-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Ma délután voltam az egyik Telenor boltban és nem kis meglepetéssel vettem észre, hogy az aktuális árlistán feltűnt egy A9 -es HTC telefon. A magam részéről nagyon örülök neki, hogy ha nem is a csúcsmodellel (arra rögtön vevő lennék ), de visszatér a kínálatba ez a patinás márka. Respect - remélem tartós marad az együttműködés.
-
tomp
félisten
Na valamit nagyon elrontottak odabent!
Tidal forgalmát is számolja a rendszer. Elfogyott a keret és megállt a Tidal... -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
Ez egy hiba. Ha nem működik, kötbéreztethető.
Ugye Telenor?
...Ha teljes a szolgáltatás kiesés akkor a havidíjból számított napidíj nyolcszorosa a kötbér. Ez a legkedvesebb NMHH törvényem.
Máris ráugrok erre a dologra. Ha most rendelnék egy adatopciót akkor a korlátlan Tidal levenné az adatot. Azaz akkor mire fizetném a 990Ft-ot?[ Szerkesztve ]
-
oneal1
senior tag
kb 30 kommentel ezelőtt írtam a 3GB-os mobilnet problémát ami hirtelen elfogyott...
Megoldódott a dolog:
Sikerült kifogni egy olyan ügyintézőt aki volt hajlandó foglalkozni a dologgal és nem csak annyit tudott beböfögni hogy fizesd be a számlát aztán várj egy hónapot....
ki is küldetett elektronikusan egy részletezést a mobilnetezésről és láss csodát 610 mb használat volt.
átirányították a technikai osztályra és aktiválták rendesen a 3GB netet.Csak azt nem értem, hogy az előző 5 ügyfélszolgálatos az miért dolgozik ott?
miért rázzák le az embert és próbálják hülyének nézni? -
SUPREME7
őstag
válasz oneal1 #41561 üzenetére
Valószínűleg mert 10/9 átlagpolgár, fingja nincs, hogy mi mennyi adatforgalmat csinál, orrbaszájba nyomják a youtube-on a kisgrófót aztán mennek verni az asztalt, hogy elfogyotttttttttazzinternet.
Az ügyfélszolgák meg belefáradnak, és egy idő után lesz@rják. Az ilyen munkát végzőket 1-2 évente át kellene rakni valami mást csinálni, mert tényleg csak belefásulnak.
-
4Grider
nagyúr
válasz #79335424 #41563 üzenetére
Ilyen munkaerővel ma Magyarországon képtelenség lenne feltöteni a szolgáltatók ügyfélszolgálatait. Ha nem tünt fel, tele van az ország funkcionális analfabétákkal, a munkahelyek pedig még csak most kezdenek rájönni, hogy a képzett/hozzáértő munkaerőt hogyan lehet megőrizni. Jó szöveg az, hogy csapatépítés/munkahelyi környezet/családbarát munkahely, stb, de ha max. 150e nettót tudok adni a beosztottamnak, aki 30-40%-al többért bárhol másutt el tud azonnal helyezkedni, akkor akármit csinálok, előbb-utóbb el fog menni. Több pénz munkabérre és közterhekre pedig nem fog egyik pillanatról a másikra a föld alól előteremni.
-
#79335424
törölt tag
válasz 4Grider #41566 üzenetére
Tisztában vagyok a probléma hátterével, és a közszférában meg is érteném a dolgot. De, jártál már a Telenor székházban? Ismerem az üzemeltető céget, szálltíottam nekik oda olyan fölösleges dolgokat, hogy csak szédültem a pazarlás láttán. Nem vagyok könyvelő, de sztem tudnék találni olyan milliós tételeket, amiket inkább az ügyfélkiszolgálás minőségének javítására kellett volna felhasználni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 4Grider #41566 üzenetére
Hehe. A szociális szféra egyik legnehezebb ágán vagyunk, a fizetések csapnivalók, de eddig a kilenc év alatt nem ment el kolléga jobb pénzért vagy hasonlóért (szülni persze igen). Amiért maradtak, az a heti team, a csapatépítések, szupervízió és társaik. Ezeket lehet kötelezően és jól is használni. Inkább dolgoznak nálunk, mint a kevesebb munkávsl és több bérrel járó másik helyen, ahol nincs ez a plusz.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz lugosi #41570 üzenetére
Látogass el hozzánk
Persze a korábbi vezető (most babával otthon van), a mostani vezető és a fenntartó is rendelkezik mentálhigiénés másoddiplomával, így az egész intézmény így épült fel. 2003-ban kezdtük az előkészítést és 3 évet dolgoztunk a szakmai programon más intézményekkel és közig hivatallal együttműködve és azóta id folyamatosan formáljuk, lelkész, memtálhigiénés szakember, szupervízor és pszichológus is segíti a munkát, nagxon komoly hangsúlyt fektetve a kollégákra. Jött például hozzánk úgy egy dolgozó, hogy burnout-tal küzdött. Nálunk újult meg és doglozik itt. A vezetőváltást fél éven át készítettük elő.
Ezek azok, amiket ha csak kötelezően csinálják, akkor nem érnek célba. Volt olyan, aki hozzánk jött szakmai gyakorlatra, és annyira megszerette (mi is őt), hogy egyéni tanrendes lett, hadd dolgozzon tovább nálunk."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
tomp
félisten
Tegnap írtam nekik este. Ma írtam az üzenőfalukra mert privátra nem jött semmi. Kérték írjam meg a számomat. Megírtam. Továbbítják az illetékeseknek.
Írtam nekik, hogy ne tartson addig mint tavaly... 188napos hibaelhárítás 133ezres kötbér.
Megrendeltem +3GB-ot de a TIDAL lelkesen eszi a keretet... -
tomp
félisten
Hát nem sietik el a MyMusic hibaelhárítást...
Most már biztosan kérni fogok plusz adatot ami a hiba miatt elmegy... -
trinitronka
tag
Mystart alapcsomagot rendeltem,már 36 órája várok az aktiválásra,eddig semmi.Ausztriában voltam a múlt héten ,na meg előtte is.Billában veszek 2 euróért simet ,ami tartalmaz 1 giga adatot.Sim be ,telefon be és már a kártya azonnal aktí,v használható.Fényévnyire van a Telenor ettől. Igaz 15 nap a max határidő, RÖHEJ!!!!
Honor play
-
MODERÁTOR
válasz Vad Robi #41576 üzenetére
Vad Robi:
Ha szolidabban leírod, mi a gond, talán segíthetünk, és ami a legfontosabb, nem kommentelsz feleslegesen, nem törlöm ki, amit írsz.trinitronka:
Amennyiben boltban veszel Telenor kártyát, az is azonnal aktiválásra kerül. Ha jól sejtem, nem így vetted a problémás SIM-et.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
zoli62
addikt
Találkozott már valaki olyannal, hogy a Telenor netshopos SIM kártya rendelést egy adott állandó címre több személynél is visszautasít úgy, hogy van közöttük olyan, aki sohasem volt Telenor előfizető?
-
trinitronka
tag
válasz Viktor0610 #41585 üzenetére
Netshop, attól még lehetne aktív kapásból
[ Szerkesztve ]
Honor play
-
DrBubo77
addikt
válasz trinitronka #41587 üzenetére
Külföldön nem tudom hogy van, de Mo-n másik szolgáltatónál is aktiválni kell a neten rendelt SIM kártyát. Ez van. Gondolom a visszaélések megelőzése miatt csinálják így.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
MODERÁTOR
válasz trinitronka #41587 üzenetére
trinitronka:
Nem szép dolog egy polcról levett kártyát összehasonlítani a neten rendelttel.snooze:
Elvileg már alapcsomagba is bekerült.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #41593 üzenetére
Mi a különbség? Mármint abban az értelemben, hogy az a polc nem feltétlenül egy Telenor bóté, hanem lehet akár egy bevásárlóközponté is. Pl. egy német Aldiban kosárba dobom a kiválasztott tasakot, kifizetem, aztán a kártya beüzemelése kb. 10perc. A pénztárnál nem kérnek semmilyen igazolványt, csak leolvassák a kódot, mint bármelyik más termékét. Sztem ugyanilyen tasakot kapnék akkor is, ha neten rendelném.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz #79335424 #41594 üzenetére
Hát az a különbség, hogy a polcról levett kártyát neked kell aktiválni, nem kell várni az aláírt szerződés visszaérkezésére, feldolgozására, míg a neten rendelt kártyánál ezek megvannak.
Nem ismerem a (külföldi) konkurencia eljárásmódját, de -gondolom- ott is így megy.Samsung Galaxy A54
-
Prien
addikt
válasz Viktor0610 #41595 üzenetére
Tényleg úgy tűnik, hogy MyMusic non-stopnál csökkenti az adatkeretet az online rádió...
Dolgoznak már a hiba kijavításán vajon? Vagy egyesével jelentse be mindenki hibára?A kevés is több a semminél.
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #41595 üzenetére
Faguriga legyek, ha értem a különbséget. A polcról levett kártya esetén sem tudja a Telenor, hogy ki az ügyfél (kihez társítsa a kártyát), amíg valahogy nem igazolja magát. Ezt nyílván neten a leggyorsabb. Na, de ugyanez a szitu egy neten rendelt kártyánál is. Sőt, egy neten rendelt kártyánál, legalább egy kézbesítési cím rendelkezésre áll, míg a polcról leemelt csomag esetén semmi sincs.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz #79335424 #41597 üzenetére
Somatom:
A netes aktiválás nekem is eszembe jutott, de a rendszerek jelenleg úgy működnek, hogy a posta vissza kell szállítsa az aláírt szerződést a netshopos rendeléseknél.
Talán jövőre lesz változás.Prien:
Nincs információm erről. De nyilván dolgoznak rajta, ha tomp is bejelentette.snooze:
Miután a program ki is került a windowsos áruházból, kérdéses, hogy meddig marad egyáltalán működőképes a program.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5