-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zsolt19900 #31117 üzenetére
lódarázs = instant méretnövelés xD
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Daywalker #31135 üzenetére
Tudod, bennem akkor esett le, hogy mekkora csatahajó a vfr, amikor ráültem egy cbr600f-re, és láttam a lámpát (majdnem) az elején... nekem kb ott kezdődik a műszerfal, ahol a 600f-nek az eleje van.
Pedig igazából nem nagyobb (annyival) csak tök más.
Iszonyat a különbségeket lehet elérni pár cm-el...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Daywalker #31168 üzenetére
600f-nél 4db szűkítőt kell tenni a karbihoz.
Be lehet jegyeztetni úgy (amikor új forgalmit kapsz), hogy Akorl-nak megfeleljen.
Amikor pedig megvan a korlátlan, nem kell új motort venni.
De nem belepofázni akarok, csak gondoltam egy ötletどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Mit ér a literes motorod, ha a 20 évvel öregebb lenyom egy 750-essel?
2:28tól hallgassátok azt a hangotどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
VFR-hez elég egy 40 centis bot, meg két csavart kitekerni, ülést lepattintani, és hozzá is férsz a légdobozhoz ott még pár csavar, és kint is van a filter.
Nem kell leszerelni a tankot hozzá, mert egy zsanérszerűségre van felcsavarozva.mod:
Anno a 400-ason le kellett szedni az első sárvédőt, a hűtőt (!), úgy fértél hozzá a gyertyákhoz.
de a váz miatt a két szélsőt még így is orbitális szopás volt cserélni, mert a váz miatt nem fért hozzá sem a kezed, sem a szerszám. Nem beszélve, hogy vagy 15 centi mélyen volt
A másik opció a tank le, légszűrőház le, kábelek szét, stb...
Akkor tértem át az IX gyertyákra, sokszorosával redukálva a szopások számát...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
kis offtopic:
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Üdv topik!
Egy jó cimborám és a felesége itt hagyott nálam jópár motoros ruhát.
Van három vagy négy szett Berik cordura (női-férfi), egy egyrészes Kushitani bőrruha (férfi), és egy 3xl-es Alpinestar kesztyű is.
Sokat nem voltak használva, az elmúlt pár évben a szekrényben álltak, de bejött nekik Ausztrália, aztán megválnának ezektől.
Valamint egy tomtom navi. BT fülesekkel, ami egyben átbeszélő, de közben az elöl ülő hallja amit mond a navi EU térkép, töltők (angol, de 1500ért lehet venni adaptert bármelyik villanyos boltban). Mondjuk ezen gondolkodom én isHa esetleg valakit érdekelne valamelyik, legyen kedves küldjön privátot, én meg küldök képet.
(#38732) canniball:
Nem hallottam róla, de ha nem kellene heti 6 napban napi 10-12 órát melóznom, akkor elmennék egy ilyenre.(#38743) Archer:
Török, és olasz.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Üdv!
XX-e van valakinek a csoportban?
Érdekelne a tapasztalat, gumi-lánc párossal kapcsolatban, szélvédelem szemszögéből, esetleg elektronikai aknák oldaláról...
Most tervezek venni egy 2006-7-est, kicsit felpimpelném, kellene egy gurulós szekér jövő nyárra, ami azért ha úgy hozza a sors, tudja a 130at tartani.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz runner 125 #131096 üzenetére
Bőr mellett nekem is van egy cordura. Bőrt túrázni veszem fel, meg messzibe menni, szövetet meg napi bohóckodáshoz.
Ha mást nem legalább kesztyűt, csizmát, úgyis a kezed-lábad ér le előbb, de lehet kapni hálós protektoros "kabátot" is, bár nem tudom mennyit véd, de jobb mint a kórház...
Egyéni vélemény persze.
Én is a saját káromon tanultam berepült egy darázs a rövidnaciba, és megcirógatta a pömpölőmet... sose volt akkora...
Azóta sehova ruha nélkül, és még olcsón megúsztam.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Micsurin #131139 üzenetére
Mondjuk ez elég egyszerűen megérthető, ha megérted a működését a hesd-nak.
Sebesség növekedésével, és a gyorsulás mértékének arányában (plusz pár más dolog) lesz egyre nagyobb a csillapítása (ecu szabályozza a szelepeket benne/hozzá)... szóval lehet, ha a haverod nem 60al megy bele a kátyúba hanem 90el, akkor megússza
Ha esetleg úgy dönt, hogy elbontja, a telók lehet érdekelnének a leendő xx-be.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz fattyu #131149 üzenetére
Most kapcsolok
Ez nem az enyém vaze (a motort pár hsz-el korábban linkeltem)
Nincs xx-em még, de ha lesz, akkor első dolgom lesz szétszedni, cbs-t kirakom belőle, hátsó-első felfüggesztést is, hátulra megy egy öhlins, előre egy cbr/sp2 showa, normális brembo 4dugós nyereggel, kap egy egydobos akra rendszert, aztán padon egy commandert, ezzel ledobott magáról 20-22 kilót, hozzájött 20-30 ló, és kész a motorom, amin utána már csak kisebb dolgok lesznek cserélve (első sárvédő karbonra, hátsó ugyancsak erre, ilyesmik)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #131153 üzenetére
Hát, az XX-en 4-1-2 rendszer van gyárilag, az akra meg 4-2-1. Azaz ledobsz fél méter csövet, meg egy dobot. Akra saját anyaga
Commandernél a vfr-es tapasztalatomból indulok ki, ott hozott kb tíz lovat (eu-s prosik 95-98 lovat írtak anno)
[link] [kép]
CBS kompletten nyom van 6-7 kilót a sok vezeték meg fékfolyadék miatt.
Szerintem 20 kiló lejön a motorról.
ha szereted a gépészpornót [link][ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #131156 üzenetére
Nem tudom, régen még foglalkoztatott a gondolat, hogy vfr-ből kiszedem, de aztán maradt ahogy volt... majd kiderül
Annyi rémlik, hogy van benne pár méter cső, két szabályzószelep, és a plusz dugattyúk amik hozzák magukkal a nyereg növekedését is.
Ha majd eljutok oda, akkor kiderül, hogy mennyi az annyi, annyira emlékszem. Max rosszul
Az viszont tuti, hogy Ago anno 0.23-al számolta vissza főtengelyre a kraftot.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #131158 üzenetére
Ezen ne vesszünk össze, akkor legyen cirka 15 kiló, meg 20 ló, na.
Én ezzel is ki leszek békülve, aztán ha mégsem, akkor felfújom a pofám akkor teszek rá egy HX35-ötどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Nekem anno a vfr-ből szűk litert lefaragott a pc. 6.5-7 lement 5.5-6-ra, és ahol az előtt 4-ben stabil fordulaton mentem fel nyélen, utána már gyorsult. Nem csinál az semmiféle környezetvédelmi mahinációt, pusztán a befecskendezést hozzálövi az adott motor karakterisztikájához (lásd lejebb).
Anno hozzáértő emberek azt mondták, hogy a hatás nem garantált a pc-vel, de elég valószínű. Épp ezért nincs értelme letöltögetni térképeket, meg szórakozni laptopról, hanem el kell vinni padra, ahol normálisan hozzá van hangolva a térkép a pad alapján.
Alapjáraton úgy jönnek ki a motorok (autók, etc), hogy a gyári ecu kb 80%-ban fedi le az adott típust. Ezzel biztosítva van, hogy a gyártásbeni két véglet, és szenzorok kalibrációs tűréshatárai miegymás mellett is menjen a motor. PC-vel ez fel lehet tornászni 90% fölé, 95% környékére.
Gyártásbeli szabályok... minden motor különbözik, nincs két egyforma. Kicsit más az öntvény itt, kicsit más a szelep ott, nem úgy sikerült az injektor amott, viszont a program ugyan az marad a gyártás elejétől a végéig (kissé túlzok, de a lényeg ez)
Tízből két motor ezért keveselős (azaz pc után többet fog enni) egy-kettő nem változik érezhetően, hat-hét viszont kevesebbet fog enni.
Elég csak megnézni a 800Fi 98-99, és 00-01 közötti ráncfelvarrását. Előbbiben nincs HECS, utóbbiban van, valamit mókoltak a hengerfejben, és asszem egy millivel szűkebb lett a leömlő, eredménye egy liter százon mínuszba.
Jóbarátomnak ilyen volt, ők Ago-val fúrtak négy lukat a leömlőkbe, mindegyikbe raktak széles lambdát, azzal lőtték össze a pc-t, és azt mondja, hogy olyan lett a vfr mint a selyem...
5 liter mellett...
Persze tisztában kell lenni azzal, hogy a V volta miatt a hátsó hengersor alapból 15%-al többet kap, mivel nincs hűtése, szóval azért a motor sajátosságait illik szem előtt tartani.
Röviden ez a pc lényege.
Nekem anno kurvajó lett tőle a vfr, remélem az xx is hasonlót fog dobni.Őszintén szólva az sem fog érdekelni, ha nem hoz lovat, viszont olyan gázreakció-beli különbség lesz mint a viffernél volt. Mert az azért húzta a szám a fülem felé.
De szerintem egy akra rendszerrel, és belőtt pc-vel lesz benne valamennyi plusz.Arra viszont tisztán emlékszem, hogy Ago számológéppel számolta a mért adatból a főtengelyest, és 1.23-al szorozta (vagy 21-el, lényegtelen).
Viszont az biztos, hogy (nekem legalábbis) megérte anno azt a 120ezret, mert baromi jó lett tőle a gép.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
OT-ready CBR-t valaki?
[link]
OT... CBR... Baszkiどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz dellfanboy #139668 üzenetére
Van hozzá gyári is neki
Amúgy az a durva, hogy nem volt olyan régen az 1000f korszak, most meg már OT érett...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #139670 üzenetére
Scuza me, hogy nem rr-t linkeltem
De akkor tessék, lehet menni RR-t venni
[link]
Amúgy jövőre már a 929 is lehet OT-s...
off, de 1 liter alatt csak motorbiciklik vannak[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Zsírkrétamen #139677 üzenetére
120kgos embernek a 250es kicsit talán merész...
Árulnak jó vfreket, azoknak ezerszer több értelme van szvsz.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Geresics #139767 üzenetére
Nagy mágia ám az olajbiznisz. (Nem a nyersolajra gondolok).
Kis túlzással a tacskós olaj is azt tudja új korában alapjáraton pöfögve amit a xado, motul, etc. Specifikációja megvan mindegyiknek ...
A varázslat akkor kezd előjönni amikor elkezded forgatni, az extremitások felé haladva milyen stabil olajfilmet tud megtartani, melegen ezt mennyire tudja, és ahogy öregszik az olaj, és kopnak, törnek a molekulák, mennyire képes az olaj a kenési/lebegtetési/habosodási tulajdonságait az újkorihoz képest megőrizni.
Na, itt válik el a szar a víztől, ezért drága egy prémium teteje észterbázisú fullsynth (xado motul selénia q8 stb) olaj, ezért olcsó a garex, botond, mittudomén.
Ez már az a szint, ahol párjanincsium áron árult anyagokat raknak köbméteres tartályokba patikamérlegen kimérés után.Ezért van az, hogy egy gyengébb olajjal használt motorba új, fasza olajat töltve javulást érzhetsz a váltóban, és ezzel nem vagy egyedül(:
A párjanincsium áron árult adaléktól, és az új, még egyben lévő molekuláktól...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #139774 üzenetére
Többet nem kell olvasnod, eskü
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ez már régebben meg kellett volna tennem. Hasznos ez a kis csillagocska.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[link]
Fájjon a ti fejetek is kicsit így szombaton reggelどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz dellfanboy #139803 üzenetére
És gondolom tisztában vagy a működési elvével, valamint a mögöttes technológiai megoldásokkal is.
Vihartigris
Az már lassan 100 éves cucc, még a németek kezdték el[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Elhoztam az XX-et. Új rugó az elejében, új olaj, új betét, új gyertya, nagyon f.sza lett
Eleje egy hangyányit keményebb lett (95 kilóra kvalifált öhlins) viszont érezhetően pontosabban tartja az ívet.
Betét olyan 50 százalékra volt kopva, húzni kellett, hogy lassuljon, az újal ez is érezhetően jobbá vált, most lassul ahogy kell neki.Előző emberünk qrva okos lehetett, rakott bele sportszűrőt, de tisztítani már nem volt agya... Ez onnan látszik, hogy állt a szűrő szélén a dzsuva elég szépen. Ahhoz sem, hogy a légszűrő házát ne húzza meg izomból, így sikerült is eltörnie három fület. Ugyan zár rendesen így is, de nyilván vehetek komplett házat majd.
Istenbarma...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Shoei X -spirit 3-ja van valakinek?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz V.Stryker #140081 üzenetére
Pedig imádtam, szerettem, de azok a férgek gyorsan kiölték belőlem. Btw haverom most szólt, hogy akit anno elkergettek, azokat most visszavennék.
Persze menj el féléves oktatásra, meg vissza őrmesternek, stb.
Mondom persze, majd itthagyom a havi kb gurigás fizetésem, azért, hogy 250ért visszamenjek neideállj-odaálljt játszani ..I..どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok