Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz DrBubo77 #90788 üzenetére

    Érvényességi idő lekérdezése
    Előfizetésed érvényességi idejét az alábbi módokon tudod lekérdezni:
    Yettel Alkalmazásban díjmentesen
    MyMenu-ben (*111#) díjmentesen
    A MyMenu a telefonodon keresztül elérhető gyors menürendszer. Írd be a *111# kódot a telefonodba, és nyomd meg a hívásindító vagy küldés gombot, majd a megjelenő menüben válaszd ki a megfelelő menüpontot az egyenleged és az érvényességi időd lekérdezéséhez.
    1220-as számon, díjmentesen
    Hívd a 1220-as telefonos ügyfélszolgálatot és automatikusan megkapod díjmentes SMS-ben az elérhető egyenlegedet a hozzátartozó érvényességi idővel; továbbá, ha kiválasztod az 5-ös menüponton belül az első lehetőséget (5/1), akkor ezt az egyenleget automatán keresztül be is mondjuk.

Új hozzászólás Aktív témák