-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #113711 üzenetére
Két komponensű lúgos mosó is tudja ezt. Böszme cucc, belélegzed meghalsz, valószínű meddővé tesz, meg a földet is ahova utána öblíted, de az autóm kipufogó végéről a 15 éves kormot levarázsolta úgy mint a szar. Egy bajom van, hogy már csak 25l-es kiszerelésben kapható, ami 25 000 + Fa. :/ Valakik nem akarnak beszállni? Carwax Duplex a neve amúgy, szóval ha valakinek van, és nekem adná, érdekel. Ha valaki találkozik vele, érdekel.
-
z123456789
addikt
válasz dellfanboy #113713 üzenetére
Erre pontosan. Ez bennfentes lista, vagy mikori? Mert a listában volt az ősszel is, de mikor felhívtam az értékesítőt azt mondta, hogy már csak 25 kg-os van.
Szerk.: ja, 2019-es lista sajnos. :/ Egy e-mailt azért írok nekik megint.
Szerk II.: nem, nem írok nekik, mert nem válaszolnak. Felhívom őket.
Szerk III.: telefon is megvolt, már nem is foglalkoznak ezzel.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz imrufo #113733 üzenetére
Na, ok. Hétvégén kapok lúgos mosót, ha nem válik be, eskü vadászok ilyenre. Mondjuk megrögzött tisztítószer vásárló vagyok, és a márkát ismerem is, de nem rémlene hogy valamelyik bolt polcán láttam volna ilyet. Segítség?(#113740) etnies
B+! Mi ez a zene? Mondjuk így legalább 20 év után ezzel a remake-kel megértettem hogy az "egy szőke gém..." az "e Föld tekén..." igazából. -
z123456789
addikt
válasz tboldi #113746 üzenetére
Gyerek voltam, lehet én sem artikuláltam még akkor rendesen.
(#113747) canniball
Az első találat nekem is megvolt, de nem fogok a netről rendelni egy WC tisztító. Csak lesz valamelyik hiperben.
A videó alatt úgy látom vannak akiket nem győzött meg a tag. De helyt adok. Köszi.
Ha nem válik be lúgos anyag amit kapok, akkor majd ráérek gondolkozni máson. Egyébként Persu is valami savat említ. Rohadtul béna voltam kémiából, és szar is, szóval nem tudom, hogy sav/lúg között mi a különbség a témát illetően. (Nehogy belinkeljétek a PH értékeket!) Az tuti, hogy ami volt carwax duplexem, az két komponensű lúgos mosó, és ésszel használva, csodákat művelt. Vannak APC anyagok, szerintem azokban is hasonló hatóanyag lehet, elnézve az autóápolás topicot. A lényeg, hogy lesz mivel kísérleteznem.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #113951 üzenetére
Istenem, ha lenne a családban fodrász, meg autó vagy motorszerelő...halálra gyötörném mindegyiket.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #114108 üzenetére
Mennyire igazad van. Tényleg így van. Sokszor látni ilyet, ügyfél, és "értékesítő" között is. Mint pl mondjuk egy nagypofájú kőműves, mikor mondja haragosan, hogy "há nem bazmeg?" Na most erre 99%-ban "hát de" a válasz.(#114109) geresics
Ha nem tudnám hogy utálod, azt hinném a rajongója vagy. Mert mindig követed az oldalát.(#114112) Baboss94
Sejtettem, hogy elhibázom.
Helyes, helyes. -
z123456789
addikt
Na srácok!
November óta készülök erre a posztra, szóval remélem eloszlatok pár tévhitet, megválaszolok pár kérdést. Adnék is címet neki, mint amolyan kis bejegyzés, hogy keresővel meg lehessen találni.Sportkipufogó vizsgáztatása, módosított kipufogó vizsgáztatása, E szám, NKH, forgalmiba bejegyzés.
Vettem egy motort novemberben, nem a gyári kipufogó volt rajta, ami volt rajta, az meg egy replika volt, mindenféle dokumentáció, és gravírozás nélkül. A gyári meg nem tetszett. Eltökélt széndékom volt, hogy a motor teljesen megfeleljen a közúti közlekedés szabályainak is, holott nem épp oda tervezték. Nem szeretek kötekedni senkivel, pláne nem bizonygatni egy rendőrnek az igazamat, meg hogy szar a rendszer. Úgyhogy elkezdtem keresni típusazonos kipufogót. Nem volt nehéz, lévén hogy nem mai darab a motor. Így csak egyetlen gyártót találtam aki kimondottan az én motoromhoz készít kipufogót, E számos, gravírozott, és adnak hozzá homologizációs papírt is. (Később mondjuk Gabomann-tól kaptam egy jó tippet, hogy bármelyik engedéllyel rendelkező itthoni kipufogó gyártónál is megoldhattam volna ezt a dolgot, de akkor már késő volt. Bármennyire is triviális ez, nekem nem jutott eszembe.) Mindegy, olasz motor, olasz kipufogó dukál.
Felvettem a kapcsolatot egy itthoni kipufogó forgalmazóval (Akrapovics Kft.) Mivel ez a nevük, de a link meg leo-vince.hu-ra mutat, közben meg árulnak minden márkát, gondoltam jobb, ha letisztázom, nem kamu oldal, csak szerintem eltévedtek a web adta lehetőségek erdejében.
A tulajdonos biztosított róla, hogy több típusazonos kipufogót árulnak, kapok hozzá homologizációs papírt, és az E szám, sorozatszám fel van gravírozva a kipufogóra. Így nem kell külön beíratnom, csak elég ha ezzel a papírral igazolom magamat a rendőrnél. Én azonban ragaszkodtam ahhoz, hogy ezt beírják a forgalmiba. Szerencsére az élet úgy hozta, hogy lett egy ismerősöm a közlekedési hatóságnál. Nem kell aggódni, semmi csókosság nem történt, csak annyival voltam előrébb, hogy tudtam kit kell keresni, és tudtam, hogy LÉTEZIK a folyamat, amivel egy ilyen teljesen legális alkatrészt bejegyeztethetek a forgalmiba. Nem ismerősöknek egy sima központi számot kell hívni, és majd ott átkapcslják. Időpontot csak személyesen lehet kérni.
FONTOS! A kipufogó típusazonos, nem tuning. Tehát a gyári értékeivel elvileg megegyező. Ezt igazolja a papír amit kaptam hozzá. Ha teljesítménynövelő, vagy menettulajdonságot befolyásoló alkatrész kerül be egy járműbe, az azért bonyolultabb. TÜV lefordíttatása, külön vizsga, stb...Az én célom csak az volt, hogy ez kerüljön be a forgalmiba.
A folyamat(om):
NKH-tól kell időpontot kérni vizsgáztatásra. Hosszú a sor, ez lehet pár hónap is. Beviszed a papírt amit kaptál a kipufogóhoz, meg viszed a motort, és megmutatod az illetékesnek(annak akinél fizeted a viszgadíjat, vagy ő majd megmondja, hogy kinek kell ránéznie még a papírra, nálam volt egy másik tag is.) 4360 Ft vizsgadíj, és elmondják, hogy a vizsgáztatónak megjegyzésbe fel kell tüntetnie, hogy módosított, utángyártott XY sorozat, és engedélyszmú kipufogóval van szerelve. Majd miután levizsgázik a motor, kapsz egy vizsgapapírt, azzal elbattyogsz az okmányirodába, jelzed, hogy műszaki vizsgád volt, és szeretnéd a vizsgapapír megjegyzése alapján bejegyeztetni az utángyártott kipufogódat, szépen vagy beírják, vagy készítenek egy új forgalmit.
Nekem pont olyan "szerencsém" volt, hogy ma reggel frissítették a programjukat az NKH-sok, és már nincs ilyen megnevezés, hogy benzin üzemű, hanem ólommentes benzin üzemű, meg ilyen apróságok, így ezek eltérő módon szerepeltek volna a forgalmimban. Korábban még éltek ezek a megnevezések. Mondta is a vizsgabiztos, hogy ez miatt, lehet új forgalmit fognak adni, ami ugye 6000.
Hát adtak új forgalmit, de egy fillért nem kértek, mert hogy az NKH megjegyzési rovatban olyan szerepelt ami miatt a kishölgy hivatalból ezt ingyen cserélheti. Szóval Uraim! Jöjjenek a számok, mert azt szereti mindenki.
A kipufogó 161 000 Ft-ba került, 1 575 Ft postaköltséggel. (Ez ugye lehetett volna mondjuk 50 000 is, ha itthon csináltatom valakivel.) Illetve 4 360 Ft volt a műszaki vizsga, meg kb egy órámba került okmányirodával együtt.
u.i.: a motor izzós index-szel került gyártásra, én ledessel mentem, amit ilyen közel fotóztak, mint itt én. De ebbe sem kötöttek bele. Az az egyetlen pont volt, amitől féltem kicsit. Kétszemélyes a motor, az is maradt, lábtartók fel voltak szerelve. Légyszi szóljatok, ha valameylik képen nem rejtettem el valami infót, amit mondjuk ti sem tennétek ki a net népének közszemlére. Belóg a péló, vagy a szőrös hasam, ilyesmi.
(Képek még külön hsz-ben.)[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #114141 üzenetére
-
z123456789
addikt
válasz dellfanboy #114148 üzenetére
-
z123456789
addikt
válasz #81556480 #114165 üzenetére
Első két kép: "ilyen volt, ilyen lett", harmadik, meg a vizsgára felszerelve, lábtartó, index.
Nem is az hogy ritka, a probléma nekem az volt, hogy egy használt kipufogóhoz nem biztos hogy kapsz olyan papírt amit ott látsz a képen. :-/ Leo Vince X3 is állítólag marha jó hozzá, de a fazon azt mondta, már csak a GPR gyárt hozzá, az Akrapovic meg a hivatalos forgalmazón keresztül készít csak kipufogót. Megvan a hivatalos forgalmazóhoz a kontaktom, de gondolom egy Akra még ennél is drágább lett volna, illetve nekem szimpatikus volt, hogy olasza termék. Szóval őket fel sem hívtam. Mondjuk itt most hirtelen találtam egyet, leömlővel, nem sokkal drágábbért...kérdés, hogy ez is road legal-e. Jól van, mindegy, utólag mindenki okosabb.
Az első kipufogóval az is volt még a bajom, hogy leégette az indexet a dB killerrel. Lehet, hogy dB killer nélkül nem égette volna le, mert nagyobb keresztmetszeten távozik a hő...de mindegy is. Mindenképp kellett az E jeles kipufogó.(#114166) canniball
Hu, hát leírom akiket én tudok, de volt már itt róluk szó többször is szerintem, első körben őket kérdeztem volna meg.
Bódis
Red Raptor
Hirtelen ez a kettő jut eszembe, de ha jól emlékszem láttam már facebookos csoportokban más neveket is. Első körben talán érdemes őket is megkérdezni, ha az ember gyártatna. És ha korrekt tervvel állnak elő, akkor talán nem lehet olyan rossz vétel.
Részemről a megtiszteltetés, ha bekerül az összefoglalóba. Köszönöm.(#114167) Micsurin
Igaz, valami Martin is van még.(#114168) Predator2
Két haverom is csináltatott Plus Racing bőr ruhát magának, nagyon meg vannak elégedve vele. A kesztyűdhöz ennyit tudok hozzá fűzni. -
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #114175 üzenetére
Köszi.
Na, akkor meg is érkeztünk, tökéletes dobot választottam.
Igen, igen, hasonló gondolatok bennem is felmerültek. Elvileg 1968-as a cég, bár szerintem (és ha jól értettem) nem régóta foglalkoznak kipufogókkal. Mindenesetre jó a hangja, nekem tetszik dB killerrel is, és nem prüszköl tőle a motorka. -
z123456789
addikt
válasz runner 125 #114178 üzenetére
Ja, nem vertem nagy dobra.
Ez konkrétan az övé volt. Sokat nem kellett győzködnie...miután mentem egy DRZ-vel.
(Viccűtem. )[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz etnies #114204 üzenetére
Bár nem motor, csak bringa, de én vettem egy ilyen Nean dögnehéz szart.
Elvileg majdnem 9 percig bírja a flexet. Mondjuk ez ugye U lakat, sokat nem ér vele az ember a motorjánál. -
z123456789
addikt
válasz #81556480 #114222 üzenetére
Kivétel nélkül jó szokott lenni a 42-es lábamra a 42-es cipő. Kivétel a kurva nikeSB. Annak a formája totál nem adja az én lábfejemet. Az Adidas Skateboardingban találtam meg a számomra legkényelmesebb, és legjobb csukákat, de abból meg 42 2/3-os a full passzentos. 42-es kicsi. Illetve én sokáig nem hordtam DC-t (kb olyan okokért, amiért KTM-et sem veszek. ), de aztán találtam egy forrást ahonnan már szívesebben vásárolok, és láss csodát! A 42-es DC-ket mintha a lábamra öntötték volna. Azóta az a második kedvenc márkám az Adidas SB után, lévén, hogy amúgy is imádom a Team-et. Na és akkor a totálisan felesleges, és mindenki számára érdektelen bevezető után :
Cross csizmából abszolút a 43-as volt jó nekem is a 42-es lábamra. Jól teszed hogy cseréled, az orra szerintem sem fog tágulni, ha minden igaza, ezek csak max lágyulnak egy kicsit bokamozdításhoz, aztán kalap. -
z123456789
addikt
válasz runner 125 #114567 üzenetére
Juhu! Szép!
Pár adat róla? Gondolom E verzió. Évjárat? Mennyi az annyi? Stb... Ha nem titok, persze. -
z123456789
addikt
válasz runner 125 #114580 üzenetére
Király. Köszönöm szépen.
Továbbra is mozgatja a fantáziám amúgy. Kizárólag utcára, SM-nek vennék egyet. Mert ugye terepre megvan már. Illetve azért, mert mióta ismerem ezt a motort (kb megjelenése óta), azóta bele vagyok zúgva az SM verzióba. Sok boldog km-t neki! (Nem kell átadni, ez csak ilyen formaiság. ) -
z123456789
addikt
válasz dellfanboy #114812 üzenetére
Mondjuk ha közúton is akarja használni, akkor lehet hogy cross-t nem fog találni rendszámosat.
Ebben az esetben tényleg endurot kell keressen. :/ -
z123456789
addikt
válasz adam320 #114814 üzenetére
Olvastam.
De ő meg cross-t ajánlott. Én arra reagáltam hogy ha akarod közúton használni, akkor cross-ból nem hiszem hogy találsz rendszámosat. Ritka, na...
Azt mindjárt gondoltam, hogy terepgumi, de majd érdekelne, hogy milyen csíkosat választottál erre a felhasználásra. Tényleg.
Örülök, hogy egyre többen keresik ezt a felhasználási kört itt a topicban.(#114815) geresics
Abból milyet használtok? Vagy abból csak egyféle van? Keménységre gondolok. Vagy olyan szerencsés vagy, hogy a kapualjból nyílik a terep játszótér, és nem kell aszfalton menni?(#114817) runner 125
Szerintem max 400-ra gondolt, ti meg nyilván ilyen 800< körül fogtok ajánlani. Persze cross-t rendszám nélkül, mert rendszámosban egy enduro ennél drágább is lehet. És a kis ccm nagy ccm, öreg vs újabb vita el sem kezdődött.Mindenesetre kíváncsian várom az ajánlásokat. Most jól jönne egy Gabomann is a többiek mellé.
Megidézlek!(#114818) JoinR
2020-as már megvehető? Anno én is nézegettem őket, de itt mindenki azt mondta, betegágy.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #114973 üzenetére
Én amúgy a napokban erősen gondolkoztam azon, hogy vennék egy terepmotorkát, valami kisebbet, szerelgetni. Vagyis hogy megtanuljak rajta, de ha mondjuk elbaszok valamit, akkor mondjuk 50e menjen csak kukába, ne a komplett motor amit többszázért vettem.
Az se baj, ha egy évig csak szerelgetem, és el sem indul, majd csak valamikor. De pl a mostaninál nem mernék még szelephézagot sem ellenőrizni, pedig az sem tűnik bonyolultnak. Vagy ne adj isten dugattyút cserélni, vezérlést. Nem fillérbaszás miatt csinálnám ezt, hanem hogy az utókornak hátrahagyhassak egy működőképes "ebbemégvananyag" járművet. Tudjátok, ez a "na ennek legalább volt gazdája" fílingeset. Van erre ajánlott típus, amihez mondjuk könnyű alkatrészt szerezni, meg mondjuk a szerelése sem éppen bonyolult? Simán lehet valami ami romokban van. Mindig is álmom volt hogy egy autót/motort visszahozzak a halálból. Láttam ma valami régebbi kereklámpás Honda terepmotort is képes motoron. Egy olyan is jopófa, abban sem lehet sok újkori tudomány, nem? -
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #114986 üzenetére
Ezt hogy érted? Mármint az összedobást? Én akarom összedobni a ZINTERNETRŰ megtanulva. (Na jó, meg van egy haverom aki motorszerelő sulit csinált, aztán a geci magának mindent megcsinál, de máséhoz fosik nyúlni. Amúgy meg matracgyárban dolgozik. Na és amikor ő csődöt mond, akkor jövök ide hozzád. ) Így tervezném.
Jaj, mindig ez a keret. Hát nulla természetesen, de ugye én most tényleg szarból akarok várat. Nem tudom klasszik max 400e. De amiket ma néztem majd mind 200 alatt volt.
Teljesítmény: egy kis 125-össel tökre elégedett lennék, majd 100 kilo vagyok, azért bírjon el. Nem kell hogy 70 lovas legyen, és nem kell hogy bírja a hard terepet sem. Ez így jól körül van írva? -
z123456789
addikt
válasz JóGéza #114988 üzenetére
(#114988) JóGéza
Nem, ez annyira nem bejövős forma.(#114992) persuader
"En ugye mindenkepp a 2T iranyba foglak tolni, izlesedtol fuggetlenul :D"
Jóóó, érdekel a 2T, főleg akkor már lenne tapasztalatom 2T-vel is a 4T mellett.
A postás vonal az a két monkey motorka? TW + RV?
TDR: Fuh, ez tényleg kurva csúnya... Hagyjuk a dakar bajnokait, méltatlan vagyok hozzájuk.
Na! A két aprilia bejövős, az RX csak 50-esben van?
"Soha ne nezd meg a profilkepeket." Nagyon régóta így használom a facebookot.DT-re mindig is vágytam fiatalabb koromban. Mindenki azzal baszatta a faluban (meg a szomszéd faluban is), csak nekem volt rohadás simsonon. Úgyhogy az is tetszik.
Annyira hülye vagy... Uccsó mondat.
Ja, nagyjából érzelem vezérelve azokat néztem amik tetszenek. Fogalmam sincs, melyik könnyen szerelhető, vagy sem. Igazából annyi elvárásom van vele szemben, hogy minél olcsóbb legyen az alany, és majd idővel a kezem által működésre bírjam. Pl láttam ma egy 600-as KLR-t vagy mit. Dugattyú, lánc kapufa. Ilyennek is nekiállnék. De hogy valami konkrét is legyen, az ilyen kezdetleges kinézetű, kereklámpás, oldschool terepmotorok is tetszenek.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #115003 üzenetére
Ja, bocsi, erre meg akkor most válaszolok.
Na, 2T vonal jó lesz. Érdekel is, meg 4T-m már van. Az RX 125-ből linkelnél egy konkrét képet, csak hogy tudjam egyre gondolunk-e. Azt tudom, hogy te tudod, mire gondolsz, magamban nem vagyok biztos. És akkor meg is van a kiszemelt példány.
Illetve a facebook csoportok melyek lennének? Szart akarok olcsón venni, abszolút ez a célom. -
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #115031 üzenetére
Na, itt vagyok. Bár beszéltünk már privátban azóta, úgy gondolom illik itt is válaszolni.
Az RX kicsit jobban tetszik.(#115033) LaciCRM
Mivel az SM téma nálam állandó dolog, azon gondolkoztam én is, hogy nem lehetne-e egyből SM-é alakítani egy ilyen RX-et.(#115075) fattyu
Lemaradtam, mit hoztál el? Muti má'!(#115123) persuader
Én kb úgy szeretnék nekiállni ennek a projektnek, hogy a lehető legolcsóbban, valami purdét venni, aztán ha képes leszek rá hogy beinduljon, akkor nagyon örülni fogok neki, ha nem, akkor meg leszarom azt a pénzt, amit addig kidobtam rá. Ezért előzi meg ennyi szófosó hsz. Az esélytelenek nyugalmával állok neki, és abból vagy 0 vagy csak jó sülhet ki.(#115147) LaciCRM
Novemberben vettem a motort. Voltak vele céljaim (korábban írtam egy jó hosszú posztot), ezért is nem vagánykodtam vele, meg terepmotor ide vagy oda, azért hideg volt, na. Szóval ült a dolog, mire meglett minden rajta, meg beütött ez a koronagyász. Az én döntésem az, hogy nem motorozom. (Nem török pálcát senki felett, én nem, és kész.) Úgyhogy nagyjából én is átérzem a nyomort.(#115161) Micsurin
Korábbi "kész a motorom" írásomhoz annyit, hogy ja, nekem is E jeles Alis index+ Alis relé van. Villamosmérnök szomszéd szívott vele vagy 2 órát, mire bekötötte. Működött, de olyat csinál, hogy menet közben nem villog, hanem világít folyamatosan. Ezt csak sebességben csinálja. Szóval ja, azóta rendeltem E jeles sima izzósat, szarom le, megy rá az. -
z123456789
addikt
Utolsó kettőhöz hozzászólva: így van. valószínű a PayPal vált, nem a bankod. :/
Paypal topicban le van írva hogyan kell ezt beállítani.Szerk.: Micsurin előtti kettőhöz hozzászólva.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115482 üzenetére
Na jól van ember. Öreg vagyok én már ehhez. Felét nem értem miről beszélsz. XD
Marad a szaros izzós index. Vagy ha annyira akarom, elviszem valami villanyoshoz. Azért kösz.Fasza a dob. Én sem hallom a különbséget. Az enyémnél sem olyan fülbetűnő, hagyom is bent a dB-t.
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115503 üzenetére
Aha, na jól van. Marad az izzó. Majd ha letörik az összes izzós, akkor megint foglalkozom vele. Mondjuk azt nem értem, hogy ha üresben, egyesben, kettesben villog jól a relével, akkor 3-astól felfele miért világít folyamatosan...Erre nincs ötleted? (Led-esről beszélek most.)
Bazmeg ez annyira magas nekem, mint egy nyárfateteje.
Max ha jössz megnézni a 610-et elmagyarázod.(#115505) geresics
Rohadtul bejön ez a motor, de anno lebeszéltek róla.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115517 üzenetére
Nem tudom láttad-e, vagy végig olvastad-e a korábbi indexes, kipufogós sztorimat, a lényeg, hogy egy ilyen alis 2$-os relét már raktam fel a gyári helyére. Az kellett a ledes indexhez. És ahogy írtam, jó is volt, egészen amíg fel nem váltottam 3. sebességbe. 3. sebességben nem villogott, hanem folymatosan világított. Kedves itteni fórumtaggal dumáltam erről, ő is ilyeneket használ, probléma nélkül. Elképzelése szerint, lehet hogy kifogtam egy szart. El tudom képzelni simán. Illetve azt is hogy a 600 Ft-os relé helyett az általad linkelt jobban fog muzsikálni. Szóval ha tényleg csak ennyi a szitu, hogy be kell kötni a másik helyére, akkor az menni fog.
De mivel nem motorozom, addig amúgy is elleszek amig nem esz erre téged rossebb. aztán majd kitanítasz pontosan. A vilamosmérnök szomszéd már elmagyarázta nagyjából, de hát ki érti ezeket a mérnököket. (Szerintem téged sem foglak. XD ) Lényeg, hogy ha addig nem fog működni, majd valamit összehozunk.
Ja, azt nem tudom Gabomann mondta-e hogy ez enduro, és arra is van szerelve, nem SM. Nem tartanám ésszerűnek arra is használni...erősen gondolkozom inkább azon, hogy Persu által ajánlott RX-ből beszerezni egy hulladékot, és azt működésre bírni, vagy ha rámszakad a bank, akkor a TE610-ből venni egy SM verziót is.
Szóval ha így is érdekel, csak akkor gyere, nehogy csalódás érjen. -
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115782 üzenetére
Na, akkor lehet rápróbálok, bár most az izzósokkal meg vagyok, örülök, hogy minden fasza a motoron.
Ettől még mondjuk van 3-4 garnitúra ledesem, amit nem akarok elajándékozni. Inkább letördelem.Na majd akkor gyere csak! Amúgy pont tegnap is jött még alis ellenállás, amit fél éve rendeltem. Mondanom sem kell, hogy a korábbiak sem segítettek. Ezeket már ki sem próbálom.
(#115831) macilaci78
Ha még aktuális, anno az egyik motoros bolt a Büse nevű márkát ajánlotta.
[kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz canniball #115904 üzenetére
Ja, hát ha ez én véleményemre vagy kíváncsi, ennél rosszabb nevet ki sem találhattak volna brand-nek. De ez csak egy személyes defektes vélemény.
Mindig ez a poszt ugrik be, mikor hasonló kérdés merül fel. Megosztom, hátha ez is egy lehetőség lesz.
A "tud olyat, amit semmilyen más gyártó sem" állítás meg lehet hamis (sőt, én is erős túlzásnak tartom. ), de akkor is ez a poszt jut eszembe elsőre. Egyébként nem hozzájuk járok vásárolni, ha már Győrben kell valamit vennem, szóval távol áll tőlem, hogy reklámozzam őket. -
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115937 üzenetére
Ez ha jól sejtem, olasz mérnöki remek nálam.
És tudom is hogy melyik szerkezet az ami az indexekért felel. Nem merem relének hívni, mert nem biztos hogy ennek ez a pontos neve, de az egyszerűség kedvéért nevezzük annak. Szóval azt tudom hol van. Ülés leszed, bal hátsó idom leszed, és ott van oldalt.
Az a kis lapos gumi. Érdekes, mert a robbantott OEM parts-os oldalon meg úgy néz ki, mint az alis szar. Beletelt, mire rájöttünk, hogy valójába nem úgy néz ki. Manualban meg rohadtul nem találtuk.
Ja, ha jól értelmezem a manualt, akkor az is Flash Device-nak hívja. (Fél órája keresem. )
[kép] [kép] [kép] [kép]
OEM parts.hu 18-as darab.
(#115938) tboy93
Ha az Accordban le tudod cseléni, akkor motorban is le fogod tudni. (Kivéve, ha tényleg valami extra bontós darab. )
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest