Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Duke11 #33026 üzenetére

    üfsz: Tudja, hogy van ez a pont, de mégsem tudnak szolgáltatni az eredeti díjjakon, ezért ő két dolgot tehet: elfogadom az egy évig tartó különbözet kedvezményt, vagy megszünteti a számot.
    Azért attól a megszüntetéstől én nem félnék. Inkább féljen a Telenor, hogy bepanaszolod őket a felügyeletnél.
    Ugyanis az előfizető (az ÁSZF-ük szerint is) bármikor, indoklás nélkül is (!) felmondhatja a szolgáltató felé a szerződést. Viszont a szolgáltató felmondás esetében köteles (!) megindokolni a felmondást. (Nem véletlen, hogy a Telenor ÁSZF-jében nem szerepel a szolgáltató indoklás nélküli felmondási joga.) Az indok azonban akármi nem lehet. Soha nem merné a felmondásban a Telenor leírni, hogy a felmondás oka az, hogy az előfizető nem fogadta el a kétoldalú szerződésmódosítást. Akkora büntit kapna érte, hogy arról koldul. Valamint simán perelhető is lehetne.
    A szolgáltató csak nyomós, az előfizető szerződés szegése vagy a szolgáltatás használatának megsértése esetében mondhat fel. Ellentétben az előfizetővel, aki indoklás nélkül is.
    Ugyanis az előfizetőnek nem kötelessége a szolgáltatást igénybe vennie. Viszont a szolgáltatónak nemcsak joga, hanem kötelessége szolgáltatnia és a szolgáltatásból nincs joga tetszése szerint, diszkriminatív módon kizárni senkit. Csak indokkal, nagyon nyomós indokkal, jogilag megalapozott indokkal. Ez az eset azonban jogilag nem megalapozható.

    A Telenor ügyfélszolgáit sajnálom, kapnak most eleget.
    De az ügyfélszolgálatnak minden esetben igaz és hiteles tájékoztatást köteles adni. Mindegy, hogy a tájékoztatás azért félrevezető, mert az ügyfélszolga nem elég felkészült, vagy azért, mert a főnökeitől "rossz protokollt" kapott, a lényeg az, hogy az ügyfélszolgálat nem tévesztheti meg az előfizetőt.
    Ha megtéveszti az előfizetőt, akkor a hatóságnál bepanaszolható.
    Ha megtéveszti és az előfizetőt emiatt hátrány éri (pl. mégis elfogadja a számára hátrányos módosítást), akkor kérheti az eredeti állapot helyreállítását és a kára megtérítését.
    Nem vagyok Telenoros, de a hozzászólásokból nekem úgy tűnik, hogy rendszerszinten megy itt a félretájékoztatás.
    Én panaszt tennék.

Új hozzászólás Aktív témák