-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tatabike
őstag
válasz Daffni2 #32448 üzenetére
Ez eddig oké, csak mikor a sebességmérő oldal be sem töltődik, és hívom az ügyfélszolgálatot, egyből azzal kezdik, hogy elfogyott a keret. Aztán mikor látja, hogy még 15GB van a 25-ből, megy a fejvakarás. Meg azt sem tudta megmondani senki a mai napig, vagy inkább nem akarta, hogy változatlan körülmények között (rögzített kültéri LTE-antenna, meg gondolom fix helyen lévő adótorony ) miért tud akár 60%-os térerő eltérés mutatkozni a nap bármely szakában, akár 10 percen belül is. Nekem ne akarják bemagyarázni, hogy nem nyúlnak bele a dolgokba, mikor kiüvöltözöm magam az ügyfélszolgálattal, egyből 30Mbit/s lesz a sebesség, holott 20Mbites az előfizetésem...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
#41133696
törölt tag
válasz Daffni2 #32448 üzenetére
De eddig csak csökkentés volt. Más szolgáltatónál is így van, kártyásoknak levágták eddig is a netet, de előfizetéseseknek nem... nekem a Net & Roll S-em a T-nél 32 Kbps-ra lenne lekorlátozva ha a havi 8 GB nem lenne elég, de még a majdnem 2 évben nem volt szerencsére alkalmam kipróbálni, mindig maradt a keretből.. a legneccesebb az volt amikor csak 193 MB
Másrészt olyan sugallata van az indoklásnak, mintha az ügyfeleik jelentős része technikailag annyira analfabéta lenne, hogy nem képes követni, mennyi az adatforgalma.
Küldjön ki neki egy SMS-t, vagy emailt, hogy helló elfogyott a keret, aztán lassítunk.
Vagy kedves ügyfelünk 3 lehetősége van:
1. Nem netezik - mondjuk erre rákényszerítik
2. Lassabban netezik
3. Vásárol még keretetA 32 Kbps-os korlát is olyan, hogy sem Skype-ozni, sem zenét hallgatni de még Facebookozni sem nagyon fog tudni.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz Daffni2 #32454 üzenetére
Ez sajnos igaz, hogy sok a technológiailag elmaradott ember, de amelyik annyira az, hogy - most nem tudom a Telenornál van e ilyen applikáció, de a Telekomnál van -, hogy képtelen elindítani az adott applikációt, vagy belépni a Telenor oldalán és megnézni az egyenlegét ott azért felmerül az a kérdés, hogy ennek minek mobilinternet?
Most az a helyzet, hogy a mobilinternetnél három részre oszlanak a felhasználók:
1. Akik a mobilinterenet, úton és mobileszközön használják
2. Akik - mivel nincs lehetőségük vezetékes Internetre így kénytelenek PC-n használni
3. Akik mind a két dologra - pl nálam a Net & Roll S, egyfajta biztosítéki tartalék is arra az esetre ha szolgáltatói kiesés lenne ideiglenesen - együtt használják.Na most az elsőnél különösen igaz az, hogy:
1. Skype-olnak, Netes rádiót hallgatnak, böngésznek, fórumoznak. Ezekről nehéz elképzelni, hogyha erre képesek, akkor egy egyenleg lekérdezésre nem.
2. Gyanítom, hogy ők vannak túlnyomó többségben.Magyarországon a mobilinternetes helyzet szolgáltatótól függetlenül elszomorító. Különösen azok számára, akiknek nincs más módjuk az Internetre való csatlakozásra. Akár az Inviteles akár a Telekomos topicban járok rendszeresen előjön olyan probléma, hogy az adott címen, nemhogy ED3, Optika nem érhető el, de még xDSL sem, sőt olyan is van, hogy még a mobilinternet sem.
Nyilván a legutóbbin csak költözéssel lehet segíteni. Viszont akinek a mobilinternet opció megvan egyedüliként, annak viszont szorosra kell fognia a gyeplőt. Telenornál volt, vagy talán még van is a nappal 3GB éjjel pedig 100 GB-os csomag. Hát nem igen fogja végig Youtube-ozni a hónapot FHD-s videókkal.
A többi szolgáltatónál meg még rosszabb a helyzet. Személy szerint nekem 12-én lesz a forduló, a 8 GB-ból még van 5,5 GB, szóval nekem még ez a csomag is bőven jó, de nekem sem lenne elég, ha nem lenne itthon ED3-as Invitel kábelnetem.
Egy szó mint száz, idehaza a mobilinternet luxus.
-
Wasquez
senior tag
válasz Daffni2 #33211 üzenetére
Telekomos még nem voltam, de a Voda egy lapon sem említhető ezzel a szerencsétlen sunyi bandával!
Én nagyon berágtam rájuk, a próbahónap alatt csaló módon biztosított 70Mb/s, dedikált sávszélességgel, ami most láthatóan 20Mb/s.
Hiába hirdetik, hogy csak elméleti a 150Mb/s, de a lekorlátozott 20Mb/s-on elméletileg sem tud átjönni a 150!
Gondolkozom, hogy megjáratom a médiahatóságot, mert ez bőven kimeríti a fogyasztó szándékos megtévesztését!PC
-
tomp
félisten
válasz Daffni2 #33211 üzenetére
Ha lenne máshol is extra nagy adatkeret mobilra(30GB) jó áron már én is elmentem volna. Csak ez tart itt...
Érdekes ez a törvénnyel szembe megyünk mert miért ne. Állítólag az emelés is 1személy agyából pattant ki. Remélem a mostani folyamatos panasz miatt elbeszélgetnek vele. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #33678 üzenetére
"A másik szolgáltatónál kell venni egy feltöltőkártyát ugyanarra a névre,pontosan minden adat egyezzen., aktiváltatni kell, majd arra a számra kell indítani egy számhordozást.
Miután megtörtént a hordozás, migráltatni kell előfizetésesre tulajdonjogváltással. Ez nem kerül pénzbe."Ez nálunk úgy megy, hogy eleve hordozásosként indítjuk a szerződést, nem az aktiválás után indítjuk a már aktív számra a hordozást.
Samsung Galaxy A54
-
félisten
válasz Daffni2 #34689 üzenetére
Nem értitek. Lassuljon, de ne legyenek olyan aljasságok, hogy nem indul el a lassú feltöltés sem, meg beragad és tölt az oldal a végtelenbe és 16x frissítesz mire bármit csinál. Nyaralás alatt biztos csuklott a telenor. Én elveszek a részletekben és kiszúrtam, hogy nem lassul, gyakran áll (megfelelő térerő mellett, központi helyen ahol gondolnak a parasztra, mert nem vidéki). Tudom, hogy puszipajtások egymással a szolgáltatók, de érik, hogy itthagyom. Ha jól értem mit ad a té BlackBerry felhasználóknak akkor már a héten. Hát nem gondolják, hogy 6K-nál többet fogok fizetni 1Gb felett netért úgy, (a lényeg következik) hogy a lassítás sem mindig lassul hanem megáll.
A jelenség: Elfogyott a neted és elvileg csak lassú. Ott a 54,4Mb-os videó, megosztás FB-n. Beírod amit kell, küldés és semmi nem történik, inaktív a küldés gomb, a mégsem nem reagál. Belököm a háttérbe, hogy mi van, meglesem van e adatfogalom és mit látok? Minden nulla és kezdés annyit ír ki a feltöltés menübe. Újra próba, listába beteszi alá ugyan így és nem indul el csak ha wifit kap, de akkor minden próbálkozás megindul. Megoldás? Telefon restart, azonnal boot után videó feltölt és akkor talán elindul néha a lassított sebességgel az első ilyen prábálkozás. Ez csepp a tengerben, mert sok féle netmozgásnál csinálja ezt. Bnőmnek dettó.
Notira leosztva ezt a lassított netet dettó ez van, mert megnéztem.
Mondok még jobbat, anno Nokia 808-on is ez volt, nem telefon hiba mielőtt próbálnátok ráfogni valamire. -
nash2
tag
válasz Daffni2 #34689 üzenetére
Azért a "keményen fizetnek érte" kicsit erős kifejezés. Sokkal jobb az "óriásit kaszálnak rajta". Általában forgalomfüggetlen általányt fizetnek adott sávszélességért. Sokkal több előfizetést adnak el, mint amennyit az adott sávszél elbírna, mivel nem netezik mindenki non-stop 7/24. Aki mégis, azt azonnal kidobják "fair use policy" megsértésével. Ez van pl. kábeles internetnél. Mobilnetnél a helyzet még egy fokkal kedvezőbb, a mert ott még a forgalom mennyisége is limitált, mivel így még több előfizetőnek el lehet adni ugyanazt. Szóval egy adott sávszélességről nemhogy sok bőrt, hanem annál is többet lehúznak, kényelmesen...
Az azonnali megállítás meg az utóbbi idők egyik legszemetebb húzása, semmilyen más célja nincs mint hogy fizess még többet....sokan kihúzták fordulónapig lassított nettel, most ennek annyi.
[ Szerkesztve ]
Nash
-
nash2
tag
válasz Daffni2 #34692 üzenetére
Szó nincs arról, amit írsz. Nem jótékonysági egylet egy szolgáltató ezt senki nem mondta, nem is ez az elvárás. Itt az irány, amerre halad a "szolgáltatás" az nagyon rossz. Nem a fogyasztást pörgeti fel, nem keresletet, igényt teremt, hanem az egyre kevesebb előfizetőt sarcolja meg egyre jobban. Megteheti, hiszen valódi verseny a szolgáltatók között nincs, a terület fel van osztva.
Vállalkozó és vállalkozó között pedig óriási különbségek lehetnek, pl. teljes egészében bejelentett bruttó vs. minimálbér + többit zsebbe fizetés. Vagy szerinted mindkettő rendben van ?
Esküszöm mindjárt agyhalál, még a végén az jön ki hogy legyünk hálásak egy életen át a magasságos szolgáltatónak hogy egyáltán ellát minket mobilhálózattal meg nettel, és ezért cserébe adjuk át minden földi javunkat neki
[ Szerkesztve ]
Nash
-
nash2
tag
válasz Daffni2 #34692 üzenetére
"Tényleg mekkora szemétség, többet használsz fizess érte. "
Erre vannak a csomagok, aki többet használ, többet is fizet. Pipa.
"Tényleg ebben az országban miért nem érthető,hogy fizetni kell valamiért amit használsz?"
Fizet érte, a gond ott kezdődik, hogy kevésért sokat.
"Most ne menjünk abba bele,hogy miért és mi kerül ennyibe."
Pedig pont ez a lényeg, minden üzleti döntés legyen céges vagy magánember alapja ez. Csak a gyerekek nem nézik mi mibe kerül, rajtuk kívül kb. mindenki. A sarki közértben vett kiflitől a milliárdos üzletekig mindehol. Minden a matekon múlik, hogy mennyi az annyi.
"Ezer példát lehetne felhozni más területekről, hogy "ingyen" akarnak az emberek valamit."
Vagy csak látják, hogy a pénzükért kb. semmit nem kapnak, és ezért elégedetlenek...
"A szemét vállalkozó, fúúj haszna van. Te biztosan azért dolgozol,hogy jól elfáradj?"
Bármennyire is hihetetlen számodra, vannak nonprofit és karitatív vállalkozások is, ahol bizony a munkavégzés elsődleges célja nem a profit / egy fillért nem keresnek.
Ezt a vita nem itt és most fog eldőlni, a mostani kedves kis húzások hatására sok éve Telenoros előfizetők lépnek, ők már eldöntötték merre az arra.
Nash
-
zombinyul
addikt
válasz Daffni2 #34724 üzenetére
Az lehet, en ugy 6 eve voltam utoljara Vodas, akkor is egy olyan telefonnal ami 3,6 megat tudott maximum, igy mostansag sok tapasztalatom nincs. De azt tudom, hogy a mostani telefonjaim a belvarosba 70-80 megat tudnak legalabb, de meg Pest szeleinel is ritkan megy 20 ala. Szoval en nagyon elegedett vagyok a Telenyomor lefedettsegevel, igaz, csak Pesten.
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
Sayuar
őstag
válasz Daffni2 #35414 üzenetére
Én is így tudom, mivel a napokban hordozok (vissza a vodához, 4 hónapnyi tescomobile "csellengést" követően), ezért eléggé frissek az információim arról, mi kell egyezzen (legalábbis engem így tájékoztattak):
- név
- születési idő
- anyja neve
- lakcímDe amikor az ember ilyet olvas, akkor bármi megtörténhet....
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
B.i.L
senior tag
válasz Daffni2 #35422 üzenetére
Hoppá.....ez mán döfi!
Nekem régebben a saját előfizetéseimhez elkérték a személyimet(szla befizetéshez),amire rögtön kértem egy viszont igazolványt,hogy elkérhetik az enyémet és megkérdeztem,hogy van jogosultsága a dolognak?Persze egy hete már,amikor is befizettem személyesen a számlámat,automatikusan adtam a szem.igazolványomat,de már a kutyát nem érdekelte...[ Szerkesztve ]
Horgászni mentem...B.i.L
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #35918 üzenetére
Daffni2:
Szerencsére ezerből egy üf. számára fontosak a Voda EU-s kedvezményei, de köszi a kiegészítést.
Az SMS valóban blama, hogy "kikerült" a korlátlanságból, de arra meg ott az All-In L 10890 Ft-ért.VIBO:
Amennyire látom, csak személyesen intézhető a számhordozás.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
wetomi
aktív tag
válasz Daffni2 #36916 üzenetére
Az üzleti előfizetői szerződésben általában benne van, hogy gazdasági és technológiai okokra, jelen esetben tarifa kivezetés miatt egyoldalúan módosíthatnak.
A hűségidő, a vállalt kártyaszám és a kötbérek nem változnak, az a régi keretszerződés szerint megy tovább.
Érdemes amúgy az új tarifát összehasonlítani a régivel, amit eddig hallottam, jobb percdíjakat is adnak, alap netet, amivel nem lesz mobil online start szívás...
Amúgy meg kérdezz rá írásban, de hamar választ ne várj sajnos, mert tuti van elég levelük ezügyben. -
#02683648
törölt tag
válasz Daffni2 #36916 üzenetére
Mi is ezzel szívunk már kb 1 hónapja.
Nekünk 3 számunk van, mindhármat átmigrálták egy olyan csomagba ami csak 1 szám esetében fizetődik ki.
Januártól a 3-ból csak 1 marad itt a telenornál ebben a formában, az is csak azért mert 2016 dec-ig hűség van rá. Pedig amúgy vígan használtuk volna tovább. Hozzáteszem, h a háromból az egyik 19 a másik 15 éve van meg, még csak szolgáltatóváltás se volt rajta soha, de mint az bebizonyosodott számomra, loyalty területén messze a telenor a leggyengébb a 3 közül (nem mintha a másik 2 olyan hű meg ha lenne ezen a téren de akkor is...)
A többi felvetésre: nekünk pont megszűnt a kapcsolási díj, viszont a kieg havidíjért cserébe (ami maradt 1016 Ft) korábban az erre a szintre emeléskor (azt hiszem idén februártól) plusz 500 MB netet biztosítottak az alap 500 mellé ingyen, értelemszerűen most ez is ugrott, a percdíjunk, sms díjunk kb 15%-al magasabb mint a korábbi, az egyetlen pozitív változás h korlátlan a telenor hívás az újban de azt meg nem igazán használjuk ki
[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
válasz Daffni2 #37169 üzenetére
Mondtam én hogy új? Naja, könnyű abból hírt csinálni ami eddig tiltva volt Rémlik hogy olvastam a cikket, de eleve fel sem merült mint alternatíva, tekintve hogy a 10+ fölötti havidíjasoknál volt engedve. Nálam sosem volt gond semmilyen voip/chat, pedig nem a cikk által sugallt XL-es díjcsomagom volt itt. Próbáltam átnézni a voda oldalát, most hogy áll kártyásnál a voip (mivel ezt írja a cikk: a feltöltőkártyás díjcsomagok esetén azonban egyelőre semmi jel nem utal arra, hogy a korlátozás megszűnne), de reménytelen.
HR24.hu
-
vasi89
addikt
válasz Daffni2 #37169 üzenetére
Ilyeneket minden szolgáltató lép. Kisvállalkozói előfizetés van, lakosságiról nem tudok nyilatkozni de azt nem értem h az ilyen lépések miatt pl a telekom miért nem kap bűntetést... Nekünk 2 év alatt duplájára nőtt minden előfizetés, de gondolom az nem volt jogsértő hiszen a telekom elég nagy cég ahhoz h bármit megtegyen... mindegy amúgy csak reagáltam arra h itt mindenki szidja őket, és a többi szolgáltató? Én ezeket úgy írom h voltam mind3nál. A telekomnál jelenleg is van internet előfizetés mert sajnos itt nincs más, de az h 2x annyi mint a upc vagy digi az épp elég ahhoz h inkorrektnek nevezzem őket.
-
vasi89
addikt
válasz Daffni2 #37264 üzenetére
Tavaly végignézem a kisvállalkozói előfizetéseket. Nincs szükségünk kapcsolattartóra mert 3an vagyunk benne így ez a része számomra ismeretlen. Jelenleg 14e ft a legmagasabb dijcsomagunk a vodanal persze olcsóbb volt a telefon listaára na de akkor még volt készülék havidíj vagy mi az isten. A sima havidíjon felül, és úgy mar nagyon nem volt baráti ár. De voltunk vodanal is pontosabban nagyanyám akinek en intéztem mindent. Hűség időn belül felbontottam a szerződést mert annyira idióták voltak h nem lehetett elintézni az online számlát és amikor folyamatosan fel órát vagy többet vártam a befizetésre akkor elég lett. Nekünk amúgy semmit nem emelt a telenor 1 év alatt plusz most husegen belüli csere is 0ft volt 1 év után.
-
vasi89
addikt
válasz Daffni2 #37270 üzenetére
Kinek mi vált be. De amúgy erről beszélek.
Készülék havidíj havonta 10ezer... A teljes havidíj 21ezer.. Ez iphone 6 ár, igaz a telenornál 14re jön ki a havidíj hasonló feltételekkel viszont 64ezerért 1 összegben elhoztam a telefont és a havidíj sem lesz több... szóval 24x14+65 még mindig kevesebb mint 24x21. De elkanyarodtunk a témától, ezt csak azért hoztam fel mert a telenor topicban szidni a telenort olyan mint mikor az apple topicba jönnek samsungot isteníteni. Bárki kérdez valamit mindig az a válasz h váltson szolgáltatót, én se szitkozódom a telekom topicban pedig van bőven sztori.. Ez most nem ellened szól hanem általánosságban mondtam
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #37277 üzenetére
Természetesen nem feltétlen csak dicsérni illik, de ugyanazt a sérelmet vagy ugyanazon sérelem miatt 324132432487234234234234238674234325934645694698453879 alkalommal beírni tényleg felesleges.
A probléma nem ebben a topikban fog megoldódni, csak a többi topiklakót zavarhatja, hogy "állandóan" a problémákról olvas...
Samsung Galaxy A54
-
Orgi
őstag
válasz Daffni2 #37245 üzenetére
Én szerintem 1 év + 2-3 hónapja jöttem le a Vodától, a flottás csomagomat többször is módosították egyoldalúan, sőt szándékosan félre is tájékoztattak, mikor nem fogadtam el a szerződés-módosításukat (mondjuk ezért utólag kompenzáltak, de a módosításuk ettől még életbe lépett).
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ugyanolyan tetű cég az is, ugyanúgy szemrebbenés nélkül egyoldalúan módosít. -
vasi89
addikt
válasz Daffni2 #37277 üzenetére
Félreértesz, le lehet írni h nem tetszik valami de h akárki akármit kérdez az legyen valakitől a válasz h "azé mert szar keress más szolgáltatót" egy idő után zavaró mert ritka h normális válasz is érkezik. Én azért járok ide h informálódjak de mindig azt látni h a telekom meg a voda mennyivel jobb az nem igazán érdekel.
-
#79335424
törölt tag
válasz Daffni2 #38202 üzenetére
Meg a net sem. Előfizetéssel, havi 14 ropiért adnak 4GB -ot, amiből kevesebb, mint a felét használhatom el külföldön és csak a Voda hálózatára enged fel. Aztán még a másik felét le kell torrenteznem itthon ahhoz, hogy a belföldi forgalmam több legyen, mint a roaming. A Telenornál feltöltősként, havi 14 -ért 4GB roamingot kapok, plusz még 1GB -ot hazai hálón, bónuszként a feltöltésért és arra a hálóra állok rá, amelyikre akarok. Akkor most ki törölte el a roamingot? Világos, hogy ez a Vodás csomag annak lenne előnyös, aki sokat van külföldön. Ki az az idióta, aki bevállal egy állandó, havi 14 ropis előfizut csak azért, hogy nyaraláskor legyen nete?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Yettel topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Dragon Age: Origins
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- Magisk
- További aktív témák...