-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz vlevi #128758 üzenetére
A "snake" azért egy ikonikus hely kaliforniában, már már intézményes szinten... fixen telepünek már régóta ki a rendőrök is, van rendesen vegzálás akkora a jövés menés csapatás... Nyilván a sok riderből esni tud pár, és nem csak a rendőrök de a lelkes dokumentáló civilek is jelen vannak legtöbbször így egy egy esést elég szépen végig lehet követni Nem hiszem hogy csúszós lenne, mert mennek ott mindennel olyan tempót hogy pofa szakad le, csak néha nem adja ki a nagy számok törvénye alapján valszeg.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Gondolom ez regionális, pesten és környékén ahol van több vizsgaközpont gondolom hamarabb megy, ahol meg kisebb volt eddig is a kapacitás ott szívják a fogukat... A feloldás után akiket ismerek cimbik és most csinálnak mindenféle jogsikat nagyjából a befizetés után két héttel jött az időpont mailben +- pár nap, hogy egy bő hónap múlva várják szeretettel őket. Pest mindegyik, random A, B, D is van köztük.
Kurzusok azok nem igazán számítanak, egyszerűbb már online csinálni ezeket is, azt meg bármikor lehet[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Nem akkora kunszt, németeknél sok a civil autós rendőr a pályán, és nagyon durva bírság, jogsi bevonása is elofordul követési táv miatt pl, jobbra tartás is buntis azonnal, savvaltas vegig indexelve, etc...
Egyébként nekem is esett a seggembe pályán racsinger bíboros, nem is egy, jellemzően irreális sebesseggel, ledes menetfennyel, esélyem se volt látni őket, pedig aztán én kvara figyelek... Bssza fel a hosszút az ilyen amikor elindul, adjon esélyt magának meg nekem is, ha meg nem, akkor ne nyektesse tiltason meg mutogasson, óra 160-nal két 90-es kamion közé az 1.6 dízellel nem tudok beallni, se 280-ra azonnal gyorsulni
-
#56573440
törölt tag
válasz fattyu #128914 üzenetére
legutóbb tapolcáról jöttünk 4 fele március-április körül, simán átszaladt előttünk egy, nem kellett sok hogy árokba dobjam. Láttam már délelőtt is, mondjuk az tavasz volt, nem feltétlenül motoros időben, meg balra jobbra mezők voltak, de attól még velem legalábbis előfordult
-
#56573440
törölt tag
válasz #31733248 #128954 üzenetére
Jellemzően ősztől tavaszig nem nagyon tudnak mit csinálni, akkor katyuzni se nagyon lehet mert nem lesz jó. Nem mintha a nyári tömés örök életű lenne de na. Ezért csinálják a legtöbb dolgot nyáron már ezer éve.
Egyébként a nullás híd hétfőn is el volt esve pedig m7fele nem is volt szűkítés... Vicc az egész, meg vagyunk megint lőve ha meló miatt menni kell
-
#56573440
törölt tag
válasz bacus #128995 üzenetére
"Szerintem alapvetően lennének parkoló helyek (földalatti hatalmas parkolók), akkor az felszabadítana egy sávot az utcán."
Teljesen mindegy, mert a parkolóhely forgalmat generál. Nagyon hamar ahol most egy sávon áll a dugó, kettőn fog. Ahol kettőn áll ott hármon fog... Képzeld el hogy van 2000 parkolóhely egy föld alatti helyen. Oda be kell jusson az autó, azt meg az infrastruktúra nem bírja el... 10 éve is úgy állt minden reggel 2x2 sávon a Ferenc körút, hogy öröm volt bicózni a sávok között... Ha most visszakapjuk a 2x1 helyett a régi felállást szerinted gyorsabban jutsz el bárhova? Pár napig max... Utána viszont kétszer annyi autó áll és szennyez fölöslegesen ugyanott.
"ahol én élek, itt semmi hátrány nem volt !"
még. A rendszer tehetetlensége viszont hatalmas. Ha ma valamivel probléma van infrastruktúra szinten, és pl építeni kell, az évtizedes projekt...
"Azt sem tartom normálisnak, hogy egy lakáshoz (pl 13. ker) csak 1 parkolási engedély van kedvezményesen"
Máshol meg aukción kell rendszámot vegyél, mert fix mennyiségű van kiadva, és a rendszám drágább mint a legtöbb autó általában, de még nem ugrálnak ki az emberek az ablakokon. Ahol egy autót lehet ott kettőt akarnak. Ahol két autót lehet ott hármat mint a példa mutatja. Ahol hármat lehetne...
"Ez a díj rendben lenne, ha ezzel helyet teremtenének"
1: mélygarázsok építését nem tudják megoldani hiphop, onnantól hogy felmerül mint lehetőség, odáig hogy beparkolsz ha kapkodnak megvan vagy 10 év alatt, amennyiben valaki nem kezd el hisztizni, márpedig fog, mert ott a környék le lesz zárva évekre és durván, fel kell bontani a teret, parkot, mindent IS, hiszen random ház alatt nem csinálhat bármit, iszonyat zaj és por, jönnek a nyugdíjasok, a zöldek meg amit akarsz vég nélkül, jogi hercehurca, tanulmányok, szakértők, pénz, idő, még több bírósági meghallgatás, egyeztetés, lakógyűlés, munkacsoportok, idő, és amire a tervtől eljutnak oda hogy kéne kivitelezés, az ára még ha nem is lopják el a felét akkor sem elég már semmire se. És akkor nem volt kormányváltás, vagy önkorminál váltás akárcsak párton belül... Mert akkor ggwp
Milliárdos tétel, és ezt a legtöbb önkormányzat nem tudja csak úgy kigazdálkodni. Akkor se ha 100k éves díjat szednek most.
2: felszini parkolókat nem szeretnek léptesíteni többet, mert azt már csak a zöldterület kárára lehetne, amiből annyira sok nincs így se.
"A baj, hogy minden téren csak a kényszerítés illetve ellehetetlenítés megy !"
Az emberek józan belátásában bízni úgy általában elég butaság. Nyilvánvalóan a közjó az lenne, ha élhetőbb, kisebb autóforgalmú városban élknénk, tisztább levegővel, több zöldterülettel, kisebb zaj és porterheléssel, meg társai. Ezt úgy általában bárki aki lakott vagy épp lakik belsőbb kerületben be tudja általában látni... Viszont a legtöbben úgy vannak vele, hogy tegye le a kocsit a két szomszédja, meg bárki más, hozzon áldozatot más, én aztán nem fogok -nem személyes, úgy általában- Innentől az ilyen fájó döntéseket karhatalmilag fogják meghozni bármi van, mert másképp nem lehet. Ahogy a bevezető utak lámpáinak hangolását sem köznépi egyeztetéssel döntik el, hanem karhatalmilag mindegyik úgy lesz hangolva, hogy véletlenül se zöldhullám legyen főműsoridőben. Nem azért mert inkompetens parasztok, hanem mert a kapcsolódó infrastruktúra nem bírja el.
nem értem a koncepciót. Ha azt mondom hogy a parlament alá tesznek egy 20k autós parkolót, mindenki IS oda akar majd beállni, de az a 20k autó honnan fog és főleg hogyan bejutni, amikor most is térdel a város? Le lehet betonozni a dunát mondjuk, az sok gondot megoldana, de azon kívül...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Srácok... A shark bukók ennyire hulladékok, vagy csak én vagyok nyerő szériában?
Vettem egy Spartan-t, kényelmes, egész halk, szellőzésre azért nem akkora mondás mivel hátul nincs megfúrva, így a felső légbeömlő a tarkóig tolja -ha tolja- a levegőt... De...
Vásárlás után 3 nappal a felső szellőztető mechanikája széthullott, össze vissza lötyögött, nem akadt meg... Nyilván lepattintottam az elemet, láttam hogy eltört mind a 4 kis pöcök ami a mechanikát tartja a helyén, úgyhogy vissza... Hümmögtek, aztán 2 hét kb és kicserélték egy újra.
Fincsi új szag meg minden ami kell -az első a polcon volt ki tudja mióta-, nyilván megmozgattam a boltban on off on körben a szellőztetőt, működik, boldogság. Ezzel is egy karikát tudtam menni... Ugyanaz... Nyilván meg lehet ragasztani mert ezt már nem viszem vissza hogy megint hetegik üljenek rajta, de ebben az árkategóriában ez valahogy nehezen értelmezhető számomra... Shit happens, egybe bele lehet futni, de hogy két ugyanolyan sisaknál ugyanolyan hiba legyen úgy, hogy konkrétan hozzá se nyúlok az azért elég meredek nekem... 30k-s mttől se hiszem hogy normális ez... Nyilván nem egy gt air 2, de na... -
#56573440
törölt tag
válasz Khaosz55 #129125 üzenetére
a napszemüveg az valóban parádés, az egyik selling point volt mellette, meg a becsukható rovarháló is elég extra...
Viszont így nem vagyok boldog, ennél minőségibbnek hatott a márka a tesztek alapján... Nyilvánt hazai boltban vettem, meglátjuk mit csinál nálam a plexi...
Zajszintet passzolom, nálam a plexi pont a fejem tetejére vágja a turbulenciát, így azért 90 körül sem épp kellemes, de nyilván ez egyéni szoc problémám, ha behajolok picit akkor már egész vállalható, csak úgy meg nem megyek messzire
Így viszont valszeg veszek valami másik sisakot ez meg marad tarcsinak... Fel kellett volna köhögni a shoei árát, jobban jártam volna -
#56573440
törölt tag
válasz zolee5016 #129176 üzenetére
komoly gyakorlatot nyilván nem adhat full kezdőként ha tanulsz a rutinpályán, ez irreális is lenne, a nagyobbik baj hogy az oktatók bsznak tanítani alapvetően, így lehetne akármilyen követelmény, fölösleges. Ugyanaz a kommunista maradvány van legalábbis pesten a legtöbb pályán ami 20 évvel ezelőtt. Kiskirály oktatók, hulladék motorok, lehúzás. Ha ott az oktató a helyszinen akkor se mond semmit, mennyé, old meg, de az se triviális egyébként hogy egyáltalán ott van... Lefulladtál? Hogy képzeled. Nem megy? Majd veszel pótórát. Vicc ami van... Biztos vannak kivételek nyilván.
"motorkezelésbe szerintem beletartozik az is,hogy a környezetedet hogy reagálod le,és milyen erővel lépsz fel a váratlan,ismétlem váratlan akadállyal szembe"
Nyilván, de ahogy minden most épp triviálisnak érződő dolog, pl az olvasás vagy a járás sem velünk született skill, hanem tanult. Méghozzá lépésről lépésre, betűről betűre. Egy nagy puzzle, ami a végén összeáll egy egésszé.Minden képzés legyen villanyász, masszőr, űrhajós pont ugyanarra a sémára épül, nem véletlenül. Komplex feladatokat bontanak fel egyszerűbb darabokra, kontrollált körülmények között készség szintre fejlesztik, majd ezek a végén összeállnak egy értelmes dologgá. Ezért fontos a képzés, nem csak motorra, bármire is.
"egy zárt pálya ezt nem adja meg"
A zárt pálya feladata, hogy izoláljon. Ne a paraszttal foglalkozz aki az úton át akar futni, a furgont aki meg akar ölni, a kátyút, a fehér aszfaltot, a murvát, hanem azt amit tanulsz. A figyelmed arra fókuszálja hogy a bazinagy körbe kirakott bólyák mentén kívülről tempóval menj körbe körbe amíg be nem hánysz. Balra is jobbra is. Told a hátsó féket óvatosan az íven, lásd mi történik, vedd el kicsit a gázt és nézd meg hogy mi van ha motorfékezel. Nem a szembejövő kamionra, olajfoltra, őzekre, etc figyelj, hanem csak a kanyarra. Ha meg elkottázod és széles lesz rámész a fűre, nem az árokba... Arra van hogy ha gázzal váltasz vissza, akkor a mozgássorra tudj figyelni, és ne a jó csaj seggét bámuld a lámpánál, vagy akármi. Hogy egymás után 500x ugyanott ugyanúgy ugyanarra és csak is arra figyelhess.
Nyilván ez is olyan mint a kox meg a gyúrás. A kox magában nem tesz naggyá, mögé kell tenni az edzést, a kaját a mindent is. A képzéstől senki nem lesz Marquez, mögé kell tenni az időt, a gyakorlást, a kilométert, és egy szint fölött nem árt ha van tehetség nyilván. forgalomban, a csitrillió inger, közlekedő, komplex forgalmi helyzet, útviszonyok, etc mellett egyes technikák elsajátítása jelentősen lassabb, más technikáké meg nettó felelőtlenség kb valóban.
Szerintem a képzésnek igenis helye van a puzzle-ben, nyilván ésszel, a skillsetnek megfelelően megválasztva, de ja. Senki nem tervez atomreaktort azért mert 20 éve minden nap csavarhúzóval a kezében kel és fekszik -
#56573440
törölt tag
válasz runner 125 #129268 üzenetére
Vagy xtx 660, esetleg dorsoduro
-
#56573440
törölt tag
válasz Lomha 8V #129316 üzenetére
Elég sok esetben csináltak ilyet... Mondjuk jellemzően inkább akkor, ha a tc, bpautósok és társaiknál jelent meg 1-1 anyag, jellemző hogy volt folytatása is. A fehér, fékezgető, rendőrségi igazolványt lobogtató audis pl, de ezer meg egy van...
Olyan szintig igaz ez, hogy a bpautósok elvben már a publikálással egyidőben értesíti a rendőrséget kitakarás nélküli videóval. -
#56573440
törölt tag
válasz LógaGéza #129402 üzenetére
jó hát pár éve is volt bácsi aki jobbról érkező kerékpárost ütött el aztán el akarták venni a jogsit meg fizethetett. Mondjuk a kerékpáros éjszaka, részegen, világítás nélkül, igazából kb nekiment a kocsinak, úgy, hogy kieg tábla nélküli egyirányúban hajtott forgalommal szemben.
Egyébként ezért van olyan sok gyorshajtás a baleseti statisztikákban, a relatív gyorshajtást bármire rá lehet húzni, hiszen nyilván ha még sokkal lassabban mész nem történik meg a baj.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz duni84 #129405 üzenetére
nyilvánvalóan egy másodéves jogászhallgató is megvéd ilyen esetben, az óra nem hitelesített mérőeszköz, így az alapján nem ítélhetnek el hacsak nem tesz beismerő vallomást...nyilván ha nagyon akarják igazságügyi szakértő ki tudja számolni kbra, de ebbe nem hiszem hogy beleallna bárki...
A gebaszosabb ha a hosszabb anyagban -bár kétlem hogy leadta volna az egész sd kártyát...- lenne gebaszos előzés, záróvonalazás, etc.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Mentolka #129453 üzenetére
általában nem meglepő módon előjön itt is ahogy sokszor máshol is az ilyen, nincs ezzel semmi gond szerintem. Nyilván sokkal inkább általánosságban ment a beszélgetés, a kialakult szituáció nem a motoros hibája volt jelen helyzetben éppen tök mindegy hogy előtte megelőzte e 200-nál és ettől pöccent be az audis.
Ettől még miért csodálkozol azon, hogy ahol egy topikban lakik Racsinger Bíboros, Csakisa Hátsókerékenjani, Kezsuálkrúzer meg úgy mindenki is ezek között, akkor elő-elő jöhet olyan, hogy normális e szemrebbenés nélkül rokihelyre állni motorral, városban egykerekezni, lámpánál gumit füstöltetni, ésatöbbi ésatöbbi. Mert sokan motoroznak sok okból, sok féle képpen, attól hogy leírjuk hogy nem leszek álszent még nincs validálva semmi. Pl a srác csatornáján is van még anyag, Jhon néven meg lehet találni yt-n. Lesz aki szerint tökös, lesz aki szerint meg szánalmas, más meg pont leszarja. Mondjuk közepesen értelmetlenek ezek a viták, mert változást egyik oldal számára se fog okozni még rövid távon se, így maximum ugyanazt lehet szajkózni újra és újra és újra
-
#56573440
törölt tag
válasz etnies #129628 üzenetére
Cserélhető aksihoz ipari szabvány kéne... Amit közösen kéne megalkosson és használjon az a gárda, akik egy nyomorult duda /index csoportot képtelenek eldönteni hogy melyik hol legyen... Sanszos... Egységes usb csatit se tudnak feltenni, és ezek kéne a ktmtől a HD-n át a kínai cuccokig egységes, szabványos, kompatibilis aksit gyártsanak és használjanak...
Az elképzelés nyilván jó, de az ilyen szintű globális összefogás max ha kényszerítik a gyárat nagyon durván, de valszeg inkább akkor sem...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz apollo12 #129777 üzenetére
Nálam motochargebar van fent, hazai termék, szépen megmunkált, fém, atomstabil. Már van az aktív kepstabilizatorokhoz gumi ágyas cuccuk, anélkül szét tudja rázni a tartó a mecchanikát elég gyorsan... Van wireless töltős variáció is, moduláris, bárhova felfogato...
Szerk: pont megeloztek
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz tboy93 #129780 üzenetére
Hát ilyen kínai cuccokra nem bíznám a telóm, bár plexi mögött van de na. Az x mount nekem nem jött be, amihez meg kell a tok azt nem szeretem, új telohoz új tok, ha van... Macera. Ez viszonylag primitív, hazai, letépni se tudom ha akarnám se...
Legyen csak egyre több, ha jó a termék és hazai én tamogatom
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Madwe #129785 üzenetére
Jó nyilván, de ezt tényleg nem tudtam kitépni se, fizikailag lehetetlen pl álló pozícióból kiszedni. Nyilván a tiéd elég guccsi cucc, de kinek mi, nekem kell a teljes navi, mert ha nem látom hova megyek kerületben eltévedek... Már attól fáj a lelkem, ha nem látom előre, hogy melyik sáv merre fordul és melyik kell nekem de én ilyen szinten - is- elég... Speciális vagyok, tájékozódni Pesten pl esélyem nincs máshogy...
-
#56573440
törölt tag
válasz Madwe #129790 üzenetére
Én úgy használom mint a tükröt, csak kevesebbet nyilván. Nem nézem, csak odapillantok. Abból már megvan hogy merre mi várható.
Kint meg pláne jól jön nekem, sokszor nem tudom megbecsülni a kanyar ívet ha erdős sáv van, és így indokolatlan mértékben veszem el a gázt. Beláthatatlan kanyarba nyilván nem esek így se be teli gázon, de magabiztosabban megyek ismeretlen úton.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz tboy93 #129840 üzenetére
a hetedik napon készítette el a teremtő a loctite csavarrögzítőt Van minden is náluk a "lécci ha nem gond maradjál már ott" 221-es-től egészen a "na most mozduljál meg te nyomroult köcsög, mondtam hogy ottmaradsz, nem maradtál, rábsztál"-ig ami a 271 és kötés után csak akkor enged el ha hőlégfújóval barátkozik huzamosabb ideig... Motor körül meg úgy eleve is érdemes legyen 2-3 erősségű csak a miheztartás véget bármikor a kezed ügyében Kevésbé szofisztikált megoldásként a fullpermanens kötéshez meg ideális az epoxi gyurma. Egy kicsi a menetre és az onnan se ki se be, sohasenem sehovasenem. De azt tényleg csak oda ahol 200% hogy a becsavarás után soha soha soha nem kell kiszedni...
-
#56573440
törölt tag
válasz Pfiucska #129850 üzenetére
írtam nem is olyan rég hogy ennél picit drágább shark felső szellőztetője esett szét a fejemen úgy, hogy semmi extrát nem kapott és 3 napos volt... A zsírúj cseredarabé sem bírt csak pár napot, ugyanúgy ugyanott adta fel a harcot... Mivel jelenleg hetekre nem akartam nélkülözni a 110k-s bukót, így megcsináltam, és tutibiztos hogy soha nem fog szétjönni ott újra... Másnak évente kell ugyanebben a spartanban plexit cseréltetni garisan, mert egyszerűen elreped szezon végére...
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamastah #129887 üzenetére
Van aki magasabb valszeg mint 170 cm, es nem tudja hova hajtogatni magát hasalós vasalós gépeken... Amikor az AT 870-mmes üléséről telitalpasan ér le az ember és hajlítva van még mindig a lába, akkor lehet az utca végén sírva fakad lapos vason, nem fér be a plexi mögé meg ilyenek. Hosszú távon a tank élét szorítani sem éppen kenyelmes, meg egy csomó apróság.
Bár lehet csak szarul ült rajta valóban -
#56573440
törölt tag
válasz yodamastah #129906 üzenetére
198...
Nem kézen támaszkodva mész? Mik vannak... Ha ezt tudom lehet a tank éle se zavar pár gépnél amikor combbal megfogtam volna, nem zavart volna ha belelóg a térdem burkolatokba vagy a csuklómba, hogy máskor a plexi akármennyire mögé mennék a torkomba vágja a szelet es esélyem nincs behasalni... Na ezt észben tartom... Valami tipp esetleg hogy a jobb lábánál az a pedál mire való? Nyilván nem kormányon lógunk, de annak se lenne semmi köze ahhoz amit felsoroltam... Mondjuk nem értem miután leirtam, hogy merült ez egyáltalán fel...
Neked a te géped pont kiadja. Nekem amin eddig ültem nagyon nem. Biztos találtam volna olyat amiről nem lógok le semerre de miután te is tudod hogy farasztobb mint egy pl turaenduro ugyanerre a célra... de legalább tudtál egy jót puhapöcsözni meg polírozni picit. Végülis
-
#56573440
törölt tag
válasz bayarena #130029 üzenetére
Ez jellemzően akkor van, amikor sokat gangolsz vissza behuzott kuplunggal. Pl 4-ben vagy, behuzod, es taposod vissza anélkül hogy kiengeded. 3-as es 2-es menni fog, de általában az 1 nem a legtöbb gépen, max 2 fokozatot enged le. Utána megszorulnak a lamellák a váltóban, es ahogy írják, fogaspontra kell engedni picit a kuplungot egy pillanatra, nem kell megguritani, de az már elég hogy a váltó rendezze a sorait.
Ezért nem érdemes pl nagyobb tempóval körforgalomba beesve úgy fékezni, hogy kihúzott kuplung mellett pl 5-ből 2-oig, simán le tud fulladni ha radobod a végén...
-
#56573440
törölt tag
válasz fattyu #130170 üzenetére
"ja meg. a német jogosítvány és oktatás egy picit többet ér szerintem mint a magyar."
Igazabol 99%-ban igaz. De azért vannak itthon is - 1 legalábbis tuti - akik utóképzést csinálnak főleg és jogsit IS- akik visznek autópályára, oktatnak, személyre szabottan, szakszerűen, nem csak minimum belépős donorokat engednek ki. Kint sem hiszem hogy 200+-as csapatás a képzés része
-
#56573440
törölt tag
válasz bacus #130563 üzenetére
És ezt hogy kéne elképzelni? Veszek egy motort tőled, van rajta biztosítás ami a te neveden van. Kifizetem neked a portékát majd az andrásin összecsukok hazafele fél óra múlva egy ferrarit két masaratit átesek még egy koenigsegg-en, miközben a trélerről lepakolt fél tucat roys oldalán végigcsúszik a paripa. Ha van rajta biztosítás akkor az az, ami eddig is volt, ami ugye a TE neveden van. A betétlapra akkor a te kötvényszámod megy a te biztosítódhoz az én nevemmel és adataimmal? Mert akkor a te kontódra menne a buli, és a retorziókat is te kapnád. Ha eladtad a motort nem felelsz érte. Ha tankolt és elhajt, nem fizet matricát, etc, semmi közöd hozzá, a biztosításod sem él így már, ha kárt okoz ahhoz neked semmi közöd. Vásárlás után ha lábon jön el azonnal kell a bizti, ha a rendőr megállít kocsival, motorral, bármivel amire kell, abból eleve bünti lesz, mert biztosításod kell legyen.
-
#56573440
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #130592 üzenetére
Azon túl amit írtak, hacsak nem falu, a 45 vékony lesz... Pesten ki se mernék menni jelenleg ilyesmivel, ott a kamion is letol mindenhol, az autók meg... Ha mindenképp a legális keretek között maradnál csinálj egy b125-ot, azzal már el lehet közlekedni értelmesen. De ja, nem sok robogót bszogatnak mert 60-al ment...
-
#56573440
törölt tag
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Az ilyen biztonsági motorozgatas tréningen közepesen értelmetlen nekem... Mondjuk ahol a jogsit csinálom ott az utóképzést is kincstári motorok csinálják, pont azért, mert tolni kell neki. Rutin előtt egy alap 1-es móka kötelező volt nekem is, azon rajtam kívül csak külsős volt kb. 25-éve túrázó, 4 hónapja jogsis, es közte minden is. Aki stabil gázzal bohockodott arra raszoltak hogy csapjad rá keményen, nem finomkodunk... Aki bukokeretrol bukokeretre fordult a sima szűk szlalomban folyamatosan az csinálta jól... Így is volt egy gyerek, aki szerint ez gymkhana, nincs értelme, minden is szar. Nála győzött az ego, de a többiek úgy mentek haza hogy hubzmg ez durván jó volt... Nyilván ennek is megvan az előnye meg a hátránya, így nincs sajnálás, sőt, de a sajátom teljesen másképp fordul, megy, így azzal is kell gyakorolni... De azért a fék, gáz, etc kezelés az azért radikálisan nem tér el, csak más... De sajattal pl a sok vészfék, kátyú szimulátor, határok keresése azért annyira nem esett volna jól, itt amikor racsuktam a gázt bolya mögül hogy álljon fel a gép, majd túltiportam a féket mert sok lett és keresztben csúszva eroszakoltam be az ivre, csak azért hívtak le, mert szerintük abban még volt bőven, tegyem rá keményen következőre, jó lesz az. Es tényleg
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz tboy93 #130726 üzenetére
Safety Hungary alap 1-es. Kiscsoportos móka főleg cb500f és x-ekkel de igény szerint voltak kicsikkel is. A két hengerrel nem mossa el a gáz kezelés hianyossagokat mint a 4, hamar kiderült ki feszes fent pl... sajattal szlalomban meg nyitni csukni a gázt ütemre hogy segítsd a felállást, dőlést lehet nem kultivaltam volna, főleg nem ilyen intenzitással, mert a burkesz drága rá... Meg fekeknel is ugye sajáton van abs... Ezekben is csak nincs bizti mögötte, hogy tanuld hogy mivan ha te csinálod nem a gép .
Télen tutira elmegyek a fedett pályás mokara az a gokart pályán megy bent, meg van sírva csapatos mocskosul veretos terep tréning, ahol a tapadás mentes szedd össze csukd rá jellegű szituációkat utcán is lehet kamatoztatni. Arról cimborák azt mondták hogy folyamatos vinnyogas
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamastah #130828 üzenetére
nem rossz nem rossz. aztán hátsó féket használt e???
-
#56573440
törölt tag
válasz Topiccsendőr #131039 üzenetére
nekem nem kell védeni az olaszt, én kínai olaszt vettem
-
#56573440
törölt tag
válasz d@vee #131045 üzenetére
még képet is tettem be amikor meglett arra hogy a kertben borogassan -4 nél tartunk - nem találtam jobbat... Majd 2-3 év múlva lesz másik attól függően hogy asszony akar e utazni velem vagy sem. Ha igen a mostani tracer 7 vagy társai beesnek jobb árba, ha nem... rabell 1100 vagy valami vagy bármi
-
#56573440
törölt tag
válasz Geresics #131177 üzenetére
sajnos onnan elment nagyon sok jó ember, akik nem csak anyagokat gyártottak de szerveztek meg koordináltak. Ezt meg nagyon nehéz helyettesíteni... Ez rányomja a bélyegét úgy alapvetően mindenre is, az égésteret nem is tudom hányszor röhögtem végig első résztől, de amióta a törzsgárda jelentős része már nincs ott, azóta a minőség meg úgy alapvetően a hangulat zuhanása messze átlépte a fénysebességet számomra.
Csongi: oké, ez tény, de azért a bulvárnak is van elég sok szintje... A sons of anarchy-t sem azért szerette aki szerette mert szanaszét csapatták a kanyonokat, meg alacsony sebességnél stabil gázzal és hátsó fék kontrollal mozogtak határozottan, ahogy nem fájt valószínűleg senkinek se hogy a feláldozhatóakban Statham bácsi a desmo rr kipuffjával ropogósra süti a csajának a fenekét, majd a pályára begurulva gyökkettőnél olyan tárogatózást rendez lábbal hogy majd elesik. Mert az nem arról szól. Csak nekem olyan fura pl a legutóbbi pan america tesztnél, hogy panaszkodnak hogy hát ezt nehéz középtámaszra tenni, majd be is mutatja.. Ja hát nyilván nem 160 kiló tehát könnyű nem lesz, de ha szarul állsz neki eleve, akkor az meg nem segít sokat. -
#56573440
törölt tag
válasz #14787072 #131180 üzenetére
Régen egyébként cuki volt Karotta is, amikor néha néha beténfergett, aztán mesélt hangyászt hasonló stílusban mert kigyulladt, megszivatták és társai, azokat simán adtam. Vagy tolt egy kis elektromos autót, de bakker most az is fullba van tolva, és bár az a világ is érdekel, de na... De akkor csak egy spot volt, most meg az egész adás, nincs íve, nincs az a személyes kötődéses belsős feelingje ami régen volt. Hiányoznak a személyes sztorik, és a vendékeg is inkább ilyen pr jellegű biztonsági játékosok, semmi szaftos móka mint pl amikor mamisok voltak bent aztán osztották a népet rendesen, vagy megosztó mint az Oszi uras rész -ami a top 10-ben nálam vastagon benne...-
Mostanában a szpíkzone-t hallgatgattam, az se annyira olyan mint a régi égéstér, de mondjuk csak pár részt sikerült letolni eddig, de eddig jelentősen hallgathatóbb nekem legalábbis.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen SSD-t vegyek?
- eFootball
- Reklámblokkolók topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest