Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz levy1983 #80015 üzenetére

    az azért fura, ha alapból tiltva van de mégis sikerült a telefonszámod birtokában feliratkoztatniuk rá. De akkor nem is a régi, hanem valami új joghézagot használnak ki, olyan szolgáltatást, ami nincs tiltva alapból.

    Ha play vásárlás volt, akkor lehet az most a kiskapu, amit valahogy kihasználnak. Esetleg valami weblapba beágyazták rejtetten, hogy hívja meg azt címet, amit vásárláskor hasznának. Vagy valami kamu, megtévesztő popupként valami weblapon. De akár valamelyik appban is lehet elrejtve ilyen.

    Ha jól értem ez a Fortumo nem maga árul hülye emeltdíjas szolgáltatásokat, hanem csak mint fizetési platform van jelen és vele szerződnek le vállalkozások, hogy a tartalmuk után szedje a pénzt jutalékért cserében. Szóval valamelyik ügyfelük lehet visszaél a rendszerrel és annyira nem töri magát se a Fortumo se a telco szolgáltatók, hogy megszüntessék a visszaélés lehetőségét, mert jutalékot kapnak utána.

    Vicces egyébként, hogy (újabb?) prepaid ügyfélként az emeltdíjas tiltás/engedélyezés és hasonló szolgáltatások külön személyes azonosítást igényelnek a linkelt doksi szerint. Hiszen minden évben kötelező adategyeztetés van már a prepaideknél is.

    btw, nálam nem csak mobilvásárlás, hanem mobil piactér vásárlás is külön van:
    -Mobilvásárlás tiltása - mindenféle pénzköltés. Parkolás ilyesmi nem tudom ide számít-e, lehet arra továbbra is tudnak vonni.
    - Mobil Piactér Vásárlás kikapcsolása - nem, nem akarok telefon egyenlegről vásárolni.

    gyanítom az utóbbit is tiltani kell

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák