-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
shiNIN
tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
Ja hogy úgy értetted. Persze, 50 köbcenti felett utazhat két személy, ha van hátsó ülés
A munkába járás attól függ, hol történik. Nem mindegy, hogy Budapest belterülete vagy szerpentin
De elsősorban Tőled függ, hogy mi a megfelelő. Amit eddig láttam (nem mintha az olyan sok lenne), a legtöbb a vezetőn múlik, nem azon, hogy mire akarja, mennyi tapasztalattal, milyen utakon. Roppant különbözőek az emberek. -
shiNIN
tag
válasz sketchifun #12603 üzenetére
Egyenesben, jó úton igazán nem kell nagy tudás, hogy ne legyen gond egy kis száguldásból. Viszont az unalmas Én még nem tudtam 130 fölött menni, mert az enyém annyit bír, de ha azt az izgalmat megszorozzuk 10-zel, még mindig nem vagyunk sehol. A kanyarok az érdekesek, kisebb sebességnél is, ott érdemes minél gyorsabban, de még biztonságosan menni
Az erő pedig nem azt jelenti, hogy na most akkor húzzuk a gázt, amíg bírjuk. Jó az, ha van némi erő, amit kihasználhatunk, ha kell. Szimpatizálok azzal, hogy az emberek ne gyönge motort vegyenek elsőnek, bár egyeseknek az a jobb. (Egyeseknek pedig az, ha nem is gondolnak motorozásra.) Persze van egy szint, ami fölött a motor olyan erős már lent is, hogy egy kezdőnek veszélyes, de a kettő között... Személyfüggő, no. -
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #12610 üzenetére
Nem akaropk mindenáron vitatkozni, de az én motoromnál ilyenek nem voltak. 110-nél teljesen kellemes (az a max. utazótempója szerintem, tovább csak rövid ideig pörgetem), buckákat, kátyúkat és süllyesztett csatornafedeleket meglepően jól kibír velem együtt (Szentlélek-Mályinka nekem poén volt, Alvarónak horror, pedig én eredtem a gs-esek nyomába egy ideig. a keresztbordákat nem bírja. ja, zörögni zörög, mintha szét akarna esni, de nem ugrik ki a gyomrom a durva úthibákon se. Alvaro állítása szerint az övé Cilin is igen, nem tudom, miért), s kezdettől fogva az a hely az ülése, amin a legmeditatívabb, legbiztonságosabb érzést vagyok képes megtapasztalni. Ez utóbbit nem értem, de még az esésekkor sem veszett el belőle sok. Csak kanyar előtt tűnik el rendszeresen az önbizalmam. De ez az egyéni pszichiátriai problémám.
-
shiNIN
tag
Á, bármilyen motorral járható, csak lassan Persze úgy nem poén.
Nem is az úthibából álló út volt a gond, hanem a trükkös kanyarok. Az egyikben (beláthatatlan jobbkanyar, szűkebb, mint elsőre mutatta, s az út se lett jobb egy szikrát sem, lehet, hogy megcsúsztunk valamin?) mindketten elszálltunk, ugyanúgy. Megfogtuk a motort valahogy és nem jöttek szembe, de onnantól nagyon óvatosan mentünk. -
shiNIN
tag
Márpedig az ember szubjektív okok miatt mondja rá sok mindenre, hogy jobb... Nem azért, mert objektíven előadnak neki valamit. Még lehet is igaz az, amit mondanak, s az adott dolog csodálatos, attól még neki lehet szar azzal élni.
Ó, nem. Te abból indulsz ki, hogy amikor egy órát akarunk leolvasni, nekünk mindannyiunknak egy számra van szükségünk. Akkor valóban gyorsabbnak tűnik a digitális (persze a villogás, pontosság, láthatóság bejönnek, de ezt most hagyjuk, főleg, hogy én nem tudom, milyen egy digitális műszerfal ilyen-olyan fényviszonyok között). Nekem jobb az analóg, mert akkor rögtön látom, hol áll a mutató, míg egy számnál azt el kell helyeznem valahol. Nem a konkrét szám a fontos. Szerintem erről volt szó a múltkor. Normál óránál pl. sietek valahova egészre, a mutatón rögtön látom, hogy még mennyi időm van, digitálisnál pedig számolgathatok és hasonlítgathatok, lassabb és kényelmetlenebb. Legalábbis nekem és még másoknak.Hétvégén Hyo találkozó volt, s mivel Eger környékén, volt egypár óra motorozás a részünkről (majdnem 8 mindkét irányban, cirka 300 km). S kb. először, kifogtunk egy kutat, ami többet csal, mint a többi. Feltűnően, indokolatlanul nagy fogyasztás jött ki. Igazából arányaiban nem oly óriási, normál ember valszeg észre se venné, elég trükkös körülmények esetén én sem, de az én nyári túrázásaim mindig nagyon hasonlók e szempontból, ha jó az idő. Plusz Alvaro is ott volt és neki a következő kútnál teljesen jó tankja lett, pedig a szokásos stílusban mentünk, aminél a két motor hasonlóan fogyaszt. A benzinszintjelzőm is mellettem áll. Nos, van ilyen, de milyen már belekavarni egy hypermiler logjába, valamint lopni, csalni, hazudni?!
A találkozón volt egy Kissas oldaldobozokkal. Teljesen normál GIVI dobozokat a saját cuccaival fel lehet rá fogatni. Ez jól hangzik, majd nekem is lesz egyszer. Hosszú utakra jól jön.Cilire ráfér némi tisztogatás, vettem Brigéciolt is, mert kriminális a lánc kinézete még szerintem is. Plusz lóg megint, következő szervíznél csere lesz. 20 ezret se ment, mikor elkezdett nyúlni. Kicsit többet reméltem tőle, de a gyárinál így is sokkal jobb. A Hyosung gyári láncot és gyári gumit elég nehéz alulmúlni, az a két gyenge pontja, bár a féket és a váltót sem szokták dícsérni, legalábbis a Kissasnál. Nekem még épp megfelelnek, bár azt nem tudom, a váltó miért vonzódik mostanában az üreshez. Régen kerülte. Vagy velem történt valami megmagyarázhatatlan.
-
shiNIN
tag
Ez impresszív. Azt hiszem, meg tudnám szokni. Sebességnél voltaképpen egy szám is jó, egyes esetekben még jobb is, de vannak előnyei az analógnak is. Ízlés/megszokás/egyéb dolga, azt hiszem.
Mondjuk az a sok kis bizbasz ott a sebességérték alatt kissé zavaró nekem, bármit is mutatnak. Elég kevés adatra van szükségem a motoron.
Pontosan úgy sem tudom, hogy mennyivel megyek valósan...[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Itt ugyanaz, a városban ma néhány robogós, tegnap és tegnapelőtt azért láttunk pár motorost, szerencsére napfényt is, mert kétszer átszeltük az országot...
Én valamelyest le tudom törölni a plexit kívülről, de nekem belülről szeret párásodni...
Viszont teszteltem az idén vett nyári protektoros kesztyűmet 10 fokban (a napos részen kora délután valamivel több volt) többszáz km-en, utasként. Teljesen jó. A motoros csizma is elég volt, bezzeg ma huszonpár km-t mentem bakancsban és majd' lefagytak a lábujjaim.
Én magam rég nem motoroztam (de a napsütésben lebrigécioloztam Cili láncát és arra is rájöttünk, hogy hogyan tudjuk végre megfeszíteni azt, dacára az erőskezű szerelői meghúzásnak), holnap tudnánk még, de az nem lesz hosszú és nem kifejezetten élvezetmotorozás, azt hiszem
De tán csak nem lesz az egész november alkalmatlan a motorozásra Nem szokott, legalábbis az elmúlt 2 évben (=mindig, amióta jogsim van) mindig volt 18-20 fokos ragyogó napsütés novemberben, a 20 fok úgy, hogy még reggel se volt hideg, el is mentünk egy nagyobbacska túrára, szlovén és osztrák területekre. Tavaly már hideg volt reggel, persze a gs-es f650.hu-sok nem polipropilének, simán jöttek akár Pestről a szezonzáróra, az volt az utolsó igazán kellemes nap tavaly (mi már jó időben indultunk késő délelőtt , november közepén. -
shiNIN
tag
válasz boogie84 #15308 üzenetére
Itt szinte egész nap köd volt, én pedig megfáztam (az a keleti út a hidegben, sokszáz km motoron utasként nem tett jót, persze nem lett volna gond, ha nem hidegben és valamelyes stresszben teltek volna az elmúlt hetek a házátépítés miatt), így semerre. Ha holnap sütne a nap és jól érezném magam, bizonyára mennék egy kört. Az október elég inaktív volt motorozás szempontjából, viszont rengeteget mászkáltam gyalog.
Ez is egy sovány év volt, még 10 ezer km se jött össze, persze nemcsak az számít. A 48 órás teljesítménytúra s előtte az osztrákiában motorozgatás másokkal egy élmény volt, de úgy ennyi. Tavasszal a kicsike kap egy új láncszettet és hosszabb fokozatokat s jöhet az újabb, tavas 48 órás túra, olyan tempóban, ahogy nekem tetszik Már várom.
Persze addig ott vannak a november és a tél szép napjai is. -
shiNIN
tag
válasz Integra #15445 üzenetére
Nekem rohadtul nem lesz tiszta, de mitől is lenne, itt az eső sárral jár.
Én most brigécioloztam le, mert annyira undorítóan nézett már ki szerencsétlen, most se tökély, de ennek a láncnak már ez is bőven jó, tavasszal cserés lesz.A tologatás sose zavart, igaz, én még sosem fújtam le a láncot. Alvaro túl lelkes s az ő motorján nem kell láncot fújni Pedig nem bánná, a szíj jól néz ki, de megvan a hátránya is.
Sokkal többet toljuk a motort láncfújáson kívülMondtam már, hogy tegnap szép idő volt és elmotoroztunk Fenyőfőig és vissza? Azt hiszem, nem. Jólesett, az idő pazar volt, a táj szép. Szegény motor sokat állt, a fék berozsdásodott, az aksi lemerült, de a gravitáció segített betolni.
El tudnék viselni pár ilyen kellemes napot a közeljövőben is. -
shiNIN
tag
Ja, láttam videót láncfeszítésről, fickó lefújta a láncot, kézzel forgatta a kereket, pár másodperc volt a szeánsz
Tologatással percekig tart, de még az is rém rövid A brigéciolozással pöcsöltem hosszabban, de sütött a nap, énekeltek a madarak, elvoltam a ház előtt, pontosabban az utcán, jelenleg ott dekkolnak a kicsikék. -
shiNIN
tag
válasz Djuree #15507 üzenetére
Akkor örülhetek, hogy a mieink bírják a földutat? Nekem eléggé normál használatnak tűnik egy kis normális földút, amin persze néha van sár, tócsa, homok, miegymás. Sose izgattuk magunkat miatta, s direkt is mentünk ilyen helyekre, mert poén, a motor pedig azért van. Legalábbis a mieink. Túlzásba nem visszük, mindig sokkal több az aszfalt, de azért egypár km földút szinte minden tankban van, már csak a lakhelyünk miatt is
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #15626 üzenetére
Én személy szerint, mint nyári kesztyűs élvezetmotoros, várom a jobb időt Ha esetleg novemberben már nem lesz, akkor majd decemberben vagy januárban megyek egy kört.
Alvaróban még nyilván nem merült fel, hogy ne járjon munkába (továbbra is a motor az egyetlen lehetősége. nyáron a bicikli is, de ilyenkor már rég nem), még alig találkozott egy cseppnyi faggyal, az is aszfaltúton volt. Néha kicsit sáros a hegy, de az még kezelhető. -
shiNIN
tag
válasz #25954560 #15729 üzenetére
Itt alig esik nagyritkán az eső, az is többnyire apró. Fagy is nagyon régen volt... Alvaro még vígan jár ilyenkor. A tavalyi november a 2 hetes fagyos köddel, azt most is emlegeti.
Ha muszáj lenne, kora délután én is tudnék menni egy kört a nyári kesztyűvel, de nem muszáj. -
shiNIN
tag
válasz csabyka666 #16377 üzenetére
Abban igazad van, hogy az alkatrészek hozzáférhetősége és költsége nem mindegy... Ahogy a gyakorisága sem. GS500-ból elég sok van, az jól áll ebből a szempontból.
Olcsó motorvásárláshoz nem értek, még az én 250-esem is 750 ezer volt s majdnem vadiúj... Nem is bántam meg, pedig szétvertem kissé szegénykét. De ez mindegy most.
Viszont ha nem tudsz kicsit várni és jelentősen hozzátenni az összeghez, akkor nem tudom, miből akarsz majd motorozni. Nálunk mindkét motor keveset fogyaszt (átlagosan 3 litert), nem szoktak elromlani a nem szokásos kopó alkatrészek, a szerelőnk se túl drága, én úgy érzem, alig motorozunk, ami igaz is, főleg az én esetemben, ahhoz képest idén is jópár százezer forint elment rájuk (jó, hát a bmw munkába járó motor, abba azért megy havi ezer km mindenképp, ha nem túl télies az idő). S most jön Teresára az új gumiszett, au... Az enyémnél tavasszal szervíz, ugye néha műszaki vagy ruhakopás, ezek azért a km költséget. Nem jó egy motorral nagyon keveset menni, nekem legalábbis hiányérzetem támad tőle. Persze bizonyára más, ha valaki sokkal izgalmasabban motorozik, sőt biztos van, aki örül, ha van egy motorja, amivel keveset, de megy, de azért a motor arra való, hogy használjákMi Alvaróval már kaparjuk a falat kissé, jópár hete nem motoroztunk. Ma végre remek az idő, de a hegyről lemenni ebben a frissen képződött sárban, amit egy nagyobb vaddisznó is lelkesen fogadna... Azt talán mégsem. Autóval sem tudnak ilyenkor feljönni. Ez egy ilyen hely. Ha nincs tél, akkor okés, lehet gyakorolni az enyhe terepet, sőt, elkerülhetetlen.
-
shiNIN
tag
válasz csabyka666 #16398 üzenetére
Mindenféle motor el tud romlani. Vannak szériahibák nagy márkáknál is. Az ugyan nem japán, de a BMW-nek voltak híres villatörései... Aztán vannak az egyéni jellegzetességek, egy teljesen jó szériából pár darab elszántan ragaszkodik valami hibához... Ez sajna ilyen. Persze ha nagyon olcsón vesz az ember motort, akkor a helyzet nyilván sokkal rosszabb. Bizonyos fajta motorokat (pici sportos motor) nem is vennék használtan, mert úgyis széthajtotta valami lelkes ifjoncz. Lehet, hogy nincs igazam, de nekem logikusnak tűnik ez.
-
shiNIN
tag
válasz zsolt19900 #16427 üzenetére
Az én dobozom 38 literes, ha jól emlékszem, alvaróé 45, azt hiszem, az enyémnél jelentősen nagyobb, de van nála nagyobb, elég böszme már. No abban nem fér el a két sisak, pedig nem olyan óriásiak, M és S.
Mai eszemmel magamnak is a legnagyobbat venném, jó az a plusz hely... Ha nagyon, nagyon fontos lesz, akkor talán lesz egyszer oldaldobozom, még ha el is rontja a légellenállást. Szerencsére 2 sisakot nem akarok elhelyezni a motoromon, sőt a másikon se. Annyira nem gond, Ha nem tudjuk vagy akarjuk őket kézben vinni, akkor rákötjük a motorra lánccal, hosszabb időre úgyse hagyjuk magára egyiket sem.S 2 deci is számít, ha pont pár mm hiányzik... Alvaro dobozánál centik hiányoznak. Úgyhogy én nem élném bele magam, hogy két sisak be fog férni.
Remélem, ebből a hozzászólásból nem maradt ki fontos szó, mint a kettővel előzőből, kell nekem szerkesztgetni a mondataimat végső elolvasás nélkül...
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Nem hiszem. Véleményem szerint szar lett volna sisak nélkül arcra esni a legnagyobb esésemkor (máskor le se ért a fejem)
S amit &rew írt, ugye. Én csak kisebb bogarakat kaptam el nyitott plexivel nyáron, de azok is elég kellemetlenek voltak. Hasznos a sisak nagyon s engem speciel kicsit sem zavar -
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #16701 üzenetére
Azért ahhoz sok kell, hogy pl. könyöknél és csuklóban megvédjen a háj Az már nem igazán motorozik, akinek az sikerül... Csípőnél is közel van a csont a bőrfelszínhez. Hiába no, nem lehet megúszni a rendes ruhát...
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #16707 üzenetére
Hú, mennyire nagy dolog már 200 fölött menni egyenesben... Az valszeg kicsit sem félelmetes, a tempós éles kanyarok annál inkább Alvarónál gyorsabb mögé nem ülnék fel Max. egyszer, kipróbálni
Biztos a lányok is rém különbözőek, de nagyon szar, ha nem nálad van a kontroll, nem kell őket ezen felül is sokkolni. Nyilván csak fokozatosan, ha igénylik. -
shiNIN
tag
válasz KoVee84 #17051 üzenetére
Alvaro képes a teljesen kihalt dűlőn is használni az indexet Nekem ez lenne az a pont, ahol akár képes lennék kihagyni. Máskor nem. Úgy tudom, sávváltás nélküli kikerüléskor nem kötelező, akkor nem mindig használom, Alvaro akkor is. Végülis jelzi vele, hogy beljebb megy, esemény van, ilyesmi, de amilyen nyugis helyeken mi járunk, láthatja a mögöttem jövő, hogy mi van, tipikusan lakott területen van, hogy nem indexelgetek az út szélén parkoló autók kerülgetésekor, amikor csak minimálisan megyek beljebb a sávomban.
Mások indexének/annak hiányának soha nem hiszek. Rengetegen nem használják és az se ritka, hogy kint marad.
A tükör nekem alap, mind a kettő. Esett ki és fordult el tükröm, nem volt szórakoztató. Gondolom, egy idő után átszoktam volna a másik tükör használatára, de teljesen tükör nélkül??? Na ne. Nem kell csökkenteni a túlélési esélyeimet
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #17511 üzenetére
Itt most és igen gyakran inkább 80-90%... 65% bent van. A pincében, ahol Cili van, valszeg több. Teresánál cca. 85, ő kint áll a hóban. Nem olyan egyszerű járművel a ház közelébe jutni...
Mi egyelőre nem motorozunk. Majd ha nem 2 fok lesz és nedves hó az egész hegyen, nem látom a földút domborzatát, pedig keményen van neki.
-
shiNIN
tag
De jó kis témák vannak itt
A poweriser szimpatikus
Meg kellene pár nagyobb súlyzó is, 2 és 3.25 kilósaim vannak, bicepszre és tricepszre s mellre még nekem elmegy, de némelyik vállgyakorlatra már szánalmasak.
Bár mostanában csak a ház körül munkálkodom, kertészkedéstől csákányozásig.Motoron még keveset ültem idén, ami érződik, bár a vezetéstechnikai tréning azzal együtt jót tett, hogy szinte végig el voltam foglalva azzal, hogy Cili ne fulladjon le lassú tempónál, állítgathattam a szivatót is... Brrr. Sose állt ennyit télen s nem is viselkedett még így, de egy kis tisztító adalék helyretette.
Ma teszek egy laza kört a Gerecsében, rég jártam arra. Aztán jöhet egy korai 40 ezres szervíz 38,5 ezernél, holnapra kaptam időpontot és későn jött a tavasz. De a 48 órásra már legjobb formájában lesz Az én állapotom már közel sem ennyire biztató, de igyekszem, el kéne menni egy kis osztrák szerpentinezésre, az mindig jót tesz. Úgyis csak a Csákvár-Környe szakaszon látok jó utat, a tél nem volt kegyes a környékhez, pedig korábban sem voltam elájulva az útminőségtől. -
shiNIN
tag
válasz Bogyó bá' #20168 üzenetére
Ó de pici Nem jártam erre rég, nem tudom, Neked mire kell, de sok kellemes km-t együtt
Mit lehet csinálni egy ekkorával? Engem egyre inkább zavar, hogy a 28 lovas aprócskámmal nem tudok előzni kanyargós úton... Tegnap folyton elém kerültek mindenféle járművek, nem mentek oly lassan, hogy könnyen megelőzzem őket (vagy nagyon zavarjanak, akkor is előzni szoktam), a kicsike ráadásul kedden kapott hosszabb áttételt, amitől picit gyengült s még nem tapasztaltam ki, mennyire... Forgalom nélkül a szolid magyar hegyekben teljesen jó .
Majd mesélj, mire képes a Tied
Csatlakozom ama véleményhez, hogy cseréld le a gumit mihamarabb, sokat tud rontani, ha nem jó, engem anno egészen elbizonytalanított, aztán gumicsere után meglepődtem, hogy hirtelen mennyivel bátrabb lettem kanyarban és esőben (nálam nem volt kopott, épp ez az, hogy nem kopott, nem tapadt). A leírásod alapján már úgyis megszolgálta az idejét a régi, jöhet az új pár. -
shiNIN
tag
válasz Daywalker #23725 üzenetére
A Totalbike tesztek engem már nehezen akasztanak ki, illetve nem lep meg, ha megteszik. A Totalbike évek óta az ajjjjjjde praktikus kis bizbaszok vannak keleten dolgon pörög, egekig dicsőítva apró vackokat, amik nem mennek jól, szerintük mindenkinek tetszenek, szerintem rondák, de legalább többet esznek, mint a mieink, bár azt írja a cikkíró, hogy neki orgazmusa volt tankoláskor. Hozzászólni viszont nem lehet...
Ennél legalább leírja, hogy nem racionális, a motor pedig egész aranyosan néz ki. Amúgy egyetértek, a motorról keveset ír, az se jó Mi a fenét kezdjek valamivel, ami 10km után kényelmetlen? Ilyenem nekem is van, pont az ekkora utakra, egy helyes piros bicikli. Ha nem bírja a kátyúkat, akkor is megette a fene (mondjuk Alvaro motorja se bírta a kis puha BMW felnijével, de azt lehetett orvosolni s mivel a motor jó cucc, érdemes is volt)...
Persze mindenki olyan praktikus vagy ésszerűtlen eszközökkel játszik, amikkel akar, bizonyos tág keretek közt. De sosem értem a Totalbike apróságimádatát, hiszen nagyon könnyű nagyobb, sokkal kényelmesebb, használhatóbb, megfelelő vezetési stílus esetén még kevesebbet is fogyasztó motort találni, rendben, használtan kerül annyiba, mint a pici újonnan (s lehet, hogy a fenntartása is több), de sokkal több értelme van... De a Totalbike a B125-ös lobbijuk óta szent őrültként hirdeti, hogy az okos ember 125-össel jár. Ők ilyenek, ezen nem fogunk változtatni... Egyetérteni nem kell. -
shiNIN
tag
Nem mindenki grafomán, hogy minden kis útját leírja. Én igen, de mostanság más helyeken járok s más dolgokról írogatok
Május eleje óta azért lement egy újabb bő 5 ezer km s mivel Cilivel mindig történik valami, ezúttal is a szerelőnél kötött ki, mert nemcsak olajcsere volt, hanem kontaktus lett az index és rendbe kellett hozni a kutyával ütközés során megsérült, eltört, elgörbült lábtartót és hátsóféket 44444-et fotóm nincs, most picit többnél jár a kicsike, 50 ezer majd lesz, az októberi műszaki előtt. Júliusban voltunk a cseheknél és Romániában (a legfárasztóbb szakaszért erős versenyben volt egy omladozó macskaköves, sáros, kanyargós erdei út az 52-es főúttal, azt hiszem, az 52-es "nyert"), jövő héten megyünk rokonlátogatóba és Tiszában fürdésre Szlovákián át, lesz még egy 600km fölötti egynapos szlovák út, szerpentinekkel, ausztriai szerpentinezés is kell, Plitvice és horvát tengerpart már nem biztos, bár jó lenne. Plusz ilyen aprócska utak ideoda, Badacsony, party Ajkarendeken, koncert Hegymagason, pár óra innen a Bakony keleti csücskéből... Szolid év ez is, de megyünk azért ideoda, hiányozna, ha nem tennénk.Cili már bő 5 ezer km óta hosszabbított áttétellel működik, írtam már? Igazi jó tank azóta nem volt (a szokásos ideális körülmények közti meleg, szélcsender nyári túrák, hegyekben, ami mindig ugyanazt az eredményt hozzák), de úgy látszik, igaz, hogy a szinte észrevehetetlen gyöngülésért cserébe (leginkább ott göngült picit, ahol mindig is nagyon kevés volt, sok vizet nem zavar) sokat javult a fogyasztás. Főleg nagyobb sebességnél. Korábban már a 90-et is megérezte, főúton sosem remekelt, de most igen, Alvarónak esélye sincs többé. Ahhoz 130 kéne, de annyival nem megy (Mármint Alvaro, Cili nyelezve pont igen, ha nincs különösebb szél és emelkedő. Úgy nem mennék vele, de tartós 120-szal szívesen kipróbálnám, mit eszik. Vagy elolvasnám, hogy másoké mit villant, technikázni ott már úgysem lehet, nálam pedig csak rontaná a statisztikát s nem is élvezném.)
De ez már úgyse érdekel senkit rajtam kívül. Ami nem baj, attól még leírom. -
shiNIN
tag
válasz canniball #24630 üzenetére
Azt hiszem, én olyan voltam. Volt pár alapvető szempont, amik nem is nagyon akartak egyszerre teljesülni, nem sokat tudtam válogatni, s fel kellett adnom, hogy A-s jogsim legyen (saját motorral gyakoroltam, zavart volna, ha nem ér le rendesen a lábam). De nem baj. A kicsikén pár nagyságrenddel több a króm, mint ami nekem tetszik, de majd legközelebb veszek egy szebb és erősebb motort Attól még remek döntés volt megvenni Ciliegiát, nagyon szeretem, nem is való nekem jobb egyelőre.
-
shiNIN
tag
válasz Bogyó bá' #25125 üzenetére
Ez érdekes álláspont, már hogy az 500-asok teljesítménye sok... Nem mondom, remekül lehet túrázni egy 250-essel is, de kell, hogy az ember türelmes legyen olykor, mert valljuk be, kissé gyönge, kanyargós vagy forgalmasabb úton előzésnél és emelkedőn is el tud fogyni. Hegyekben is zavaró tud lenni, hogy nem tudom, hova váltsak, mert milyen már mondjuk 90-nel menni másodikban (pokolian zavaró a hangja olyankor), de magasabb fokozatban meg nem húz A Bakonyban semmi gond, de a Mecsekben és az Alpokban gyakran eszembe jut, hogy egyszer veszek egy erősebb motort és jó lesz nekem...
Persze van olyan ember, aki ilyenkor megy szép lassan s akkor előz, ha van egy jó nagy üres egyenes szembesáv. Alvaro az, akiről el tudom képzelni, hogy boldog lenne az én motorom teljesítményével. S ez fordítva is igaz. Nagyobb motort akartam volna, de a magasságom miatt nem találtam megfelelő nagymotort kezdésre (alacsonynak és könnyűnek kellett lennie). De azért panaszra nincs okom, csak éppen nem tudom nem észrevenni, hogy olykor jól jönne több nyomaték.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Házimozi belépő szinten
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen