Új hozzászólás Aktív témák

  • #04535040

    törölt tag

    válasz cocka #76396 üzenetére

    Ha már számhordozás.
    Vannak érdekes dolgok: a digis alkalmazottak egy része 0620-as, mert korábban inviteles dolgozók voltak-az invitelnek pedig a telenor volt a partnere. Amikor a digi megvette az invitelt, ezek a dolgozók átkerültek a digi flottájába, ami vodás. Mindez úgy, hogy a digi is mobilszolgáltató.
    Szóval amikor látsz egy digis névjegykártyát, amin rajta a digimobil logó, egy 20-as számmal, ami vodához van hordozva... :DDD LOL
    De olyan is volt, amikor egy netfon telecomos ember adta át nekem a névjegyét, amin 0630-as előhívós szám volt (akkor a netfon meg a voda partnere volt, és nem a telekomé mint most).

    szabonagyur
    Tehát egyszerűen nem lépnek le az emberek mert nem éri meg nekik
    Erre a megállapításra hogyan jutottál :F
    Ezt írtam: az emberek többsége ....nem tudatos vásárló/fogyasztó.
    Na ezért nem lépnek.

    ... nagyon sok dologból a jóval drágábbat veszem meg és sokan mások is...
    Csakhogy szerintem 1 perc vodafone és 1 perc telenor hívás között nincs különbség minőséget illetően.
    Szóval ha te drágán akarod megvenni ugyanazt a minőséget, amit 30%-kal olcsóbban is megkapsz: hát rajta, én nem állítalak meg, de ne állítsd úgy be, hogy te ettől tudatos fogyasztó lennél, vagy minőségibb terméket fogyasztó.

    Ha azok lennének a kártyás oldalon akik beszélnek éjjel-nappal akkor szerinted nem őket akarnák megtartani azzal, hogy nem emelik az árakat?
    Nagyon remélem, hogy a telenor ráb*sz ezzel a folyamatos áremeléseivel: a cég piaci részesedésének 5 éve tartó lejtmenete erre enged következtetni.....

    r3dsnake
    Tőlem akár 100ft is lehetne egy perc
    Felőlem pedig 10.000 Ft is lehet egy csomag cigi. A repülőjegy árat emeljék 10-szeresére...stb...stb...mindent emelhetnek, amit én nem használok. Aki pedig nem ért ezzel egyet, az fillérb*szó ;]

Új hozzászólás Aktív témák