-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #130703 üzenetére
Akkor "neked tartanánk a gyertyát"!
tboldi a négyesek nem rohadnak vészesen ha nem 24/7 földön/füvön vannak tartva. Áh ha ettől is több topikot követnék akkor már lakdíjat szednének tőlem az oldal használata miatt is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
Volt valaki a mai HUMDA tréningen? Zalaegerszegen.
Nekem ez volt az első. Nagyon élveztem -
FeniX-
aktív tag
Srácok, a motoron a műszerfal kijelzők 'direkt' vannak úgy megcsinálva, hogy balesetkor ott áll meg, ahol van, vagy nem releváns az infó?
Szomorú hír, csak a linken a képek elgondolkoztattak, hogy a fenti kérdés/tény igaz-e.
https://baleset-info.hu/teljes-utlezaras-van-a-37-es-szamu-fouton-sarospataknal/
Nagyon sajnálom a történteket. -
JDMKid
tag
válasz FeniX- #130708 üzenetére
Nem direkt úgy vannak megcsinálva. Az csak véletlen, hogy éppen hol áll meg, lehet hogy valóban az utolsó mért sebességnél, de az is lehet, hogy pl. az ütés hatására máshol áll meg.
Viszont nagyon jó hatásvadász képeket lehet róla készíteni adott esetben.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Steven
addikt
2 etap 650km letudva( leghosszabb a tripből) , több autópálya szakasz nagyon nem lesz . Ebből legérdekesebb kanyargósabb Macedóniában volt pár km en keresztül (video később), többi dög unalom.
Amit nem írtam , hogy mindent megtettem ,hogy megfeleljünk minden ország követelményeinek (regisztrációk ,covid eu-igazolások , csináltattam útlevelet). Ehhez képest , sehol semmit nem kérnek , haveromnak Szerbiába még az igazolványra is azt mondták ,hogy nem kell elővennie. Mindenhol elég volt csak a személyi, legszigorúbb a Szerbia-Macedón határ ahol csak annyit néztek , hogy a nevünkön van e a motor.
Határ átkelések motorral igazán rendkívüliek. Ma konkrétan az autósok szóltak ránk, hogy hol mennyünk előre . Görög határon óra szerint 40 fok volt , haver majdnem eldőlt álló helyzetbe. Talán az érzékelteti mennyit kivett az emberből a meleg , hogy be nyomtam két "Mythost" azt ki ütött másfél órára.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
tboldi
nagyúr
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #130707 üzenetére
Ez hol volt hirdetve? Mert ha tudtam volna róla, elmentem volna
Just a simple Lineman...
-
Methionyl
senior tag
válasz norbert1998 #130707 üzenetére
Én mentem volna, de túl messze volt _nekem_, legalább megérte?
Más: Motoron utast mikor szabad vinni? Ha több mint 2 éve van bármilyen kategóriás jogosítványom, vagy kizárólag motoros kategória megszerzésének a dátumától 2 év?
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
HoaryFox
őstag
válasz Methionyl #130715 üzenetére
Ha már nem kezdő jogosítványod van tehát az első EU-s kategória megszerzésétől számítva 2 év. Tehát ha van már pl 2 éve B kategóriád és utána leteszed az A-t, az nem minősül többé kezdő jogosítványnak.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
nagyúr
-
HoaryFox
őstag
válasz Micsurin #130718 üzenetére
Én holnap megyek, eredetvizsga + szerintem lezongorázom az Ormányablakkal az átírást, meg beszélek a szerelő sráccal, aztán megrendeltetem vele a dolgokat
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
norbert1998
veterán
válasz Methionyl #130715 üzenetére
Eddig minden tréning, amit láttam ilyen 40-60 ezer forintos móka volt, ráadásul sok helyen korlátlan jogosítvány kötelező volt. Ez ingyenes volt, ráadásul többen is voltak 125-össel. Vagyishát, rajtam kívül egy grom-ot láttam, annyi tuti
Szóval a megérte kérdésre egyértelmű igen a válasz Nekem nem volt egy óra az út, így az is bőven a megérte kategória. Hazafelé már haverral jöttünk, de ő lánynál volt a helyszín mellett valahol, az meg tényleg hamar elment. Mármint a hazaút ideje
Egy héttel előtte kb. került ki a link, 1-2 eldugott motoros csoportban. Gondolom, mivel ingyen volt és korlátozott férőhelyes, ezért nem reklámozták annyira, így is telt ház volt. Közel 160-an voltunk.
4 csoportra voltunk felosztva, ez nagyjából jó is volt, egy helyen maradt kívánni való a létszám kezelése során.Mi a hármas csoportban voltunk, szlalomozással és városi akadálykerüléssel kezdtünk, ami lényegében tempós, masszívan eltolt szlalom. Szerintem jó volt azon kezdeni, mert az ott tanultakat már tudtam kamatoztatni a vége felé. Elején nagyon gyérül és félősen ment, de aztán az alacsony alapjárat és a gyenge motorom miatt ki kellett állnom a sorból emelni az alapjáraton, év egy rendőr elé kerültem be, aki mikor látta, hogy nem vagyok a helyzet magaslatán, megkérdezte, hogy cseréljünk-e helyet. Hát, legyen neked bármilyen turbó busád, a motoros rendőr elől nem lépsz meg Viszont tényleg sokat segített, hogy láttam, hogy kell csinálni és mit kell csinálni. Persze így is volt, hogy 1-1 bólyát elvittem az 1-1,5 óra alatt, de nagyságrendekkel folyamatosabb lett a mozgásom.
Utána a második etap egy eü és közlekedés elméleti képzés volt, baleseti szituációkat kellett megoldani, stb. Persze, kellemetlen érzés volt a mű-nyílttörést ellátni vagy a több centi mély kifordult vágásokat bekötni, meg belegondolni, de mélyen belül tudja az ember, hogy inkább most a szilikon sebet köti, mint máskor az igazit, és esetleg még el is rontja.
Kaptunk ebédet, rántott húst, rizzsel és ubival, de EÜ után volt süti is. Természetesen egész nap kaptunk hideg ásványvizet, amennyit akartunk.
Harmadik etap "vész"fékezés és kikerülés volt. Itt volt gond a létszámmal. 1 óra alatt mindössze 5 kikerülést és 55 fékezést tudtam megcsinálni, mert egyszerűen túl sokan voltunk, pedig két pálya volt. Sikerült elég komoly féktávokat abszolválnom, de főleg azért, mert nem érte el a Varangy az 50-60-as tempót olyan rövid távon. Teljesen nyelezve is 40-45 volt a max, s utána azért, mert actually jól csináltam a végére.
Negyedik etap egy nagyon kanyargós pálya volt, ahol a 40 fős csoortot kétfelé vették. Az egyik egy kapus rendszerű omega alak összefűzés volt, végén némi szerpentin jellegű kanyargással, itt kb 15 méter lemaradás után indult a starttól a következő ember.
A nap csúcspontja viszont az utolsó pályarész volt, ami egy az egyben szerpentin utánzat volt. Hosszú, éles kanyarok, változó ívekkel, szűk sávokkal, és nonstop mehettél körbe. Kb 40 perc jutott rá, meg se álltam. Ekkor haverral már az intercom be volt nyomva, végig segítettük egymást, ki van mögötte, ha épp rá láttam, stb. Merthogy eléggé az élmezőny közelében voltunk. Nagyon sokan (főleg egy VFR és egy FireStorm) olyan biztonsági játékot csináltak, hogy egy körükön szó szerint kettőt vertünk rájuk , mondjuk haver GS500F-el volt, nem 125-össel, de köztünk nem volt sok különbség . Oké oké, nem verseny, nyilván, de semmi értelme gyökkettővel menni egy tréning pályán, mert nem tanulsz semmit a motorról szerintem, ha meg azért votl ez, mert frissjogsi, akkor minek vesz ilyen motort az ember??
Szóval a lényeg, hogy egymás után mentünk, és volt egy szakazs, ahol ki lehetett menni, ha nagyon a seggedben voltak, de mikor 3 kör után még mindig nem ment ki (előzni meg nem szabadott), akkor azért el-el gurult a gyógyszer, és átmentem két bólya közt a pálya egy másik szakaszára, sokszor aztán végül pont az lett, hogy a VFR-t kikerültem így, és végül a FireStrom került elém nem egész 10 mp múlvaEz a népek egynegyede kb, a 3-as csoport:
Itt pedig a Vara kereke
Ezalapján nyilván azt mondom, van szükség még elmenni nem egy képzésre, Transalpokat, K BMW-ket döntöttek oldalsztender meg lábtartóig, ez még a nyomukban sincs. De elsőnek szerintem nem rossz. Ugye itt alacsony sebességű döntésről van szó, nem a kilónyócvannal kanyarban.
-
DJGABI
addikt
válasz IMIIKE1998 #130698 üzenetére
Jaja, Stilo főleg jó. Egyszer elmentem megnézni egy helybélit, valami pár százezres volt, épp csak a bele lógott ki. De akkor utánaolvastam, hát jó olaszosan az elektronikája hol működik, hol nem. Sógor mondjuk oda volt a Marea kombijáért, azóta is visszasírja. Egyszer mondjuk pont szóbakerült, Puntót sokat nem látni már az utakon, meg a Pandák is hova tűntek...
(#130707) norbert1998 bakker, még el is mentettem az eseményt, de pont szombaton voltam Zalán, akkor még semmi nem volt, tegnap meg itthon volt ezernyi program, nem tudtunk elmenni...
Zala után továbbmentem, keletre a 76-osnak az a kanyargós része tök bejött még kocsival is. Gondoltam is rá de frankó lenne itt motorozni
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
#31733248
törölt tag
válasz tboldi #130705 üzenetére
"Persze, de abból már van egy, én szívesebben látnám, ha színesebb lenne az itthoni flotta. "
Ezt egyrészt megértem, másrészt érdemes figyelembe venni, hogy akkor érdemes számottevően magasabb javítási költségű modellt választani, ha nyújt annyi többletet, amivel kompenzálja a várhatóan magasabb költségeket. Ha szűkös a büdzsé, akkor válasszon ésszerűbben az ember, legalábbis én így tennék.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Nyugodj meg, a vfr-vtr-esek azok ilyenek friss jogsi nelkul is :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#56573440
törölt tag
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Az ilyen biztonsági motorozgatas tréningen közepesen értelmetlen nekem... Mondjuk ahol a jogsit csinálom ott az utóképzést is kincstári motorok csinálják, pont azért, mert tolni kell neki. Rutin előtt egy alap 1-es móka kötelező volt nekem is, azon rajtam kívül csak külsős volt kb. 25-éve túrázó, 4 hónapja jogsis, es közte minden is. Aki stabil gázzal bohockodott arra raszoltak hogy csapjad rá keményen, nem finomkodunk... Aki bukokeretrol bukokeretre fordult a sima szűk szlalomban folyamatosan az csinálta jól... Így is volt egy gyerek, aki szerint ez gymkhana, nincs értelme, minden is szar. Nála győzött az ego, de a többiek úgy mentek haza hogy hubzmg ez durván jó volt... Nyilván ennek is megvan az előnye meg a hátránya, így nincs sajnálás, sőt, de a sajátom teljesen másképp fordul, megy, így azzal is kell gyakorolni... De azért a fék, gáz, etc kezelés az azért radikálisan nem tér el, csak más... De sajattal pl a sok vészfék, kátyú szimulátor, határok keresése azért annyira nem esett volna jól, itt amikor racsuktam a gázt bolya mögül hogy álljon fel a gép, majd túltiportam a féket mert sok lett és keresztben csúszva eroszakoltam be az ivre, csak azért hívtak le, mert szerintük abban még volt bőven, tegyem rá keményen következőre, jó lesz az. Es tényleg
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Köszönjük a beszámolót, tök jó volt olvasni!
Szerintem nagyon jól döntöttél, hogy egy ingyenessel kezdtél, így minden vesztenivaló nélkül tudtál belekóstolni a dologba, és most már Te is látod, hogy igenis kellenek ezek a tréningek, még a magukat rutinosnak, vagy jó motorosnak valló emberek is tudnak itt fejlődni!
Már sokszor megbeszéltük, hogy a jogosítvány megszerzése nem ad motoros tudást, de még csak az alapokat sem fekteti le, egyszerűen csak jogosultságot biztosít motorral a közúti közlekedésre... Ha rajtam múlna, én kötelezővé tenném a tréninget mindenkinek legalább egy alkalommal, hogy rájöjjenek az emberek, hogy mennyire szükségük van erre! (De ahogy más sem, ez sem rajtam múlik.) De tőlünk nyugatra vannak már megoldások, amik motiválják az embereket...Sajnos azt is megtapasztaltad, ami az ingyenes tréningek rákfenéje: a túljelentkezést, a tömegnyomort, az iszonyatos hosszú és izzasztó sorbanállást. Ráadásul ilyen mennyiségű ember mellett nem tudnak személyre szabottan odafigyelni mindenkire, nem tudnak a gyengeségekre, erősségekre külön odafigyelni, és nem tudnak ennek megfelelően tanácsokkal ellátni.
Egy (jó) fizetős tréning ebből a szempontból tök más! Az olyan nagyok, mint a Honda és a BMW egyedi felépítésűek, az oktatók évek alatt csiszolt oktatást sajátítanak el, és adnak tovább. Ilyeneken minden centiméter meg van tervezve, még az is, hogy mikor hol kell állnia az oktatónak, mert onnan látja a legtöbbet, és hiba esetén ott van a legnagyobb biztonságban!Szóval hajrá, keress egy jó csapatot, csináld meg az alap tréninget (ez a legtöbb helyen követelmény a tényleg jó tréningekhez), és utána egy világ nyílik ki előtted!
Mind tudjuk, hogy én Mackó-bérenc vagyok, de tényleg őket javaslom mindenkinek, mert megcsináltam már majdnem mindent ott, több tréninget többször is, és tényleg nagyon jók! Mások ugyan ezt mondják a Hondáról is, és biztos vagyok benne, hogy nekik is teljesen igazuk van! De bármilyen olyan tréninget választasz, ahol több figyelem fordul egy emberre, csak nyerhetsz vele! Az el nem szenvedett baleset olcsóbb, mint egy jól védő ruha!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #130727 üzenetére
Kis elgépelés. 5 fékezés volt, nem 55.
Teljes mértékben egyetértek. Én magamat egyáltalán nem láttam még távolról se jó, vagy akár haladó motorosnak, és erre csak még jobban rávilágított a tréning.
Természetesen ismerem a Dunning-Kruger hatást, így bármiben, ha kicsit is jónak kezdem érezni magam, azért megkérdezem, hogy biztos ez? Vagy csak úgy hiszem?Tervben van, hogy menni fogok fizetős tréningre is. Főleg az segít benne, hogy egyre több ismerős motorozik, és nem kell már feltétlenül egyedül menni nagy tavolsagokra.
Egyébként, bár nyilván nem tudom, milyen a Honda és a mackó, de ez kifejezetten jól szervezettnek tűnt, a fék és kikerülés témát kivéve. Ugye a 160 úgy lett elosztva, hogy a szlalom pálya volt legalább egy km hosszú, 40 ember bőven elfért rajta, illetve a szerpentin pályákon csak 15-20 ember volt, mert a 160 férőhely ellenére elvileg kicsit kevesebben voltunk. Szóval a 160 inkább a férőhely volt.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130728 üzenetére
Egy személyre szabott tréningen max 10 fő jut egy oktatóra még egy egyszerű alap tréning esetén is. Egy nagyobb odafigyelést igénylő esetén (mint pl. amin most voltunk a Mátrában közúti tréningen) már 6-7 fő a max oktatónként!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz tboy93 #130726 üzenetére
Safety Hungary alap 1-es. Kiscsoportos móka főleg cb500f és x-ekkel de igény szerint voltak kicsikkel is. A két hengerrel nem mossa el a gáz kezelés hianyossagokat mint a 4, hamar kiderült ki feszes fent pl... sajattal szlalomban meg nyitni csukni a gázt ütemre hogy segítsd a felállást, dőlést lehet nem kultivaltam volna, főleg nem ilyen intenzitással, mert a burkesz drága rá... Meg fekeknel is ugye sajáton van abs... Ezekben is csak nincs bizti mögötte, hogy tanuld hogy mivan ha te csinálod nem a gép .
Télen tutira elmegyek a fedett pályás mokara az a gokart pályán megy bent, meg van sírva csapatos mocskosul veretos terep tréning, ahol a tapadás mentes szedd össze csukd rá jellegű szituációkat utcán is lehet kamatoztatni. Arról cimborák azt mondták hogy folyamatos vinnyogas
-
Methionyl
senior tag
válasz #56573440 #130731 üzenetére
fedett pályás jó móka, csak legalább 5-7 kör után kezd el döntögetni a motort mert én nem tudom milyen "aszfalt" vagy burkolat van bent, de iszonyat csúszik Gumi meg hideg, nem kell tovább ragozni mi történt
Az elején minden lesz, szlalom, lassú "kocsik közötti szimuláció", stb, majd a végén 2 csoportra oszlik a társaság és pályáztok egy jót ami a csövön kifér.llwynog: köszi
[ Szerkesztve ]
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130730 üzenetére
Már hogy a viharba ne tudnék? Még videót is csináltam róla!
JELI Motors Enduro tréning - személyre szabottan kemény!
Csinálnak többféle tréninget, mi enduró tréningen voltunk. Sajna a kamerám lemerült, és akkor még nem volt a DJI-hoz tarcsi-akksi, így a végén a siratófalazás már nem kerülhetett bele. Van túraenduró tréningjük is (gondolom a Varával oda mennél), azon még nem voltam. Da Attila és Bence is tök jó! Mindketten nagyon képben vannak, de Attila pedagógiai szintje azért jóval túlmutat Bencéén - de ez már csak a korkülönbség miatt sem meglepő.
Ami fontos, hogy ott is 2 csoportra bomlik a csapat, és leginkább tudásszintnek megfelelően. Aztán ha változik a dolog, akkor át is szervezik, mi így kerültünk a KLX-ekkel hamar az EXC-k közé
Szóval láthatod, itt is érvényesül a kiscsoportos foglalkozás előnye, hogy személyre szabottan tudnak foglalkozni Veled!Azt viszont nem tudom mennyit mentél már terepen! Ha még sokat nem, akkor én javasolnék előtte egy Hungaroring Dirt képzést, ami ugyan csak 4 óra, de betonstabil alapot ad! (A 8 órás változata viszont pénzkidobás, ugyan azt csinálják benne, csak elnyújtva, mint a rétest.)
Van a Hondának is tereppályás tréningje (is), ami szintén nagyon király! Viszont oda már úgy érdemes menni, hogy a Hungaroringin túl vagy, mert a Hondánál kevesebb (jóval!) az elmélet, és inkább a csapatás/fárasztás ment, amikor még Urbán Attila tartotta a képzéseket (az utódjáról semmit sem tudok).
Ez a 2 tréning olyan, ahol adják a motort! Mindenképp ezzel kezdeném mielőtt sajátmotoros tereptréningre mennék! Utána lehet menni Jeli-hez, ha keményebb terepre vágysz, vagy Urbán Attilához, ha inkább csak simára. Van a Drivex-nek is tereptréningje is, de azon nem voltam, és nem is nagyon néztem, így sokat nem tudok róla...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
-
Methionyl
senior tag
válasz #56573440 #130735 üzenetére
detto ugyan ez állandóan jönne velem, nem bírom levakarni. Miután mondtam a tandemes traninget, már azért is csesztet.
2021-09-02 | 2021-09-03 lesz alap 2, csak ugye kellet pár alap1/fedett/gyakorló1 hogy lehessen rá regeisztálni. Szvsz menni fogok.They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
#14787072
törölt tag
Sziasztok!
Egyik cimborám 10 év kihagyás után vissza akar ülni motorra. Utolsó gépe egy ezres Varadero volt. Kb. 90-100 e km-t már motorozott "előző életében". Most GS Adventure-t szeretne a magassága miatt (2 méter, mint én). Én azt mondtam, lehet, hogy visszaszokni 1-2 szezonra elég lenne egy kisebb is (pl. 800GS), még ha nincs is annyi hely a lábának, mint a nagy Gésán. Mit gondoltok? Persze tréninggel kezdene.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz #14787072 #130737 üzenetére
Mackó is olyan magas, és imádja az F800GS-ét.
Viszont minek egy olyan gép, amit nem akar? Vegye meg az nagyot, és irány a tréning! Az egy nagyon jószándékú gép, pláne, ha tréningen szoknak össze! Anno a 1190 Adv-vel én is azért mentem el újra Alap tréningre és Kanyar tréningre, hogy ott szokjak össze vele, ne a Mecseken! A közúti tréninget (Bajna-Héreg útvonalon már nincs, viszont a Mátrás videó (ahol 100x jobb a szakasz) még nincs kész) én mindenkinek csak ez után szoktam javasolni, mert akkor lehet a legeslegtöbbet kihozni belőle!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
válasz Geresics #130738 üzenetére
Mackó alacsonyabb nálunk 10 centivel, egyik találkozásunkkor összemértük a.....magunkat.
Köszi, a tréning biztos be lesz ütemezve. Nekem is.
Amúgy szóba került az 1290 SA is, de az ugye 160 lovas. Igaz, én mondtam neki, hogy van rajta rain mód, ami 100 ló. Jót mondtam?
-
Xaels
félisten
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Geresics
addikt
válasz #14787072 #130740 üzenetére
Jót mondtál!
Mackó 196cm talán?
Viszont a 1290SA nekem nem jött be. Nem tudom miért...
Viszont az új, idei modell már erősen nyálcsorgatós ezzel a színnel:Ezt leszámítva a 1190 9 év múlva egy 1250GS-re lesz cserélve, ezt már tudom!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz #31733248 #130722 üzenetére
Az Audira célzol? A nagy VAG Legóban sok mindent meg lehet oldani (a hajtáslánc került VW Polóba, Skoda Fabiába is), a szerviz meg én magam vagyok, úgyhogy… 🤷♂️
Meg hát a Suzukinál is lehetnek költséges hibák, lásd M13A nyelestengelycsapágy (a kinézett Ignisekben, WagonR-ekben, esetleg gombóc Swiftekben ez van), illetve gyakorlatilag az összes típusban az ABS-kocka.
És csak úgy fun fact: a Hondámhoz olcsóbb a komplett hátsó féktárcsa és betét szett, mint apum WagonR-éhez a 2 fékdob és a 4 pofa.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz tboldi #130744 üzenetére
Tudod, hogy nem szokott zavarni az OFFolás, és egy motoros topikban simán meg kell férjen pár autós komment, és azt is értem, hogy lélekben még mindig motoros vagy, de VEGYÉL MÁR EGY MOTORT, ÉS ARRÓL ÍRJ, NE A WAGONR-RŐL!!!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok