-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
novake
tag
válasz rgeorge #17572 üzenetére
Kérdezz rá Facebookon: Telenor Facebook
-
wwenigma
Jómunkásember
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz rgeorge #17616 üzenetére
Azt hogy munkanap van és akár hivhatnak is hogy wtf. De inkabb te kezdj el kicsit morogni, hatha eszreveszik magukat.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #17618 üzenetére
Új fejlemények: bementem az Astoria üzletbe. Egyrészt kiderült, hogy az nem "rendes" ügyfélszolgálat, csak a 1220. Tehát nem tudja megnézni, miért mondták le a megrendelést. Persze nála megrendelhettem volna, csak akkor bukom az 5% online kedvezményt. Következő lépésként fel fogom ismét hívni a 1220-t.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #17621 üzenetére
És végkifejlet: kértem egy visszahívást a Telenortól, azonnal hívtak is. De miközben kapcsoltak az illetékeshez, egy másik hívás is befutott, ahol elmesélték, hogy hibára futott a rendelés, és ezért nem kaptam meg. Azt, hogy mi volt ez a hiba, persze nem mondták el. Viszont holnap hozza a posta. Már csak az a szívás, hogy egész napra adtak meg időpontot, márpedig holnap nem leszek egy helyben, meg persze az ünnepek alatt sem, online rendeléskor még délelőtt vagy délután között is lehetett változtatni.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz rgeorge #17622 üzenetére
MPL futár, azaz a postas fogja hozni mert azok kavarnak mindent, ezert az egesz napos időpont.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz rgeorge #17886 üzenetére
Bennevan. Szamlasra mindenfelekeppen, kartyasnal nem hiszem. Szerintem nem volt ep tul jol megfogalmazva az a levél.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz rgeorge #17890 üzenetére
Alairtad vagy nem irtad ala. Ennyi. Szamlasnal van.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
club1
veterán
válasz rgeorge #17890 üzenetére
ÁSZF 7.1.1.2 pont:
Az Előfizető által vásárolt kedvezményes készülék a határozott idő alatt kizárólag a Szolgáltató SIM-kártyájával használható. A meghatározott időtartam leteltével a hálózati korlátozás feloldása az ÁSZF 1/A, illetve 1/B mellékletében meghatározott egyszeri feloldási díj megfizetése ellenében hajtható végre. -
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #27289 üzenetére
Valaki erre esetleg? Kipróbálná, akinek van online hozzáférése? Igazából a sima telefonszám-beírás + ellenőrzőkód is megfelelő, ott sem ajánl fel más tarifát. A telenor először egy semmilyen választ küldött, a második, képekkel tűzdelt válaszomat pedig visszadobta a rendszerük, mert csak a weblapról lehet küldeni emailt.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #27289 üzenetére
Nos megfejtődött a Bónusz programos probléma (arról van szó, hogy bónusz programban csak az All-In M tarifa jelent meg, mint amire áttérhetek, más nem). Két ügyintézővel is beszéltem, az egyik egyébként a feleségemet akarta pont az All-In M-re rábeszélni, a másik a Facebook üzenet hatására hívott, egyik sem tudott válaszolni erre.. Ma visszahivattam magam a megrendelésből, és kiderült, hogy azért csak ez a tarifa jelenik meg, mert erre lehet ingyenesen áttérni, a Smarttarifa Extra 3-ra csak 915 Ft-os költséggel. Azt, hogy ezt miért nem lehet egy online rendelési felületen normálisan megjeleníteni, azt már nem tudom.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
MODERÁTOR
-
tothferenc
senior tag
válasz rgeorge #27436 üzenetére
hopp, pont ezzel szívok én is... holnap hívnak engem is, majd rá is kérdezek, mert nem ez az első probléma a bónusz programmal. Pl. ha saját accounttal jelentkezem be, a jelenlegi tarifám mellett nem jelenít meg semmit. ha kérek kódot, sima liba minden....
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
MODERÁTOR
-
asdf_
veterán
válasz rgeorge #28116 üzenetére
Elo kell keresni azt a hatarozatot (kb. 2-4 eves), amiben az NMHH eltiltotta a T-mobile-t a net start t-mobilos megfelelojenek automatikus bekapcsolasatol, ott szepen, feketen-feheren le van irva, hogy ilyet csak es kizarolag az elofizeto kifejezett keresere lehet bekapcsolni, az indoklas alapjan gyonyoruen meg lehet fogalmazni a panaszlevelet. Valami olyasmi is remlik, hogy ott egyenesen olyat irtak, hogy ehhez a nethez -amikor meg automatikusan bekapcsoltak- eleve egy kulon papiros szerzodes kellett volna (EHT 127. § (1) ) , nem mellesleg szerzodeskoteskor az alairt papiroknak tartalmazniuk kellett volna az internethasznalat koltsegeit ( EHT 129. § 6/h. ) . Ezt jol meghivatkozva szerintem vissza lehet szerezni a zsetont. En legalabbis anno, amikor meg nem napi parszaz forintos volt a csomag, es csak akkor szamlazodott, ha hasznaltad, hanem 50 ezernel koppant a teteje, 1000 Ft/megabyte aron, siman jovairattam a szamlankon szereplo 50 ezres tetelt, amit valami ropke negyvenvalahany _mega_byte nethasznalatra szamlaztak ki (a GVH-t is megemlitettem amugy a levelben -mar nem emlekszem mire hivatkozva-, es meg a PTK-t is, aholis feltuno ertekaranytalansag, mint automatikusan semmis szerzodesi pont, de ez azota mar nem jatszik, hogy atraktak napidijasba a net startot)
* a torvenyi hivatkozasok tobb evesek, nem tudom, azota valtozott-e[ Szerkesztve ]
-
Csaba1512
tag
válasz rgeorge #29193 üzenetére
Igen de itt nem állhat el a szerződéstől, itt kicserélheti a készüléket azonos vagy magasabb árú készülékre és a Telenor megengedi ezt az üzleti előfizetőknek is.
"A csere teljesítése nem módosítja a vásárlással együtt aláírt, határozott idejű előfizetői szerződés időtartamát. "
Amit te írsz jogszabályt azt a Telenor nem alkalmazza, mert azt mondja hogy ez nem távollévők közötti szerződés.
Véleményük szerint azért nem valósulnak meg az internetes vásárlás kritériumai, mert a fogyasztó nincsen kötelezve a termék átvételére és a szerződést helyszínen kötik meg, ahol az ügyfél kézbe veszi a terméket
[ Szerkesztve ]
-
#65388800
törölt tag
válasz rgeorge #30148 üzenetére
kértem visszahívást. Vissza is hívtak. Azt mondták rendelhetnék telefont nem tudják miért nem enged tovább lépni. Valamit állított a rendszeren adott egy új jelszót aztán azzal be is léptem. Mondta, hogy várjak egy kicsit amíg újratöltődik minden. Fél órája volt ez. Ennyi idő szerintem elég kellett neki. Belépek és nincs semmi. Eddig láttam melyik tarifám van, mennyi a számlám, mennyit kellene feladni, de ezek most mind eltűntek. Rámentem arra, hogy rendeljek telefont, de most még odáig sem jutottam el mert eltűnt a megrendelés zöld gombja. Átnéztem mytariff-ra és ott meg azt írták ezzel az azonosítóval nem tud telefont rendelni.
-
-
#65388800
törölt tag
válasz rgeorge #30164 üzenetére
visszahívtak De nem mentem velük most sem előbbre. Azt mondták várjak egy napot.
Szerk.: Lehet hogy valami el lett állítva mikor visszaállították a fiókomat? 2 szám van a nevemen egyik kártyás másik számlás. Lehet valahol beállítani olyat hogy melyik legyen az alapértelmezett? Vagy hogy melyik számhoz szeretném venni a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
#65388800
törölt tag
válasz rgeorge #30171 üzenetére
Lassan kezdem már megunni. Tegnap este 2x is visszahívtam 1-szer elállították majd vissza, hogy tudjak rendelni. De eztán ez lett amit le is írtam korábban sehogy sem tudok. 2. visszahívásnál azt mondták várjak egy napot amíg visszaáll a rendszer. Kérdem én egy rendszernek EGY nap kell, hogy újra működjön? Nem hiszem. 5 percet előbb elhittem volna. Kb le is telt az 1 nap. De ugyan úgy rossz. Beléptem az SMS-es móddal is, de úgy sem tudok rendelni. Jogosultságoknál majdnem minden ki van pipálva.
Most akkor kérjek 3-ra is visszahívást? Vagy mit csináljak? Úgy veszem észre azt sem tudják igazából mit csinálnak. Vagy hogy mi a munkájuk.
-
#65388800
törölt tag
válasz rgeorge #30164 üzenetére
3-ra is kértem visszahívást Már vissza sem hívtak. Ma 3 órakor kértem visszahívást este 18-20 óra között. Elvileg 1 munkanapon belül visszahívnak. Szóval holnap 3-ig vissza kellene hívniuk, de az már nincs benne a 18-20 között.
Akkor most már tényleg nem tudom mit csináljak vagy csak b@sznak rám
-
zeon.hu
nagyúr
válasz rgeorge #31259 üzenetére
amikor telepítették a tornyokat, ezt azért tudniuk kellett. elvileg...
de most alig 10-15%-os a kihasználtság mindegyikben, főleg külföldiek azok is (tehát nem a telenoron lógnak) és ugyanaz a vége.
(mellesleg szinte mindegyikben van free wifi, csak ahol én töltöm el az időmet, nagyon gyenge a jel)#?*@&!
-
Grougon
tag
válasz rgeorge #31871 üzenetére
telenor féle nyílt egyenes megoldás ahogy megszokhattam már.
Betelefonáltam hogy nem megy a regisztráció, erre mindenki tagadott mindent és mondták hogy továbbítják akkor a technikus kollégáknak, de azért várjak 5 percet ránéz még egyszer. Utána mondta hogy nézzem meg a deezerbe mert úgy látja hogy aktiválva van, ami igaz is volt. Persze ők nem csináltak semmit. Végül is lehet hogy pont akkor aktiválódott magától úgy hogy aktiváló kódót nem kaptam.
De legalább megoldották.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz rgeorge #34106 üzenetére
Hehe, megnezem en is es akkor johet a kovetkező kör hogy en nem jovairast hanem a regi dijcsomagot akartam. Ha jovairnak akkor valtoztattak a szerzodesen, pedig azt en elutasitottam...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Doggy dog
senior tag
válasz rgeorge #36181 üzenetére
Nekem is anno azt mondták,hogy le kell adni adatvédelem blabla miatt.Végül mégsem kérték el.
Viktor0610: mytelenoron a tulajdonos adatait nem lehet megváltoztatni?
Pl: párom nevéről az enyémre,így nem kellene bemenni?[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Metal topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- LEGO klub
- Suzuki topik
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- További aktív témák...