-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Novver
senior tag
Sziasztok újra!
Az online rendelés pontos menete érdekelne, akár pontokba szedve onnantól kezdve hogy neten kinéztem és épp rendelni szeretném a készüléket.
Nem tiszta hogy a személyes átvételes papírokat amiket ugye ott akkor alá kell írni azt itt hogy oldják meg.
Kihozza a telenor saját futárja vagy hogyan?Előre is nagyon köszi!
Life is a game... The game is my life!
-
#65388800
törölt tag
Sziasztok!
A webes felületen hol tudom megnézni, mikor vehetek új telefont? Azt tudom, hogy ha telefont szeretnék venni akkor nem kell megvárnom a hűségidő végét. Csak azt nem hogy ez mennyi idő.
-
Szakiii
addikt
Üdv, nem tudjátok a kártya aktiválás ideje mennyi? Mert hétfőn rendeltem meg ki is fizettem az előleget stb. Pénteken átvettem a telót de azt mondták elvileg az aktiválási idő hétfőtől számít és még mindig nem aktív.
-
-
zseko
veterán
Én csak emiatt kérdeztem:
pietrasko (#27616) "Ha világoskék SIMed van akkor 4G képes.. A fekete, fehér stb SIMeknem."
Mert ha csak ennyi mint amit (#27657) tomp írt:
"Felmegy LTE-re és ott a tarifádnak megfelelő sebességen megy."
akkor máris hülyeség az első idézetben lévő, mert nekem fekete sim-em van mégis felmegy LTE-re és amit a tarifám tud azt hozza.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
tomp
félisten
A Hívásértesítő szolgáltatás december 15-től havidíjmentes és mindenkinek aktív lesz!
Rájöttek, hogy ma már ennek egy alapszolgáltatásnak kellene lennie? -
polonic
félisten
céges előfizetésnél hogy lehet kikapcsolni a hangpostára átirányítást? telefonon a menüből nem engedi
a hangpostát is kikapcsolnám igazság szerint -
MODERÁTOR
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #27671 üzenetére
Van erre amugy valami epkezlab magyarazat, hogy amit el lehetne intezni telefonon menubol/ussd koddal/par klikkel a telenor online-on, ahhoz ehelyett mindenkepp szopatni kell a nepet, es hus-ver ember kell hozza?
(harom betus a valasz, z-vel kezdodik es te-re vegzodik? ) -
MODERÁTOR
-
zichie
senior tag
válasz polonic #27670 üzenetére
Amíg céges volt a számom, addig ezzel én is szívtam. A kapcsolattartó nem volt járható út, a Telenor (1220, Telenor bemutatóterem vagy viszonteladó) szóba sem állt velem, az online felületen pedig nem volt ilyen menüpont, ott szinte semmire nem volt jogom a jelszó változtatáson és a regisztráció megszüntetésén kívül. Az lett a megoldás, hogy átirányítottam egy olyan mobilszámra, amihez privát adatkártya tartozott és emiatt nem tudott hívást fogadni. A fő probléma az volt, hogy azt sem lehetett megoldani, hogy pl. X csengetés után ne irányítson át. Én azt akartam, hogy addig csörögjön, amíg fel nem veszem.
Szerencsére elvették a céges számot és most már egy ideje privát van. Itt mindent be tudok lőni magamnak. Ég és föld. -
Prien
addikt
Hová tűntek a Hipernet Home csomagok?
A kevés is több a semminél.
-
krystman
őstag
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van Online regisztrációm, a számlás előfizetésemhez. És a Családi csomagot nem tudom módosítani, se törölni ami szám már nem kell. Megszüntetni sem lehet, mert nincs semmi olyan lehetőség.
-
dptrsk
addikt
Nálam sem volt probléma, mégsem lehetett elérni mivel csak segélyhívás indítható, az más kérdés, hogy az adathálózat is szakadozott...
A javaslat: használjam csak GSMmódban 2014ben...(azért mert a technikus is így használja...)
A megoldás: mivel hűségnélküli szerződés volt fel lett mondva...Amíg nem ismerik el, hogy sz@r a rendszer addig hiába a jó percdíj flottás csomagban, ha használhatatlan nem megyek semmire..
-
darvinya
titán
Agyon van terhelve a hálózat, emiatt dob le a net hálózatról.
Ilyenkor nincs IP cím sem, sőt gyakran átdob egy másikra és amit szakad meg a letöltés.Alig várom, hogy induljon Digi, mert jó net ajánlatuk lesz.
Náluk (ha minden igaz) sebesség tarifák lesznek, nem adatmennyiség.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
GML
őstag
Az hogy lehet, hogy azonos tarifakategóriába tartozó tarifacsomaghoz más készülék ár van?
-
MODERÁTOR
Változás volt az All-In és Start tarifák besorolásában. Sarkítva: egy kategóriát feljebb ugrottak, ami azt is eredményezte, hogy pl. az Ace 4 All-In M-mel 0 forint maradt, viszont a korábban azonos kategóriájú Smarttarifa 3-ban vagy Smarttarifa Extra 2-ben drágább lett.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Smarttarifa Extra 1, 2 és 3 tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők.
Minek minősül a BlackBerry messenger hang és videó hívása? Mert kb csak ezért lenne SME 2-es csomag.[ Szerkesztve ]
-
GML
őstag
válasz Viktor0610 #27687 üzenetére
Mikor és hol volt bejelentve? Ez nem látszik sehol. Se a holnapn, se az ASzF-ben.
[ Szerkesztve ]
-
krystman
őstag
Na mind a 3 kártyás számomra megkaptam a korlátlan hálózaton belului lehetőséget, meg a 500 MB adatot. Jo lett volna ha nem ebbe a hónapban dobták volna az összes lehetosegt.
-
Nektek ott a telefon végén kötelező "kedvezményes készüléket" is ajánlgatni 2 év hűséggel? Mondom önök olyat nem forgalmaznak ami nekem kellene. Amúgy kellemeset csalódtam a telenorban. Smar Extra 2-es lettem.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
magyarlovag0
csendes tag
Sziasztok!
-
MODERÁTOR
-
magyarlovag0
csendes tag
Sziasztok!
Előre is elnézést a hosszú hozzászólásért, de hátha akad valaki itt a fórumon, aki már volt hasonló helyzetben.
November 9-én rendeltem egy kártyás Samsung Galaxy Ace 4-et a telenortól, November 14-i házhoz szállítással. A pénzt egyből utaltam nekik interneten keresztül.
14-én pénteken vártam a telefont, de nem érkezett meg. Gondoltam felhívom az ügyfélszolgálatot és megkérdezem, hogy hol akadt el a folyamat. Fél óra zenehallgatás után azt tanácsolták, hogy várjam csak meg azt a szombati napot, valószínűleg akkor fogja nekem az MPL meghozni a telefont. Persze az MPL hétvégén nem is szállít, de gondoltam legyen nekik igazuk, hátha jobban tudják. Természetesen szombaton is hiába vártam, a telefon nem jött.
Felhívtam így másnap ismét az ügyfélszolgálatot, hátha mondanak valami újat. Ismételt fél óra zenehallgatás, pörögnek a percek és azzal együtt a pénz is a számlámról, végül azt mondta egy nő, hogy ők biztosan átadták a postának a csomagot, várjam meg a hétfőt, akkor már meg kell hogy érkezzen a telefon. Megvártam a hétfőt, de sehol semmi, telefon nuku.
Mivel már nagyon elegem volt az ügyfélszolgálatosokból, így gondoltam megkeresem őket személyesen. Elmentem az egyik üzletükbe, ahonnan egyből átküldtek egy másikba. Majd ebben a második boltban azt mondták, hogy nekik semmi közük nincs a webshophoz, azt a telefonos ügyfélszolgálat intézi. Zsákutca.
Tegnap utolsó megoldás gyanánt ráírtam a telenorra facebookon. Egyből válaszoltak, majd megígérték, hogy a mai nap folyamán feltétlenül kiderítik mi lett a telefonnal, és majd felhívnak. Persze várhattam a hívást, semmit nem csináltak. Ma ismét rájuk írtam, ugyanazt a sablont megkaptam, hogy hát legyek már egy kis türelemmel, holnap biztosan felhívnak. És itt tartunk most.Szeretném kérdezni, hogy ilyenkor mit lehet tenni, hiszen láthatóan egyáltalán nem érdekli őket, hogy nekem fontos lenne ez a telefon. Folyton megkapom, hogy várjak és várjak, már rengetek pénzem ráment a telefonálgatásokra, és még mindig semmi. Ráadásul a legszebb az egészben, hogy ők egyszer sem kerestek fel, hogy bocsánat, de valami közbejött és nem sikerült elküldeni a telefont. Nevetséges.
Előre is köszönöm a segítségeteket, mégegyszer bocsánat a hosszú hsz-ért, de szerintem ez már szánalmas, ahogy ezt kezelik.
Üdv
Dávid[ Szerkesztve ]
-
válasz magyarlovag0 #27699 üzenetére
Vaó mik vannak.... Érdekel mi lett a vége.