-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Általában korrektek, csak az a baj, hogy lassú a reakcióidejük. Pl. ha nyaralás közben, roaming nettel kapcsolatos problémát reklamálsz, akkor b.6od, ha két hét múlva aktiválnak neked egy roaming csomagot. Én egy Mymenüs ajánlatot nem tudtam aktiválni, amivel jóárasíthattam volna a 2GB Deezer netemet. Nem engedte a rendszer, a net meg kellett, így hát aktiváltatnom kellett a Deezeres csomagot. Megreklamáltam, és két hét múlva aktiválták az eredeti My menüs ajánlatot. Akkor már semmi szükségem sem volt rá, ráadásul levonták a díját. Így a végén nekem többe lett a jóindulatuk, mintha hagytam volna a fenébe. Az ilyesmit az ÜFSZ -nak kéne azonnal korrigálni.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #41643 üzenetére
De igen, ez akkora gond, ezen nincs mit magyarázni. Kifizettetnek az emberrel valamit amit nem vesz igénybe, ez ilyen egyszerű.
-
Sayuar
őstag
válasz Viktor0610 #41643 üzenetére
Pár kérdésem azért lenne:
1. mennyire valószínű az, hogy valaki 10 nap alatt leforgalmazza a havi díjában 30 napra benne foglalt egységeket
2. mennyire valószínű, hogy ha valaki kis csomagban volt úgy, hogy havi rendszerességgel túllépte a 10-ik napon a havi keretét.
3. ha valaki 10 nap alatt túllépi a 30 napos keretet, akkor az csomagot vált feljebb.
4. vissza az első ponthoz.Megállapítás: kényszerből fogja leforgalmazni az egységeket (ha már úgyis szolgáltatót vált) / vagy azt mondja így jártam, és elkönyveli, hogy 20 napi havidíjjal lenyúlták.
a másik:
"a számhordozást úgy intézed, hogy a számlaszárás előtt megtörténjen."
Na persze, az előfizető van a szolgáltatóért....ezért neki kell alkalmazkodni a rosszul működő rendszerhez.Lehet itt a fórumon (meg a fb-on) ilyet meg ilyet tenni minden hsz-be, attól nem lesz sem ügyfélbarátabb, sem korrektebb az eljárás/ügymenet.
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
válasz Sayuar #41653 üzenetére
ja még valami: ha ennyire oké a teljes havi számlázás (hivatkozva arra, hogy miért nem forgalmazza el ügyfél a 30 napi keretét akár 1 nap alatt) akkor mi a helyzet azzal, ha valaki MyTariff XXL-t akar felmondani? Ugye ott szinte értelmezhetetlen az, hogy a 30 napi korlátlan beszélgetést 10 napra ugyanannyiért biztosítják az ügyfélnek felmondás esetén Egy ilyen bejelentésre simán ugrana a fogyasztóvédelem!
-
DrBubo77
addikt
válasz metal01 #41644 üzenetére
Ha bejelented, hogy fel akar mondani az előfizetést, akkor az ügyfélmegtartók fel fognak hívni, hogy egy jó ajánlattal maradásra bírjanak. Azt érdemes megvárni. Egész jót szoktak ajánlani. Alkudni nem tudom, hogy lehet-e? Amikor én felmondtam az enyémet, már megvolt a flottás előfizetésem, így nem volt opció a maradás.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
wetomi
aktív tag
válasz Sayuar #41653 üzenetére
Az időarányos havidíj az egy dolog. De mi lesz a lebeszélhetőséggel? Időarányos havidíj esetén a lebeszélhetőségnek is időarányosnak kell lennie.
Időarányos lebeszélhetőségnél simán túl lehet lépni akár 10 nap alatt is a keretet, aztán lehet meglepetés, hogy de én csak 2 napot használtam és mégis fél havit fizettem, mert anyámat felhívtam hordozás előtt akinek éppen szómenése volt...
Korlátlan csomagnál pl. mi a korlátlannak az időarányos megfelelője?
Nem mondom, hogy tökéletes és minden igényt kielégítő a rendszer, de lehet kezelni.
-
prtvlogan
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy Telenoros Telefont másodkézből. Kíváncsiságból regisztráltam a Deezer szolgáltatásra, csak egy email-t, meg jelszót kellett megadni. Nem kívánom használni, sem pénzt adni érte, van valami teendőm a lemondással kapcsolatban, vagy lejár egy megadott próbaidőszak, és utána nem fogom tudni elérni?
-
MODERÁTOR
válasz wetomi #41656 üzenetére
wetomi:
"Nem mondom, hogy tökéletes és minden igényt kielégítő a rendszer, de lehet kezelni."Én is ezért írtam azt, amit. Pl. ha nálam jár valaki, mindig felhívom ezekre a figyelmét. De már arra is láttam példát, hogy egy következző ciklusba átcsúszott hordozás esetén egyedien kezelték a problémát.
Entk:
Amennyiben nem adtál meg bankkártya adatokat és/vagy telefonszámot, nincs semmi teendőd.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Sayuar
őstag
válasz wetomi #41656 üzenetére
látom nem sikerült a kéréseimre válaszolnod, e helyett te bombázol a sajátjaiddal.
Időarányos havidíj felbontása.
Havi díj 3000 Ft
havi díjban foglalt percek 100
Bennefoglalt percek utáni díj: 40 Ft/perc
Egy napra eső havi díj: 100 Ft
Egy napra eső percek 3,33A te példáddal élve:
2 nap alatt felhasznált percek 50
Havi díjból levont percek 6,66, havi díj 200 Ft
Kiszámlázott percek: 43,33, mindösszesen a havi díjon felül: 1733
Összesen: 1933
Szóval szerintem az ügyfél örülne ha " 2 napot használtam és mégis fél havit fizettem, mert anyámat felhívtam hordozás előtt akinek éppen szómenése volt" ezért 1933 Ft-ot fizetne és nem 3000-et, a teljes havi díjat.
Ez a konkurenciánál így működik, ha kell bescannelem a zárószámlám."Korlátlan csomagnál pl. mi a korlátlannak az időarányos megfelelője?"
17.990 Ft a csomag. 2*1GB=2*1.500 Ft, tehát a korlátlan beszéd 15.000 Ft/30 nap.10 napra az 5.000 Ft, + kifizeted az adatot, amit leforgalmaztál.Ezek után megtisztelnél, hogy te is válaszolsz a kérdéseimre, ha már hozzá szóltál ahhoz
-
wetomi
aktív tag
válasz Sayuar #41660 üzenetére
Előző kérdéseidre a válasz:
1. mennyire valószínű az, hogy valaki 10 nap alatt leforgalmazza a havi díjában 30 napra benne foglalt egységeket
Nem tudom. Tippelek: A felhasználók mondjuk 10 %-a használja fel. De ez felhasználói szokásoktól függ. Nem feltételenül egyenletes eloszálsú a forgalom a számlázási ciklus során.2. mennyire valószínű, hogy ha valaki kis csomagban volt úgy, hogy havi rendszerességgel túllépte a 10-ik napon a havi keretét.
Tippelek megint, mondjuk a felhasználók 20 %-a. Nem feltételenül egyenletes eloszálsú a forgalom a számlázási ciklus során.3. ha valaki 10 nap alatt túllépi a 30 napos keretet, akkor az csomagot vált feljebb.
Ha rendszeresen ez történik vele, vagy ha hajlandó foglalkozni ezzel a kérdéssel.4. vissza az első ponthoz
vissza az első válaszraA számolásodat értem, elfogadom. Az én példámmal is élve valószínűleg a legtöbb esetben időarányos számlázás esetén kevesebb lesz a végső számla, mint a tejes havidíj esetén.
A korlátlan csomagoknál ugyanakkor nem értek egyet veled, hogy időarányos számlázás lenne feltétlenül a "jogos". Meg van határozva, hogy megszüntetés esetén teljes havidíj van ennyi. Lehet itt a korrektségen, vagy nem korrektségen rugózni, da a feltételek akkor is adottak, megismerhetőek.
Ismételten csak az tudom mondani, hogy nem tökéletes a rendszer, de azért működik és együtt lehet vele élni.
-
prtvlogan
aktív tag
válasz Viktor0610 #41658 üzenetére
Köszönöm!
-
metal01
őstag
Látom sokan felkapták a fejüket a számhordozásos szolgáltatóváltáskor kiszámlázott teljes havi összeg kapcsán. Ma megkérdeztem személyesen is és azt a választ kaptam, hogy ki fogják számlázni a teljes hónapot. De maradjak inkább mert csudajó ajánlataik vannak. Hát nem.
A "legjobb" megoldásnak azt találom, hogy a köv. hófordulóig maradok és előtte pár nappal kezdem meg a procedúrát a másik szolgáltatóval. Így ki is használom amit fizetnem kell...
Ha van valakinek esetleg jobb ötlete, szívesen fogadom
-
tomp
félisten
Számhordozásos számlázás:
Ismerősöm hordozott. 3nap miatt kiszámlázták a teljes havidíjat. NMHH-val vissza kapta a 3napon túli összeget. -
metal01
őstag
válasz Sayuar #41664 üzenetére
A dolog szempontjából szerintem részletkérdés, hogy miért. Elég annyi, hogy nem vagyok túl elégedett az ár/szolgáltatás minőségével. Amikor gondom volt, hülyének néztek az ügyfélszolgon és elhajtottak. Ezért nem fizetek. Ahogy írtam fentebb tizenX év után döntöttem így. Nem szívesen, de ez van.
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor77 #41667 üzenetére
Évekkel ezelőtt, még a hordozósdi elején elhoztuk az egész céget a telenortól. Egyik legjobb döntésünk volt. Azóta nincs gond a mobilszolgáltatóval. Egy gonddal kevesebb. Amikor bejött a hordozás, akkor is csak azért vártunk, mert az aktuális hűség akkor járt le a díjcsomagra. Ahogy lejárt, vittük. Felmondtuk volna korábban is, csak sajnáltuk volna az évek alatt bejáratott céges számokat.
Engem ma már csak az előhívóm emlékeztet rá hogy valaha telenoros (korábban pannonos) voltam.[ Szerkesztve ]
-
taip
senior tag
-
MODERÁTOR
Nem egészen értem, minek kellett az NMHH ehhez, mert szerintem a Telenort megkeresve sokkal egyszerűbben is visszakaphatta volna, de mindegy.
Attól most tekintsünk el, hogy miért nem így működik a rendszer alapból, mert jelenleg nem így működik, és ezen nem is itt fogunk tudni változtatni.
Samsung Galaxy A54
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #41677 üzenetére
1hónapon keresztül zajlott az ismerősöm és a telenor között a levelezés.
kb 5levél váltás. Végig azt ismételték, hogy nem adják vissza a pénzt mert hát miért.
Az NMHH már a végső megoldás volt.
Anno én is az NMHH-hoz mentem amikor lehúztak "csak úgy" 2+ezer Ft-ra. Nem akarták vissza adni. NMHH után visszaadták és mivel hosszú ideig tartott az ügyintézés még +10ezret is adtak. Azaz ők buktak rajta.
NMHH+a tavalyi 130+ezres kötbér után teljesen megváltozott a cég felém. Természetesen a pozitív irányba. -
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #41679 üzenetére
Most a MyMusic hibánál is mintha rugalmasabbak lennének. Kértem fb privátban adatot. Adtak szó nélkül.
Igaz a bejelentés óta már lejárt bőven a 72óra azaz már kötbér igényem lehetne de holnap még csak rákérdezek, hogy mi a fene van. Mivel ha most a szabadságom alatt is úgy használnám a "korlátlan" TIDAL-t mint ahogyan szoktam akkor naponta kellene +1GB ingyen adat. -
psg5
veterán
Sziasztok! Havi elofizeteses csomagnál hol tudom megnézni hogy a dijba foglalt mobil netből mennyi van vissza?
F.K.T.
-
ForRedGlory
félisten
Az miért van, hogy a MyTV Telenornál az alapcsomag 1290 Ft/hó, de nekem valamiért csak 1082 Ft-ot vontak le? Van most valami akció?
Nem mintha zavarna (), csak sosem volt dolgom Telenorral, viszont a Spíler TV és az angol foci miatt rászorultam
[ Szerkesztve ]
-
Csaba1512
tag
MYTV ingyenes adatforgalom telenorosoknak december 31.-ig meghosszabbítva.
-
SUPREME7
őstag
válasz Csaba1512 #41688 üzenetére
Ezt hol írják? Még az appban mindenhol augusztus 31 van. Egyébként nagy UP! Bár van Digi előfizetésem, és a Digi online app annyiban jobb, hogy 3 féle minőség közül lehet választani, így spórolni az adatforgalommal, de így a Telenornál lehet tolni ahogy a csövön kifér És úgyse tudom mire költeni nagyon a 2500Ft extra keretemet
[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
Sziasztok!
Hűségidőn belüli készülékcserével kapcsolatban van kérdésem, nem tudom, hogy én agyalom túl a dolgot és értem félre amit írnak, vagy tényleg van egy kis csavar a dologban.
Szóval, február 11-én vásároltam egy Samsung Galaxy A3-at, új előfizetést is kötöttem mellé, amit viszont most (lehet, hogy) lecserélnék egy A3 2016-ra. Megnéztem a Telenor weboldalán, és azt írják, hogy a meglévő készülékemből számított készülékcsere díja 24750 Ft.
A kérdésem pedig az lenne, hogy ez azt jelenti, hogy a mostani telefonomat beviszem szépen a Telenorhoz, fizetek még mellé 24750 Ft-ot, és kapok cserébe egy zsírúj A3 2016-ot, vagy pedig a mostani A3-ért kapok 24750 Ft-ot, az A3 2016-ért pedig a különbözetet kell kifizetnem?[ Szerkesztve ]
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
4Grider
nagyúr
válasz Bjørgersson #41694 üzenetére
Ha az van odaírva, hogy asszongya: A készülékcsere költségei, akkor ezt azt jelenti, hogy neked ennyibe kerül lecserélni a készüléked.
-
asdf_
veterán
válasz Bjørgersson #41694 üzenetére
Csak ugy kellett volna fogalmazni, hogy meglevo keszuleked alapjan szamitott keszulekcsere dija es akkor teljesen egyertelmu lett volna (bar a keszulekcsere koltsegei sor azert egyertelmuve teszi, hogy mirol van szo), de nyilvan nem ment keresztul vagy 8 emberen, mig leokezodott a szoveg, hogy barki is eszrevegye, hogy nem hulyebiztos a megfogalmazas (a kerdezo ne vegye magara, nem neki szol)
-
asdf_
veterán
válasz Bjørgersson #41698 üzenetére
Haaaaaaaaat, azert a ket telefon nagyon nem egy kategoria, ott valami el lesz cseszve, vagy en sem ertem, mit irnak
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Valami baja van a tápomnak
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kupon kunyeráló
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- -61% Samsung Galaxy Book2 Pro 13:i5 1240P,8GB,256GB,13.3" AMOLED,400nit 100%sRGB,WiFi 6E,csupán 870g
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow