-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #131349 üzenetére
De gondolom azt azért érzed, hogy nem te vagy a nagy átlag Eleve egy Toyota hibridhez hasonlítod (ha jól emlékszem Priusod van?), ami csak egy nagyon apró szelete a hazai autóknak.
Egyébként igen, amit írtam, arra nekem már egy plug-in hibrid is sok gondomat megoldaná.#131348 bacus ezek a problémák előbb-utóbb meg lesznek oldva valamilyen módon. Amire van igény, akarat és politikai szándék a világban, az mindig megvalósul. Nem értem ezt a nagy ellenszegülést. Ha az emberiség a Holdra vagy a Marsra akar menni, akkor megoldja. Ha elektromos autózni akar, azt is meg fogja oldani.
Kína a téli olimpiára a felére akarja csökkenteni a CO2 kibocsátását. Elég drasztikus lépéseket vezettek be már idén, pl betiltották a bitcoin bányászatot, már nem nagyon exportálnak acélt, az acélgyártásukat elektromos kohókra fejlesztik, stb. A világban (majdnem) minden csak akarat és erőforrások kérdése, amire van akarat azt elérjük.Az ipari forradalomkor voltak a géprombolók.
A hűtőszekrények feltalálásakor a sarkvidékről jeget hordó nagyvállalatok lobbiztak ezerrel, hogy a hűtő mérgező és veszélyes.
Most minden autós fórumon az megy, hogy az elektromos autó mennyire szar. Valóban szar, annak aki nem profitál belőle[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
A Zéé
addikt
válasz seller007 #131352 üzenetére
Benn a városban nem sokkal jobb. Viszont ha az agglóból jársz be és esetleg forgalmasabb főúton vagy autópályán is kell haladni, akkor kell a plusz erő, és rugalmasság. 125-el is el lehet simán járkálni, én is akkorával járok jelenleg, csak tudni kell a korlátait. Autópályára pl. eszedbe se jusson felmenni ekkora járgánnyal, meg a főúton is ciki, amikor 70-80-ról már nagyon meg kell gondolni, hogy tudsz-e előzni.
Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz JoinR #131350 üzenetére
Igazad van, ezért Szar telefonon írni, félre olvastam az oszlopot, 2000 benzinkút van, soknak tűnt, de elfogadtam a 3 milliót. :(.
Egyébként nem mondtam, hogy minden kúton folyamatosan tankolnak, ez a rendelkezésre állás.
Viszont elektromosnál jelenleg 10x ennyi kút oszlop kellene, mert a töltés ideje is 10-20x.Ami még kimaradt, hogy az elektromos autózás is még ront a parkolási helyzeten, mert jelenleg (aki utazik is) kell tartson még egy belső égésű motoros járművet is. Ha minden családban kicserélnénk az összes autót elektromosra, akkor is minimum 25% jármű park növekedést generálna ez az utazáshoz is kell egy autó.
A jelenlegi zöld rendszámos ingyen parkolás miatt ráadásul többen mennének nem tömeg közlekedve, azaz a dugó sem lesz kisebb.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz bajnokpityu #131355 üzenetére
Szerintem is.
És ha még hozzáveszem, hogy pl. az Xmax-nál minimális az árkülönbség a 125-öshöz képest, akkor újonnan a 300-as szerintem bestbuy.
-
Micsurin
nagyúr
válasz seller007 #131352 üzenetére
A vácin nem lesz az az érzésed minden lámpánál, hogy a céges Skodaval a szőke titkárnéni kiakarja passzírozni a bensőségeid vagy a 7 személyes egyterűvel a cshaládos Tescos Vin Diesel mindenképp leakar nyomni, hogy bemenjen eléd.
llwynog Eddig sem volt egy gépemen sem ABS, jó cucc vitán felül emellett állok de nem lesz szempont a 4. motorom esetében sem, hogy csak olyan típus/kiadás/évjárat jöhet szóba ami már fixen ABS-es. A Z-nek meg már meglepően jó volt a futóműve ha jól láttam valahol az évjáratok közepetájékán tértek át USD villára szóval elég tág az az évjárat régió amiben akár játszhat következőnek.
Csak nem tudom elkerülni a sor4-et ha feljebb váltanék naked vonalon... legalábbis nem egyetem alatt/mellett értelmezhető összegből.
Sanszos ugyanis, hogy most szakosodok aztán gyakornokiból annyit elrakok, hogy átüljek még feljebb... akkor már egész jól bírtam megint 3-4 évet kibírtam nagyobbra csere nélkül.
Kawak most amúgy is becsípődtek a Z és az Ernő(5-6) miatt, nagyon tetszik az az iszap nehéz csattogós és határozott váltó, pont nekem való mert úgyis szeretem lendületből rugdosni.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
seller007
tag
Nem szeretnék egyből A2be menni majd írok ha elgázoltak.
Idegbetegek a pestiek... kis 20k-s városban az 50es robeszt kimotorozva is hülye versenyzőnek néznek...csak elég a 125 a 60 kilóhoz vagy majd leadok még belőle -
martonx
veterán
válasz bajnokpityu #131347 üzenetére
Hát látod, annyira nem bütykölöm az autót, hogy fogalmam sincs.
Én kérek elnézést!
-
Geresics
addikt
BMW Driving Experience - MÁTRA tréning - eddig a LEGJOBB!
Ez a tréning a BMW licencelt tréningsorozat része, de azok közül (és az összes közül amin eddig voltam) "A" legjobb!
#MotorosVandor
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
A kérdés, hogy a gyűrűt leszámítva is szükség lenne-e másra.
---
Valaki nem rég fényeztetett motort nem? Mennyiért mérik úgy nagy általánosan durván a témát?
Sárvédő, tank, faridom lenne a cél és alap egyszín semmi extra.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #131363 üzenetére
Másik kérdés, hogy ha színváltozás van és egybe esik a dolog a műszakival akkor elég ha eleve NKH állomásra megyek? Letudható a dolog 1 körből + új forgalmi?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
dellfanboy
őstag
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #131369 üzenetére
Ahhoz tényleg kell a szakember, hogy le matricazza.
Én igazából erre gondoltam.
[link] -
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #131366 üzenetére
Ha találsz valakit és van infód kérlek majd küld el, táv nrm számít. Akár elő is készítem az elemeket de kamra nélküli kokányra se nem vállalkoznék se nem fizetnék érte pont annyi értelme van mint rattle can-ből köpködtetni a festéket.
vlevi nem lesz az matt hatású? Plusz az UV-t is jó kérdés mennyire bírja, van
sárgac...akarom mondani taxis ismerős és ott azért látni 1 év után is a vetemedést pedig nem gagyi anyaggal lett húzva.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Micsurin #131371 üzenetére
Szerencsére több fényező is van itt a közelben, az egyik ráadásul még ismerős is.... sőt! Már fényeztettem is vele motort...
Majd ráuszítom az asszonyt,hogy egyeztessen vele... az ő motorja.
Egyébként a fóliázást én is javasoltam, de nem lenne feltétlen olcsóbb a fényezésnél...
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz GTVili #131372 üzenetére
Anno mikor megvettem a Duke-ot, le akartam átlátszó fóliával húzatni azt a pár idomot, több helyen is érdeklődtem, senki nem vállalta. Amint meghallották, hogy motor, egyből nem.
Szóval ha tudtok valakit, szívesen veszem"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #131372 üzenetére
És az a motor mennyi volt? Momentán nincs hasonlítási alapom.
De a tank fényezése kezd elég viharvert lenni itt ott.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #131345 üzenetére
Azért az elektromos autó sem csak motorból áll, azt leszámítva kb. mindent ugyanígy tölteni és javítani kell benne, mint a hagyományos autóknál. Azokat sem csak az olajcsere miatt viszed szervizbe, hanem azért, hogy a szerviz végigmenjen a 40 pontos csekklistán és ha kell, javítson, cseréljen időben. Amúgy szoftverfrissítés a hagyományos autókra is érkezik ha szükséges, ahogy visszahívások is vannak.
Ugyanazok a politikusok, akik az "élhető városról" beszélnek, simán engedik, hogy a lebontott egy vagy két emeletes házak helyén 7-9 emeletesek épüljenek.
A 300-as robogóban kétszer annyiló van mint a 125-ösben, ebből adódóan élvezetesebb és könnyen ellépsz a kocsik elől menet közben is. Nagyon sokszor kerülök ki amúgy motorosokat is, akiknek szemlátomást nehézséget okoz a nagyobb tömeg és a váltó.
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #131361 üzenetére
Köszi köszi
Megvolt a crosscountry út, Alsóörs-re mentünk Táborfesztiválra, egyseggel, utassal, agyonpakolva a Varangyon. Odafele jó volt, lejtőn lefelé a 125-öt is elértem
Visszafele a szembeszél miatt már csak a 110 volt ugyanott a domb másik oldalán, de az utas sokat stabilizál szélben a motoron amúgy.
Egy offroad kitérőt meg akartunk ejteni, persze, hogy rossz ívbe mentem rá az emelkedőre, és hát el is dűltünk. A bukócső persze nem ért le De nem lett semmi baja nyoma az incidensnek szerencséreMegnéztük Szentkirályszabadját, érdekes volt nagyon, de talán kicsit már túl nagy a dzsumbuj ahhoz, hogy igazán a csúcspontján lehessen élvezni az urbexet.
Szentkirályszabadja a megnemmászható torony tetejéről, és egyéb helyekről:
Nagyon sok motoros volt akempingben, szinte minden parcellán motor állt, és gyakran nem is egy.
[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz norbert1998 #131378 üzenetére
én is ott tanyáztam a Táboron
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
static00
csendes tag
Sziasztok!
Létezik, hogy egy 3 éves akksi megadja magát?Keveset volt használva, 1-2e km-t kb.
40 km után megálltam, bolt stb, majd felültem, gyújtás, lámpa rá, 3 percet telefonáltam, majd indítóztam, forgatta kcsiit, de nem röffent be.
Ha új akksi a megoldás, milyet ajánlanátok ilyesmi specifikációkkal?
Köszönöm
-
Xero
nagyúr
Ma mentem egy gyors Budapest - Miskolc - Budapestet ugyintezesekkel. Miskolc kozeleben leszakadt kicsit az eg. Most volt eloszor, hogy a gyari Dunlopot erosebb esoben meghajtottam. Nos az egy dolog, hogy szarazon nem a legpontosabb fegyver, de esoben valami rohejes volt. Kb indulasnal mar harmad-negyed gazra elkezdett tancolni a segge es panikolt a TC. Nagyobb tempos kanyarban meg vandorolt szepen oldalra akar 1-1.5m-t is. Egy szo mint szaz a gyari szerelesu Dunlopok tovabbra sem a kedvenceim.
Cserebe kb 150-es atlagot futva siman megallt a fogyasztas 6.2 korul, ami rohejesen jo.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz static00 #131380 üzenetére
Ugyanez volt az SV-vel a fenti sztoriban a hazaúton. 3 órát szarakodtunk, végül az ezres motort a 125-ös aksijával inditottunk be, és végig gázzal tartva szereltük össze a motort a saját aksijával (az enyém fordított sarukiosztású volt, meg más méretű), próbáltuk előtte bikázn, próbáltunk egy 990 Adventure-t szétszedni, sikertelenül, és utána maradtg az én kicsi aksim. Aztán összeraktuk az SV-t és lefulladt.... Újra minden előlről. Aztán akkor amíg az enyémet összeraktuk, addig a srác motorozott a környéken. Hazaérve már pöccre indult a motor, ott már meg se mozdította, betolni is próbáltuk, fél falun áttoltam a srácot
Zoleee
Diversion nem rémlik, bár persze nem jártam végig a placcot[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
3-4 évet állt ETV1000 mennyire parás vétel?
Amit cimbimnek sikerült kinéznie állt majd 4 évet mert elszórták a papírjait és nem rég küldték meg nekik állítólag az olaszok...
Meleg motorral várták de Indítás után 4-5s-el még így is sikerült leböffennie a motornak majd 2. tekerésre újra járt minimális fehér pamacsot kiköpve az ülés alatt.(Indítózásra dobta)Utána már elvileg szép stabil volt és csendes.
Háát elég betegesnek hat így elsőre, elsétálós vagy lehet banális dolog is?
Szerdán visszamegy akkor én is elgurulok vele akkorra lesz rajta rendszám és opció lesz a próba.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #131385 üzenetére
Ez nem eső volt ma... felhőszakadás.
Lemosta a kocsit faszán.
Edit.: 12 fele kaphatott el miskolcon kb? Valahogy így... tempós volt az fix.
Betont sávot úthibát nagyjából csak tippelted magad előtt jó 15 percig.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Tök jó idő volt kicsit mi is sajnáltuk, hogy nem 2 motorral indultunk neki a kirándulásnak.
De a belvárosi még mindig nem szimpla "eső" volt... i30-on az új törlők is alig bírtak vele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #131383 üzenetére
Nálam mindig van jump starter. A legkisebb einhell. Amikor haldoklott az akkum, akkor 3 napig úgy jártam, hogy ülés le, indít, ülés fel..
Az elmúlt 3 évben beindítottam vele kb 15 autót 3-4 motort, a legjobban kihasznált "szerszám".
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131394 üzenetére
Még mindig bízom benne titkon ilyenkor, hogy valaki vagy kapott szét ebből a rotaxból vagy van readonly etv tulajunk hasonló jelenséggel a háta mögött.
Én csípőből hagynám ott mondjuk..., ha egy injektoros gép friss benzinnel melegen le le döccen alapjáratról nem szimpi indítás. Küldött felvételt a hangjáról az sem volt szimpi mint kiderült rákérdezésre durrog a motor de nem a dob felől lehetett hallani alapjáraton a tompa durranásokat.
GTVili köszi ezzel már eltudok indulni, akkor valahol 100 körül állna meg egy metál ezüst vagy metál fekete nekem sanszosan.
tboy heh? Te nem sz.miklósi vagy?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
senior tag
Közművelődésre:
[link] (a jövő motorelektronikája a Bosch szerint)
Ez különösen érdekes: [link]
"... amikor a szenzorok észlelik, hogy a kerekek kezdenek oldalirányban csúszni, akkor egy fúvókán keresztül gázt – amit egy hasonló „akkumulátorban” tárolnak, mint az autók légzsákjainál – lövell ki oldalirányba, ami fordított tolóerőt hoz létre, és ez, mint egy „bűvös kéz” képes az úton tartani a motort.."Amúgy a hátsó holttér figyelő radar szerűséget kerékpárokra már évek óta kihozta a garmin mint 'varia radar' .. mondjuk városi környezetben használhatatlan valószínűleg mert ott ugye igen gyakran vannak az ember hátsójában...
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #131395 üzenetére
Injektoros gep ha ilyet csinal az nem mindig hiba, vagy nem nagy hiba altalaban, de ez nem jelenti azt, hogy a kis hibat nem draga megjavitani. Pl r1 nel ez cirka 60ezres jelado baj. Nemely ducati meg hiba nelkul ilyen, inkabb az ujak, ettol fuggetlenul semmi bajuk. Az ujabb sornegy sport japanok is alig akarnak beindulni a regiekhez kepest. Szerintem az euro norma miatt.
Egy sokat allt motornal inkabb eltomodott benzinpumpaszurotol tartanek, ha nem muanyagtankos, ami egyenlo tankcserevel, ha a benzinpumpanak baja nem esett. A durrogas pedig a legszurohazbol jon, ami egyertelmu jele a keverekbajnak. Tehat tuzeloanyagellatassal van baj nagy valoszinuseggel. Ami minden motornal draga, es nem marka sajatossag. Ha tobb evig belerohad barmibe a benzin, az ilyen lesz.A hangjarol meg ne beszeljunk, egy felvetel alapjan. Jezusom.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
én azért nem örülnék neki, ha épp mellette mennék el és az arcomba durrantana egy ilyen patront a mesterséges intelligencia, miközben a motoros lehet, hogy enélkül is kimozogta volna a minimál csúszást
korábban már láttam párszor ezeket a demó anyagokat és a "láthatatlan kézen" kívül mindegyiket el tudnám viselni az unalmas részeken (autópálya, napi ingázás). autón imádom, amikor dugóban araszol helyettem. egyedül akkor zavaró, amikor tényleg bebambulok és nem veszem észre, hogy fokozatosan lelassít pl 110 környékére a pályán, amikor utólérek egy ráérős delikvenst igazán jelezhetne, hogy "a beállított max sebességnél tartósan lassabban gurulunk már egy ideje. nem akarod kikerülni az akadályt?"
#metszéspontok
-
bacus
őstag
Mintha a 2020-as BMW 1200 RT -kbe már lenne adaptív tempomat. (de lehet csak a 2021-es modellben). Azaz ez nemsokára minden új motorban benne lesz, amin van tempomat, nem csak a bajorokéban.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Luck Dragon: Kenyér
- Bestbuy játékok
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Path of Exile (ARPG)
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest