-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
rgeorge
addikt
Szerintetek az megoldható, hogy a három előfizetésem közül az egyiknél igénybe veszem a készülékcserét, de egy másik előfizetéshez kérek hozzá microsim-et?
Illetve most hogy mérik Telenor-nál a kifüggetlenítést?Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Ez a NetShop jól kibabrál velem. Pénteken adtam fel egy bónuszprogramos megrendelést, a kiszállításra tegnap 09:00-13:00 adtam meg. Szombat óta "A megrendelés feldolgozása folyamatban van." állapotot látok a státuszlapon, de semmi mást nem tudok megnézni, még a rendelésben megadott adatokat sem látom (telefonszám, cím stb.). Tegnap és ma is beszéltem a 1220-al, visszahívást ígértek, nyilván nem tették meg, azért is hívtam őket ma is. Ma már 72 órán belüli jelentkezést ígértek. Ha a készülék nincs készleten, miért nem szólnak? A 1220-on se tudtak erre mit mondani, csak azt, hogy továbbították a háttércsoportnak a dolgot. Az a kellemetlen, hogy a munkahelyemre kértem a kiszállítást, de már csak a héten leszek bent.
Valakinek van valami ötlete arra, hogy hogy tudnám megnézni mi a helyzet a rendeléssel, vagy legalább, hogy milyen adatokat adtam meg benne?Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz novake #17587 üzenetére
Ez ma reggelig jó ötletnek bizonyult. Tegnap üzentek, hogy adjam meg a rendelésszámot, megtettem. Azóta egy üzenetre sem válaszolnak, viszont először tegnap délután a rendelésem státusza "kiszállítás alatt"-ra változott, ezután sem reagáltak a kérdéseimre, majd ma reggel azt látom, hogy a rendelésem "Lemondva (a Telenor által)". Azt hiszem, beballagok az Astoria üzletbe, hogy megmondják, mi a helyzet.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
-
rgeorge
addikt
válasz wwenigma #17617 üzenetére
Egy hete adtam fel a rendelést, keddre kértem a szállítást. Kedden és szerdán is beszéltem a 1220-al, utánanézést és visszahívást ígértek, de nem hívtak. Szerdán este facebook-on üzentem, a többit korábban leírtam. A rendelést visszaigazoló automatikus email-en kívül semmilyen hivatalos értesítést sem kaptam. Meg sem tudom nézni a rendelésben megadott adatokat, hogy ott nincs-e hiba mondjuk a telefonszámban.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #17618 üzenetére
Új fejlemények: bementem az Astoria üzletbe. Egyrészt kiderült, hogy az nem "rendes" ügyfélszolgálat, csak a 1220. Tehát nem tudja megnézni, miért mondták le a megrendelést. Persze nála megrendelhettem volna, csak akkor bukom az 5% online kedvezményt. Következő lépésként fel fogom ismét hívni a 1220-t.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #17621 üzenetére
És végkifejlet: kértem egy visszahívást a Telenortól, azonnal hívtak is. De miközben kapcsoltak az illetékeshez, egy másik hívás is befutott, ahol elmesélték, hogy hibára futott a rendelés, és ezért nem kaptam meg. Azt, hogy mi volt ez a hiba, persze nem mondták el. Viszont holnap hozza a posta. Már csak az a szívás, hogy egész napra adtak meg időpontot, márpedig holnap nem leszek egy helyben, meg persze az ünnepek alatt sem, online rendeléskor még délelőtt vagy délután között is lehetett változtatni.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz wwenigma #17623 üzenetére
Ezt én is tudom, de az online felületen még meg lehett adni délelőtti vagy délutáni sávot. így telefonon, hogy a telenor baltázta el, már nem.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Kolondrum #17730 üzenetére
Ez annyira így van, hogy nekem a fizikai üzletben a fizikai ember azt mondta, hogy a kérdésemet csak az igazi ügyfélszolgálat tudja megválaszolni. Kérdeztem, az melyik? Hát a 1220, de azt nekik tilos felhívni.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Vangelis #17736 üzenetére
És a vicc, hogy ezek után próbáltam a 1220-at (21-én pénteken), nem ment, online felületen kértem visszahívást, ott kapcsolták az illetékest, de pont közben hívtak is abban az ügyben ettől függetlenül.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
A 1220-hoz: nekem az vált be, hogy az online felületen kértem visszahívást, 15 mp. múlva hívtak is.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Na a hálózati korlátozás feloldása érdekesen megy Telenornál. Eddig ugye itt is arról tudott mindenki, hogy az előfizetés életkorától függően 10.000 vagy 7.650 Ft. Ehhez képest a Telenor ezt írta nekem:
"Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a hűségnyilatkozatban vállalt időszak letelte előtt kéri a hálózati korlátozás feloldását, akkor a kötbér összegét is szükséges kifizetni."
Ezmiez? Ászf-ben ez hol is van?Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz wwenigma #17889 üzenetére
Az ÁSzF-ben nincs ilyen, én nem találtam, te írtad, hogy "bennevan". Az egyedi szerződésben ott van, de ezt csak átvételkor kaptam meg.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Bónusz programmal van már megint gondom, azaz az online felületen való keresgéléssel. Több hete nézek folyamatosan ajánlatokat, mert már jó régen nem váltottam telefont, és kb. egy hete csak az All-In M tarifára kapok váltásra ajánlatot, a többire nem (de legalább most már IE11-en is működik a MyTelenor).
Azért erőltetem az online-t, mert ott további kedvezmények is vannak.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Bónusz programmal van már megint gondom, azaz az online felületen való keresgéléssel. Több hete nézek folyamatosan ajánlatokat, mert már jó régen nem váltottam telefont, és kb. egy hete csak az All-In M tarifára kapok váltásra ajánlatot, a többire nem (de legalább most már IE11-en is működik a MyTelenor).
Azért erőltetem az online-t, mert ott további kedvezmények is vannak.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #27289 üzenetére
Valaki erre esetleg? Kipróbálná, akinek van online hozzáférése? Igazából a sima telefonszám-beírás + ellenőrzőkód is megfelelő, ott sem ajánl fel más tarifát. A telenor először egy semmilyen választ küldött, a második, képekkel tűzdelt válaszomat pedig visszadobta a rendszerük, mert csak a weblapról lehet küldeni emailt.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #27402 üzenetére
Csak online nem rendelhető, azaz (gondolom), az vihető/vehető, ami a boltokban készleten van még.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #27289 üzenetére
Nos megfejtődött a Bónusz programos probléma (arról van szó, hogy bónusz programban csak az All-In M tarifa jelent meg, mint amire áttérhetek, más nem). Két ügyintézővel is beszéltem, az egyik egyébként a feleségemet akarta pont az All-In M-re rábeszélni, a másik a Facebook üzenet hatására hívott, egyik sem tudott válaszolni erre.. Ma visszahivattam magam a megrendelésből, és kiderült, hogy azért csak ez a tarifa jelenik meg, mert erre lehet ingyenesen áttérni, a Smarttarifa Extra 3-ra csak 915 Ft-os költséggel. Azt, hogy ezt miért nem lehet egy online rendelési felületen normálisan megjeleníteni, azt már nem tudom.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Elnézést, ha volt már, a kereső nem találta: ha normál (mini) SIM-ről nanoSIM-re cseréltetek a Telenornál, akkor kapok átalakítót is miniSIM-re?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #27457 üzenetére
Közvetlen tapasztalat, hogy van átalakító, ma cseréltem a Telenornál, ők is akartak adni (1500 Ft-ért) egyet, de én már vettem máshonnan (550 Ft), és tökéletesen megy.
Az vicces, hogy le kellett adnom a régi SIM-et... nem volt elég, hogy deaktiválják. A fiókomban van vagy 4-5 deaktivált telenor/telekom SIM...Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz dptrsk #27544 üzenetére
Bekapcsolódnék én is: az egyik előfizetésre december végén jár le a hűség, három hete hívott a Telenor, hogy váltsunk tarifát és "készüléket" is ajánlott. Azt mondta a néni, hogy "ki tudja ütni a hűséget". Ezek szerint tényleg?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz magyarlovag0 #27699 üzenetére
Ha online rendelted, akkor kell lennie egy rendelésazonosítódnak, ami a Telenor rendeléshez tartozik. Másrész az MPL-től kellett kapnod egy SMS-t arról, hogy a telenortól csomagot kaptak, amiben ott lenne követhető csomagazonosító is. Azt én is megerősíthetem. hogy a személyes ügyfélszolgálat nem segít, a 1220 igen. Azt is megpróbálhatod, hogy "a megrendeléshez visszahívást kérek" opciót választod akármelyik, de célszerűen a kiválasztott készüléknél.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
A Mobile Online Start-ot milyen alapon kapcsolják be egy előfizetésre? Egy kétkártyás telefonon véletlenül a rossz SIM-en volt engedélyezve a net, és 20 napra több, mint 5000 forintnyi Mobile Online Start-ot számláztak. Lehet, hogy mi engedélyeztük valahogy? És ha ez aktív, akkor amennyiben forgalmazás történik, már kattan is napszámláló egyet? Másodika óta a másik SIM-en aktív a net, azóta nincs a számlán sem. És hogy lehet lemondani?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz BeriHampeR #28414 üzenetére
Az akciós feltételek között szerepel:
"A havidíjban foglalt forgalmi keret elérést követően a szolgáltató a le- és feltöltési sebességet lassítja. A lassítás az adott számlázási ciklus lezárásával megszűnik."Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz ntomka #29007 üzenetére
Az egyik előfizetésemen 2-án járt le a bónusz. 3-án, 4-én üres volt a készülékcserénél a lista. 5-én délelőtt nem, akkor tudtam válogatni. Délután is egy darabig, aztán azóta nem. 5-én van a számlaforduló, lehet, hogy ezzel van összefüggésben, de ez így nem jó.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz x1port #29190 üzenetére
Az elállási jog távollevők közötti szerződések esetén szabályozása változott nemrég, de csak magánszemélyre vonatkozik, azaz cég nem élhet vele más cégnél vásárlásnál sem.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
-
-
rgeorge
addikt
válasz x1port #29271 üzenetére
Ott van a havi számlán külön tételként a részlet bőven ellátva információval: mennyi van még hátra stb. Nem hiszem, hogy lehet előtörleszteni, de ki tudja.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz x1port #29275 üzenetére
Van lehetőség az elő- és a végtörlesztésre is. Megadod, hány hónapot szeretnél vagy végtörlesztést is választhatsz. Gondolom, hogy ilyenkor elkészül a számla, amit a normál módon lehet fizetni. És valószínűleg személyesen is intézhető.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Ma végre visszahívtak a Telenorból. Egy hónapja próbálom az egyik előfizetésemet All-In-M-re bónuszolni egy bármilyen telefonnal, de az első napon még mutatott készülékeket, csak nem tudtam eldönteni, melyik legyen, azóta viszont egy készüléket sem mutatott. A MyTariff bevezetése óta annyi változott, hogy új előfizetéssel engedett telefont választani, és a meglévő számhoz is, de pont az All-in-M tartifára nem.
Továbbra is a legbiztosabb mód a visszahívás kérése, most is ez működött.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz x1port #30041 üzenetére
A Boráros téren pontosan hol? Mert én kb. 5 évig éltem ott Telenor-os (akkor még Pannon) telefonnal majd 13 éve pedig nagyjából minden hétvégén ott vagyok, és nem volt 3G-s gondom sosem.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
-
rgeorge
addikt
válasz #65388800 #30155 üzenetére
Megint kérj visszahívást. Telefonon is megrendelheted a telefont, mindent, előtte bejelentkezés nélkül tudsz válogatni, ha még nem tudod, melyiket szeretnéd. Sajnos az online rendszer ilyen, én az utolsó két esetben is csak visszahívással tudtam rendelni.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz #65388800 #30168 üzenetére
Nem, ha mindkettőt látod az online felületen, akkor bármelyiket tudod kezelni (jogosultságok kellenek hozzá, azt elállíthatták). Esetleg megpróbálhatsz telefonszám + SMS kód segítségével belépni.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz x1port #30430 üzenetére
Én legalább egy hete azt használom (Smart Tarifa Extra 3), de novemberben is elérhető volt, amikor az új telefonon próbából aktiváltam.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz x1port #30505 üzenetére
Azért a részleteket ne maszatoljuk már el. Az új 800-as frekvenciára vonatkozik az együttműködés, nem a már kiépített más frekvenciákra.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #31837 üzenetére
Nekem sem küld SMS-t ez a regisztrációs módszer. A számomat bárhogy is beírtam, semmi. Se két hete, amikor regisztráltam a Deezer fiókot, se most, mikor felmerült a kérdés.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz #41133696 #32914 üzenetére
(Az milyen vicces, hogy a linkre kattintva nem tudtam azonnal olvasni a cikket, mert egy Telekom reklám eltolta balra az egészet...)
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Csak jelzem, hogy én egyszerűen az online felületen tett ügyintézési észrevételben nyilatkoztam a díjemelés elutasításáról mindhárom előfizetésre, a ma kézhez kapott számlán már az új díjak szerepelnek 07.01-től, de "Díjváltozás miatti havidíj-kedvezmény" illetve "Díjváltozás miatti havidíj-kedvezmény" tételekben jóváírták a különbözetet, azaz valóban érvényre jutott az elutasítás.
Van egy kérdésem is: 4 éve (talán) vettem egy Hipernet 5 + modem előfizetést is, erre nem lehet kedvezményes készülékvásárlást kérni? Az online felületen nincs rá lehetőség, de hátha. Akár egy újabb, már LTE képes modem vagy egy telefon is érdekes lehetne.[ Szerkesztve ]
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
(Egészen pontosan minden, szolgáltatótól vett telefon függő, azaz csak az adott szolgáltató hálózatán használhatod, amíg a korlátozás feloldását nem kéred és kapod meg a szolgáltatótól. A SIM Lock ennek hardveres kikényszerítése).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."