-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
normális?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
úúú bazdmeg'
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz zsolt19900 #21719 üzenetére
a zippzár karcolja a tankot, meg a gombok, nem a kabát
meg az aszfalt, meg a fa, meg a bokrok, meg a murvaágy, meg a kamion, meg a...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz fattyu #21747 üzenetére
sokszor mondták már, hogy pályán a 60%os betét kuka, utcán meg a 40%os.
tényleg örülhetsz, ha nem ment el a tárcsád...DID vagy RK. Rkból az 530-as GXW nekem bevált a vfr-en, nem nagyon akar nyúlani Mondjuk az 525ös is jó a 700asodra.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz yodamastah #21770 üzenetére
állítólag a vége már nem fog úgy, mint az eleje (vagy jobban kopik, azért nem, tök mindegy)
nem tudom, nem értek hozzá, kolyabbnak mondható pályázók mondták ezt már régebben is.
meg már szerelőtől is hallottam, hogy kb így kell cserélni a fékbetétet.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz zsolt19900 #21808 üzenetére
viszont két lötyit kérnek 100on
az más kérdés, hogy a vfr-em kétésfél-háromszor többet, és nem 13-14 ló van benne, hanem 122...viszont az is tény, hogy pályán, kamion mögé beállva, 1.3-at tankoltam 110km-re Balaton-Pest viszonylatban, kényelmes 90-100-al full szélárnyékban.
(#21832) mocsanisi:
én pedig még néha mindig visszasírom a 400-asom...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz vendingo #21841 üzenetére
szerintem ráülnél egy 400-asra (ami azért már megy is), kimennél vele egy kanyargós szakaszra, ahol beteszed 3-ba, és 6-14ezer között játszol a fordulattal, hidd el, hogy belopná magát a szívedbe.
nem nagyon kell vele autópályázni (150-160km/h 6-ban 10ezren...), de Mecsekben, Nosztorin, Cseszneken iszonyat fun, 3 évig toltam.
Alacsony súlypont, 17es kerekek, iszonyat gázreakció, nagyon lehet vele szivatni a 600-asokat is, de főleg a noob ezreseket... azaz a műmájereket Persze egyenesben elmennek mint a távirat, de kanyarban...(#21842) fattyu
ezt sose cserélném le semmiért, de mellé azért jó lenne, és lesz is még egy 400as cbr-em. [link]
de egy rvf400-as is jó lenne...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz boogie84 #21846 üzenetére
ne vedd el a kedvét jók azok a 125ösök.
én is pont ugyanígy csináltam.
125össel jogsi nélkül 2.5 hónap alatt 13000 km, majd amikor meglett az A1, akkor vettem meg a 400-ast.
ezzel 2 évig mentem jogsi nélkül, majd amikor meglett az "A", akkor még a 400as volt, majd következő év végén vettem meg a viffert.
és egyszer sem kaptak el, pedig akartak párszorどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
kis videó így estére
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #21866 üzenetére
cbr125r, tzr125, sőt, volt babettám is! kétgangos automata (!!!) !!!!!
GECC!!!!! ilyenről álmodok évek óta! valami burzsuj buzinak meg ott a garázsában!
az élet igazságtalan!
már csak egy MV F4 kellene (senna verzió!), meg egy bimota 1d [link]
a kurva életbe...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
4ezer alatt nem nagyon kell venned terelőbóját, már ha arra gondolsz, amit úttestre szoktak rakni, és vízszintes fehér csíkok vannak a narancs alapon.
ez mókásabb verzió [had gúglizzam meg neked]
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz fattyu #21941 üzenetére
valószínűbb az olajplacsni nem?
már csak azért is, mert én satuztam már új gumival a vfr-el (238kiló + én 78 + bőrruha + több napi cucc, sátor, tele tank stb), mert az utat kerestem, hogy merre menjek, és észrevettem a pirosat. rámarkoltam az elsőre, mert fingom nem volt, hogy jön-e valami vagy sem, bepattogott az eleje brutál módon, aztán ennyi, igaz mentem tovább.. fostam, hogy elmászik, vagy valami... de semmi. mindez 70nél.
sajnálatos, gyógyulást hamar
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #21930 üzenetére
tzr-el kb 20 km-t mentem, de akkor már a 400asom volt.
meg kell mondani, a kicsi jamakka 120-130ig tartotta a lépést
néztem, hogy mifaszom, ez még mindig mellettem van
mondjuk a fele súlya könnyen magyarázta a dolgot, meg a harminc-akárhány lova...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #22009 üzenetére
a képstabi a tengely irányú kilengésekkel tud mit kezdeni, ahol a tengely végpontja az érzékelő.
kérdés milyen képstabi.
ha rázod fel-le mint a vadállat, akkor képstabival sem fogsz tűéles képet kapni
a baj csak annyi, eszi a kraftot rendesen.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz fattyu #22142 üzenetére
szerintem ez két teljesen különböző világ.
annyi a közös, hogy motorral játszák, aztán kb ennyi is.
gp-ben ha mondjuk Doohan életútját megnézed, azért az is kva nagy respectet érdemel, nem véletlen csinált neki a Honda egy utcai rc211v-t... lámpával... övé az egyetlen
aki a tt-re nevez (illetve engedik nevezni), valamilyen szinten agybeteg.
én azt irigylem kicsit bennük, hogy valahogy, valamiképp annyira be tudják szűkíteni a tudatuk (tehát olyan szinten rá tudnak koncentrálni a dologra), hogy a 6x km minden egyes kanyarját tudják.ez olyan mint amikor elmész tekerni egyet bicajjal az erdőbe, mész lefele a vízmosásban, és arra eszmélsz, hogy vége, és nem nagyon tudod, hogy miként kerültél le.
hülye hasonlat, de a lényeg talán átjön belőle.
csak ezt ők nem 1-2 percig, hanem (pár) órán át tudják fentartani.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
nem.
106-107-nél még normális, nekem 104nél kapcsol a venti a vfr-en.
verseny rvf-ek meg valahol 110-112 környékén üzemelnek. (ezt hrc manualban olvastam)
állítólag az otto motorok 100-105 fok között érzik magukat jól, a 85 fokkal túl vannak hűtve.
ez a 85 fok csak a tartósság, és a biztonsági ráhagyás miatt van.
állítólag.
de azért a tartályt a minimumig töltsed fel.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #22177 üzenetére
Há', pedig a hrc-nél takarító nénike egyedül is valszeg többet ért a motorokhoz mint mi itt összesen.
HRC manualba 110-112 fok volt írva.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #22251 üzenetére
Nyílván kissé túloztam, de reméltem, hogy a lényeg átmegy.
Nem jött össze
No mindegy.
itt csak a bemelegítést találtam meg, 50c-on nyit a termo, addig 5000-en, majd onnan 10k-n kell pörgetni 70ig, utána be van melegítve.
Megkeresem majd ezt az üzemi hőfokot ha lesz rá időm.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
valaki használt ilyet, csak műanyag-ápoló kiadásban?
ha igen, egy cikkszámot tudna-e nekem mondani?köszi
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Bogyó bá' #22329 üzenetére
Odaírtam, hogy műanyag-ápoló kell, nem krómpucoló baz (ez különben sem az)
Ugyanilyen dobozban van.
Az ülésedet meg ne fújkáld szilikonnal, mert csúszkálni fogsz rajta mint kacsa torkában a nokedli.
Műbőr ülésre, tankbőrre, műszerfalra kell(ene ha lenne).mod:
ez milyen motor?[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
nekem ment már el olajnyomásom 40-es olajjal nyári melegben. (valvoline felhabosodott)
azóta csakis 50-est rakok bele. (q8)
sőt, mivel szerencsére a v4 nem pöccröff motor, mire az első munkavégzés megtörténik (főleg ősszel-tavasszal), addigra már a minimális olajnyomás is előállt.
csak gondoltam megemlítem.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #22448 üzenetére
olajnyomás jelző lámpa kivillant, és világított. nehéz lett volna nem észrevenni, mert hasaltam a tankon. (rövidnaci, bukó, papucs, de ugyanolyan meleg volt 160 környékén, mintha ültem volna árnyékban)
akkor azonnal lelőttem a blokkot.
bekukkoltam az olajbetöltőn, és habos volt az olaj, nem kicsit.
kötelező körök tartozéka, hogy amint lehűlt az olaj, volt olajnyomásom.
olajcsere után pedig soha nem adta ezt többet elő.
magyarán a 40-es olaj beadta a kulcsot.
az enyém nem ment 20sec-et, de még 3-at sem megfelelő nyomás nélkül.
lehet, hogy volt még olajnyomás, de nem volt elegendő, ezért világított a pilács...más:
szerintetek?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Egészen elképesztő mennyiségű belpiacos gép van itt, naponta látok 3-4 250-es cbr-t, de már ment el mellettem 400-as rvf is pár, cbr is, de van suzi, meg jamakka is ezekből.
Tuti jó biznisz lenne valami alkatrész-kereskedelmet bonyolítani Európa irányába...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz zsolt19900 #31112 üzenetére
Megérkeztem ide, 32 óra repülőzés után, és a reptéren a mobilos-bolt előtt felejtettem az 140ezres objektívem. 20 perc után vettem észre visszafutottam, és ott volt ahol hagytam.
Ezt csináld meg pesten egy plázábanja: a pornós videóhoz:
mi van ha a kannák közé berepül egy hornet?[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok