Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim74

    nagyúr

    Sziasztok!

    Horvátországban voltunk. A feleségem előfizetésére nem rendeltünk romaing csomagot, mert az enyémen volt, kettő felesleges. Most kaptuk meg a számlát, amin volt 2000 Ft-os roaming szolgáltatás díj tétel.
    Telefonos ügyfélszolgálaton kiderítettem, hogy ez netroaming napijegy díja. Ki volt ugyan kapcsolva a roaming adat, de a készülék mégis forgalmazott két napon, összesen 600 kB-ot.
    Ez a napijegy már nem rendelhető szolgáltatás, de sajnos aktív volt a kártyán, mert 2014-ben MyTariff szerződésmódosításkor be volt pipálva és nem igazán foglalkoztunk akkor vele. Az ÁSZF-ben még benne van és az is le van írva, hogy addig aktív, amíg az ügyfél lemondja.
    Most utazás előtt megnéztem a roaming díjakat és láttam, hogy kb. 20,-Ft / MB az adat, így úgy gondoltam, ha mégis netezni kell a feleségem telefonjával, akkor azt a pár MB-ot kifizetjük. Álmomban nem gondoltam, hogy van egy ilyen szolgáltatás a kártyán, hogy naponta 1000 Ft. Ráadásul minden egyes hanghívással is aktiválódik...

    Járt már valaki így? Érdemes panaszt tennem, vagy le kell nyelnem a békát?

    Tudom, hogy az ÁSZF-ben benne van, de szerintem nem életszerű, hogy egy ügyfél a honlapon található aktuális tarifák helyett a több száz oldalas ÁSZF-et kezdi böngészni...

    Szerintem ezt a szolgáltatást meg kellett volna szüntetnie automatikusan a Telenornak az új roaming tarifák bevezetésekor. Számomra ez kimeríti a rosszhiszemű üzleti magatartás fogalmát :(

    Előre is köszönöm a segítséget :R

Új hozzászólás Aktív témák