Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Melack

    veterán

    válasz Roach #14642 üzenetére

    A korlátozás egyelőre necces eleme a Telenornak, helyenként már megy, helyenként nem. Ha a Telenor Online-on nem mutat neked horror összeget, akkor nem kell tartani. Ha meg korlátoznak, arról úgyis tudni fogsz.

    Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

  • Prien

    addikt

    válasz Roach #14704 üzenetére

    Hogy érted,hogy nem működik? Kiír valamit a Hotspot a kijelzőjén?

    Nekem egy MF 60-as van, hátha meg lesz a megoldás...

    14706: SIM kártya aktív?

    [ Szerkesztve ]

    A kevés is több a semminél.

  • Prien

    addikt

    válasz Roach #14706 üzenetére

    Vedd ki gépen a PIN kód kérést és próbáld újra indítani. Ha aktív a SIM, akkor működnie kéne. Meg az sem mindegy, milyen régi a SIM, stb...

    A kevés is több a semminél.

  • bopeti98

    őstag

    válasz Roach #14709 üzenetére

    Szerintem még nem aktiválták :U Főleg úgy hogy ma jött meg.

    [ Szerkesztve ]

  • Prien

    addikt

    válasz Roach #14709 üzenetére

    Akkor még nem aktív a kártya, nincs nagy baj, csak legyél türelmes. :) Vagy telózz a 1220-ra, hogy aktiválják, de ahhoz még több türelem kell! ;]

    A kevés is több a semminél.

  • club1

    veterán

    válasz Roach #14712 üzenetére

    Ha jól rémlik van rá jó sok órájuk (talán 72) az ÁSZF szerint.

  • club1

    veterán

    válasz Roach #14725 üzenetére

    Lehet hogy csak nekem furcsa, hogy egy hálózattervezési hibával indokolod, hogy ez egy jó szolgáltató? És ha kijavítják a hibát, utáni is tetszeni fog (a 90-es évek betárcsázós netjének szintje alá lassított mobilnettel) ez a szolgáltató?

  • Landsmann

    addikt

    válasz Roach #14725 üzenetére

    Na, majd változik a véleméyned, amikor azt látod, hogy közlemény közlemény hátán, aztán azok módosítása, sőt a módosítás módosítása is közlemény formájában, mert ilyen is volt. Átláthatatlan katyvasz lesz, nem egyértelműek amegfogalmazások, báűr nem nehéz kitalálni mégis mit takarnak, mert automatikusan úgy kell értelmezni mindent, ahogy az ügyfélnek hátrányosabb. Kétértelmű megfogalmazások, kihagyott, elhallgatott információk, stb. Nem hinném, hogy a másik két szolgáltatónál ilyen káosz lenne. És most nem csak a számlázásra gondolok, de az azért vicces, hogy képtelenek a számlázást és az Online felületet hónapok alatt rendbe tenni. Milyen informatikusok dolgoznak ott? Jó, lehet az a gond, hogy a vezetőség által kiadott egymáésnak ellentmondó utasításokat nem egyszerű lekövetni. Most őszintén, de mi értelme volt a jelszavak 6 számosításáról a 4-re áttérni. Én még emlékszek, mikor nem számokat, hanem szót kellett megadni. Utána váltottak 6 számjegyre mindenféle értesítés nélkül. Most meg 4-re. Nekem már van annyi, hogy az isten se tudja melyik az igazi. Többek között ezt is mi a fenének pár évente átvariálni?
    Nekem az az érzésem, a cég afelé halad, hogy az átlagember azt lássa, hogy ne lásson logikát semmiben. Minél inkább megbonyolítani mindent. A tarifáktól kezdve az Online felületig. Olyan szolgáltatásokat lát ott az ember, amiről az égvilágon sehol sem talál információt. Ja, és persze ezek egy része megrendelt, élő szolgáltatások. Ha valamelyik, hát akkor a Telenor a káosz szolgáltatója.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • club1

    veterán

    válasz Roach #14732 üzenetére

    Ja a Telenornak sincs. Viszont a Voda 3G netje közel kétszer akkora területet fed le mint a Telenoré. Az, hogy a döntésed próbálod megindokolni, tökéletesen érthető, standard emberi tulajdonság. De nem kell átesni a ló túlsó oldalára, ez a cég a magyar mobiltelefónia alja az elmúlt 2 év tevékenysége alapján (igen, még mindig Telenor flottát menedzselek, így tudom miről írok).

  • club1

    veterán

    válasz Roach #14734 üzenetére

    A lefedettségi térképükön a fekete színt (illetve Dunakanyar és Vas-Zala térségében ahol az új 3G rendszerüket építik, ott a lilát) kell nézni, ráadásul ez a kültéri lefedettség, házon belül az ábrázolt terület több mint felén nem működik. Jó példa rá az egyik alföldi falu, ami a térképen feketével jelölt, de az utcán nyoma sincs 3G-nek nemhogy az épületekben. Vagy ott van a petőfiszállási adójuk, ami a kis falu határában már nem is észlelhető, ezek meg összesatírozták feketével a falu környékét is...
    Én Budapesten már mázlistának érzem magam, ha 91 dbm alá (tehát föl) megy a térerő, miközben panorámás lakásban élek. Ha kimegyek a teraszra telefonálni, garantáltan néhány percen belül a hívás megszakad, mert a Telenor képtelen a sok cella között a hívásokat normálisan átadni.
    Még mindig gond náluk helyenként a 3G-2G váltás hívás közben. Az M1-esen a mai napig van sötét folt (nem 3G, 2G!).
    A Telenor Online-on végzett frissítések után egy rettegés az életünk, volt hogy hetekig nem lehetett rajta normális (elégséges) sebességgel dolgozni.
    Az új ÁSZF-eket rendszeresen elszúrják, kétértelmű mondatokat írnak bele.
    A weblapon a változtatásokat rendszeresen elszúrják, van hogy napokig nem elérhető néhány fontos oldal, vagy nem megfelelő/pontos információ van rajta.
    A telefonadó áthárítás olyan jól sikerült, hogy extraprofitot érnek el az adón.
    Egyébként pedig örülök hogy elégedettek vagytok (de tényleg), valószínűsítem hogy nem lesz ez így sokáig. Ha mégis, szerencsések vagytok, hogy jó helyen laktok...

  • Landsmann

    addikt

    válasz Roach #14734 üzenetére

    Na, ha példákat akarsz, akkor legyen. Évekig voltam számlás előfizető. Átkerwesztelték a tarifákat, lezárogatták, újakat találtak ki. Aztán ugy emost jött ez a csodás telefonadó. A kedves szolgáltatók, mivel nincs kartel, nem egyeztettek, hogy mennyivel is emeljenek. Aztán valahogy úgy hozta a sors, hoyg valahogy mindegyik többel emelt mint amennyi a tényleges telefonbadó. Persze ezt különféle trükkökkel érték el. Akik nem olvasgatják rendszeresen a közleményeket, azok majd az első számlánál néznek nagyot, hogy nocsak, mik ezek a kapcsolási díjak, és mi az, hogy le sem beszéltem a havidíjba foglalt perceket, mégis kiszámláztak hívásokat. Kérem szépen azért, mert a tarifába foglalt percek felhasználhatóságát minden csomagnál (a régi lezártaknál is) szépen megbontották. Általában 60-40% arányban (hálón belül és azon kívül) De van amelyikben 50-50 %. De m,ég ezt sem egyszerre tették. A Djuice Extránál később vezették be a kapcsolási díjat és a forgalom megbontását. Csak nem azért, hogy a 26 éven aluliak oda váltsanak, esetleg vesznek új készüléket hűséggel, aztán azt a tarifát is egyoldalúan módosítjuk. Persze a törvényi előírásnak eleget tesznek a közlemény kiírásával. De azért akkor is furcsa, hogy szinte hetente kell bújni, hogy megint miket találtak ki. Valkai összeszámolta, az idén talán 16 vagy 17 közleményt adtak ki. Ennyiszer módosítottak ezt-azt.
    Aztán ott vannak a szeptember 1-től élő új csomagok. Ott is általában 50-50 %-ban megosztott a hívásirány. Aztán hofgynem, az egyiknél nincs ilyen kitétel. Csak némi homályos sejtetést hagytak benne, mert azt írták, a havidíj hálózaton belül teljes egészében lebeszélhető. Nofene, ez ugye nem azt jelenti, hogy a hálón kívüli hívásokat meg egyből számlázzák?
    Itt most csak a beszédalapú dolgokról írtam mert engem ez érintett. De az adatforgalomról is voltak ám jó sztorik, többek között ugye a korlátos korlátlan net. Na ott is volt összevissza korlátozás, meg minden. Meg sem említem a ksiebb adatforgalmú csomagok irreális árát. De vegyük a Satrt Online-t. A horror árú 13 Ft/10 kb nem volt elég nekik. Újítottak rajta. Természetesen nem előnyére. Aki csak arra használta, hoyg naponta egyszer megnézte a levelezését, akkor hó végére durván 400 Ft-al nőtt a számlája. A módosítás után viszont 9000-el, ugyanis azt ötlötték ki, hogy ha egy bájtot is forgalmazol, akkor egyből levonnak 300 Ft-ot, de ezért a pénzért aznap összesen még 1! Mb-ot forgalmazhatsz. Ha meghaladod ezt a hatalmas forgalmi keretet, a többit számlázzák utána, igaz az már kedvezőbb díjtétellel.
    Beszédforgalmilag a kártyások sem jártak jobban, mert nettó 2 Ft-al emelkedett a percdíj, plusz 2,5 Ft kapcsolási díjat is hozzávágnak. Na ez már gusztustalan. Még azzala +2 ft-al ki is lehetne egyezni, de mégis mivel indolkolják a kapcsolási díjat? Van egy manusz, aki dugdossa a kábeleket a hívás felépülésére és annak a munkabére a 2,50? Érdekes módon eddig nem volt külön költség a hívás felépülése. Szóval a sok ilyen kis dolog azért szúrja ám az embert. Most így hirtelen ennyi jutott eszmbe.
    Ja, még valamit megemlítenék. A remek új hálózatot, ami szinte saját magával sem kompatibilis. Ezért sem tudják mérni és korlátozni az adatforgalmat. Leírok egy esetet, itt említettem már, de bizonyára nem olvastad. Szóval, nálunk durván egy évvel ezelőtt üzemelték be az új hálózatot. Durván egy hónapig jó is volt minden, aztán észrevettem, hogy a hívás felépülése után pár másodpercen belül 4-5 másodpercig én nem hallok semmit. A másik fél hall engem. GSM módban nem, csak 3G-ben volt tapasztalható. Jeleztem a hibát. Mi volt a válasz? - Készülékhiba. Na persze. Aztán emlegették még azt is, hogy mivel majdnem 10 éves a SIM, cseréltessem le, az is megoldhatja a problémát. Ezúton jelzem, még a mai napig sem oldódott meg a hangkimaradás, pedig tavasszal a kártyát kicseréltettem. Mindössze annyit értem el, hogy a telefon készenléti ideje az új szimmel 1-1,5 nappal rövidebb lett. Egyből rávágták, rossz az akkumulátor. Hát igen érdekes, hogy hajszál pontosan egybe esik a kártya cserével, de jó, nézzük meg új akkuval. Kéremszépen, az új akku sem tud egy perccel sem több készenléti időt, mint a majd 5 éves akkumulátor. Igen, ennyivel több áramot zabál az új SIM, bármennyire is tagadják, hogy ilyen nincs. Azóta persze megbántam a kártyacserét, mert a hiba sem múlt el és még a készenlét is csökkent. Azt is tanácsolták, ha GSM-ben nincs kimaradás, akkor állítsam át a telefont csak GSM módra. Ja igen, akkor egész nap meg hallgassam a rádióból tévéből, számítógépből a pamparampam-ot. Ügyes! Nem a hibát szüntetik meg, hanem trükközzek. Mintha a fájós fogat foghúzás helyett úgy gyógyítanák, hogy teletömik a pácienst fájdalomcsillapítóval. Az alapvető probléma megmarad, csak elkendőzzük. Ehh, de nem panaszkodok tovább.

    [ Szerkesztve ]

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • sifarr

    senior tag

    válasz Roach #14734 üzenetére

    Az okostarifa 90 meg jobb, mint a többi mert szétnéztem, olcsó, keveset telefonálós korlátlan böngészéssel(nem hiba miatt, az mindig az) ezért döntöttem emellett.
    Az okos 90 egy lezárt csomag, tehát ezzel érvelni a Telenor mellett nem reális.

    Ha te úgy érzed, hogy jól döntöttél, akkor örülj. Használd egészséggel.
    Akik itt más véleményen voltak, azok általános használói szempontok alapján is fogalmazzák meg a véleményüket.
    Jelenleg a Telenor elérhető, netet is tartalmazó csomagjainak vitathatatlan előnye, hogy a böngészés, e-mail korlátlan. Aki döntően erre használja a mobilját, annak a Telenor a legjobb.
    Viszont, aki telefonál is, ha a beszélgetési és a netes szolgáltatás egyformán fontos, azonos arányúak a felhasználásban, akkor már akár a Trének, akár a Vodának jobb csomagjai vannak.
    Nézd a másik kettőnél a percdíjakat - jobbak önmagukban is. A Telenornál a magasabb percdíjra még rájön a 60/40 %-os lebeszélhetőségi korlát és a kapcsolási díj.

  • Landsmann

    addikt

    válasz Roach #14750 üzenetére

    Legyen hozzá szerencséd. De amint én is írtam, és más is, aki közelebb ül a tűzhöz és ő maga is leírta, hogy biza a Telenor nem éppen a mobilszolgáltatók példaképe, majd idővel te is rájössz. Nem kell itt nagy dolgokra gondolni. De szép lassan ez is, az is változik, ez sem így lesz ezután meg az sem. Nem véletlenül van majdnem 20 közlemény csak ebben az évben. És ezek a közlemények nem arról szólnak, hogy olcsóbb lett valami. Nem, azt nem kell közleményben bejelenteni. Drágább, és korlátozások. Sok kis apróságból jött össze az, ami miatt nekem is tele a hócipőm. Külön-külön nem nagy dolgok, de együtt már igen. Amint látszik, igen gyakran találnak ki olyan dolgokat, ami miatt közleményt kell kiadniuk. Nem ülnek tétlenül a babérjaikon. Én, meg a többiek ezt tapasztaljuk, akik már évek óta vesszük igénybe a Telenor szolgáltatásait. Én például 1999 óta ugyanazzala számmal. Sok minden történt azóta. De ha neked csak az a lényeg, hogy menjen a net és semmi más, hát akkor igen irigyellek. Csak majd ha reklamálnod kell, meg fél óráig hallgatni a zenét, mert ügyfélszolgához nem jutsz el, meg nem hívnak vissza, hiába kértél visszahívást, majd halványodik az a fény amivel kipolíroztad magadnak a Telenort. De legyen hozzá szerencséd, nem vagyok irígy. Csak mint 13 éve előfizető, látom a cég hozzáállásának változását az elmúlt leginkább 2 évben, ami nem pozitív irányú. Az meg nem az én hibám, ha a hosszú hozzászólásomból nem jött át neked, hogy nekem mi is a problémám ezzel a szolgáltatóval.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • bopeti98

    őstag

    válasz Roach #14750 üzenetére

    Ez a korlátlan böngészés meg a 100GB csak azért van igazából hogy egy átlag internetező ne vegye észre hogy nem tudnak korlátozni. Aztán ha normálisan belövik a rendszert van olyan érzésem hogy a 100GB éjszaka repülni fog.

  • hamyka

    senior tag

    válasz Roach #14754 üzenetére

    Persze mindég óvatosnak kell lenni....

    Ha a sebességet nézzük és az adatforgalmat akkor valóban a telenorék a legjobbak bár kitudja nah....... :U :U

    Kicsit off, de még mindig mobilnetről van szó:

    Rá írtam Thomékra és ők a domino csomagokat ajánják nekem, vélemény, tapasztalat róla?? vagy többet érek a telenor hipernettel? szerintetek? :U :U

    Comodó új távlatok...........

  • sifarr

    senior tag

    válasz Roach #14754 üzenetére

    Az ajánlatok viszont mindennel együtt főleg mobilnet oldalról nagyon versenyképesek.
    Korábban konkrétumokat kértél, tehát jöjjenek a tények.
    Több mint négyszer annyi a hangalapú előfizetés, mint a mobilnetes. Tehát a mobilozók 80 %-át a mobilnet hidegen hagyja, nem érdekli, mert nincs nekik mobilnetjük. Ők csak a perc-, sms-díjakat, nézik, azt, hogy mennyiért beszélhetnek mobilon. Ennek a résznek a Telenor jelenleg a legdrágább.

    A 2,6 millió mobilnet előfizetésből 600 ezren nincs forgalmazás, tehát nem használják. A mobilnet előfizetések legalább 80 %-a hangalapú előfizetéshez kapcsolódik, azaz kombinált előfizetés (pl. okos 90) része. Ezeket az előfizetéseket mobiltelefonban használják. Ezeknél a telefonálás legalább annyira fontos, mint a mobilnet használata.

    A 3 szolgáltató átlagában az átlagos adatforgalom 1 giga. A Trénél 0,86, a Vodánál 0,81. Az átlagot a Telenor nyomja fel a maga 1,5 gigájával. Ha mérni kezdik, akkor ez drasztikusan vissza fog esni a másik kettő átlagához. És fogják mérni ebben biztos lehetsz.

    A magasabb adatforgalom a modemes, tabletes, azaz a külön sim-es használathoz kell. A kombinált előfizetések használóinak ezekhez képest jóval kevesebb is elég.
    90 %-uknak 5-700 mega bőségesen elég.
    Na, azokat a kombinált csomagokat hasonlítsd össze mindhárom szolgáltató kínálatából, amelyek ezt az 5-700 megát tartalmazzák, percdíjastól, sms-díjastól, kapcsolási díjastól és mindenestől.

    Ha az összehasonlítást korrekten elvégzed, akkor utána csinálj egy rangsort a 3 szolgáltató között és írd meg ide.
    Meglepődnék, ha továbbra is a Telenor lenne az első.

  • Bone123

    HÁZIGAZDA

    válasz Roach #14782 üzenetére

    Hm. Ilyesmit a Djuice honlapja nem ír, aszerint SMS-ben meg lehet rendelni a 100MB/500MB/1GB/3GB-os csomagokat.

    Amúgy ha már van mobilnetem (100MB) és SMS-ben megredelem a nagyobbat, AZONNAL megtörténik a váltás? (azaz nem órák, napok múlva, csak munkanapon stb). Vissza is lehet térni utána a 100MB-osra?

  • 1430

    senior tag

    válasz Roach #14778 üzenetére

    "...a téjék ugyanazt csinálják kb mint amit te itt leírsz a telenornál, ott sajtolnak ki belőled kesst ahol tuddnak, ha vmi díjat személyesen fizetsz be akkor plusz felárat számítanak azért, h személyesen fizetted RÖHELY."

    Ugye tudod, hogy a Telenor már évek óta szedi ezt a pénzt? Engedd meg, hogy idézzek a Telenor ÁSZF-ből:
    "A számlás Előfizető díjfizetési kötelezettségének az alábbi módokon tehet eleget:
    - postai úton (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) vagy
    - banki átutalással,
    - készpénzes fizetéssel vagy bankkártyával a Szolgáltató Értékesítési Pontjain, (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) illetve..."

    Jelenleg érvényes ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.:
    "Telefonszámla befizetésének díja postai úton történő befizetés esetén / telefonszámla / alkalom
    127 Ft
    Telefonszámla befizetésének díja a Szolgáltató Értékesítési Pontjain történő befizetés esetén / telefonszámla / alkalom
    127 Ft"

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • gergo0007

    tag

    válasz Roach #14820 üzenetére

    ja, kereslet-kínálat, ahol a kínálatot a 3 piaci szereplő kartellezése határozza meg

  • Prien

    addikt

    válasz Roach #15002 üzenetére

    Bárcsak pozitív dolgokról lehetne írni...

    A kevés is több a semminél.

  • Vangelis

    nagyúr

    válasz Roach #15002 üzenetére

    Sajnos pont ellenkezőleg. Még minket húznak vagy húznának le.

    De ha visszaolvasol azért láthatod, hogy a telenyomor mindig elismerte, hogy hibáztak tehát nem vaktában beszél itt szerintem senki.

    Elmondjuk mi a probléma és megosszuk másokkal is, hogy tanulnak belőle.
    Ez a fórumozás egyik lényege.

    [ Szerkesztve ]

    @@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

  • axioma

    veterán

    válasz Roach #15002 üzenetére

    Forumok altalanos tulajdonsaga, hogy a nem torzstagok akkor kerulnek ide, amikor valami bajuk miatt a neten keresgetve megtalaljak az adott topikot - ok nyilvan panaszkodnak. A torzstagok meg alt. jobban kihasznalna'k a specialitasokat - amit meg nem mindig sikerul a szolgaltatonak a reklamnak megfeleloen teljesiteni -, es igy ezekrol az atlagos minosegnel nagyobb %-ban szamolnak be mint hibarol.
    Az soha nem hir, es senki nem is irja be igy sehova, hogy van egy alapszolgaltatasa, ami az osszes szempontbol a vallaltaknak megfeleloen mukodik (legfeljebb ha szemelyesen megkerdezik, akkor beszamol errol.)
    Masreszt tegyuk hozza, hogy minden cegnel a valtozas okozza a legnagyobb kavarodast, es az most van dogivel.

  • tomp

    félisten

    válasz Roach #15002 üzenetére

    Nem fizetnek. Sőt! Nekem kell plusz összeget fizetni!
    Ilyen nehéz elviselni, hogy a telenornál sz@rnak az ügyfelekre? Illetve, hogy ha megoldódik valami panasz, akkor előjön egy másik dolog amiért újra panaszt lehet írni?
    Tavaly nyár óta folyamatosan gond van velük. A mostani a 4. panaszom. 2009 decemberétől használom a telenort. 2009 decemberétől 2011nyaráig 0 azaz NULLA panaszom volt. Most meg kevesebb mint másfél év alatt 4.
    2011 nyarán történt valami a telenorral!!

  • BéHGT

    senior tag

    válasz Roach #15002 üzenetére

    Én ebben biztos vagyok. Ilyenekkel sajnos élőben nem találkozom. :((( :((( Pedig van "finom és nőies" oldalam, persze ő nem azt ismerné meg. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák