Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz z123456789 #114987 üzenetére

    Varja' kifejtem, csak meg atmegyek a gazdasagi elemzo topicba, helyrerakok mindenkit, hogy en tobb blokkot szedtem szet, mint ott az emberek osszesen.
    Pill. :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz z123456789 #114987 üzenetére

    Mast nem tudunk osszedobni, mint a hatalmas okossagot.

    Namost tobb ut is a rendelkezesedre all.
    Ugye lenne a korlatozott terepkepessegu vonal.
    Itt a 4T leghuteses korabban emlitett TW125, RV125, amik jol neznek ki, marhadraga hatso gumival. Sztm tankrohadas es karbi osszerohadason kivul sajnos nagyobb baja nem szokott lenni, ha nem mukodokepes, ezert nem olcso, de igy is tele lehet ganyolassal, csak az ugye nem szol bele itt semmibe, annyira igenytelen. Egyszeru szerkezet, elrontani alig lehet, olcso hozza minden, de bonyolultabb egy 2T nel, legalabbis ami az alkatreszek mennyiseget illeti. A 2T meg masban lesz bonyolultabb.
    En ugye mindenkepp a 2T iranyba foglak tolni, izlesedtol fuggetlenul :D
    Sztm a postas vonal nem lenne jo, tehat sr, gn, ybr, stb.
    Ebben a vonalban lenne, de 2T a DT blokkos TDR is, eszmeletlen ronda, valami turaenduro kezdemeny feleseg, nem nepszeru, epp ezert rendszamosan 200 kornyeken hozzajutsz. Az a baj, hogy szarul nez ki.
    Ennel mar a cagiva tamanaco, vagy elefant 125 is jobb lenne nagyobb terepkepesseggel, ritka alkatresszel.
    (Hacsak nincs kozos pont a mito-val vagy freccia-val, ennek utana kell nezni) nagy szopo lehet belole, viszont felszereltsege kategoriajaban mai napig paratlan. Ugyanilyen szarul kinezo dakar szokeveny az aprilia tuareg. Ehhez mar jobb az alkatresz ellatas, rotax 123 eroforras, itt szerelesnel jobban esznel kell lenni, kicsit dragabb feleleszteni a nikaszil henger, es a minosegi dugattyu- hajtorud borsos ara miatt, viszont cserebe tobb loerot kapnal, megbizhatoan.

    A fix favorit, amit almombol felkeltve azonnal mondok termeszetesen az RX es ETX lenne rotax 122 vel.
    Alkatreszt most vettem facebook csoportbol egy egesz blokk kuplung es generator nelkul 15e. (Asszem 3. tartalek blokk, ugy terveztem, hogy nagyon hamar felrobban az elozo, de nem sikerult neki :D )

    Ezekbe a csoportokba be kell iratkoznod, es nagyon kulonleges embereket, kerdeseket, kereseket fogsz megismerni, de ha komolyan veszed, kicsinalod magad. Nem szabad a profilkepeket megnezni. Soha ne nezd meg a profilkepeket. Csak amin alkatresz van. Ugy nem olvad le az arcod. Csak a haszonszerzesre szabad hasznalni ezt a reszet a facebooknak.

    Masik favoritom a DT125. Ebbol mindenkepp R es kell az LC tul regi. Es az a fajta, amelyiknek nincs fordszammeroje. Annak tokeletes a fejidomja. Semmi sallang. Sztm jarhato ut belole 200ccm est csinalni, a blokkontveny ugyanaz, talan a valto-kuplung is. Mivel gyarilag vasperselyes, fel lehet furni, a power szelepen sztm nem kell igazitani, masik kipu, a gyari legszurohaz pedig fojtatlanabb a gyari 200 as verzional, tehat szivo oldalrol jok vagyunk. 200 as hengerszett bayen 200-300€ kornyeken megy, plug&play.
    De ez teljesen illegalis, es igazabol melyen megvetem azt, aki ilyesmit csinalna, foleg ha meg egy 34 es karbit rarakna, allithato gyujtassal, szamolt kipufogoval, plusz rarakna egy bontott yz hutot, hat akkor meg ennel is jobban elitelnem, mint eddig.

    De amugy eddig miket neztel konkretan, milyen tipusokat?

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák