Új hozzászólás Aktív témák

  • levy1983

    aktív tag

    válasz levy1983 #79998 üzenetére

    Sziasztok! Meg is oldódott a problémám, mindkét fronton intézkedtem:
    1. Írtam a Fortumo Support-nak, hogy nem vásároltam semmit, töröljék, térítsék vissza a díjat és rakják tiltíólistára a számomat, amit meg is csináltak 1 órán belül.
    2. Telenornál akartam tiltani az emelt díjas SMS vásárlást, de az már eleve tiltva volt. Extraként kértem az applikciós vásárlás tiltását, biztos, ami biztos... Így majd a Google Play-es vásárlást máshogy kell megoldanom a jövőben...
    De ez így számomra érthetetlen, hogyan történhet ilyen a 21. században. A Fortumo szerint 2 módja van a vásárlásnak:
    a) if the user is using mobile data, they go through the 1-click flow and just confirm the subscription by clicking on the confirming button
    b) if the user is using WiFi, they need to go through the PIN-flow, where a 4-digit code is sent to the user and they need to enter it into the payment window to complete the payment.
    De ezek közül egyik sem állt fent nálam...Hihetetlen, érthetetlen!
    Köszi a segítséget, hozzászólásokat!

    [ Szerkesztve ]

    Mert a jóidőhöz munka kell!

Új hozzászólás Aktív témák