-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz levy1983 #79998 üzenetére
Az szép ha felfut ez a fajta lehúzás
De tényleg hogy min nincs két lépcsős megerősítés ez a rendszer hibája, bár akkor a szolgáltatónak nem jutna belőle lóvé
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
asdf_
veterán
válasz levy1983 #79998 üzenetére
Hogy egyszer és mindenkorra kiderüljön, hogy ezek a varázslatos, semmiből nem történő feliratkozások hogyan történnek, én azt hiszem mind az emeltdíjas szolgáltató mind a Telenor adatvédelmi felelősénél jelentkeznék, és info trv-re hivatkozva részletes, mindenre kiterjedő válaszokat várnék arra, hogy akkor ez a feliratkozás (=adataim kezelése) hogyan, hol, mikor, milyen módon sikeredett (a Telenor nyilván csak azt fogja mondani, hogy a szolgáltatótól jött, hogy te feliratkoztál, én sokkal inkább a másik oldal válaszára lennék kíváncsi). És még mindig elképzelhetetlennek tartom, hogy egy ilyen feliratkozás úgy történjen meg, hogy valaki egy weboldalon beír egy telefonszámot és kész.
[ Szerkesztve ]
-
levy1983
aktív tag
válasz levy1983 #79998 üzenetére
Sziasztok! Meg is oldódott a problémám, mindkét fronton intézkedtem:
1. Írtam a Fortumo Support-nak, hogy nem vásároltam semmit, töröljék, térítsék vissza a díjat és rakják tiltíólistára a számomat, amit meg is csináltak 1 órán belül.
2. Telenornál akartam tiltani az emelt díjas SMS vásárlást, de az már eleve tiltva volt. Extraként kértem az applikciós vásárlás tiltását, biztos, ami biztos... Így majd a Google Play-es vásárlást máshogy kell megoldanom a jövőben...
De ez így számomra érthetetlen, hogyan történhet ilyen a 21. században. A Fortumo szerint 2 módja van a vásárlásnak:
a) if the user is using mobile data, they go through the 1-click flow and just confirm the subscription by clicking on the confirming button
b) if the user is using WiFi, they need to go through the PIN-flow, where a 4-digit code is sent to the user and they need to enter it into the payment window to complete the payment.
De ezek közül egyik sem állt fent nálam...Hihetetlen, érthetetlen!
Köszi a segítséget, hozzászólásokat![ Szerkesztve ]
Mert a jóidőhöz munka kell!
-
azbest
félisten
válasz levy1983 #80015 üzenetére
az azért fura, ha alapból tiltva van de mégis sikerült a telefonszámod birtokában feliratkoztatniuk rá. De akkor nem is a régi, hanem valami új joghézagot használnak ki, olyan szolgáltatást, ami nincs tiltva alapból.
Ha play vásárlás volt, akkor lehet az most a kiskapu, amit valahogy kihasználnak. Esetleg valami weblapba beágyazták rejtetten, hogy hívja meg azt címet, amit vásárláskor hasznának. Vagy valami kamu, megtévesztő popupként valami weblapon. De akár valamelyik appban is lehet elrejtve ilyen.
Ha jól értem ez a Fortumo nem maga árul hülye emeltdíjas szolgáltatásokat, hanem csak mint fizetési platform van jelen és vele szerződnek le vállalkozások, hogy a tartalmuk után szedje a pénzt jutalékért cserében. Szóval valamelyik ügyfelük lehet visszaél a rendszerrel és annyira nem töri magát se a Fortumo se a telco szolgáltatók, hogy megszüntessék a visszaélés lehetőségét, mert jutalékot kapnak utána.
Vicces egyébként, hogy (újabb?) prepaid ügyfélként az emeltdíjas tiltás/engedélyezés és hasonló szolgáltatások külön személyes azonosítást igényelnek a linkelt doksi szerint. Hiszen minden évben kötelező adategyeztetés van már a prepaideknél is.
btw, nálam nem csak mobilvásárlás, hanem mobil piactér vásárlás is külön van:
-Mobilvásárlás tiltása - mindenféle pénzköltés. Parkolás ilyesmi nem tudom ide számít-e, lehet arra továbbra is tudnak vonni.
- Mobil Piactér Vásárlás kikapcsolása - nem, nem akarok telefon egyenlegről vásárolni.gyanítom az utóbbit is tiltani kell
[ Szerkesztve ]