-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #130199 üzenetére
Ducatit biztosan oda kell hordanod, 5-6 ÷vesen. ezt tudom.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #130199 üzenetére
Jó, de te nem vagy mérvadó, a te garázsodban szerintem műteni is lehet téged ismerve
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Johnny_vT
senior tag
válasz pakfong #130192 üzenetére
Hogyne, érvényes. Sőt, a B-s jogsim akkor járt le mikor kint voltam és itt újíttattam meg, így formátumában most német, de mindegyik bejegyzés mögött ott a megjegyzés, hogy magyarból áthozott jogosultság.
Utóbbi kérdésed az, ami miatt dilemmában vagyok. Nem annyira lehetetlen, hogy ne érné meg megpróbálni, de nem is annyira könnyű, hogy egyből nekiugorjak az otthoni képzésnek.
A ~360ezer forintot tapasztalatból írod vagy csak erősen kerekítettél? Ez nem befolyásol, csak érdekel, hogy a weboldalakon reklámozott 180-250 ezer forint közötti összeghez képest mi a valóság?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
bacus
őstag
Szerintem nem csak ducati-nál KELL szak szervizbe vinni, a bmw nálam szólt, hogy már aktuális, 10000 km vagy 1 év, amit hamarabb elérsz. Az, hogy a motor "nem szól" ettől még lehet szépen "beírja" a log fájlba, hogy nem volt meg a szerviz, az olajcseréről nyilván nem értesül.
Persze lehet kapni olyan kütyüt amivel ezt a figyelmeztetést ki lehet ütni, átírni az időpontot, vagy épp csak beleírni, hogy megvolt a szerviz, sőt van olyan szerelő aki meg is veszi (150e ft -tól és már diagnosztikát is kapsz mikor rádugod), de azért egy garanciális motornál, ami 30e km-nél gyanítom még az, csak nem olyan baj, ha ezt egy normális szerviz csinálja.
A következő "nagy" szerviz nálam 2 év múlva 80e km környékén lesz esedékes, de akkor már nem lesz garanciális a motor. Lehet nem viszem be Wallishoz, bár nekem kifejezetten jók a tapasztalataim a váci úti wallissal. (most volt a 60e szervizem júniusban)
A 20 (más típusnál 30e) km-ként ráköltött 200e forintot magam részéről normálisnak vélem egy 4-5 millió forint értékű motornál. Mást a fogyasztás nem érdekli, én meg szeretem azt hinni, hogy pl a következő 20e km alatt egy picit odafigyelve az üzemanyagon simán bejön a következő szerviz ára ! Ez nem azt jelenti, hogy nem élvezetesen kell motorozni, de pl nálam (ha csak nem időre kell mennem, de ilyen szinte sosem volt), nem hajtom 170-el a pályán, jó nekem a 100-140 közötti tempó.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz bacus #130208 üzenetére
én az 1 misiért vett kawára most locsoltam rá még olyan 700at.
MINDENT amivel lehet baj vagy szóba jöhet hogy elfárad kopik újra cseréltettem. gyári vagy jobb utángyártottra.vezérlés fékfelujítás betét tárcsa szelep, hézag, karbi felujít összes csapágy megmégamittomén...
következő 50 ezer km kb olajcsere meg fékbetét. mivel ez az asszonnyal kóborlós így nem fáj ha nem hagy ott sehol.
a fogyasztás nem érdekel. de azért majd hanyattestem ma 498ért tankolni a 100ast. pofám leszakad.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
pakfong
tag
válasz Johnny_vT #130204 üzenetére
A kettőnek semmi köze egymáshoz. Ha lejár a jogsid és újíttatod, az nagyon nem ugyanaz, mint amikor új kategóriát szerzel. Azért mondtam, hogy nézz utána, mert érhetnek nem épp kellemes meglepetések.
Évek óta kint élek, nem tudom mennyi otthon az egész herce-hurca. Mondjuk azt se, hogy itt mennyi. :)A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Johnny_vT
senior tag
válasz pakfong #130211 üzenetére
Azt csak azért írtam, hogy elmondjam, lett volna alkalmuk szólni ha gond van vele. De ugye EU nemzetközi jogosítvány mindegyik, egymásnak megfeleltethetők. Így mivel van még magyar lakhelyem megcsinálhatom ott is, itt is az A-kategóriát, ha nem tévedek.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
bacus
őstag
válasz fattyu #130210 üzenetére
A következő évek gondtalansága szerintem megér ennyit. Gondolom azért a vételár talán olcsóbb volt egy teljesen rendben lévő motornál.
Én nem szeretem halogatni - a motornál meg pláne nem - a szerviz látogatást. Ha menni kell, mert hallok valamit, akkor menni kell, olcsóbb a kis dolgot rendbe rakatni, mint egy teljesen széthullottat megint biztonságos, üzemképes járművé tenni.Engem érdekel a fogyasztás, de csak minimális dolgot tudok érte tenni, mert nyilván eszik amennyit eszik. Az 1200-as boxer mindenre is jó , de azért érezhetően a túrázást szereti, ahhoz tervezték. Ezzel a 90-130 közötti tempókkal lemegy a térképről hiba nélkül, miközben a fogyasztása 5 liter/100 km alatt marad. (egy 4-5 főnél több fős túrán már nehéz 4,7 l fölé vinni a fogyasztást) A városban megtett rövid utak, pláne hidegben, ott azért el tud szabadulni - 6,3 litert is mértem 100 km-en. Ebben lehet egy kis hiba is, mert az előző tankolás nem sikerült annyira tele, máris átvertem magam.
Amit én hozzá tudok tenni a jó fogyasztáshoz, hogy nem állok meg minden lámpánál, mint a kezdők , tartom az optimális 70-90-t városban is még álló kocsisor között is.De ilyen messzire nem merészkedem, csak az autópályán nem engedem el a ménest.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Johnny_vT #130167 üzenetére
A C választ eldobnám, a 125 ccm szerintem nem alkalmas sok mindenre, kb az az új 50 ccm 2T, csak már rendszámosban és vihetsz utast.
Ha van annyi időd, hogy itthon megcsináld, én azt választanám...
[link]Nyilván ha pénz nem számítana és időd sincs haza jönni emiatt, akkor az A is lehet opció.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz bacus #130214 üzenetére
nekem a rekord alacsony fogyasztásom 7,5 volt.
5 év kihagyás után az első tank
amugy a gsxr csodásan keveset eszik. 7,6-8 literrel eljárok. 8 km melegítés ZS kategóriás úton. 70 kmh. m4 pestig. ami a csövön kifér. majd a gyorsforgalmin hűtés levezető
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
nagyúr
-
pakfong
tag
válasz Johnny_vT #130212 üzenetére
De tévedsz. Ha tisztában lennél vele, nem gondolkoznál rajta, hogy otthon csináld. Ezért mondtam, hogy nézz utána.
Röviden annyi, hogy ha 180 napja van bejelentett fő lakcímed, akkor ott kell csinálnod. Mindig az a fő lakcím, ahol dolgozol. A magyar iskolák ezzel nem fognak foglalkozni, nekik fizető ügyfél vagy.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
pakfong
tag
válasz Somatom #130222 üzenetére
Igen, azt.
Hivatásos sofőrként, úgy hogy nem zöldfülű vagy és te is kint élsz, tőled ezt a kérdést azért nem vártam volna. :) Én is ismerek ilyen sztorikat, h xy megcsinálta otthon vmelyik kategóriát, visszajött, aztán honosította gond nélkül, úgyhogy légyszi ezt el se kezd. :)
[link]
FAQ: Führerscheintourismus
Google fordítóba bedobod, ha nem érted.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
palfitom
félisten
válasz runner 125 #130206 üzenetére
Nagyon király
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Johnny_vT
senior tag
válasz pakfong #130221 üzenetére
Azt hiszem itt valóban elérkeztünk egy számomra homályos területre.
Kint be vagyok jelentkezve német lakcímmel, viszont Magyarországról nem vagyok kijelentkezve. A jogosítvány "német honosítása" számomra nem szükséges, hiszen ha nem járt volna le, akkor továbbra is az echt magyar jogsimmal mászkálnék itt.
Tudsz linkelni jogszabályt ami elmagyarázza ezeket? Ja és köszi a felvilágosítást előre is, utólag is.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
norbert1998
veterán
Tegnap gurultunk egyet haverral, nemrég lett meg neki a papírkája a GS500F-re, ami kb egy idomos GS500(?).
Kipróbáltam végre először intercomként is a BT-S3 intercomot, amit a Hondás gyerek hypolt. Neki ugyanaz a márka (Fodsports) van, M1-S Plus típus, közel egy km hatótávnuk volt, bár 500 m körül ha egy traktor közöttünk van, akkor tud recsegni.
Végre lejutottam egy mélygarázsba a Dominator dobbal, killer nélkül, hát... Az aznapi hangversenyt megnyertem
A 180 fokos főtengely fokolás kifejezetten simává teszi a GS-t, de egyébként az Aprilia-val is sikerült kicsit menni a mexikói autobahn-on, és visszafelé már egész sima volt. Az autobahn lezárt szakaszán kíváncsiságból egy 30-130 roll race-t is csináltunk, de a hirtelen nyomaték miatt nagyon keményen otthagyja az Aprilia, viszont utána behozna, szerintem 150 körül hagyna le.
De hogy az a GS milyen rohadt hosszú -
-
nagyúr
válasz norbert1998 #130229 üzenetére
Na, de akkor nem volt rossz az intercom nem? 10-12e Ft-ért szerintem ajándék, ennél olcsóbban nem lehet normálisan kommunikálni.
-
bacus
őstag
Kérdés az ár mellett, hogy hány ember akar egyidejűleg kommunikálni. Ha kerítőnél több, akkor a kínai olcsók felejtősek.
A következő nekem a sena kompatibilis interphone lesz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #130233 üzenetére
Ez is jogos. Ráadásul manapság már divat a kétcsatornás wifi a telefonokban, szóval range extenderként tudnak üzemelni néhányan, pl. középen megy a mobilnetes ember, és ha a táv igényli, akkor előre meg hátra is tudnak range extenderrel rácsatlakozni a mobilnetes emberre. Ezért a megfogalmazásért kivágnának az óvodából, tho
Haveré elvileg 4 vagy 6 emberrel tud egyszerre beszélni, de az drágább is jóval, 70 ezer körül volt a páros ajánlat neki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #130234 üzenetére
Wut? Nem mobilnetes hívást szoktunk eszközölni, simán felhívjuk egymást és ott is van konferencia beszélgetésre lehetőség. Nem kell internet hozzá.
Nem mondom, hogy nincs jobb ennél a 12 ezres kütyünél, de a minimumot tudja.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Ha már szóba került a motorszerelés körülményei.. Khm.. nyomatékra hányan húzzák a csavarokat? Mert hogy nyomatékkulcsot nem sok szerelős videóban látok az fix.
A gyári service manualokban pedig rendre meg vannak adva az értékek...(Jahogy gyakorlott szerelőnek a csuklójában van nyomatékmérő...? )
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #130237 üzenetére
Felhívsz valakit és van hívás hozzáadása gomb iphone-on és androidon is. Ilyenkor összekapcsol több beszélgetést.
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #130233 üzenetére
Ez nem nyerő, engem állandóan hívnak, motorozom is (főleg ha az munka időben van), szóval nekem ez nem lenne jó opció. Korlátlan csomagom van.
Nekem megéri a jobb bt beszélő, 15e vs 90e sok pénz amikor ki kell fizetni, de ha utána 5-8 év használatra visszaosztom, akkor azért a havi pár száz forintért szopok 8 éven át?! Én inkább megveszem a legjobbat.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz bacus #130240 üzenetére
Az is más, hogy te egy 5 millás BMW-vel tekersz, ahhoz viszonyítva elenyésző egy 90k-s kütyü. Aki viszont felül egy 5-6-700e Ft-os gépre, annak valószínűleg számít hogy 15 vagy 90e Ft egy ilyen intercom.
De értem amit mondasz és valós probléma, hogy ilyenkor nem elérhető az ember telefonon.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #130241 üzenetére
En a 3 millas gepen is elvagyok a 15e-s kutyuvel. Proli vagyok-e?
Igazan ha parban megyunk a masik sracnak ugyan ez van. Ha a nagyobb tarsasaggal ott meg senkinek sincsen semmi, szoval maradnak a kezjelek. Nekem alapvetoen ugyis telefonra kell, szepen erjenek el mindig es pont. -
Geresics
addikt
válasz tboy93 #130241 üzenetére
a Pegaso árához képest anno a SENA akkor irreálisan drága volt? Én nem így gondolom, mert megvoltak a sarokpontok (konferenciabeszélgetés és jó minőség), innentől viszont a kínaiból is csak drága volt. Ahhoz már csak kicsit kellett hozzátenni, és már nem is fájt annyira a kiadás. Ráadásul ha valakinek a csapatban van vállalkozása, és el tudja számolni, akkor még 27%-kal csökken az ár...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #130243 üzenetére
SENA van de márkaszerviz már nem tetszik? Hajajaj
Magas volt bocsi, tipikusan mikor mást rábeszélünk a minősé/drágábbra és sokkal könnyebb a sztori mint mikor ki kell venni a zsebből.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Steven
addikt
Az uj interphone k 50 korul mar vannak…..en az alis szarokkal lofaszt nem halottam 100 felett…suket vagyok mint az agyu szvl osztom a velemenyt h ebbol csak a jot.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
veterán
válasz Steven #130247 üzenetére
Engem jól hallott a srác, pedig nyitható sisakom van, de kemény kábeles mikrofon a számnál van. Én őt szarul hallottam, de egyrészt az ő motorján elég keményen van szél, másrészt kb az arccsontjánál volt a mikrofonja, mert valamiért az ő keménycsöves darabja nem működik jól.
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #130241 üzenetére
Azért az nem mérvadó, hogy most egy ilyen motorom van, interphone -t még az előző v-strom alatt vettem. MINDEN irreálisan drága volt a motor árához képest !!!
A motort 840e Ft-ért adtam el 1 éve (2004-es volt), az interphone avant duo pack-t 127e Ft-ért vettem akciósan, teljes ára 160e Ft volt. Vettem rá alu doboz szettet (ez van most is, mert ezt tudtam tovább vinni), csak a hátsó doboz 120e, két oldalsó doboz 150e. Ezek a főbb elemek önmagukban 530e Ft. Igen, már a vásárlásnál tudtam, hogy ezek nem motorspecifikusak, fogom tudni tovább vinni őket. Garmint 175e forintért csak azért nem sorolom ide, mert azt sejtettem, hogy nem fogom tovább vinni, mikor a garmin gyárt kifejezetten a bmw-nek.
Egyébként 2,5 évesen a Garmint nem oly régen adtam el 125e forintért, tehát amikor jobb cuccot veszel, az még érték marad valamelyest használtan is.A sisakbeszélőt gondolom ti se cserélgetitek évente..
Xero: én sosem mondtam, hogy valaki proli, mert nem költ erre vagy mert telefonnal navigál. Ha neki jó, nekem is. De ha valaki még nem ült mercédeszben, ne állítsa már, hogy a hyundai pont ugyanazt tudja. Ettől még lehet vele elégedett.
Madwe: nekem az volt a jobb, amit a társak használnak akikekkel többségében gurulok.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- E-book olvasók
- További aktív témák...