-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mathiask
senior tag
Ez a vita mindig elő fog jönni időről időre, míg mindenki fejében az a megingathatatlan alappillér van, hogy "jól szól" = "visszakapni torzítatlanul azt ami a lemezen van". Mindkét tábor ebben hisz.(bizonyítás nélkül) Csak ezt az "egyenletet" mind két tábor félig oldja meg és abból vonja le az egyenlőség túloldalán lévő tanulságot. (ellenőrzés nélkül)
A mérés tábor az egyenlet jobb oldalát oldja meg. Ha valami mérés szerint jó, akkor az azt adja vissza, ami "a lemezen van", tehát jól szól. Ha valami mérés szerint rossz, akkor az azt jelenti, hogy már a mai mérési ismereteink szerint se azt kapjuk, ami "a lemezen van".(ha lesznek más mérések is a jövőben ezen nem fog tudni változtatni) tehát szarul szól.
Ezzel szemben a hallás alapján ítélők az egyenletet bal oldal felől oldják meg. Meghallgatják, jól, szól, tehát azt kapjuk "ami a lemezen van". Szarul szól? Akkor nem azt kapjuk ami a lemezen van.
A probléma ott csúcsosodik ki, ha ugyanazt az eszközt értékelik és ellentétes eredmény jön ki.
De ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a másik téved, hanem jelentheti azt is, hogy mindkét tábor alap felvetése, ami történetesen meg is egyezik, téves. -
:AMF:
senior tag
válasz chrisnagy13 #91828 üzenetére
Akkor most mégis torzít?
Elnézést, de mikor állítottam az ellenkezőjét?#91830
Alávalóbbnak nem nevezném, de gyakorlati haszna nem sok van. Ha lenne neki, fericske kérdésére is tudnátok a választ.#91840
Elég nagy rajongótábora van emberünknek gondolod szakmailag blamálná magát?
Schobert Norbinak is nagy rajongótábora van. Ez nem érv.-Skylake-:
rendelkezésre áll az eszköz, ami objektíven megmutatja a valós teljesítményt
Ha a mérés körülményei nem publikusak, mi garantálja az objektivitást és a valóságot?
Az általam linkelt másik tesztben feltesznek pár - szerintem teljesen jogos - kérdést. Például, hogy 114dB-en minek mért? Valós elvárás, hogy a dobhártyám átszakadása előtt még utoljára torzításmentesen halljam a cintányér hangját?
meg tudja nézni a mérést ami alapján gondolhatja, hogy szar
Úgy vettem észre, ezek a viták sosem abból indulnak, hogy ő ezt gondolja (és esetleg leírja), hanem abból amikor ezt a gondolatot továbbfűzi.
-
-
s4tch
veterán
válasz Exodius #91850 üzenetére
Akit eddig érdekelt, azt nem amir, vagy pláne az itteni önkéntes helytartója fogja lebeszélni róla. Az el fog menni, meghallgatja, és el tudja dönteni, hogy tetszik-e neki, amit hall. Akit meg egy megkérdőjelezhető hitelességű akármi befolyásolt a vásárlásban, annak csak gratulálni tudok. Ha ennyiért keresnék fejhallgatót, biztos számításba venném.
Számomra több tényező miatt is kicsit vicces ez a hitvita. Csak pár rövidke megjegyzés:
- a fülünkkel hallgatózunk, nem mérési jegyzőkönyveket olvasgatunk
- ahogy kammerer is felvetette, olyanok is beállnak a szektába, akik életükben nem hallottak élő hangszert, és/vagy lövésük sincs, milyen tartományban szólnak az egyes hangszerek, de ha ránéznek egy jegyzőkönyvre, akkor hirtelen agyvérzést kapnak egy 10k körüli kiemeléstől
- van több olyan paraméter, ami mérhetetlen (pl. térérzet, részletesség, szeparáció, kényelem)
- nincs si mértékegység a hangminőség mérésére, nincsenek standardizált körülmények, eszközök, nincs szakképesítéshez kötve az eredmények értékelése; ezek a mérések az összehasonlíthatóságot kellene, hogy szolgálják, de ha Józsi az általa sosem közölt körülmények között összedob valamit, az semmit nem szolgál, legfeljebb érdekességképp érdemes ránézni
- a fejhallgató-mérésekhez használt kompenzációs görbéket másképpen preferenciagörbéknek hívjuk, így definitíve megjelenik bennük a tömegek ízlése; hallgassunk a mérésekre, ezáltal menjünk mások ízlése után, vagy fogadjuk el, hogy nekünk is lehet saját ízlésünk, és inkább hallgassunk arra? A kérdés nyilván költői, 60-70-es IQ fölött szerintem mindenki tudja rá az egyetlen logikus választ.Nekem a legszimpatikusabb a Tyll-féle hozzáállás volt: mért is, és hallgatózott is. Rutinos, jó füle volt, foglalkozott ergonómiával, a fejesek illeszthetőségével, szubjektív és objektív szempontokkal is. Tőle elolvasott az ember egy cikket, majd meghallgatta a fejest, és sosem volt az az érzése, hogy a valóság és az iromány köszönőviszonyban sincsenek egymással. Ez az asr-féle, szélsőségesen egydimenziós, áltudományos baromság, pláne a szektaszerű elkülönülés és a kapcsolódó magas ló ("hifista" mint szitokszó ) számomra idegen, ellenszenves és végeredményben leginkább röhejes.
-
Tim82
nagyúr
válasz Pierre75 #91847 üzenetére
Egyfelől lehet jogos a sötét jelző használata ha a koraközépkorra értik (kevés, de inkább hiányzó írásbeli emlékek stb miatt sötétben tapogatózunk)
A szövegkörnyezetből szerintem egyértelműen nem erről volt szó, a felvilágosodás sem ebben az értelemben kezdte el használni a "sötét középkor" kifejezést, az 1949-1990 közötti itthoni történelemoktatás (tágabban: az akkori rendszer ideológiája, mely a felvilágosodás szellemi örökösének határozta meg magát többek között) sem emiatt alkalmazta.
A reneszánsz viszonya a középkorral kissé komplikáltabb, a középkort nem igazán a keresztény hit miatt kritizálták (viszonylag kevés olyan reneszánsz "véleményember" volt, aki valóban ne lett volna valamilyen mértékig hívő keresztény - van rá példa, de nem sok), hanem a feltételezett "barbarizmusa", az ókori műveltséggel való látszólagos kontinuitáshiány miatt. Mindezt úgy, hogy nagyon sok mindent csodáltak a "barbár" középkorból (erre remek és jól dokumentált példa a még egyáltalán nem reneszánsz-jellegű középkori németalföldi festők műveinek divatja a XV. század második felében Itáliában).
Nyilván erről rohadt sokat lehetne írni (tudnék is ), de ez nem az a fórum.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
s4tch
veterán
válasz Mathiask #91854 üzenetére
Eddig néztem:
Az eredeti tanulmány, ahonnan a bekezdést amir vette, nem nyilvános (itt van, ha valaki szeretne érte fizetni 33 dollárt), viszont a tanulmány egyik forrását el lehet olvasni itt. Ha értelmezve elolvasod, akkor kiderül belőle, hogy a csúcsértékek (pl. üstdob) vannak 100 dB fölött. Viszont a zenészek közül sokan füldugót és/vagy fülmonitort viselnek, és ők sem sokáig vannak kitéve ekkora hangnyomásnak. Nézd meg, milyen átlagos hangnyomást kap egy karmester...
Biztos logikus a videó többi része is.
Ettől még nyilván lehet szar a Diana. De hogy ép hallással senki nem hallgat 114 dB-n zenét (sokáig ), az igen valószínű.
-
chrisnagy13
senior tag
válasz #71562240 #91848 üzenetére
Pont az a gond, hogy a Hifisták többségének semmi tudásalapja nincs arról, hogy mit is hall vagy mit kéne. Azt se tudja, hogyan működik ez az egész rendszer, amig a kis otthoni motyójához eljut egy adott felvétel.
A Hifinek a 90%-a arról szól, hogy hogyan húzzuk le vásárlót azzal az általad is említett címszóval, hogy ez reális. Mégis mi a reális egy csöves trafós erősítőben? Semmi.
Teljesen biztos vagyok benne, hogy a hifisták nagy többségének foglama sincs róla mi az a szobaakusztika. Egyszerűen gőze nincs a dologról. Jó esetben elmegy valami boltba, ahol mutatnak neki valamit, ahol szintén 0 akusztikai kezelés, de az a cucc tuti ám, mert jól dübörög benne a basszus.
És akkor még szót se ejtettem a felvétel készítésről, a stúdiós munkáról...Te tudásalapnak mered azt nevezni, ha valaki elmegy koncentre, majd a Hifi marketing eszközétől megrészegedve vesz egy méregdrága láncot és veri a mellét, hogy "ez aztán király hang, ez így szólt a koncerten is"!?
A Hifinek akkor van létjogosultsága, ha megtudja azt jeleníteni, amit egy stúdió, mert az a reális. Minden más szemfényvesztés, és a hifi erre rá is játszik, mert nem a realitásra törekszik, hanem, hogy eladja magát a hétköznapi embernek.
-
Mathiask
senior tag
"Nézd meg, milyen átlagos hangnyomást kap egy karmester..."
A videó további részében pont erről van szó, hogy az "A" súlyozású átlag(amit az általad linkelt dokumentumban is megadnak) pl 30Hz-en 50dB-t "vág". (úgy súlyoz, hogy kevésbé veszi figyelembe a mély hangokat). Illetve akármilyen "gyors" is a hangnyomásmérő, akkor is problémás vele peak-et mérni. Tehát, ha valami mondjuk átlag 90dB(A),attól még simán lehet benne 110-120 dB hangnyomás, amit torzítatlanul kéne megjeleníteni. És nyilván ez is már határhelyzet. Ezért is van több hangnyomáson mérés, mindenki eldöntheti melyik releváns neki.
-
Sinesol
veterán
válasz Exodius #91867 üzenetére
Már elengedtem a dolgot, viszont azt nehez szo nelkül hagyni, ha ilyen utcai stilusban belédszáll valaki. De utoljara valaszoltam neki, ennyi.
Alphamooncam: Csak most jutottam el odaig, hogy beleolvassak, kösz a linket, érdekes olvasmany.
Btw.: Magnahifiről rendelt mar valaki? Kb. mennyi idő a szallitas?
[ Szerkesztve ]
-
emiki6
veterán
válasz Pierre75 #91847 üzenetére
Tudtommal azért sötét, hogy a "felvilagosodás" ragyogóbban tündököljön utána. Ráaggatták, hogy ami utána következett azt magasztalják, őt magát meg lealacsonyítsák.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Ear001
addikt
válasz chrisnagy13 #91862 üzenetére
"A Hifinek akkor van létjogosultsága, ha megtudja azt jeleníteni, amit egy stúdió, mert az a reális."
Ugye sok stúdióban jártál már, hát segíts. Azok közül melyik a reális, mert van pici, közepes meg nagy, és melyik hangszórókészlettel, a közeltériek közül kell választani, vagy a nagy monitorokból, és a monitorozó helység számít, vagy a lehallgató, és mobil stúdió is lehet, meg a zenészek házi stúdiója is, a producer munkahelye stúdió-e?
-
#71562240
törölt tag
válasz chrisnagy13 #91862 üzenetére
Erre még, mert az ilyet imádjuk.
"A Hifinek a 90%-a arról szól, hogy hogyan húzzuk le vásárlót"
Nyilván te és Sinesol - és a holdudvar - valamint a nyilván kifejezetten számotokra gyártó 10% hifis cég lennétek a 10% megtévesztegethetetlen Robespierre. Akik pedig annak alapján is(!) hozzák meg a végső ítéletüket, hogy a készülék hogyan szólaltatja meg a zenét, ők a lehúzott vásárlók, és a készülék zenemegszólaltató képességét is(!) figyelembevevő gyártók pedig a lehúzók - ugyebár ez a 90%-od."Teljesen biztos vagyok benne, hogy a hifisták nagy többségének fogalma sincs róla mi az a szobaakusztika."
Nem tudom, hogy jött ez ide (talán az építőipari vállalatok is lehúzzák a hibbant hifistákat?), de nyilván ez a "nagy többség" is 90%.
"Jó esetben elmegy valami boltba, ahol mutatnak neki valamit, ahol szintén 0 akusztikai kezelés, de az a cucc tuti ám, mert jól dübörög benne a basszus."
Kérdezem megint a tapasztalatot. Jártál már hifi (audiofil) szaküzletben? Láttál már olyanokat, akik járnak ilyen szaküzletekbe? Mert ha igen, akkor láthattad (még Magyarországon is, hát még a gazdagabb és nagyobb piacú országokban), hogy ezekbe a "hifisták" készülékeket, rendszereket meghallgatni és megbeszélni járnak, ezért az anyagi lehetőségein belül a szaküzlet tulajdonosa is arra megy rá (többek között az akusztikai kezelések révén), hogy a "hifista" minél jobb hangot halljon a hifi szaküzletben. Alkalmasint bejelentkezés van előre, hogy a konkrét érdeklődőknek a kívánatos konkrét körülményeket megteremtsék. És az a konkrét körülmény általában éppen nem a basszus dübörgését jelenti "a hifisták" esetében, hanem az életszerű, hangszerszerű megszólalást - kivétel a kivétel."És akkor még szót se ejtettem a felvétel készítésről, a stúdiós munkáról..."
Mit tudsz róla? Hogy jön ide?"Mégis mi a reális egy csöves trafós erősítőben? Semmi."
És mivel tudod megérvelni, hogy semmi? Mert én meg tudom érvelni az előnyeit is, hátrányait is (nem itt, hanem az erre szolgáló topikban), és hogy miért használnak a házi zenehallgatás-kedvelők közül oly sokan ma is ilyeneket - vagy éppen OTL-csövest, ha már fejhallgatós topikban vagyunk."Te tudásalapnak mered azt nevezni, ha valaki elmegy koncentre, majd a Hifi marketing eszközétől megrészegedve vesz egy méregdrága láncot és veri a mellét, hogy "ez aztán király hang, ez így szólt a koncerten is"!?"
Nem, én ezt nem tudásalapnak nevezem, hanem részedrőli inszinuációnak. Ugyebár, ha visszamondanám terád, akkor Sinesol mintára te is jöhetnél azzal, hogy mocskolódok."A Hifinek akkor van létjogosultsága, ha megtudja azt jeleníteni, amit egy stúdió, mert az a reális."
És ez szerinted csak a hifi szcéna 10%-ra érvényes legfeljebb, hiszen a 90%-a "szemfényvesztés, és a hifi erre rá is játszik, mert nem a realitásra törekszik, hanem, hogy eladja magát a hétköznapi embernek. " No hát engedtessék meg újra megkérdeznem: mennyi és milyen tapasztalatod van arról, hogy mi a realitás, amely realitásra szerinted a hifi szcéna 90%-a nem törekszik? Milyen hangversenyekre jártál a járvány előtti öt évben? Milyen hangszereket-hangszerkórusokat milyen körülmények között hányszor hallgattál és értékeltél ki esztétikailag és hány százalék kell legyen a Stradivari THD-je?Szerk.:
"A kérdéseid amire "nem kaptál választ" teljesen lényegtelenek. Csak Hifi marketing anyagával dörömbölsz az ajtón, mint mindig. Ezt próbálod becsomagolni és eladni úgy, mint "tudást"."
Ahha. Az pusztán a hifi marketinganyaga, ha hifista a fülére is(!) hagyatkozva próbálja összeállítani a hifi rendszerét. És ha ehhez igyekszik minél több készüléket minél többféle körülmény között meghallgatni is, nem csak adatlapot olvasni. Értem. Lényegtelen, hogy a zenemegszólaltatásra való készüléket milyen zenei hangminőségűnek halljuk. Értem. Csak az adatlap fontos. Értem. Mindent értek.[ Szerkesztve ]
-
PROHARDVER!
Sinesol & Kammerer
Legyetek szívesek privátban rendezzétek ha bajotok van egymással. Remélem nem kell visszajönnöm törölgetni és bannolni... -
Ear001
addikt
válasz chrisnagy13 #91876 üzenetére
És válaszolnál a kérdésre?
-
#71562240
törölt tag
válasz #71562240 #91875 üzenetére
Erre hadd én is.
"A Hifinek akkor van létjogosultsága, ha megtudja azt jeleníteni, amit egy stúdió, mert az a reális."
Éppen tegnap éppen beszereztem egy nagyzenekari mű felvételét, amelyről tudom, hogy a Rádió 22-es stúdiójában készült. Hifista lévén ismerem a 22-es stúdiót, az ott az adott korszakban használt technikát és embereket. De például ismerem a Rádió 6-os stúdiót is. Eléggé más. Ugyanolyan technikával is, ugyanazon technikusokkal is, ugyanarra a zenére is eléggé más. De ismerem a Rádió Márványtermet is. Az aztán nagyon más. De ismerek más hazai stúdiókat is személyesen. Hangfelvételeken és szakanyagokon keresztül külföldi stúdiókat is jónéhányat. Sok stúdió esetében van képem arról, hogy az adott stúdióban adott korszakban készült és adott hanghordozón kiadott hangfelvételnek milyennek kell lennie a például fejhallgatón, ha a például fejhallgató nagymértékben azt jeleníti meg, amit reális megjelenítenie. Neked van erről képed? Miután az élő zenéről kialakítandó kép kapcsán azt írtad, hogy lényegtelen, hogy felesleges ezzel a kérdéssel foglalkoznom a szóbanforgó fejhallgató megítélésében?
Mindegyik stúdió (és hangversenyterem) eléggé más hangfelvételt tud eredményezni, de (nem)furcsa módon például adott zenekiadók felvételeinek általában van egy rájuk jellemző hangkarakterük, stúdiótól, hangmérnöktől, zeneirendezőtől, felvett műfajtól részben függetlenül is. Mennyire ismered ezeket? Miután az élő zenéről tapasztalatilag kialakítandó kép kapcsán azt írtad, hogy lényegtelen, hogy felesleges ezzel a kérdéssel foglalkoznom a szóbanforgó fejhallgató megítélésében?Amit Earnek "javasolsz":
"Nézz utána kérlek, hogy hogyan alakítják ki az utózengési időt a kontroll termekben, csökkentik a visszhangot, mivel és hogyan kevernek, masterelnek!"
"Nézz utána kérlek, hogy" Ear ennek már eléggé sokrétűen "utánanézett". És tudja is, hogy a feldobott fogalmak mit jelentenek és hogyan működnek vagy sem stúdiófajtánként, zenei műfajonként, hangfelvételi műfajonként... Te mennyire tudod? Miután az élő zenéről tapasztalatilag kialakítandó kép kapcsán azt írtad, hogy lényegtelen, hogy felesleges ezzel a kérdéssel foglalkoznom a szóbanforgó fejhallgató megítélésében? -
#71562240
törölt tag
válasz PROHARDVER! #91877 üzenetére
"Sinesol & Kammerer
Legyetek szívesek privátban rendezzétek ha bajotok van egymással. Remélem nem kell visszajönnöm törölgetni és bannolni..."Legyél szíves: nekem például semmilyen rendezendő bajom nincs például Sinesollal - sem.
-
chrisnagy13
senior tag
válasz #71562240 #91875 üzenetére
"Akik pedig annak alapján is(!) hozzák meg a végső ítéletüket, hogy a készülék hogyan szólaltatja meg a zenét..."
Itt mi az is? Mérést, adatlapot nyilván semmilyen formában nem nézel. Akkor mi az is? Kinézet? Én írhatnám, hogy is, mert mégis csak egy audió készülékről van szó, ergo meghallgatom. A Dianára célozgathatsz, de miért is ne vehetném figyelembe akár a mérést is 1,5 millióért? Nálad mi az is?
"Nem tudom, hogy jött ez ide (talán az építőipari vállalatok is lehúzzák a hibbant hifistákat?), de nyilván ez a "nagy többség" is 90%."
Egy hangfal ugyanúgy szól a pincében, mint a nagyszobában?"Kérdezem megint a tapasztalatot. Jártál már hifi (audiofil) szaküzletben? Láttál már olyanokat, akik járnak ilyen szaküzletekbe?"
Jöhet a lista a szaküzletekről, ahol a bemutató teremben be van lőve az akusztika."Mit tudsz róla? Hogy jön ide?"
Hogyan akarsz egy stúdiómunkán átment felvételt élőnek hallani?
"Mert én meg tudom érvelni az előnyeit is, hátrányait is (nem itt, hanem az erre szolgáló topikban), és hogy miért használnak a házi zenehallgatás-kedvelők közül oly sokan ma is ilyeneket - vagy éppen OTL-csövest, ha már fejhallgatós topikban vagyunk."
Előnyének felírhatod, hogy tetszik a hangja. Minden mást kíváncsian várok. -
chrisnagy13
senior tag
válasz #71562240 #91879 üzenetére
"Miután az élő zenéről tapasztalatilag kialakítandó kép kapcsán azt írtad, hogy lényegtelen, hogy felesleges ezzel a kérdéssel foglalkoznom a szóbanforgó fejhallgató megítélésében?"
"Ezt én szoktam itt mondani, mármint fordítva, hogy a fejhallgatónak nem sok köze tud lenni az élő zenéhez, miszerint a fejhallgató zenehallgatásra definitíve alkalmatlan..."
-
Ba cy lus
őstag
válasz chrisnagy13 #91862 üzenetére
Mégis mi a reális egy csöves trafós erősítőben? Semmi.
Aztán meghallgatsz egy tisztességes csövest, persze vakon, hogy fogalmad sincs milyen erősítő szólt, mindjárt kiderül, hogy ez is csak egy szűklátókörű előítélet. Sokszor leírták már a DAC-os topikban a szakik: csövesből is, tranyósból is ki lehet hozni kb. ugyanazt a jó minőségű hangot. Én nem értem, ezt miért nem lehet nyugodt szívvel elfogadni, miért kell ilyen dogmatikusan hozzáállni a hifizéshez. -
gabross
tag
...helyiségben...
helység: Székesfehérvár, Győr, New York, Bécs, Berlin, Karakószörcsök
helyiség: nappali, konyha, pince, fürdőszoba -
Gzula[HUN]
őstag
válasz Sinesol #91890 üzenetére
A Babymetal gitárosa sajnos szerencsétlen körülmények között elhunyt (leesett talán valahonnan, de ennek most nem néztem utána), meg egy ideje már Yui is kilépett. Szóval élőben én már az "eredeti" feelinget már soha sem fogom megtapasztalni. Pedig igényem lett vóna' rá.
Én meg erre kaptam rá. Már az "eredeti" is egy paródia, de azt is sikerült komikusabb tenni.Eladó Meze 99 Neo: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/gzula_hun/index.html
-
Sinesol
veterán
válasz Gzula[HUN] #91891 üzenetére
Ha jol emlékszem egy kilátóból esett ki, nem is értem hogy történhet ilyesmi, az biztos hogy nagy veszteség, amennyire tudom nagy szerepe volt a dalok írásában is.
Az eredeti felállásról már tényleg lecsúsztunk, de így is simán mnnék majd koncertre ha ujraindul a turnéjuk. A Kami band + Suzuka tovabbra is ott van, plusz nekem a Moa szóló dalok még jobban is tetszenek, mint a korábbi duó verziók.Jó ég, nem találok szavakat a klipre, eddig még nem láttam.
Pár hete bukkantam rá amugy a Lovebites-ra, őket is figyelgetem, hátha jönnek Európába.[ Szerkesztve ]
-
válasz Sinesol #91890 üzenetére
Eskimo Callboyt mi is neztuk, imadnivalo, ahogy a 90s happy hardcoret otvozi az eurovizio-kompatibilis popdalokkal es a deathmetallal.
otto von schirach es igorrr egyebkent jon osszel Stockholmba (szoval valszeg Budapestre is), es kinez egy Perturbator / HEALTH dupla is. Perturbator egyebkent nagyon szepen van masterelve, talan meg Modeselektor tud ilyen tokeletesen kevert meleg basszusokat.
mondjuk agyalunk mi legyen, reszben egy Rammstein es egy Infected Mushroom jegyunk masfel eve be van ragadva. mondjuk legalabb havi ketszer szokott menni a privat home djskedes after workon es most kezdunk eljutni oda, hogy talan meg egy baratom gyorsan meg tudom tanitani az alapokra hogy legyen tobb valtozatossag. viszont ahhoz az kene, hogy legalabb egy delutan le tudjunk ulni vegigmenni mindenen amire kesobb ra tud epiteni, az meg epp nem egyszeru.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Dorien
veterán
Na végre valami normális, közösségépítő, baráti OFF az egymás gyepálása helyett...
Tőlem egy kis acid jazz: [link] [link] [link] [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Ear001
addikt
válasz chrisnagy13 #91880 üzenetére
Én utánanéztem, és az jött ki, hogy lövésed sincs, miről beszélsz. Ahány stúdió, annyi hang, sőt még egy stúdión belül is elképzelhető különbségek vannak.
-
-
Molydeus
senior tag
Megérkezett a HE400i v2020.
Kipróbáltam, mielőtt elindítottam volna az Isotek UFO támadását. A kutyák egyre jobban bírják a műsort.Számítottam rá, hogy nagy lesz és talán nehezebb is, de igazság szerint kényelmesebb, mint a HD58x. Még a FocusPad van rajta - az "A"-k beszerzés alatt -, vastag és puha párnák, a fejpánt ugyanilyen. Szépen eloszlik a szorítóerő, nem gond a szemüvegszár sem.
A Senn. is csak pár hónapos még, az elsőre mindig szorít egy kicsit és eltelik vagy 10 perc, mire nem érzem, hogy a fejem van. A HE viszont elsőre is jó. Cserébe a Senn. szövete sokkal minőségibbnek érződik, mint a HE párnák bőrrel érintkező felülete.
A párhuzamosságot egy X alakú profil engedi állítani, amiben a két szár kissé elfordulhat. Ez talán nem a legmeggyőzőbb, kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz tartós. Az is biztos, hogy nyáron izzasztó lesz a műbőr. Ezekben jobb lehet az előző 400-as verziók pántja.
A kábel harisnyázott, rövid és elég merev. A 3.5->6.3 átalakító ránézésre ugyanaz a filléres darab, amiből fél év alatt kettőt nyírtam ki az MH752-vel, pedig nem nagyon mozgatom azt sem. Ezekre kell majd egy jobb megoldás.Az első benyomásom, hogy a HD58x-nél világosabb, nyitottabb, közvetlenebb hang és ezt kerestem a Senn. mellé. A HD58x tere is tetszik és egyelőre ez sem tűnik szélesebbnek viszont szellősebbnek érzem. Nem is szeparációban jobb, inkább elhelyezésben (?).
A mélyek még a Liquid Spark kiemelésével is elég visszafogottak egyelőre. A bejáratás meg a FocusPad A-k, majd finomítanak mindenen.Hogy mennyire nyitott kifelé? Nekem még nem volt olyan fejesem, amin át lehetett látni. Egy régebbi kommentből úgy rémlik, valaki olykor hangszóróként is használta. Simán el tudom képzelni.
M.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutató Beyerdynamic DT880 Bass Mod
- Hír Eszement zajszűrő koncepció a Panasonictól
- Hír Üvegborítású high-end fejhallgató a Sennheisertől
- Hír Hamarosan érkezik a kézzel készített high-end fejhallgató Japánból
- Hír Abszolút prémium high end fejhallgatót villantott a Grado
- Blogbejegyzés Gyémántokkal "kipitykézett" Focal fejhallgató 30 millióért
- Hír Korrektnek tűnő fejhallgatóval jelentkezik az Onkyo
- Hír Fa fejhallgatóval próbálkozik a JVC
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP Omen 15 15 FHD Gamer notebook - i7 10750H 16GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN
- Lenovo Thinkpad T495 Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FULL HD garanciás laptop eladó
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest