoptattam 2 hengert es most van benne a 2. fotengely, versenyhasznalat mellet. Es ugyanugy szocimotor. Ellenben nem szogezem le hogy e az ubercsapagy mind felett. A koyo egyebkent olcsobb. Nem mintha szamitana az ar.
Csak ezeket honnan veszik az emberek???Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
válasz molnarpeter #18759 üzenetére
Aha. Akkor most számold össze, hogy mindez, amit felsoroltál, mennyi - az átalakítás szervizdíját se felejtsd el. S hogy maga a Simó mennyit ér. S hogy mennyiért kapnál egy újabb, jobb, modernebb, megbízhatóbb motort, akár egy Minarelli AM6-os vasdugós 50-es is (ha korhatár miatt nem tud váltani) messze megbízhatóbb és erősebb annál, mint amit ezekkel a tuningokkal a Simóból ki tudnál varázsolni. S végül vesd össze, hogy ez az egész megéri-e...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz molnarpeter #18833 üzenetére
Azt elfelejtettem meg hozzatenni, h 125 2T ket nagyobb kobos nem verseny 4T vel hasonlitottam ossze, ott termeszetesen uzemeltetesben a 4T sokkal penztarcabaratabb. De nincs nagy kulonbseg ar teren.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Alu
senior tag
válasz molnarpeter #18833 üzenetére
A 4T alacsony fordulaton is nyomatékos, a 2T -t pörgetni kell, hogy húzzon.
persuader: Tuning hengerfej, V-Force membrán, tuning kipufogó, valami bütykölés a gyújtáson, ill. a karbin és már ott is van a 48-50 paci. Miért lenne ez olyan hihetetlen?
Szerk:
(#18836) Archer: Egyetértek![ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Alu
senior tag
válasz molnarpeter #18838 üzenetére
Holnap átolvasom, gondolom azért 125 2T vs 250 4T, mert lóerőben kb. azonosak, talán a 250 4T valamivel erősebb.
125 2T kb. 250 4T szint.
250 2T kb. 450 4T szint.λŁƯ™
-
Topiccsendőr
addikt
válasz molnarpeter #21293 üzenetére
Eeegen. Az az etz nel van.
Itt teljesen elektronikus gyujtas van. Ha a fedelzeti feszultseg az akku miatt alacsonyabb, talan de nagyon talan a primer fesz is alacsonyabb. Ez talan valamivel kisebb szekunderfeszt eredmenyez, ami megkerdojelezhetoen kisebb szikrat, kb annyival mintha kopas miatt megnone az elektrodahezag (azaz megerezhetetlen) de alapvetoen ez vagy mukodik vagy nem kategoria, meg injektoros a gep. Csak egy szuk feszultsegtartomanyban mukodik. Alatta meg nem. Ez nem megszakitos gyujtas, hogy mukodik, rosszul mukodik, nem mukodik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz molnarpeter #25724 üzenetére
az lenne, csak nem tudom, hogy milyet keressek, mert után gyártott van dögivel, de hiába rendelem meg vakon, ha nagy lesz az idomba.
btw van 2006-2010 r6r-be után gyártott lámpám, eladó
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok