Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #129620 üzenetére

    Én technológiailag tartom kőbaltának a belső égésű motort. A CO2 részéről igazából fogalmunk sincs, mindig mondanak valamit valakik, az ilyen megmondások mögött mindig érdekek húzódnak meg, ezért ebbe nem is szólnék bele. Mindenesetre a cél az lenne, hogy ne a városban lélegezzük be a szmogot, erre pedig jók a villamos járművek.
    Villamos, troli, metró, hév, elektromos bicikli és roller, elektromos robogó, autók.

    Sok embert már maga a tény kiakaszt, hogy elektromos lesz a hajtás, pedig ha kicsit hátra lépünk és kizoomolunk a szituációból, akkor láthatjuk, hogy igazából teljesen lényegtelen.
    Ma már képesek vagyunk arra, hogy szoftverrel imitáljuk a belső égésű motorok karakterisztikáját (nyomatékgörbét pl), tudnak rá váltót is szerelni, hangot is elő lehet állítani (ahogy egyes autókban meg is teszik már ma is). A nagyon ínyenceknek biztos lesz ülésbe épített rezgés generátor is.
    Szoftverből lehet majd állítani, hogy hétfőn V2, kedden sor4, szerdán V4-et szeretnék hajtani.
    A helyzet ahhoz hasonlít, amikor bejöttek az alkoholmentes sörök, jöttek a macsók és mindenki lebuziztak, akik itták, de sok emberrel csináltam már vaktesztet, ízre nem tudják megmondani melyik-melyik.
    Ugyanez várható a motorokkal is. Megy majd a kutyázás egy ideig, aztán mindenki megszokja.

    Én nem hiszek sem a száraz akuban, sem a különböző gázhajtásokban, szerintem a cserélhető akkumulátor lesz a jövő.

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák